Met mosterd?quote:Op woensdag 3 december 2025 21:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Een extra plakje kaas bij de lunch!
Het gaat om het idee.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat een prijs me ook maar iets kan schelen ?
quote:
Zelfs daar maal ik niet om, want ik heb m'n eigen brood en beleg + roomboter liggen. Het mag al een wonder heten dat @Rob nog maar één keer avondeten heeft hoeven mee te nemen, en dat ik de rest van de warme maaltijden gewoon mee-eet op de groep (al dan niet in de stilte kamer).quote:Op woensdag 3 december 2025 21:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Een extra plakje kaas bij de lunch!
Dat is voor mij dus absoluut geen ontspannning, maar pure stress. Ik duik liever de duinen in.quote:
Zolang ze maar geen groenten bij het eten doen is het goed tochquote:Op woensdag 3 december 2025 22:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zelfs daar maal ik niet om, want ik heb m'n eigen brood en beleg + roomboter liggen. Het mag al een wonder heten dat @:Rob nog maar één keer avondeten heeft hoeven mee te nemen, en dat ik de rest van de warme maaltijden gewoon mee-eet op de groep (al dan niet in de stilte kamer).
Op mijn unit staat een voetbaltafel, niemand die er gebruikt van maakt. Op de unit hiernaast staat een pingpong tafel, en voor wat ik hoor wordt die wel regelmatig gebruikt.quote:
Dat is pas jeugdsentiment!quote:
Ik verveelde me dood de halve dag.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op mijn unit staat een voetbaltafel, niemand die er gebruikt van maakt. Op de unit hiernaast staat een pingpong tafel, en voor wat ik hoor wordt die wel regelmatig gebruikt.
Dat is dan wel erg lang geleden. Ik heb m'n e-reader, laptop en mobiel bij me, inmiddels vier keer per dag wandelen (twee keer met de groep, twee keer lekker in m'n uppie, Rob elke avond op bezoek, dus ik vermaak me wel. Al rook ik wel veel te veel op het momentquote:Op woensdag 3 december 2025 22:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik verveelde me dood de halve dag.
Was ook nog geen internet toen.
Ggquote:
Mag je nog binnen roken?quote:Op woensdag 3 december 2025 22:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is dan wel erg lang geleden. Ik heb m'n e-reader, laptop en mobiel bij me, inmiddels vier keer per dag wandelen (twee keer met de groep, twee keer lekker in m'n uppie, Rob elke avond op bezoek, dus ik vermaak me wel. Al rook ik wel veel te veel op het moment
Klinkt als dienstplicht. Gaat dat weer ingevoerd worden in nederland?quote:Op woensdag 3 december 2025 22:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik verveelde me dood de halve dag.
Was ook nog geen internet toen.
quote:
Voorlopig niet. Misschien over een aantal jaar. Nederland heeft daar de middelen niet voor. Het overgrote deel van de kazernes is gesloopt, geen instructeurs etc etc...quote:Op woensdag 3 december 2025 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Klinkt als dienstplicht. Gaat dat weer ingevoerd worden in nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |