Met mosterd?quote:Op woensdag 3 december 2025 21:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Een extra plakje kaas bij de lunch!
Het gaat om het idee.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat een prijs me ook maar iets kan schelen ?
quote:
Zelfs daar maal ik niet om, want ik heb m'n eigen brood en beleg + roomboter liggen. Het mag al een wonder heten dat @Rob nog maar één keer avondeten heeft hoeven mee te nemen, en dat ik de rest van de warme maaltijden gewoon mee-eet op de groep (al dan niet in de stilte kamer).quote:Op woensdag 3 december 2025 21:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Een extra plakje kaas bij de lunch!
Dat is voor mij dus absoluut geen ontspannning, maar pure stress. Ik duik liever de duinen in.quote:
Zolang ze maar geen groenten bij het eten doen is het goed tochquote:Op woensdag 3 december 2025 22:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zelfs daar maal ik niet om, want ik heb m'n eigen brood en beleg + roomboter liggen. Het mag al een wonder heten dat @:Rob nog maar één keer avondeten heeft hoeven mee te nemen, en dat ik de rest van de warme maaltijden gewoon mee-eet op de groep (al dan niet in de stilte kamer).
Op mijn unit staat een voetbaltafel, niemand die er gebruikt van maakt. Op de unit hiernaast staat een pingpong tafel, en voor wat ik hoor wordt die wel regelmatig gebruikt.quote:
Dat is pas jeugdsentiment!quote:
Ik verveelde me dood de halve dag.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op mijn unit staat een voetbaltafel, niemand die er gebruikt van maakt. Op de unit hiernaast staat een pingpong tafel, en voor wat ik hoor wordt die wel regelmatig gebruikt.
Dat is dan wel erg lang geleden. Ik heb m'n e-reader, laptop en mobiel bij me, inmiddels vier keer per dag wandelen (twee keer met de groep, twee keer lekker in m'n uppie, Rob elke avond op bezoek, dus ik vermaak me wel. Al rook ik wel veel te veel op het momentquote:Op woensdag 3 december 2025 22:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik verveelde me dood de halve dag.
Was ook nog geen internet toen.
Ggquote:
Mag je nog binnen roken?quote:Op woensdag 3 december 2025 22:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is dan wel erg lang geleden. Ik heb m'n e-reader, laptop en mobiel bij me, inmiddels vier keer per dag wandelen (twee keer met de groep, twee keer lekker in m'n uppie, Rob elke avond op bezoek, dus ik vermaak me wel. Al rook ik wel veel te veel op het moment
Klinkt als dienstplicht. Gaat dat weer ingevoerd worden in nederland?quote:Op woensdag 3 december 2025 22:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik verveelde me dood de halve dag.
Was ook nog geen internet toen.
quote:
Voorlopig niet. Misschien over een aantal jaar. Nederland heeft daar de middelen niet voor. Het overgrote deel van de kazernes is gesloopt, geen instructeurs etc etc...quote:Op woensdag 3 december 2025 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Klinkt als dienstplicht. Gaat dat weer ingevoerd worden in nederland?
In ieder geval droogquote:
Hoop het voor jequote:Op woensdag 3 december 2025 22:17 schreef DJMO het volgende:
Mjah. Kwart over tien. Tijd om me te gaan omkleden en m'n slaapmedicatie te gaan halen. Kijken of ik vannacht wat beter slaap
Nou zegquote:Op woensdag 3 december 2025 18:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja zo ben ik, heel jammer
Maar ja, gelukkig ben ik al oud, dus je zal niet heel lang meer last van me hebben
ik maak afweging voor mezelf echt alleen maar financieel/werk.quote:
je werkt om te leven en niet andersom tochquote:Op woensdag 3 december 2025 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik maak afweging voor mezelf echt alleen maar financieel/werk.
en ok financieel lukt het meer dan goed (want weet kan met 1000 rond komen)
Maar oke ik wil wel werken, maar liefst zo min mogelijk en dat het oke is voor leven enzo en uitjes. sparen ben ik niet zo van. wat moet je ermee he?
ben meer van gelijk geef het uit. aan iets leuks., Je zal de eerste niet zijn nl die heyeeeeeel leven gespaard hebt. en dood gaat, helft naar belasting of meer.
exact en daar zet ik nu ff de dingen goed enzo voor mijn gevoelquote:Op woensdag 3 december 2025 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je werkt om te leven en niet andersom toch
Maar heel eerlijk he? Je hebt nu een weekend vrij, wat doe je dan in die vrije tijd. En wat wil je meer willen doen.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik maak afweging voor mezelf echt alleen maar financieel/werk.
en ok financieel lukt het meer dan goed (want weet kan met 1000 rond komen)
Maar oke ik wil wel werken, maar liefst zo min mogelijk en dat het oke is voor leven enzo en uitjes. sparen ben ik niet zo van. wat moet je ermee he?
ben meer van gelijk geef het uit. aan iets leuks., Je zal de eerste niet zijn nl die heyeeeeeel leven gespaard hebt. en dood gaat, helft naar belasting of meer.
mooie verhalen en gesprekken schrijven hierquote:Op woensdag 3 december 2025 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar heel eerlijk he? Je hebt nu een weekend vrij, wat doe je dan in die vrije tijd. En wat wil je meer willen doen.
meer hobby's oppakken, want echt het put me uit dat full-time en zeker alleen.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar heel eerlijk he? Je hebt nu een weekend vrij, wat doe je dan in die vrije tijd. En wat wil je meer willen doen.
Nou ja dat dus, ik zie nooit (behalve de vakantie laatst) van een andere onderneming dan bijna 24 uur hier tikken en slapen.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mooie verhalen en gesprekken schrijven hier
hoeveel werk jij dan gemiddeld per week soury ?quote:Op woensdag 3 december 2025 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja dat dus, ik zie nooit (behalve de vakantie laatst) van een andere onderneming dan bijna 24 uur hier tikken en slapen.
Je kan ook tijd maken om dingen te doen. Vrijdagavond normale tijd naar bed en zaterdag iets met je hobby's doen.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:23 schreef kree het volgende:
naja daarom 36 uur. heb ik dag vrij in de week af ertoe.
0 uren. Ik werk al jaren niet meer.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel werk jij dan gemiddeld per week soury ?
waar maar ben te moe dan gewoon. zeker in winter.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan ook tijd maken om dingen te doen. Vrijdagavond normale tijd naar bed en zaterdag iets met je hobby's doen.
en wat doe jij dan in het dagelijks leven als ik vragen mag?quote:Op woensdag 3 december 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
0 uren. Ik werk al jaren niet meer.
Ja maar je bent dan hier de hele nacht, niet zo gek dat je moe bent.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar ben te moe dan gewoon. zeker in winter.
oke dan snap je het niet, je werk oke doen is nl niet meer onwijs genoeg nu nl bij meeste bedrijven.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
0 uren. Ik werk al jaren niet meer.
Niks om heel eerlijk te zijn. Ik heb altijd in de IT gewerkt. Een gouden schop onder mijn kont gehad en mijn huis verkocht. Ik denk dat ik het wel uit kan zingen.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en wat doe jij dan in het dagelijks leven als ik vragen mag?
hmm dat valt onwijs mee als je echt kijkt wanneer ik hier bent he souryquote:Op woensdag 3 december 2025 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar je bent dan hier de hele nacht, niet zo gek dat je moe bent.
geen hobby's, vrijwilligerswerk oid?quote:Op woensdag 3 december 2025 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks om heel eerlijk te zijn. Ik heb altijd in de IT gewerkt. Een gouden schop onder mijn kont gehad en mijn huis verkocht. Ik denk dat ik het wel uit kan zingen.
1 min was hij 1quote:Op woensdag 3 december 2025 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en wat doe jij dan in het dagelijks leven als ik vragen mag?
Nee niet echt, ik vermaak me evengoed wel.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen hobby's, vrijwilligerswerk oid?
ik merk bij mij gaat er een hoop (bijna) naar de klote die ik leuk vind.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen hobby's, vrijwilligerswerk oid?
