Ik denk dat je hier gelijk in hebt. Kan me niet voorstellen dat ze zo ijdel is dat ze zelf deze liever wilde. Als ze het zelf had moeten betalen waren brackets ook goedkoper geweest.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:19 schreef Earring het volgende:
[..]
Ouderwetse beugel werd niet gesponsord
Ik snap de keuze voor slotjes. Persoonlijk vind ik het zelfs mooier. Ken een aantal mensen met zo’n bitje en je ziet het echt wel zitten en het ziet er niet altijd fris uit.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:32 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier gelijk in hebt. Kan me niet voorstellen dat ze zo ijdel is dat ze zelf deze liever wilde. Als ze het zelf had moeten betalen waren brackets ook goedkoper geweest.
Eigen kind heeft nu de keuze. Tussen slotjes traject 3500 euro of Invisalign 4500 euro. Ze wilt zelf heel graag de slotjes.
Ik had op volwassen leeftijd ook een beugel en koos voor slotjes. Toen werd het overigens nog door mijn verzekering vergoed, toch de keuze gemaakt voor de slotjes.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik snap de keuze voor slotjes. Persoonlijk vind ik het zelfs mooier. Ken een aantal mensen met zo’n bitje en je ziet het echt wel zitten en het ziet er niet altijd fris uit.
M was en is zoveel met zichzelf bezig dat ze het nog niet ziet wanneer iets voor haar ogen gebeurt.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:14 schreef Jannetje91 het volgende:
KIJK NOU! Ik ben een beugelbekkie!
Sorry, ik kan niet naar de topictitel kijken zonder dit liedje in mijn hoofd te horen haha.
Kan iemand me uitleggen hoe Michelle het niet heeft zien aankomen? Ze heeft jaren geroepen dat het zo bijzonder is dat J&K elkaar óók gevonden hebben? Maar nu is ze slachtoffer? Echt, ik snap elke dag minder van deze vrouw. Van de hele situatie, overigens.
VRIENDJESSS hou daar je mond maar over 😆quote:Op woensdag 3 december 2025 18:14 schreef Jannetje91 het volgende:
KIJK NOU! Ik ben een beugelbekkie!
Sorry, ik kan niet naar de topictitel kijken zonder dit liedje in mijn hoofd te horen haha.
Kan iemand me uitleggen hoe Michelle het niet heeft zien aankomen? Ze heeft jaren geroepen dat het zo bijzonder is dat J&K elkaar óók gevonden hebben? Maar nu is ze slachtoffer? Echt, ik snap elke dag minder van deze vrouw. Van de hele situatie, overigens.
Ik krijg altijd een error (...) als ze weer eens moet vermelden, dat ze van hem gewonnen heeft met een spelletje. Zucht, het kind is 6. Je hoeft 'em niet te laten winnen, maar dat jij van hem wint, hoeft ook niet gebracht te worden als een persoonlijke overwinning.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:59 schreef Danielle_ het volgende:
Judith glijdt vanavond vd bank, al die clubrecords van haar supertalent!
Mannen met een eigen mening trekken het niet met zo’n vrouw. Andersom: als mijn man zo’n type zou zijn (geworden) als een Debbie of een Sanneke was ik ook weggeweest. Daar ga ik mijn tijd en energie niet aan verspillen.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:06 schreef Cattolica het volgende:
kellyvbussel op Instagram is een kloon van Sanneke (of andersom); ook altijd klagen, zeuren, kan niet werken, wil niet werken, heeft wel een eigen webshop samen met haar man (die daarnaast een baan heeft), ze heeft sinds enkele jaren ook een autisme diagnose die voor veel dingen een excuus is (*ik kom niet aan de diagnose op zich*), heeft overallllll een mening over én heeft een kloon van Dion als man. Afijn, als je denkt dat het niet erger kan dan Sanneke ...
Doet me denken, dat best wel veel "van dit soort haai-baaierige influencers, een goedzak als man hebben".
Echt niet normaal, alsof die mensen vergeten zijn dat Koen en Jacq al jaren samen zijn (ook met Mies, die nu met Tim is).quote:Op woensdag 3 december 2025 18:56 schreef lila01 het volgende:
Er worden nu anonieme haatberichten onder de 1 na laatste post van Jacqueline geplaatst.
Welke idioten doen zoiets?
Een heel slakkenspoor op de bank daarquote:Op woensdag 3 december 2025 18:59 schreef Danielle_ het volgende:
Judith glijdt vanavond vd bank, al die clubrecords van haar supertalent!
Het komt vast door Tim Hofmanquote:Op woensdag 3 december 2025 18:56 schreef lila01 het volgende:
Er worden nu anonieme haatberichten onder de 1 na laatste post van Jacqueline geplaatst.
Welke idioten doen zoiets?
Hahaha jaaa! 😂quote:Op woensdag 3 december 2025 18:31 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
VRIENDJESSS hou daar je mond maar over 😆
Ik vond de laatste maanden dat ze nog deden of ze samen waren de interactie tussen J en K in stories en filmpjes altijd nog heel liefdevol en oprecht. Je zag ze dan echt samen lol maken tijdens het werken in de tuin etc.
Heeft ze verteld hoe lang dit gaat duren?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:28 schreef Miepje77 het volgende:
Zal me niks verbazen wanneer AM gaat smokkelen met het dragen van de beugel. Of er mee kapt.
Kan het zijn dat MB (direct of indirect) achter dat rare anonieme account zit?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:48 schreef Loveischocolala het volgende:
Jvp laat de reacties wel staan tot nu toe
Iemand noemt haar een 'husband stealer' en haalt aan dat ze MB dr leven wilde en influencer wilde worden en ze nu eindelijk dr zin heeft.quote:
Ik dacht aan iris hahahahquote:Op woensdag 3 december 2025 19:52 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Kan het zijn dat MB (direct of indirect) achter dat rare anonieme account zit?
Net als de inner circle die alles meteen doorbrieft naar een juice channel. Ben je toch ook niet blij mee als een MW, JvP of KB zijnde.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:01 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Ik dacht aan iris hahahah
😆quote:Op woensdag 3 december 2025 20:01 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Hahahaha ik ga stuk 😂! Op de een of andere manier hoor ik dit helemaal met de stem van Iris.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:05 schreef Cyan het volgende:
[..]
😆
Die zou waarschijnlijk schrijven: So like jij bent een husband stealer. En mijn Deeeeeevid zou zeggen: 'Iris, don't worry. Nobody is stealing your husband because you're amazing
Ik had het gevoel dat die twee andere partners niet bestonden, of niet echt een partner waren. Iets met een afleidingsmanoeuvre vanuit JvP en KB om hun eigen relatie nog te verbloemen.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:09 schreef WildeTuinen het volgende:
Waar ik dan ook weer benieuwd naar ben: wat is er waar van de verhalen dat zowel koen als Sjaak in de tussentijd een andere partner hebben gehad?
Zulke verhalen bevatten meestal wel een kern van waarheid.
En ten tweede: waar halen die mensen de tijd en vooral energie vandaan? 2 partners, ontelbaar kinderen, eigen bedrijven, nog meer partners etc.
Ik dacht ma Walk.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:01 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Of deeeeevidquote:Op woensdag 3 december 2025 20:01 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Afleidingsmanoeuvre idd, denk ik, terwijl een blinde (behalve Mies, want die had het druk met haar externe activiteiten) kon zien dat ze een (liefdes)team waren. Koen en Jacq waren de hele zomer zowat samen met alle kinderen. Wat had Mies dan gewild? Zij verder met haar affaire met Tim, Koen en Jacq celibatair? Of Koen met weer een andere vrouw met bonuskinderen?quote:Op woensdag 3 december 2025 20:11 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat die twee andere partners niet bestonden, of niet echt een partner waren. Iets met een afleidingsmanoeuvre vanuit JvP en KB om hun eigen relatie nog te verbloemen.
GTST is er niets bij.
Heeft Jacqueline ook nog een uitstapje gemaakt? Die heb ik gemist (of niet onthouden haha zwangerschaps dementie).quote:Op woensdag 3 december 2025 20:09 schreef WildeTuinen het volgende:
Waar ik dan ook weer benieuwd naar ben: wat is er waar van de verhalen dat zowel koen als Sjaak in de tussentijd een andere partner hebben gehad?
En ten tweede: waar halen die mensen de tijd en vooral energie vandaan? 2 partners, ontelbaar kinderen, eigen bedrijven, nog meer partners etc.
Hij is ook een echte haan he? (WTF wie zegt dat over zijn dreumesquote:Op woensdag 3 december 2025 16:19 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja, Parkertje maakt daar de dienst uit. Dat is wel duidelijk
Ik denk van niet, ik denk dat K en JvP altijd al een setje waren en M al jaren met die Tim. Tijdens verbouwing farm en wonen in die containers woonde M daar ook niet 24/7 maar al halftijd in Adam. Ze kon in die verbouwings Q&A amper vertellen wie precies waar sliep.. K en JvP deden alles rond de kinderen samen. Je zag ook de jongste, L (ik noem liever geen kindernamen hier) in die Q&A in de tuin naar K en JvP gaan, geen enkel contact naar of met zijn moeder. Het was dus "hun" taak/weekend al.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:09 schreef WildeTuinen het volgende:
Maar als er al zo veel hommeles was, waarom hebben ze dan met zijn allen dat huis gekocht? Ik vind het allemaal zo bijzonder (en idd net gtst).quote:Op woensdag 3 december 2025 20:39 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
[..]
Ik denk van niet, ik denk dat K en JvP altijd al een setje waren en M al jaren met die Tim. Tijdens verbouwing farm en wonen in die containers woonde M daar ook niet 24/7 maar al halftijd in Adam. Ze kon in die verbouwings Q&A amper vertellen wie precies waar sliep.. K en JvP deden alles rond de kinderen samen. Je zag ook de jongste, L (ik noem liever geen kindernamen hier) in die Q&A in de tuin naar K en JvP gaan, geen enkel contact naar of met zijn moeder. Het was dus "hun" taak/weekend al.
Wie betaalt bepaalt. Misschien heeft vooral Mies die verbouwing betaald en woont zij daarom nu nog in de boerderiequote:Op woensdag 3 december 2025 20:46 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
M altijd al het huis met hulp erbij ook van ouders en Koen die webshop, misschien is dat de verdeling geweest
Speculasieees, I know!
In die Q&A zeiden K en JvP ook heel direct dat ze geen verbouwhuis wilden maar een huis dat af is. Alle info daarover werd voornamelijk door M gedeeld. Beetje aangevuld soms maar M bepaalde. Zelfs de lichtknoppen en de stroompunten. Als je die Q&A terug kijkt ga je het zien, met wetenschap waar ze nu staan
Ik snap niet waarom ze denkt dit allemaal te moeten delen met haar volgers, daar zit toch niemand op te wachtenquote:Op woensdag 3 december 2025 20:38 schreef Clubsoda het volgende:
Die content van Annemarie weer. Dat gegluur in die mond de hele tijdiedereen en z'n moeder weet hoe ene invisalign werkt en je het altijd moet dragen en dat het onhandig is met eten. Maar zij staat weer voor allerlei verrassingen.
Omdat Koen en Jacq er pas in januari van dit jaar achter kwamen dat Mies met Tim was. Toen de plannen voor het huis en alles getekend werden waren zij nog in de veronderstelling dat de poly voor altijd was.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:42 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Maar als er al zo veel hommeles was, waarom hebben ze dan met zijn allen dat huis gekocht? Ik vind het allemaal zo bijzonder (en idd net gtst).
Ja, ik denk dat ze nooit niet-eerlijk zijn geweest naar hun volgers alleen niet volledig open ivm samenwerkingen zoals o.a. bij de verbouwingquote:Op woensdag 3 december 2025 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie betaalt bepaalt. Misschien heeft vooral Mies die verbouwing betaald en woont zij daarom nu nog in de boerderie
Dion was vandaag toch vrij? Hele dag de tijd gehad om uit te rusten lijkt mij. Of moest ze weer pakketten ophalen/wegbrengen, shoppen, buiten de deur lunchen? Afgelopen week heeft ze vanalles gedaan dus zo ziek was ze blijkbaar toch niet. Net als HVK, doodziek maar gewoon naar de bieb 🤷♀️ Nu is zij wel alleenstaand maar als je echt zo ziek bent ga je geen onnodige uitjes doen.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:14 schreef Louuuu_lou het volgende:
Sanneke op threads:
“Ik heb het 1 jaar prima gered zonder opvang of oppas en elke dag samen met mijn kind. Maar nu ik al 1,5 week ziek ben en het niet beter lijkt te worden, zou een dagje kunnen rusten en uitzieken zo welkom zijn😭”
Meine gute. Alsof ze terminaal is. En dat “prima gered” strookt ook niet helemaaaaaaaal met haar eindeloze klaagzangen van het afgelopen jaar.
Inderdaad, je zal er een relatie mee hebben 🫣quote:Op woensdag 3 december 2025 21:08 schreef Danielle_ het volgende:
EllenZonderLiefde vond het grappig dat ze als passagier de bestuurder van een auto even gezellig het zicht op de spiegel belemmerde omdat ze een of andere suffe story op moest nemen. Hihhiiiiihi wat grappig! Oh man, ik snap zo dat hij haar ex is… Wat een vermoeiend figuur 😅
De Geertsen zullen het hilarisch vindenquote:Op woensdag 3 december 2025 21:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Gatverdamme, AM die ongegeneerd vraagt of ze haar beugel uit moet doen als ze Maarten wil pijpen 🙄🙄🙄 Haar content wordt met de dag absurder, is zij onder invloed of zo? Wat een bizar gedrag laat zij zien zeg.
Ik vind het vandaag heel vies om bij AM te kijkenquote:Op woensdag 3 december 2025 21:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Gatverdamme, AM die ongegeneerd vraagt of ze haar beugel uit moet doen als ze Maarten wil pijpen 🙄🙄🙄 Haar content wordt met de dag absurder, is zij onder invloed of zo? Wat een bizar gedrag laat zij zien zeg.
Daarna plakt ie helemaal goed vast denk ik 😂quote:Op woensdag 3 december 2025 21:26 schreef Jenn1806 het volgende:
En dat 'ik zijn veilige haven. Zijn houvast en anker'.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:17 schreef Hyacinth het volgende:
Mies weer zo’n dramapost met ongezonde teksten over dr oudste. Ze wil hem beschermen tegen de grillen van het leven. Stap 1, trek hem van dat internet af.
High 5quote:Op woensdag 3 december 2025 21:42 schreef Lostit het volgende:
Ik snap haar dilemma ook niet, als je een beetje je best doet met pijpen hoeft dat bitje maar nog geen 3 minuten uit.
We gaan het vast terug horen van haar, hoe het gegaan is 😅quote:Op woensdag 3 december 2025 21:42 schreef Lostit het volgende:
Ik snap haar dilemma ook niet, als je een beetje je best doet met pijpen hoeft dat bitje maar nog geen 3 minuten uit.
En dat je dat dan als kind over je ouders op het internet moet lezen…quote:Op woensdag 3 december 2025 21:45 schreef Donna het volgende:
Weet je. Dat bijna vijftigers ook zulke dingen doen weet ik heus wel. Ergens in de diepe krochten van mijn hersenen is dat besef wel aanwezig.
Maar dan nu met een soort van beeld erbij. Ik ben er gewoon vies van. Bah.
Moet goedkomen met al dat extra kwijlquote:Op woensdag 3 december 2025 21:45 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
We gaan het vast terug horen van haar, hoe het gegaan is 😅
Maar verwijs het meteen naar de categorie sterke verhalen, ik kan me zoo moeilijk voorstellen dat er veel activiteit in de slaapkamer is bij hun
Dit heb ik ook.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:45 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Maar verwijs het meteen naar de categorie sterke verhalen, ik kan me zoo moeilijk voorstellen dat er veel activiteit in de slaapkamer is bij hun
Die jongen moet nog maar 11 worden. Bizar hoe ze hem groot kijkt. Basisschool, nog naar groep 8. Kind zijn. Klieren. Geen anker van je moederquote:Op woensdag 3 december 2025 21:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En dat 'ik zijn veilige haven. Zijn houvast en anker'.
'En hij, meer dan hij zelf zal weten, ook die van mij'.
Dat.is.ongezond.Mies.
Ja absurd zoals ze aan haar oudste kind hangt. Hij is trouwens 9 jaar geworden dit jaar in mei.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:58 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
[..]
Die jongen moet nog maar 11 worden. Bizar hoe ze hem groot kijkt. Basisschool, nog naar groep 8. Kind zijn. Klieren. Geen anker van je moeder
Dit zei jij niet hardopquote:Op woensdag 3 december 2025 22:08 schreef Lostit het volgende:
[..]
High ten want ik kan het zelfs zonder handen 😂
quote:Op woensdag 3 december 2025 22:08 schreef Lostit het volgende:
[..]
High ten want ik kan het zelfs zonder handen 😂
Jaaaa gatverdamme zo ontzettend misselijkmakend. 🤢🤢quote:Op woensdag 3 december 2025 21:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Teveel bagage op zijn schoudertjes.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:00 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Ja absurd zoals ze aan haar oudste kind hangt. Hij is trouwens 9 jaar geworden dit jaar in mei.
Deze snap ik even niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:38 schreef slowie het volgende:
Geen ervaring hiermee, maar het lijkt me wel zo netjes om de vader/moeder van je kinderen van tevoren in te lichten hierover als het een bekende is/kwetsend is en er kans is dat hij/zij het via een andere manier hoort? Klinkt in ieder geval voor mij nog steeds dat jvp en koen michelle hebben genaaid.
Michelle hoef je niet zielig te vinden hoorquote:Op woensdag 3 december 2025 22:38 schreef slowie het volgende:
Geen ervaring hiermee, maar het lijkt me wel zo netjes om de vader/moeder van je kinderen van tevoren in te lichten hierover als het een bekende is/kwetsend is en er kans is dat hij/zij het via een andere manier hoort? Klinkt in ieder geval voor mij nog steeds dat jvp en koen michelle hebben genaaid.
🤢 hou opquote:Op woensdag 3 december 2025 21:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Daarna plakt ie helemaal goed vast denk ik 😂
Was natuurlijk gewoon voor Koen en Jacq bedoeld.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:29 schreef lila01 het volgende:
[..]
Teveel bagage op zijn schoudertjes.
Deel je sores met andere volwassenen, Mies, niet met je kind.
En post het niet op je insta.
Nee, Mies heeft hun genaaid, door ze voor een peperdure boerderieverbouwing te laten tekenen, hun (en hun kinderen) die droom te verkopen, terwijl ze allang met Tim was.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:42 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Michelle hoef je niet zielig te vinden hoor
Ik heb geen ervaring met scheiden/nieuwe liefdes etc. Maar ik zou niet zomaar mijn kinderen erbij betrekken denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:38 schreef slowie het volgende:
Hoezo? Zij zijn al jaren samen. Mies heeft het buiten de deur gezocht.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:38 schreef slowie het volgende:
Weer maximaal janken bij Mies. Hoe voorspelbaar. Op naar de volgende citytrip (met Tim)quote:Op woensdag 3 december 2025 23:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
MW: Waarom zou je foto's van de weegschaal naar vriendinnen sturen als je een aantal dagen niet kan eten door de stress?
Klinkt (ook) erg ongezond.
Terwijl in de podcast zooo wordt gehamerd door Iris dat Michelle zo onwijs veel kan eten blablablaaaaaa.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
MW: Waarom zou je foto's van de weegschaal naar vriendinnen sturen als je een aantal dagen niet kan eten door de stress?
Klinkt (ook) erg ongezond.
Zeker wel, dat wordt strak gepland!quote:Op woensdag 3 december 2025 21:45 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Annemarie is het puberstadium nog niet ontstegen.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit heb ik ook.
Maar heb dat al wel snel bij mensen die constant moeten vertellen of hinten op hoe vaak ze wel geen seks hebben.
Vind je jezelf dan stoer? Waarom moet er zo vaak naar verwezen worden? 😅
Dat komt goed uit want Sanneke wíl ook helemaal niet werken.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Sanne is wel zielig he dat ze ziek is , wat een geklaag, ze werkt niet en hoeft verder niets te doen , en ze kan geen rust nemen 😂😂😂
Ik moest er gewoon om lachen , maar eigenlijk is dit diep triest . Dit soort mensen komt nooit meer aan het werk.
Ik heb al weken last van hoesten blijk ik bronchites te hebben ( maar ik heb gewoon gewerkt) dus bij zulke mensen zoals sanneke denk ik , ruil eens met mij , bij mij gaat gewoon alles door
Samenwerkingen, contracten, poly included want views en volgers, zou kunnen tochquote:Op woensdag 3 december 2025 23:35 schreef slowie het volgende:
Als jvp en koen sowieso bij elkaar bleven, waarom vochten zij dan niet voor de boerderij? Dan hadden alle kinderen hun kamer behouden.
Ik vind het dan inderdaad zielig voor mb: en uit de poly gezet en uit de boerderij. maar ik denk nog steeds niet dat mb al tijdens de poly met Tim was. Hoezo zouden jvp en koen meewerken aan het hele toneelstuk dat ze alle drie uit elkaar zijn?
Mb zei destijds met koen dat hun inkomen allemaal gedeeld was. Nu ze gescheiden zijn, heeft koen niet zo riant inkomen neem ik aan
😂😂😂quote:Op woensdag 3 december 2025 23:47 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Je zag bij die Bjorn Borg colab al dat ineens de hele poly in pakjes en sneakers werd gehesen
Michelle is de enige die de boerderie kan betalen (al dan niet met hulp van pa), dus er valt niets te vechten, lijkt me.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:35 schreef slowie het volgende:
Als jvp en koen sowieso bij elkaar bleven, waarom vochten zij dan niet voor de boerderij? Dan hadden alle kinderen hun kamer behouden.
Ik vind het dan inderdaad zielig voor mb: en uit de poly gezet en uit de boerderij. maar ik denk nog steeds niet dat mb al tijdens de poly met Tim was. Hoezo zouden jvp en koen meewerken aan het hele toneelstuk dat ze alle drie uit elkaar zijn?
Mb zei destijds met koen dat hun inkomen allemaal gedeeld was. Nu ze gescheiden zijn, heeft koen niet zo riant inkomen neem ik aan
Borderline is ook living om the edge.quote:Op donderdag 4 december 2025 00:15 schreef lila01 het volgende:
Van k*tdagen naar hoteldebotel in love met Tim.
Van nul naar honderd en weer terug lijkt het wel steeds met Michelle.
Nee, diagnoses stellen doen we hier niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 00:21 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
[..]
Borderline is ook living om the edge.
Maar ze heeft het beter voor elkaar dan ik als zie hoe ze woont dus ik judge niet hiermee
Serieus? Borderline?quote:Op donderdag 4 december 2025 00:29 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Heeft ze zelf verteld in een vlog
Ik snap dat niet , zit je dehele dag op de bankquote:Op woensdag 3 december 2025 23:38 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat komt goed uit want Sanneke wíl ook helemaal niet werken.
En vooral stug volhouden dat de poly geen verdienmodel was. 🤫😂quote:Op woensdag 3 december 2025 23:47 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Je zag bij die Bjorn Borg colab al dat ineens de hele poly in pakjes en sneakers werd gehesen
Ik vind die post van MW heel ongezond, maar de reacties misschien nog wel ongezonder. Ben echt teleurgesteld in de mensheid die dit allemaal maar normaal vindt en hartjes all over the place.quote:Op donderdag 4 december 2025 07:19 schreef LeSage het volgende:
Ik krijg dus echt de grootste kriebels van 1 reactie op de post van Michelle: ‘Hij wordt zó groot.’
Eén onschuldige opmerking van iemand, maar ik vind die zo privé en intiem klinken, van een totaal onbekende op het internet.
Zou me als moeder echt helemaal niet fijn voelen als mensen zich zo verbonden voelen met mijn kind waar ze nog nooit een woord mee gewisseld hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |