abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219403501
Sanneke op threads:

“Ik heb het 1 jaar prima gered zonder opvang of oppas en elke dag samen met mijn kind. Maar nu ik al 1,5 week ziek ben en het niet beter lijkt te worden, zou een dagje kunnen rusten en uitzieken zo welkom zijn😭”

Meine gute. Alsof ze terminaal is. En dat “prima gered” strookt ook niet helemaaaaaaaal met haar eindeloze klaagzangen van het afgelopen jaar.
pi_219403505
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 20:42 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Maar als er al zo veel hommeles was, waarom hebben ze dan met zijn allen dat huis gekocht? Ik vind het allemaal zo bijzonder (en idd net gtst).
Omdat Koen en Jacq er pas in januari van dit jaar achter kwamen dat Mies met Tim was. Toen de plannen voor het huis en alles getekend werden waren zij nog in de veronderstelling dat de poly voor altijd was.
pi_219403510
Vanaf het begin werd al gezegd… Jvp gaat vandoor met K. Het is allemaal uitgekomen.

AM heel onsmakelijk elke keer die tanden in beeld. Doet mij denken aan een paarden gebit, zo gelig ook 🤭
pi_219403513
Sanne is wel zielig he dat ze ziek is , wat een geklaag, ze werkt niet en hoeft verder niets te doen , en ze kan geen rust nemen 😂😂😂
Ik moest er gewoon om lachen , maar eigenlijk is dit diep triest . Dit soort mensen komt nooit meer aan het werk.
Ik heb al weken last van hoesten blijk ik bronchites te hebben ( maar ik heb gewoon gewerkt) dus bij zulke mensen zoals sanneke denk ik , ruil eens met mij , bij mij gaat gewoon alles door
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219403518
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 20:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Wie betaalt bepaalt. Misschien heeft vooral Mies die verbouwing betaald en woont zij daarom nu nog in de boerderie
Ja, ik denk dat ze nooit niet-eerlijk zijn geweest naar hun volgers alleen niet volledig open ivm samenwerkingen zoals o.a. bij de verbouwing
pi_219403533
Mies weer zo’n dramapost met ongezonde teksten over dr oudste. Ze wil hem beschermen tegen de grillen van het leven. Stap 1, trek hem van dat internet af.
pi_219403568
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:14 schreef Louuuu_lou het volgende:
Sanneke op threads:

“Ik heb het 1 jaar prima gered zonder opvang of oppas en elke dag samen met mijn kind. Maar nu ik al 1,5 week ziek ben en het niet beter lijkt te worden, zou een dagje kunnen rusten en uitzieken zo welkom zijn😭”

Meine gute. Alsof ze terminaal is. En dat “prima gered” strookt ook niet helemaaaaaaaal met haar eindeloze klaagzangen van het afgelopen jaar.
Dion was vandaag toch vrij? Hele dag de tijd gehad om uit te rusten lijkt mij. Of moest ze weer pakketten ophalen/wegbrengen, shoppen, buiten de deur lunchen? Afgelopen week heeft ze vanalles gedaan dus zo ziek was ze blijkbaar toch niet. Net als HVK, doodziek maar gewoon naar de bieb 🤷‍♀️ Nu is zij wel alleenstaand maar als je echt zo ziek bent ga je geen onnodige uitjes doen.
pi_219403596
Gatverdamme, AM die ongegeneerd vraagt of ze haar beugel uit moet doen als ze Maarten wil pijpen 🙄🙄🙄 Haar content wordt met de dag absurder, is zij onder invloed of zo? Wat een bizar gedrag laat zij zien zeg.
pi_219403623
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:08 schreef Danielle_ het volgende:
EllenZonderLiefde vond het grappig dat ze als passagier de bestuurder van een auto even gezellig het zicht op de spiegel belemmerde omdat ze een of andere suffe story op moest nemen. Hihhiiiiihi wat grappig! Oh man, ik snap zo dat hij haar ex is… Wat een vermoeiend figuur 😅
Inderdaad, je zal er een relatie mee hebben 🫣
pi_219403637
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Gatverdamme, AM die ongegeneerd vraagt of ze haar beugel uit moet doen als ze Maarten wil pijpen 🙄🙄🙄 Haar content wordt met de dag absurder, is zij onder invloed of zo? Wat een bizar gedrag laat zij zien zeg.
De Geertsen zullen het hilarisch vinden
pi_219403682
quote:
Ik vind het vandaag heel vies om bij AM te kijken
pi_219403691
Peppie weer mompelend in het donker 🫣 wat een content
pi_219403713
quote:
Daarna plakt ie helemaal goed vast denk ik 😂
pi_219403722
Ik snap haar dilemma ook niet, als je een beetje je best doet met pijpen hoeft dat bitje maar nog geen 3 minuten uit.
pi_219403737
Ik volg die AM niet maar dit klinkt wel geinig, zei ze dat echt in een vlog? Whaaa mommy going wild
pi_219403738
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:17 schreef Hyacinth het volgende:
Mies weer zo’n dramapost met ongezonde teksten over dr oudste. Ze wil hem beschermen tegen de grillen van het leven. Stap 1, trek hem van dat internet af.
En dat 'ik zijn veilige haven. Zijn houvast en anker'.
'En hij, meer dan hij zelf zal weten, ook die van mij'.

Dat.is.ongezond.Mies.
pi_219403742
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:42 schreef Lostit het volgende:
Ik snap haar dilemma ook niet, als je een beetje je best doet met pijpen hoeft dat bitje maar nog geen 3 minuten uit.
High 5
  Moderator/colorchick woensdag 3 december 2025 @ 21:45:29 #68
382129 crew  Donna
pi_219403745
Weet je. Dat bijna vijftigers ook zulke dingen doen weet ik heus wel. Ergens in de diepe krochten van mijn hersenen is dat besef wel aanwezig.

Maar dan nu met een soort van beeld erbij. Ik ben er gewoon vies van. Bah. :r
pi_219403750
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:42 schreef Lostit het volgende:
We gaan het vast terug horen van haar, hoe het gegaan is 😅

Maar verwijs het meteen naar de categorie sterke verhalen, ik kan me zoo moeilijk voorstellen dat er veel activiteit in de slaapkamer is bij hun
pi_219403782
Mies die haar oudste weer even "inzet". Zij is zijn moeder, hij moet gewoon kind zijn. Maar ik ben bang dat ze hem in de strijd met Koen en Jacq inzet, na wat de juice deelde over haar weggehaalde lange post. Zo fout, juist als ze zijn gevoeligheid benoemd. Laat ze ophouden met dat kind (zo openbaar) neer te zetten als een of andere soulmate. 🤨
pi_219403792
Ze hebben 100 kinderen toch..
pi_219403810
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:45 schreef Donna het volgende:
Weet je. Dat bijna vijftigers ook zulke dingen doen weet ik heus wel. Ergens in de diepe krochten van mijn hersenen is dat besef wel aanwezig.

Maar dan nu met een soort van beeld erbij. Ik ben er gewoon vies van. Bah. :r
En dat je dat dan als kind over je ouders op het internet moet lezen…
pi_219403829
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:45 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

Maar verwijs het meteen naar de categorie sterke verhalen, ik kan me zoo moeilijk voorstellen dat er veel activiteit in de slaapkamer is bij hun
Moet goedkomen met al dat extra kwijl
pi_219403836
Oh meiden, ik probeerde het aubergine bericht van AM te verdringen 😂
pi_219403852
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:45 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

Dit heb ik ook.
Maar heb dat al wel snel bij mensen die constant moeten vertellen of hinten op hoe vaak ze wel geen seks hebben.
Vind je jezelf dan stoer? Waarom moet er zo vaak naar verwezen worden? 😅
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')