Nou in het weekend best vaak en dan echt de hele nacht en ochtend. Prima hoor maar kan ook anders.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
hmm dat valt onwijs mee als je echt kijkt wanneer ik hier bent he soury
ja maar gewoon omdat ik dan ff niks heb en al mijn frustratie eruit komtquote:Op woensdag 3 december 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou in het weekend best vaak en dan echt de hele nacht en ochtend. Prima hoor maar kan ook anders.
Dat is een vicieuze cirkel.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar gewoon omdat ik dan ff niks heb en al mijn frustratie eruit komt
Mar als je een dag minder gaat werken is die frustratie er op donderdag en dan heb je drie nachten die je doorhaalt.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:34 schreef kree het volgende:
tis min of meer wat er gezegd werd. leef niet om te werken, maar te werken om te leven. enne dat wil ik iets meer nu onderhand;
tis meer dat ik wat meer tijd heb? het is als alleenstaand best lastig nl. je kunt nl dan niks met zijn twee delen enzo.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Mar als je een dag minder gaat werken is die frustratie er op donderdag en dan heb je drie nachten die je doorhaalt.
Het is juist makkelijker. Begrijp me goed hoor ik deed het ook soms vaak 4 uur 5 uur naar bed. En dan om 14:00 half duf aan de koffie. Dan had ik echt totaal geen zin meer om iets te ondernemen.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:37 schreef kree het volgende:
[..]
tis meer dat ik wat meer tijd heb? het is als alleenstaand best lastig nl. je kunt nl dan niks met zijn twee delen enzo.
Als het kan gewoon doen.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:40 schreef kree het volgende:
ik loop echt alle muzikale hobby's achter nl die ik wel leuk vind al is het amateur, maar kan er geen tijd voor vinden gewoon.
niet met full-time werk. en denk ook waarom moet ik dat doen. ???
die 400 p/m schelen me niet zoveel om mijn financiële verplichtingen te vullen?
ja maar dan begrijp je me niet?quote:Op woensdag 3 december 2025 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is juist makkelijker. Begrijp me goed hoor ik deed het ook soms vaak 4 uur 5 uur naar bed. En dan om 14:00 half duf aan de koffie. Dan had ik echt totaal geen zin meer om iets te ondernemen.
6 uur op en 17:00 thuis is helemaal niet gek. Tijd zat, je hebt geen kinderen geen moer te maken met anderen. Je laat al regelmatig boodschappen en eten bezorgen. Eigenlijk heb je zeeën van tijd.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dan begrijp je me niet?
ik moet 6 uur op en mag blij zijn als ik tussen 16:00 of17:00 terug ben
maakt niet uit he? want heb dat zelf getekend, maar ben blij dat ze dat willen wijzigen naar minder uren. en wat eer tijd enzo hobby en muziek.
te makkelijk gezegd, zeker nu uitgeput om wat te doen. en zeggen jullie tijd genoeg, nou dat is er neit.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
6 uur op en 17:00 thuis is helemaal niet gek. Tijd zat, je hebt geen kinderen geen moer te maken met anderen. Je laat al regelmatig boodschappen en eten bezorgen. Eigenlijk heb je zeeën van tijd.
Ga niet doen alsof alleenstaand een probleem is, dat ben ik ook maar ik zie al jouw zogenaamde problemen niet bij mijquote:Op woensdag 3 december 2025 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
te makkelijk gezegd, zeker nu uitgeput om wat te doen. en zeggen jullie tijd genoeg, nou dat is er neit.
ook niet als vrijgezel, denk veel makkelijker als je dat met twee doet.
probleem niet? dat het een hele andere uitdaging is wel.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga niet doen alsof alleenstaand een probleem is, dat ben ik ook maar ik zie al jouw zogenaamde problemen niet bij mij
Ik werk voltijds, maar ga er regelmatig op uit of ga thuis experimenteren met gerechten die voedzaam en lekker zijn in mijn vrije tijdquote:Op woensdag 3 december 2025 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
probleem niet? dat het een hele andere uitdaging is wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |