abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219402013
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219402054
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 17:19 schreef Earring het volgende:

[..]
Ouderwetse beugel werd niet gesponsord
Ik denk dat je hier gelijk in hebt. Kan me niet voorstellen dat ze zo ijdel is dat ze zelf deze liever wilde. Als ze het zelf had moeten betalen waren brackets ook goedkoper geweest.

Eigen kind heeft nu de keuze. Tussen slotjes traject 3500 euro of Invisalign 4500 euro. Ze wilt zelf heel graag de slotjes.
pi_219402111
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 17:32 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Ik denk dat je hier gelijk in hebt. Kan me niet voorstellen dat ze zo ijdel is dat ze zelf deze liever wilde. Als ze het zelf had moeten betalen waren brackets ook goedkoper geweest.

Eigen kind heeft nu de keuze. Tussen slotjes traject 3500 euro of Invisalign 4500 euro. Ze wilt zelf heel graag de slotjes.
Ik snap de keuze voor slotjes. Persoonlijk vind ik het zelfs mooier. Ken een aantal mensen met zo’n bitje en je ziet het echt wel zitten en het ziet er niet altijd fris uit.
pi_219402141
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 17:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik snap de keuze voor slotjes. Persoonlijk vind ik het zelfs mooier. Ken een aantal mensen met zo’n bitje en je ziet het echt wel zitten en het ziet er niet altijd fris uit.
Ik had op volwassen leeftijd ook een beugel en koos voor slotjes. Toen werd het overigens nog door mijn verzekering vergoed, toch de keuze gemaakt voor de slotjes.

Ik vraag me af met zo’n Invisalign hoe dat eruit gaat zien met de hoeveelheid koffie, thee en rode wijn AM wegwerkt. Ik heb het bruine vermoeden dat zij niet bij elke kop koffie dat ding uit gaat doen en haar tanden gaat poetsen. Overigens heb ik ook niet het idee dat ze dan maar minder koffie gaat drinken.
pi_219402303
Zal vast gesponsord zijn…
pi_219402312
KIJK NOU! Ik ben een beugelbekkie!
Sorry, ik kan niet naar de topictitel kijken zonder dit liedje in mijn hoofd te horen haha.

Kan iemand me uitleggen hoe Michelle het niet heeft zien aankomen? Ze heeft jaren geroepen dat het zo bijzonder is dat J&K elkaar óók gevonden hebben? Maar nu is ze slachtoffer? Echt, ik snap elke dag minder van deze vrouw. Van de hele situatie, overigens.
pi_219402325
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 18:14 schreef Jannetje91 het volgende:
Sorry, ik kan niet naar de topictitel kijken zonder dit liedje in mijn hoofd te horen haha.

Kan iemand me uitleggen hoe Michelle het niet heeft zien aankomen? Ze heeft jaren geroepen dat het zo bijzonder is dat J&K elkaar óók gevonden hebben? Maar nu is ze slachtoffer? Echt, ik snap elke dag minder van deze vrouw. Van de hele situatie, overigens.
M was en is zoveel met zichzelf bezig dat ze het nog niet ziet wanneer iets voor haar ogen gebeurt.
pi_219402398
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 18:14 schreef Jannetje91 het volgende:

VRIENDJESSS hou daar je mond maar over 😆

Ik vond de laatste maanden dat ze nog deden of ze samen waren de interactie tussen J en K in stories en filmpjes altijd nog heel liefdevol en oprecht. Je zag ze dan echt samen lol maken tijdens het werken in de tuin etc.
pi_219402530
Er worden nu anonieme haatberichten onder de 1 na laatste post van Jacqueline geplaatst.
Welke idioten doen zoiets?
pi_219402546
Judith glijdt vanavond vd bank, al die clubrecords van haar supertalent!
pi_219402587
kellyvbussel op Instagram is een kloon van Sanneke (of andersom); ook altijd klagen, zeuren, kan niet werken, wil niet werken, heeft wel een eigen webshop samen met haar man (die daarnaast een baan heeft), ze heeft sinds enkele jaren ook een autisme diagnose die voor veel dingen een excuus is (*ik kom niet aan de diagnose op zich*), heeft overallllll een mening over én heeft een kloon van Dion als man. Afijn, als je denkt dat het niet erger kan dan Sanneke ...

Doet me denken, dat best wel veel "van dit soort haai-baaierige influencers, een goedzak als man hebben".
pi_219402607
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 18:59 schreef Danielle_ het volgende:
Ik krijg altijd een error (...) als ze weer eens moet vermelden, dat ze van hem gewonnen heeft met een spelletje. Zucht, het kind is 6. Je hoeft 'em niet te laten winnen, maar dat jij van hem wint, hoeft ook niet gebracht te worden als een persoonlijke overwinning.
pi_219402631
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:06 schreef Cattolica het volgende:
kellyvbussel op Instagram is een kloon van Sanneke (of andersom); ook altijd klagen, zeuren, kan niet werken, wil niet werken, heeft wel een eigen webshop samen met haar man (die daarnaast een baan heeft), ze heeft sinds enkele jaren ook een autisme diagnose die voor veel dingen een excuus is (*ik kom niet aan de diagnose op zich*), heeft overallllll een mening over én heeft een kloon van Dion als man. Afijn, als je denkt dat het niet erger kan dan Sanneke ...

Doet me denken, dat best wel veel "van dit soort haai-baaierige influencers, een goedzak als man hebben".
Mannen met een eigen mening trekken het niet met zo’n vrouw. Andersom: als mijn man zo’n type zou zijn (geworden) als een Debbie of een Sanneke was ik ook weggeweest. Daar ga ik mijn tijd en energie niet aan verspillen.
pi_219402643
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 18:56 schreef lila01 het volgende:
Er worden nu anonieme haatberichten onder de 1 na laatste post van Jacqueline geplaatst.
Echt niet normaal, alsof die mensen vergeten zijn dat Koen en Jacq al jaren samen zijn (ook met Mies, die nu met Tim is).
pi_219402672
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 18:59 schreef Danielle_ het volgende:
Een heel slakkenspoor op de bank daar
pi_219402676
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 18:56 schreef lila01 het volgende:
Het komt vast door Tim Hofman
pi_219402690
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 18:31 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
VRIENDJESSS hou daar je mond maar over 😆

Ik vond de laatste maanden dat ze nog deden of ze samen waren de interactie tussen J en K in stories en filmpjes altijd nog heel liefdevol en oprecht. Je zag ze dan echt samen lol maken tijdens het werken in de tuin etc.
Hahaha jaaa! 😂

Ja, dat dacht ik ook te zien inderdaad. Ook een beetje die onderlinge blikken. Maar goed.. Benieuwd of ze er zelf nog iets over gaan zeggen. En zo ja, dan met veel woorden en weinig inhoud gok ik😉
pi_219402717
Zal me niks verbazen wanneer AM gaat smokkelen met het dragen van de beugel. Of er mee kapt.
pi_219402937
Jvp laat de reacties wel staan tot nu toe
pi_219402962
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:28 schreef Miepje77 het volgende:
Zal me niks verbazen wanneer AM gaat smokkelen met het dragen van de beugel. Of er mee kapt.
Heeft ze verteld hoe lang dit gaat duren?
pi_219402994
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:48 schreef Loveischocolala het volgende:
Jvp laat de reacties wel staan tot nu toe
Kan het zijn dat MB (direct of indirect) achter dat rare anonieme account zit?
pi_219403011
Mb: helaas geen vlieg daar aan de muur, maar als het zogenaamd gebarsten zou zijn tussen alle drie en opeens gaan 2/3 verder zonder medeweten van de derde, vraag je je wel af wat er nog meer is gebeurd waar je geen weet van hebt
pi_219403017
Ik zie die reacties bij jvp nief
pi_219403030
Hahahahahahaha Sanneke is ziek en ze kan geen rust houden _O- ze doet zoveel!
Bedankt Sanneke dat je me nog aan t lachen krijgt vandaag.

En AM met dr beugel, ik heb zo'n doorzichtig ding nooit begrepen, je ziet het gewoon zitten, het is smerig om het steeds uit te moeten doen (vind ik). Kan me ook niet voorstellen dat het goedkoper is dan een gewone beugel (als je het zelf moet betalen).
pi_219403044
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:57 schreef slowie het volgende:
Ik zie die reacties bij jvp nief
Iemand noemt haar een 'husband stealer' en haalt aan dat ze MB dr leven wilde en influencer wilde worden en ze nu eindelijk dr zin heeft.

Maar goed, waar 3 vechten hebben 3 schuld.
pi_219403045
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:52 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Kan het zijn dat MB (direct of indirect) achter dat rare anonieme account zit?
Ik dacht aan iris hahahah
pi_219403060
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 20:01 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Net als de inner circle die alles meteen doorbrieft naar een juice channel. Ben je toch ook niet blij mee als een MW, JvP of KB zijnde.

Leuke vrienden.

(Ik begin alvast met MW 😂)
pi_219403062
Wel goed voor de lijn, zo’n doorzichtige beugel!
pi_219403084
quote:

[..]
😆

Die zou waarschijnlijk schrijven: So like jij bent een husband stealer. En mijn Deeeeeevid zou zeggen: 'Iris, don't worry. Nobody is stealing your husband because you're amazing
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219403102
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 20:05 schreef Cyan het volgende:

[..]
😆

Die zou waarschijnlijk schrijven: So like jij bent een husband stealer. En mijn Deeeeeevid zou zeggen: 'Iris, don't worry. Nobody is stealing your husband because you're amazing
Hahahaha ik ga stuk 😂! Op de een of andere manier hoor ik dit helemaal met de stem van Iris.
pi_219403122
Waar ik dan ook weer benieuwd naar ben: wat is er waar van de verhalen dat zowel koen als Sjaak in de tussentijd een andere partner hebben gehad?
Zulke verhalen bevatten meestal wel een kern van waarheid.
En ten tweede: waar halen die mensen de tijd en vooral energie vandaan? 2 partners, ontelbaar kinderen, eigen bedrijven, nog meer partners etc.
pi_219403136
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 20:09 schreef WildeTuinen het volgende:
Waar ik dan ook weer benieuwd naar ben: wat is er waar van de verhalen dat zowel koen als Sjaak in de tussentijd een andere partner hebben gehad?
En ten tweede: waar halen die mensen de tijd en vooral energie vandaan? 2 partners, ontelbaar kinderen, eigen bedrijven, nog meer partners etc.
Ik had het gevoel dat die twee andere partners niet bestonden, of niet echt een partner waren. Iets met een afleidingsmanoeuvre vanuit JvP en KB om hun eigen relatie nog te verbloemen.

GTST is er niets bij.
pi_219403192
quote:

[..]
Ik dacht ma Walk.
pi_219403243
quote:

[..]
Of deeeeevid
pi_219403254
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 20:19 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ik dacht ma Walk.
Of The Godfather himself
pi_219403263
Alles voor de clicks en views toch. Het is een soap, doen ze goed. Eerst de poly en nu de after poly soap. Wij scrollen en lezen wel. Popcorn en klapstoel 1e rij paraat.

Ik ben echt blij met abo nemen hier op Fok!, had ik eerder moeten doen - verademing zonder die ads. Ik lees al jaren mee hier op Show en Nieuws, had ik dit eerder geweten. Maximaal Fok!genot
pi_219403265
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 20:11 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ik had het gevoel dat die twee andere partners niet bestonden, of niet echt een partner waren. Iets met een afleidingsmanoeuvre vanuit JvP en KB om hun eigen relatie nog te verbloemen.

GTST is er niets bij.
Afleidingsmanoeuvre idd, denk ik, terwijl een blinde (behalve Mies, want die had het druk met haar externe activiteiten) kon zien dat ze een (liefdes)team waren. Koen en Jacq waren de hele zomer zowat samen met alle kinderen. Wat had Mies dan gewild? Zij verder met haar affaire met Tim, Koen en Jacq celibatair? Of Koen met weer een andere vrouw met bonuskinderen?
pi_219403268
quote:
Heeft Jacqueline ook nog een uitstapje gemaakt? Die heb ik gemist (of niet onthouden haha zwangerschaps dementie).

En je 2e punt; ik begrijp er ook geen zak van. Ik heb het echt niet zo druk als zij, maar zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen🙈
Ik begreep toen al niks van die affaire verhalen van MW, want wáár haalt ze de tijd vandaan? 😅
pi_219403272
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 20:26 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Of The Godfather himself
😱
pi_219403325
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:19 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja, Parkertje maakt daar de dienst uit. Dat is wel duidelijk
Hij is ook een echte haan he? (WTF wie zegt dat over zijn dreumes 8)7 ). Net als die fantastische man van d'r.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219403328
Ik kan meerdere redenen bedenken waarom Mies kwaad is...
pi_219403336
Die content van Annemarie weer. Dat gegluur in die mond de hele tijd :r iedereen en z'n moeder weet hoe ene invisalign werkt en je het altijd moet dragen en dat het onhandig is met eten. Maar zij staat weer voor allerlei verrassingen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219403345
quote:
Ik denk van niet, ik denk dat K en JvP altijd al een setje waren en M al jaren met die Tim. Tijdens verbouwing farm en wonen in die containers woonde M daar ook niet 24/7 maar al halftijd in Adam. Ze kon in die verbouwings Q&A amper vertellen wie precies waar sliep.. K en JvP deden alles rond de kinderen samen. Je zag ook de jongste, L (ik noem liever geen kindernamen hier) in die Q&A in de tuin naar K en JvP gaan, geen enkel contact naar of met zijn moeder. Het was dus "hun" taak/weekend al.
pi_219403356
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 20:39 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Ik denk van niet, ik denk dat K en JvP altijd al een setje waren en M al jaren met die Tim. Tijdens verbouwing farm en wonen in die containers woonde M daar ook niet 24/7 maar al halftijd in Adam. Ze kon in die verbouwings Q&A amper vertellen wie precies waar sliep.. K en JvP deden alles rond de kinderen samen. Je zag ook de jongste, L (ik noem liever geen kindernamen hier) in die Q&A in de tuin naar K en JvP gaan, geen enkel contact naar of met zijn moeder. Het was dus "hun" taak/weekend al.
Maar als er al zo veel hommeles was, waarom hebben ze dan met zijn allen dat huis gekocht? Ik vind het allemaal zo bijzonder (en idd net gtst).
pi_219403377
M altijd al het huis met hulp erbij ook van ouders en Koen die webshop, misschien is dat de verdeling geweest

Speculasieees, I know!

In die Q&A zeiden K en JvP ook heel direct dat ze geen verbouwhuis wilden maar een huis dat af is. Alle info daarover werd voornamelijk door M gedeeld. Beetje aangevuld soms maar M bepaalde. Zelfs de lichtknoppen en de stroompunten. Als je die Q&A terug kijkt ga je het zien, met wetenschap waar ze nu staan

[ Bericht 52% gewijzigd door OnderDeMaan88 op 03-12-2025 20:52:28 (Toevoeging ) ]
  Moderator woensdag 3 december 2025 @ 20:56:52 #46
184769 crew  Deisyy
pi_219403411
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 20:46 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
M altijd al het huis met hulp erbij ook van ouders en Koen die webshop, misschien is dat de verdeling geweest

Speculasieees, I know!

In die Q&A zeiden K en JvP ook heel direct dat ze geen verbouwhuis wilden maar een huis dat af is. Alle info daarover werd voornamelijk door M gedeeld. Beetje aangevuld soms maar M bepaalde. Zelfs de lichtknoppen en de stroompunten. Als je die Q&A terug kijkt ga je het zien, met wetenschap waar ze nu staan

Wie betaalt bepaalt. Misschien heeft vooral Mies die verbouwing betaald en woont zij daarom nu nog in de boerderie
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219403426
Het gaat hier wel eens over het schoeisel van de familie Geerts, maar is het tegenwoordig normaal om kleuters op hakken te laten lopen zoals bij HVK?
pi_219403464
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 20:38 schreef Clubsoda het volgende:
Die content van Annemarie weer. Dat gegluur in die mond de hele tijd :r iedereen en z'n moeder weet hoe ene invisalign werkt en je het altijd moet dragen en dat het onhandig is met eten. Maar zij staat weer voor allerlei verrassingen.
Ik snap niet waarom ze denkt dit allemaal te moeten delen met haar volgers, daar zit toch niemand op te wachten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219403470
EllenZonderLiefde vond het grappig dat ze als passagier de bestuurder van een auto even gezellig het zicht op de spiegel belemmerde omdat ze een of andere suffe story op moest nemen. Hihhiiiiihi wat grappig! Oh man, ik snap zo dat hij haar ex is… Wat een vermoeiend figuur 😅
pi_219403500
Oke, het is verschrikkelijke content, dat gejammer over die beugel van Annemarie. Maar daardoor kwamen de kinderen vandaag wel net iets minder in beeld! *O*
pi_219403501
Sanneke op threads:

“Ik heb het 1 jaar prima gered zonder opvang of oppas en elke dag samen met mijn kind. Maar nu ik al 1,5 week ziek ben en het niet beter lijkt te worden, zou een dagje kunnen rusten en uitzieken zo welkom zijn😭”

Meine gute. Alsof ze terminaal is. En dat “prima gered” strookt ook niet helemaaaaaaaal met haar eindeloze klaagzangen van het afgelopen jaar.
pi_219403505
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 20:42 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Maar als er al zo veel hommeles was, waarom hebben ze dan met zijn allen dat huis gekocht? Ik vind het allemaal zo bijzonder (en idd net gtst).
Omdat Koen en Jacq er pas in januari van dit jaar achter kwamen dat Mies met Tim was. Toen de plannen voor het huis en alles getekend werden waren zij nog in de veronderstelling dat de poly voor altijd was.
pi_219403510
Vanaf het begin werd al gezegd… Jvp gaat vandoor met K. Het is allemaal uitgekomen.

AM heel onsmakelijk elke keer die tanden in beeld. Doet mij denken aan een paarden gebit, zo gelig ook 🤭
pi_219403513
Sanne is wel zielig he dat ze ziek is , wat een geklaag, ze werkt niet en hoeft verder niets te doen , en ze kan geen rust nemen 😂😂😂
Ik moest er gewoon om lachen , maar eigenlijk is dit diep triest . Dit soort mensen komt nooit meer aan het werk.
Ik heb al weken last van hoesten blijk ik bronchites te hebben ( maar ik heb gewoon gewerkt) dus bij zulke mensen zoals sanneke denk ik , ruil eens met mij , bij mij gaat gewoon alles door
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219403518
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 20:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Wie betaalt bepaalt. Misschien heeft vooral Mies die verbouwing betaald en woont zij daarom nu nog in de boerderie
Ja, ik denk dat ze nooit niet-eerlijk zijn geweest naar hun volgers alleen niet volledig open ivm samenwerkingen zoals o.a. bij de verbouwing
pi_219403533
Mies weer zo’n dramapost met ongezonde teksten over dr oudste. Ze wil hem beschermen tegen de grillen van het leven. Stap 1, trek hem van dat internet af.
pi_219403568
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:14 schreef Louuuu_lou het volgende:
Sanneke op threads:

“Ik heb het 1 jaar prima gered zonder opvang of oppas en elke dag samen met mijn kind. Maar nu ik al 1,5 week ziek ben en het niet beter lijkt te worden, zou een dagje kunnen rusten en uitzieken zo welkom zijn😭”

Meine gute. Alsof ze terminaal is. En dat “prima gered” strookt ook niet helemaaaaaaaal met haar eindeloze klaagzangen van het afgelopen jaar.
Dion was vandaag toch vrij? Hele dag de tijd gehad om uit te rusten lijkt mij. Of moest ze weer pakketten ophalen/wegbrengen, shoppen, buiten de deur lunchen? Afgelopen week heeft ze vanalles gedaan dus zo ziek was ze blijkbaar toch niet. Net als HVK, doodziek maar gewoon naar de bieb 🤷‍♀️ Nu is zij wel alleenstaand maar als je echt zo ziek bent ga je geen onnodige uitjes doen.
pi_219403596
Gatverdamme, AM die ongegeneerd vraagt of ze haar beugel uit moet doen als ze Maarten wil pijpen 🙄🙄🙄 Haar content wordt met de dag absurder, is zij onder invloed of zo? Wat een bizar gedrag laat zij zien zeg.
pi_219403623
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:08 schreef Danielle_ het volgende:
EllenZonderLiefde vond het grappig dat ze als passagier de bestuurder van een auto even gezellig het zicht op de spiegel belemmerde omdat ze een of andere suffe story op moest nemen. Hihhiiiiihi wat grappig! Oh man, ik snap zo dat hij haar ex is… Wat een vermoeiend figuur 😅
Inderdaad, je zal er een relatie mee hebben 🫣
pi_219403637
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Gatverdamme, AM die ongegeneerd vraagt of ze haar beugel uit moet doen als ze Maarten wil pijpen 🙄🙄🙄 Haar content wordt met de dag absurder, is zij onder invloed of zo? Wat een bizar gedrag laat zij zien zeg.
De Geertsen zullen het hilarisch vinden
pi_219403682
quote:
Ik vind het vandaag heel vies om bij AM te kijken
pi_219403691
Peppie weer mompelend in het donker 🫣 wat een content
pi_219403713
quote:
Daarna plakt ie helemaal goed vast denk ik 😂
pi_219403722
Ik snap haar dilemma ook niet, als je een beetje je best doet met pijpen hoeft dat bitje maar nog geen 3 minuten uit.
pi_219403737
Ik volg die AM niet maar dit klinkt wel geinig, zei ze dat echt in een vlog? Whaaa mommy going wild
pi_219403738
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:17 schreef Hyacinth het volgende:
Mies weer zo’n dramapost met ongezonde teksten over dr oudste. Ze wil hem beschermen tegen de grillen van het leven. Stap 1, trek hem van dat internet af.
En dat 'ik zijn veilige haven. Zijn houvast en anker'.
'En hij, meer dan hij zelf zal weten, ook die van mij'.

Dat.is.ongezond.Mies.
pi_219403742
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:42 schreef Lostit het volgende:
Ik snap haar dilemma ook niet, als je een beetje je best doet met pijpen hoeft dat bitje maar nog geen 3 minuten uit.
High 5
  Moderator/colorchick woensdag 3 december 2025 @ 21:45:29 #68
382129 crew  Donna
pi_219403745
Weet je. Dat bijna vijftigers ook zulke dingen doen weet ik heus wel. Ergens in de diepe krochten van mijn hersenen is dat besef wel aanwezig.

Maar dan nu met een soort van beeld erbij. Ik ben er gewoon vies van. Bah. :r
pi_219403750
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:42 schreef Lostit het volgende:
We gaan het vast terug horen van haar, hoe het gegaan is 😅

Maar verwijs het meteen naar de categorie sterke verhalen, ik kan me zoo moeilijk voorstellen dat er veel activiteit in de slaapkamer is bij hun
pi_219403782
Mies die haar oudste weer even "inzet". Zij is zijn moeder, hij moet gewoon kind zijn. Maar ik ben bang dat ze hem in de strijd met Koen en Jacq inzet, na wat de juice deelde over haar weggehaalde lange post. Zo fout, juist als ze zijn gevoeligheid benoemd. Laat ze ophouden met dat kind (zo openbaar) neer te zetten als een of andere soulmate. 🤨
pi_219403792
Ze hebben 100 kinderen toch..
pi_219403810
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:45 schreef Donna het volgende:
Weet je. Dat bijna vijftigers ook zulke dingen doen weet ik heus wel. Ergens in de diepe krochten van mijn hersenen is dat besef wel aanwezig.

Maar dan nu met een soort van beeld erbij. Ik ben er gewoon vies van. Bah. :r
En dat je dat dan als kind over je ouders op het internet moet lezen…
pi_219403829
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:45 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

Maar verwijs het meteen naar de categorie sterke verhalen, ik kan me zoo moeilijk voorstellen dat er veel activiteit in de slaapkamer is bij hun
Moet goedkomen met al dat extra kwijl
pi_219403836
Oh meiden, ik probeerde het aubergine bericht van AM te verdringen 😂
pi_219403852
quote:

[..]

Dit heb ik ook.
Maar heb dat al wel snel bij mensen die constant moeten vertellen of hinten op hoe vaak ze wel geen seks hebben.
Vind je jezelf dan stoer? Waarom moet er zo vaak naar verwezen worden? 😅
pi_219403861
quote:
19s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En dat 'ik zijn veilige haven. Zijn houvast en anker'.
'En hij, meer dan hij zelf zal weten, ook die van mij'.

Dat.is.ongezond.Mies.
Die jongen moet nog maar 11 worden. Bizar hoe ze hem groot kijkt. Basisschool, nog naar groep 8. Kind zijn. Klieren. Geen anker van je moeder
pi_219403893
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:58 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Die jongen moet nog maar 11 worden. Bizar hoe ze hem groot kijkt. Basisschool, nog naar groep 8. Kind zijn. Klieren. Geen anker van je moeder
Ja absurd zoals ze aan haar oudste kind hangt. Hij is trouwens 9 jaar geworden dit jaar in mei.
pi_219403970
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:45 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
High 5
High ten want ik kan het zelfs zonder handen 😂
pi_219404035
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:08 schreef Lostit het volgende:

[..]
Dit zei jij niet hardop
pi_219404051
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:08 schreef Lostit het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
pi_219404095
quote:
Jaaaa gatverdamme zo ontzettend misselijkmakend. 🤢🤢
pi_219404124
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:00 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Ja absurd zoals ze aan haar oudste kind hangt. Hij is trouwens 9 jaar geworden dit jaar in mei.
Teveel bagage op zijn schoudertjes.
Deel je sores met andere volwassenen, Mies, niet met je kind.
En post het niet op je insta.
pi_219404173
Geen ervaring hiermee, maar het lijkt me wel zo netjes om de vader/moeder van je kinderen van tevoren in te lichten hierover als het een bekende is/kwetsend is en er kans is dat hij/zij het via een andere manier hoort? Klinkt in ieder geval voor mij nog steeds dat jvp en koen michelle hebben genaaid.
pi_219404188
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:38 schreef slowie het volgende:
Geen ervaring hiermee, maar het lijkt me wel zo netjes om de vader/moeder van je kinderen van tevoren in te lichten hierover als het een bekende is/kwetsend is en er kans is dat hij/zij het via een andere manier hoort? Klinkt in ieder geval voor mij nog steeds dat jvp en koen michelle hebben genaaid.
Deze snap ik even niet.
pi_219404197
quote:
Michelle hoef je niet zielig te vinden hoor
pi_219404239
quote:
19s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Daarna plakt ie helemaal goed vast denk ik 😂
🤢 hou op
pi_219404264
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:29 schreef lila01 het volgende:

[..]
Teveel bagage op zijn schoudertjes.
Deel je sores met andere volwassenen, Mies, niet met je kind.
En post het niet op je insta.
Was natuurlijk gewoon voor Koen en Jacq bedoeld.
pi_219404273
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:42 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Michelle hoef je niet zielig te vinden hoor
Nee, Mies heeft hun genaaid, door ze voor een peperdure boerderieverbouwing te laten tekenen, hun (en hun kinderen) die droom te verkopen, terwijl ze allang met Tim was.
pi_219404274
quote:
Ik heb geen ervaring met scheiden/nieuwe liefdes etc. Maar ik zou niet zomaar mijn kinderen erbij betrekken denk ik.

Verder vraag ik me af of ze MW echt genaaid hebben. Ze hadden met zijn drieën een relatie, dat er 2 mensen wel nog gevoelens blijven houden voor elkaar, maar voor de 3e niet, heb je iemand dan genaaid?
Het lijkt Michelle die constant maar moet vechten tegen gevoelens voor iedereen en zijn moeder en er al een tijdje een ander naast had.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dievanhiernaast op 03-12-2025 23:04:38 ]
pi_219404280
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:41 schreef lila01 het volgende:

[..]
Deze snap ik even niet.
Koen en Jacq hebben meldplicht voor het delen van het bed 😜
pi_219404296
quote:
Hoezo? Zij zijn al jaren samen. Mies heeft het buiten de deur gezocht.
pi_219404313
MW: Waarom zou je foto's van de weegschaal naar vriendinnen sturen als je een aantal dagen niet kan eten door de stress?
Klinkt (ook) erg ongezond.
pi_219404340
quote:
19s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
MW: Waarom zou je foto's van de weegschaal naar vriendinnen sturen als je een aantal dagen niet kan eten door de stress?
Weer maximaal janken bij Mies. Hoe voorspelbaar. Op naar de volgende citytrip (met Tim)

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 03-12-2025 23:10:25 (Typfout) ]
pi_219404351
quote:
19s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Terwijl in de podcast zooo wordt gehamerd door Iris dat Michelle zo onwijs veel kan eten blablablaaaaaa.
Spreekt elkaar aan alle kanten tegen. Michelle kan beter eerst maar met zichzelf aan de slag voordat ze weer een nieuwe liefde erin betrekt voor een paar jaar (dan probeert ze weer te vechten voor gevoelens voor iemand anders wat weer niet lukt).
pi_219404424
quote:

[..]

Zeker wel, dat wordt strak gepland! :7
pi_219404427
quote:
19s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit heb ik ook.
Maar heb dat al wel snel bij mensen die constant moeten vertellen of hinten op hoe vaak ze wel geen seks hebben.
Vind je jezelf dan stoer? Waarom moet er zo vaak naar verwezen worden? 😅
Annemarie is het puberstadium nog niet ontstegen.
pi_219404442
Als jvp en koen sowieso bij elkaar bleven, waarom vochten zij dan niet voor de boerderij? Dan hadden alle kinderen hun kamer behouden.
Ik vind het dan inderdaad zielig voor mb: en uit de poly gezet en uit de boerderij. maar ik denk nog steeds niet dat mb al tijdens de poly met Tim was. Hoezo zouden jvp en koen meewerken aan het hele toneelstuk dat ze alle drie uit elkaar zijn?

Mb zei destijds met koen dat hun inkomen allemaal gedeeld was. Nu ze gescheiden zijn, heeft koen niet zo riant inkomen neem ik aan
pi_219404451
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Sanne is wel zielig he dat ze ziek is , wat een geklaag, ze werkt niet en hoeft verder niets te doen , en ze kan geen rust nemen 😂😂😂
Ik moest er gewoon om lachen , maar eigenlijk is dit diep triest . Dit soort mensen komt nooit meer aan het werk.
Ik heb al weken last van hoesten blijk ik bronchites te hebben ( maar ik heb gewoon gewerkt) dus bij zulke mensen zoals sanneke denk ik , ruil eens met mij , bij mij gaat gewoon alles door
Dat komt goed uit want Sanneke wíl ook helemaal niet werken.
pi_219404475
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:35 schreef slowie het volgende:
Als jvp en koen sowieso bij elkaar bleven, waarom vochten zij dan niet voor de boerderij? Dan hadden alle kinderen hun kamer behouden.
Ik vind het dan inderdaad zielig voor mb: en uit de poly gezet en uit de boerderij. maar ik denk nog steeds niet dat mb al tijdens de poly met Tim was. Hoezo zouden jvp en koen meewerken aan het hele toneelstuk dat ze alle drie uit elkaar zijn?

Mb zei destijds met koen dat hun inkomen allemaal gedeeld was. Nu ze gescheiden zijn, heeft koen niet zo riant inkomen neem ik aan
Samenwerkingen, contracten, poly included want views en volgers, zou kunnen toch
pi_219404486
Je zag bij die Bjorn Borg colab al dat ineens de hele poly in pakjes en sneakers werd gehesen
pi_219404529
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:47 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Je zag bij die Bjorn Borg colab al dat ineens de hele poly in pakjes en sneakers werd gehesen
😂😂😂
pi_219404542
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:35 schreef slowie het volgende:

Michelle is de enige die de boerderie kan betalen (al dan niet met hulp van pa), dus er valt niets te vechten, lijkt me.
Toen de roddels over Michelle en Tim naar buiten kwamen zag je dat het vooral voor Koen steeds moelijker werd om de schijn op te houden. Misschien wilde iedereen na de breuk eerst rust om zijn of haar eigen plekje weer te vinden. Ook voor hun kinderen. Een soort afkoelingsperiode en dan verder zien.

Nu Michelle op reis gaat met Tim zijn Koen en Jacq ook vrij om verder te gaan.
pi_219404543
Hvk: de jongste twee een kommetje droge noodles? Terwijl die toch veel lusten?
En dan de ene tweelingzus die de andere op de grond duwt. Moeders die het filmt, niks zegt en online zet.....
pi_219404548
3 op een rij qua posts, ik denk dat de scneiding vorige week officieel werd. En daarom de kutdagen waar MB het over had, de coming out met Tim en JvP en K en haar familienaam weer ipv Bollen. Eerst gewacht allemaal tot scheiding rond
pi_219404569
Van k*tdagen naar hoteldebotel in love met Tim.
Michelle gaat steeds van nul naar honderd en weer terug.
Niet kunnen eten, maar bij Iris in Moraira alles in haar mond stoppen omdat het allemaal zo lekker is (volgens Iris).
pi_219404588
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 00:15 schreef lila01 het volgende:
Van k*tdagen naar hoteldebotel in love met Tim.
Van nul naar honderd en weer terug lijkt het wel steeds met Michelle.
Borderline is ook living om the edge.
Maar ze heeft het beter voor elkaar dan ik als zie hoe ze woont dus ik judge niet hiermee
pi_219404596
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 00:21 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Borderline is ook living om the edge.
Maar ze heeft het beter voor elkaar dan ik als zie hoe ze woont dus ik judge niet hiermee
Nee, diagnoses stellen doen we hier niet.
Ik hoop dat ze wat meer rust in haar leven krijgt. Word al moe als ik haar filmpjes soms zie.
En ik gun die kinderen een insta-loos leven.
pi_219404604
Heeft ze zelf verteld in een vlog
pi_219404626
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 00:29 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Heeft ze zelf verteld in een vlog
Serieus? Borderline?
pi_219405085
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:38 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dat komt goed uit want Sanneke wíl ook helemaal niet werken.
Ik snap dat niet , zit je dehele dag op de bank
pi_219405131
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:47 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
En vooral stug volhouden dat de poly geen verdienmodel was. 🤫😂
pi_219405160
Ik krijg dus echt de grootste kriebels van 1 reactie op de post van Michelle: ‘Hij wordt zó groot.’

Eén onschuldige opmerking van iemand, maar ik vind die zo privé en intiem klinken, van een totaal onbekende op het internet.
Zou me als moeder echt helemaal niet fijn voelen als mensen zich zo verbonden voelen met mijn kind waar ze nog nooit een woord mee gewisseld hebben.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219405183
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 07:19 schreef LeSage het volgende:
Ik krijg dus echt de grootste kriebels van 1 reactie op de post van Michelle: ‘Hij wordt zó groot.’

Eén onschuldige opmerking van iemand, maar ik vind die zo privé en intiem klinken, van een totaal onbekende op het internet.
Zou me als moeder echt helemaal niet fijn voelen als mensen zich zo verbonden voelen met mijn kind waar ze nog nooit een woord mee gewisseld hebben.
Ik vind die post van MW heel ongezond, maar de reacties misschien nog wel ongezonder. Ben echt teleurgesteld in de mensheid die dit allemaal maar normaal vindt en hartjes all over the place.
pi_219405197
Dbm noemt zich een moeilijke slaper, dezelfde vrouw die smiddags wel eens een dutje doet van 3 u lang. 🤣
pi_219405222
HVK: eindelijk iets gezonds in de ochtend.
Al vind ik 1 boterham, klein beetje fruit en een bak vol pepernoten mee naar school een ander verhaal haha.
pi_219405256
Jeetje die laarzen van de tweeling van hvk. Dat zijn toch geen kinderschoenen. Ze lijken jaren ouder. In het wit ziet het er ook vrij goedkoop uit. Er zijn zoveel leuke goede kinderschoenen te koop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')