Er komt vast wel verandering in. En een beetje punten pakken nu vind ik niet erg. Misschien haal ik Lovely nog in.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op zo manier is het toch niet leuk spelen. Ze komen aangewaaid.
Ik zie dat ik jou wel ingehaald hebquote:Op woensdag 3 december 2025 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er komt vast wel verandering in. En een beetje punten pakken nu vind ik niet erg. Misschien haal ik Lovely nog in.
Had verwacht dat deze maand wel iets drukker zou worden maar helaas.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er komt vast wel verandering in. En een beetje punten pakken nu vind ik niet erg. Misschien haal ik Lovely nog in.
Tsja, je kunt niet alles hebbenquote:Op woensdag 3 december 2025 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie dat ik jou wel ingehaald heb
En ik er niet eens veel. Ben van 14.45 tot 19.00 wegeweest en vanmorgen ook een tijdje.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, je kunt niet alles hebben
De punten heb je vooral gisteren gepakt, zo te zien.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik er niet eens veel. Ben van 14.45 tot 19.00 wegeweest en vanmorgen ook een tijdje.
Gewoon bij ieder nummer keihard bingo gaan roepen. Voor je het weet mag je iets anders gaan doenquote:Op woensdag 3 december 2025 21:51 schreef DJMO het volgende:
kom op zeg, ik participeer al genoeg door mee te doen in de groep voor zover dat in mijn vermogen ligt, je kunt echt niet van mij verlangen dat ik ook nog ga zitten bingo'en
En dan zingenquote:Op woensdag 3 december 2025 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon bij ieder nummer keihard bingo gaan roepen. Voor je het weet mag je iets anders gaan doen
Denk je nou echt dat een prijs me ook maar iets kan schelen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |