ik maak afweging voor mezelf echt alleen maar financieel/werk.quote:
je werkt om te leven en niet andersom tochquote:Op woensdag 3 december 2025 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik maak afweging voor mezelf echt alleen maar financieel/werk.
en ok financieel lukt het meer dan goed (want weet kan met 1000 rond komen)
Maar oke ik wil wel werken, maar liefst zo min mogelijk en dat het oke is voor leven enzo en uitjes. sparen ben ik niet zo van. wat moet je ermee he?
ben meer van gelijk geef het uit. aan iets leuks., Je zal de eerste niet zijn nl die heyeeeeeel leven gespaard hebt. en dood gaat, helft naar belasting of meer.
exact en daar zet ik nu ff de dingen goed enzo voor mijn gevoelquote:Op woensdag 3 december 2025 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je werkt om te leven en niet andersom toch
Maar heel eerlijk he? Je hebt nu een weekend vrij, wat doe je dan in die vrije tijd. En wat wil je meer willen doen.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik maak afweging voor mezelf echt alleen maar financieel/werk.
en ok financieel lukt het meer dan goed (want weet kan met 1000 rond komen)
Maar oke ik wil wel werken, maar liefst zo min mogelijk en dat het oke is voor leven enzo en uitjes. sparen ben ik niet zo van. wat moet je ermee he?
ben meer van gelijk geef het uit. aan iets leuks., Je zal de eerste niet zijn nl die heyeeeeeel leven gespaard hebt. en dood gaat, helft naar belasting of meer.
mooie verhalen en gesprekken schrijven hierquote:Op woensdag 3 december 2025 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar heel eerlijk he? Je hebt nu een weekend vrij, wat doe je dan in die vrije tijd. En wat wil je meer willen doen.
meer hobby's oppakken, want echt het put me uit dat full-time en zeker alleen.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar heel eerlijk he? Je hebt nu een weekend vrij, wat doe je dan in die vrije tijd. En wat wil je meer willen doen.
Nou ja dat dus, ik zie nooit (behalve de vakantie laatst) van een andere onderneming dan bijna 24 uur hier tikken en slapen.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mooie verhalen en gesprekken schrijven hier
hoeveel werk jij dan gemiddeld per week soury ?quote:Op woensdag 3 december 2025 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja dat dus, ik zie nooit (behalve de vakantie laatst) van een andere onderneming dan bijna 24 uur hier tikken en slapen.
Je kan ook tijd maken om dingen te doen. Vrijdagavond normale tijd naar bed en zaterdag iets met je hobby's doen.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:23 schreef kree het volgende:
naja daarom 36 uur. heb ik dag vrij in de week af ertoe.
0 uren. Ik werk al jaren niet meer.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel werk jij dan gemiddeld per week soury ?
waar maar ben te moe dan gewoon. zeker in winter.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan ook tijd maken om dingen te doen. Vrijdagavond normale tijd naar bed en zaterdag iets met je hobby's doen.
en wat doe jij dan in het dagelijks leven als ik vragen mag?quote:Op woensdag 3 december 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
0 uren. Ik werk al jaren niet meer.
Ja maar je bent dan hier de hele nacht, niet zo gek dat je moe bent.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar ben te moe dan gewoon. zeker in winter.
oke dan snap je het niet, je werk oke doen is nl niet meer onwijs genoeg nu nl bij meeste bedrijven.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
0 uren. Ik werk al jaren niet meer.
Niks om heel eerlijk te zijn. Ik heb altijd in de IT gewerkt. Een gouden schop onder mijn kont gehad en mijn huis verkocht. Ik denk dat ik het wel uit kan zingen.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en wat doe jij dan in het dagelijks leven als ik vragen mag?
hmm dat valt onwijs mee als je echt kijkt wanneer ik hier bent he souryquote:Op woensdag 3 december 2025 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar je bent dan hier de hele nacht, niet zo gek dat je moe bent.
geen hobby's, vrijwilligerswerk oid?quote:Op woensdag 3 december 2025 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks om heel eerlijk te zijn. Ik heb altijd in de IT gewerkt. Een gouden schop onder mijn kont gehad en mijn huis verkocht. Ik denk dat ik het wel uit kan zingen.
1 min was hij 1quote:Op woensdag 3 december 2025 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en wat doe jij dan in het dagelijks leven als ik vragen mag?
Nee niet echt, ik vermaak me evengoed wel.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen hobby's, vrijwilligerswerk oid?
ik merk bij mij gaat er een hoop (bijna) naar de klote die ik leuk vind.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen hobby's, vrijwilligerswerk oid?
Nou in het weekend best vaak en dan echt de hele nacht en ochtend. Prima hoor maar kan ook anders.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
hmm dat valt onwijs mee als je echt kijkt wanneer ik hier bent he soury
ja maar gewoon omdat ik dan ff niks heb en al mijn frustratie eruit komtquote:Op woensdag 3 december 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou in het weekend best vaak en dan echt de hele nacht en ochtend. Prima hoor maar kan ook anders.
Dat is een vicieuze cirkel.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar gewoon omdat ik dan ff niks heb en al mijn frustratie eruit komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |