Smaad is het opzettelijk aanranden van iemands eer of goede naam, met het doel om deze te beschadigen.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:55 schreef matthijst het volgende:
Blijft dubieus.
Die appjes etc.
Vies ventje.
Straf: Voor smaad kan een gevangenisstraf van maximaal zes maanden of een geldboete worden opgelegd. Bij smaadschrift (schriftelijk) kan dit oplopen tot één jaar.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:55 schreef matthijst het volgende:
Blijft dubieus.
Die appjes etc.
Vies ventje.
Ik heb het toch ook niet over het strafrecht. Marco presenteerde zich als de ideale familie man en die facade is er compleet afgevallen nu.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Naar boven gaan als ze naakt in bed ligt is niet strafbaar. Of het verstandig of gepast is daar kun je over discussiëren.
Je hebt ook naturistencamping s, daar is iedereen bloot. Ook kinderen. Daar is ook niemand strafbaar.
Achja hij heeft toch wel genoeg geleden zo, hij lijkt me niet een berekenende pedofiel die op jacht gaat om kinderen te misbruiken, hij is dom geweest en is teveel meegegaan in de mores van het gezin, maar daar heeft hij nu wel een paar hele flinke beuken voor gehad in z'n leven en z'n carrière.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:56 schreef Tengano het volgende:
[poll=9479]
"Wie zijn dan je vrienden..." Het twweede nummer van Marco's nieuwe album Verraad!![]()
Die is zo getraumatiseerd geraakt dat ze er maar met iemand van Goldband vandoor is gegaan...quote:Op donderdag 4 december 2025 10:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij zei waarschijnlijk tegen Maan ook schat. Dat meiske was smoorverliefd. Ik ben nog steeds wel nieuwsgierig wat er tussen hun gespeeld heeft.
Maar kijken ze vast ook raar als die dikke ouwe vijftiger elke keer bij de 15-jarigen rondhangtquote:Op donderdag 4 december 2025 10:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Je hebt ook naturistencamping s, daar is iedereen bloot. Ook kinderen. Daar is ook niemand strafbaar.
Maar dat stond niet in jouw eerdere post waarop ik reageerde. Was mij niet duidelijk waar je precies op doelde.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Je snapt niet dat zelf als hij zijn vingers niet in haar broekje heeft gedaan, veel mensen het moreel dubieus allemaal vinden? Marco heeft ook wel dingen toegeven als bv. naar haar toe gaan terwijl ze naakt in bed lag etc. Hij bleef zelf als volwassen man met een normaal IQ komen naar dit gezin in zijn vrije tijd als druk artiest. Dingen kunnen niet dubieus zijn buiten het strafrecht om?
Als je ontucht met minderjarigen associeert met vrouwen versieren heb je een hele vreemde kronkel. Sorry.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Alles
Menig incel beweert dat je tegenwoordig door alleen al verkeer naar een vrouw te kijken de bak in vliegt en de vrouw altijd gelijk krijgt. Wat dus duidelijk niet waar is.
Lekker aanklagen dan. Lijkt me slim!quote:Op donderdag 4 december 2025 10:57 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Smaad is het opzettelijk aanranden van iemands eer of goede naam, met het doel om deze te beschadigen.
En toch jankt menig man dat je 'tegenwoordig niks meer mag doen of zeggen'. En dat alles 'woke' noemen.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:53 schreef roos94 het volgende:
In Nederland kun je met heel veel dingen wegkomen, dat blijkt maar weer eens.
Hij zit zeker vanavond bij Boulevard.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alleen al voor John vind ik deze uitspraak wel prima. Die was vanaf moment 1 al veel te hijgerig en eigengeil om Marco gigantisch voor de bus te gooien, met z'n "ik heb hem huilend horen bekennen". Nou we hebben dat fragment nu in de rechtzaak gehoord, en dat was op zijn minst toch wel framing.
Maar als het gaat om een volwassen man en hun eigen 15-jarige dochter en bepaalde bedenkelijke zaken zijn velen denk ik niet zo relax.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En toch jankt menig man dat je 'tegenwoordig niks meer mag doen of zeggen'. En dat alles 'woke' noemen.
Uiteraard, waarschijnlijk om daar schande te spreken van deze uitspraak.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij zit zeker vanavond bij Boulevard.
En 0 kritische vragen van Bridget Maasland en Loekie Link.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uiteraard, waarschijnlijk om daar schande te spreken van deze uitspraak.
Inderdaad, een uitspraak als deze zou niet moeten kunnen. Zo'n D66-rechter zou die vrouw toch altijd gelijk moeten geven?quote:Op donderdag 4 december 2025 11:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En toch jankt menig man dat je 'tegenwoordig niks meer mag doen of zeggen'. En dat alles 'woke' noemen.
Dit is scorebordjournalistiek, als Marco was veroordeeld dan was John hun heldquote:Op donderdag 4 december 2025 11:07 schreef superniger het volgende:
John keihard aangepakt.
https://www.mediacourant.(...)en-heuvel-aanpakken/
Misschien een duet met dat ene andere meisje waarmee hij als senior coach toevalligerwijs de bezemkast in belanddequote:Op donderdag 4 december 2025 10:31 schreef TheVulture het volgende:
Op naar het nieuwe album De Vrijspraak
JADAEDquote:Op donderdag 4 december 2025 11:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBMNE:2025:6495
[ afbeelding ]
Ja John van den Heuvel heeft geen beste dag vandaag.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:07 schreef superniger het volgende:
John keihard aangepakt.
En terecht. En dat spook van een Coldeweijer mag daar ook bij.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:07 schreef superniger het volgende:
John keihard aangepakt.
quote:Op donderdag 4 december 2025 11:10 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
En terecht. En dat spook van een Coldeweijer mag daar ook bij.
Absoluut, hij heeft nergens bekend in de delen van gesprekken die nu auditief openbaar zijn geworden. Wie dat er in hoort, moet terug naar de basisschool en begrijpend gaan leren horen. Schokkende framing is hier aan de hand geweest. Zelfde als bij de appgesprekken van Richard de Mos. Lekker selectief knippen met een doelgerichte zoekopdracht waardoor de hele context van gesprekken wegviel. Vieze praktijken. Vies.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alleen al voor John vind ik deze uitspraak wel prima. Die was vanaf moment 1 al veel te hijgerig en eigengeil om Marco gigantisch voor de bus te gooien, met z'n "ik heb hem huilend horen bekennen". Nou we hebben dat fragment nu in de rechtzaak gehoord, en dat was op zijn minst toch wel framing.
Vooral de suggestie dat er meerdere meldingen waren was best verwerpelijk ja. Dat bleek al niet bij The Voice en deze melding stond ook op zichzelf. Dit was wel fundamenteel anders dan bij Ali B. bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja John van den Heuvel heeft geen beste dag vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |