Mar als je een dag minder gaat werken is die frustratie er op donderdag en dan heb je drie nachten die je doorhaalt.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:34 schreef kree het volgende:
tis min of meer wat er gezegd werd. leef niet om te werken, maar te werken om te leven. enne dat wil ik iets meer nu onderhand;
tis meer dat ik wat meer tijd heb? het is als alleenstaand best lastig nl. je kunt nl dan niks met zijn twee delen enzo.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Mar als je een dag minder gaat werken is die frustratie er op donderdag en dan heb je drie nachten die je doorhaalt.
Het is juist makkelijker. Begrijp me goed hoor ik deed het ook soms vaak 4 uur 5 uur naar bed. En dan om 14:00 half duf aan de koffie. Dan had ik echt totaal geen zin meer om iets te ondernemen.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:37 schreef kree het volgende:
[..]
tis meer dat ik wat meer tijd heb? het is als alleenstaand best lastig nl. je kunt nl dan niks met zijn twee delen enzo.
Als het kan gewoon doen.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:40 schreef kree het volgende:
ik loop echt alle muzikale hobby's achter nl die ik wel leuk vind al is het amateur, maar kan er geen tijd voor vinden gewoon.
niet met full-time werk. en denk ook waarom moet ik dat doen. ???
die 400 p/m schelen me niet zoveel om mijn financiële verplichtingen te vullen?
ja maar dan begrijp je me niet?quote:Op woensdag 3 december 2025 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is juist makkelijker. Begrijp me goed hoor ik deed het ook soms vaak 4 uur 5 uur naar bed. En dan om 14:00 half duf aan de koffie. Dan had ik echt totaal geen zin meer om iets te ondernemen.
6 uur op en 17:00 thuis is helemaal niet gek. Tijd zat, je hebt geen kinderen geen moer te maken met anderen. Je laat al regelmatig boodschappen en eten bezorgen. Eigenlijk heb je zeeën van tijd.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dan begrijp je me niet?
ik moet 6 uur op en mag blij zijn als ik tussen 16:00 of17:00 terug ben
maakt niet uit he? want heb dat zelf getekend, maar ben blij dat ze dat willen wijzigen naar minder uren. en wat eer tijd enzo hobby en muziek.
te makkelijk gezegd, zeker nu uitgeput om wat te doen. en zeggen jullie tijd genoeg, nou dat is er neit.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
6 uur op en 17:00 thuis is helemaal niet gek. Tijd zat, je hebt geen kinderen geen moer te maken met anderen. Je laat al regelmatig boodschappen en eten bezorgen. Eigenlijk heb je zeeën van tijd.
Ga niet doen alsof alleenstaand een probleem is, dat ben ik ook maar ik zie al jouw zogenaamde problemen niet bij mijquote:Op woensdag 3 december 2025 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
te makkelijk gezegd, zeker nu uitgeput om wat te doen. en zeggen jullie tijd genoeg, nou dat is er neit.
ook niet als vrijgezel, denk veel makkelijker als je dat met twee doet.
probleem niet? dat het een hele andere uitdaging is wel.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga niet doen alsof alleenstaand een probleem is, dat ben ik ook maar ik zie al jouw zogenaamde problemen niet bij mij
Ik werk voltijds, maar ga er regelmatig op uit of ga thuis experimenteren met gerechten die voedzaam en lekker zijn in mijn vrije tijdquote:Op woensdag 3 december 2025 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
probleem niet? dat het een hele andere uitdaging is wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |