Ik denk dat je hier gelijk in hebt. Kan me niet voorstellen dat ze zo ijdel is dat ze zelf deze liever wilde. Als ze het zelf had moeten betalen waren brackets ook goedkoper geweest.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:19 schreef Earring het volgende:
[..]
Ouderwetse beugel werd niet gesponsord
Ik snap de keuze voor slotjes. Persoonlijk vind ik het zelfs mooier. Ken een aantal mensen met zo’n bitje en je ziet het echt wel zitten en het ziet er niet altijd fris uit.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:32 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier gelijk in hebt. Kan me niet voorstellen dat ze zo ijdel is dat ze zelf deze liever wilde. Als ze het zelf had moeten betalen waren brackets ook goedkoper geweest.
Eigen kind heeft nu de keuze. Tussen slotjes traject 3500 euro of Invisalign 4500 euro. Ze wilt zelf heel graag de slotjes.
Ik had op volwassen leeftijd ook een beugel en koos voor slotjes. Toen werd het overigens nog door mijn verzekering vergoed, toch de keuze gemaakt voor de slotjes.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik snap de keuze voor slotjes. Persoonlijk vind ik het zelfs mooier. Ken een aantal mensen met zo’n bitje en je ziet het echt wel zitten en het ziet er niet altijd fris uit.
M was en is zoveel met zichzelf bezig dat ze het nog niet ziet wanneer iets voor haar ogen gebeurt.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:14 schreef Jannetje91 het volgende:
KIJK NOU! Ik ben een beugelbekkie!
Sorry, ik kan niet naar de topictitel kijken zonder dit liedje in mijn hoofd te horen haha.
Kan iemand me uitleggen hoe Michelle het niet heeft zien aankomen? Ze heeft jaren geroepen dat het zo bijzonder is dat J&K elkaar óók gevonden hebben? Maar nu is ze slachtoffer? Echt, ik snap elke dag minder van deze vrouw. Van de hele situatie, overigens.
VRIENDJESSS hou daar je mond maar over 😆quote:Op woensdag 3 december 2025 18:14 schreef Jannetje91 het volgende:
KIJK NOU! Ik ben een beugelbekkie!
Sorry, ik kan niet naar de topictitel kijken zonder dit liedje in mijn hoofd te horen haha.
Kan iemand me uitleggen hoe Michelle het niet heeft zien aankomen? Ze heeft jaren geroepen dat het zo bijzonder is dat J&K elkaar óók gevonden hebben? Maar nu is ze slachtoffer? Echt, ik snap elke dag minder van deze vrouw. Van de hele situatie, overigens.
Ik krijg altijd een error (...) als ze weer eens moet vermelden, dat ze van hem gewonnen heeft met een spelletje. Zucht, het kind is 6. Je hoeft 'em niet te laten winnen, maar dat jij van hem wint, hoeft ook niet gebracht te worden als een persoonlijke overwinning.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:59 schreef Danielle_ het volgende:
Judith glijdt vanavond vd bank, al die clubrecords van haar supertalent!
Mannen met een eigen mening trekken het niet met zo’n vrouw. Andersom: als mijn man zo’n type zou zijn (geworden) als een Debbie of een Sanneke was ik ook weggeweest. Daar ga ik mijn tijd en energie niet aan verspillen.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:06 schreef Cattolica het volgende:
kellyvbussel op Instagram is een kloon van Sanneke (of andersom); ook altijd klagen, zeuren, kan niet werken, wil niet werken, heeft wel een eigen webshop samen met haar man (die daarnaast een baan heeft), ze heeft sinds enkele jaren ook een autisme diagnose die voor veel dingen een excuus is (*ik kom niet aan de diagnose op zich*), heeft overallllll een mening over én heeft een kloon van Dion als man. Afijn, als je denkt dat het niet erger kan dan Sanneke ...
Doet me denken, dat best wel veel "van dit soort haai-baaierige influencers, een goedzak als man hebben".
Echt niet normaal, alsof die mensen vergeten zijn dat Koen en Jacq al jaren samen zijn (ook met Mies, die nu met Tim is).quote:Op woensdag 3 december 2025 18:56 schreef lila01 het volgende:
Er worden nu anonieme haatberichten onder de 1 na laatste post van Jacqueline geplaatst.
Welke idioten doen zoiets?
Een heel slakkenspoor op de bank daarquote:Op woensdag 3 december 2025 18:59 schreef Danielle_ het volgende:
Judith glijdt vanavond vd bank, al die clubrecords van haar supertalent!
Het komt vast door Tim Hofmanquote:Op woensdag 3 december 2025 18:56 schreef lila01 het volgende:
Er worden nu anonieme haatberichten onder de 1 na laatste post van Jacqueline geplaatst.
Welke idioten doen zoiets?
Hahaha jaaa! 😂quote:Op woensdag 3 december 2025 18:31 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
VRIENDJESSS hou daar je mond maar over 😆
Ik vond de laatste maanden dat ze nog deden of ze samen waren de interactie tussen J en K in stories en filmpjes altijd nog heel liefdevol en oprecht. Je zag ze dan echt samen lol maken tijdens het werken in de tuin etc.
Heeft ze verteld hoe lang dit gaat duren?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:28 schreef Miepje77 het volgende:
Zal me niks verbazen wanneer AM gaat smokkelen met het dragen van de beugel. Of er mee kapt.
Kan het zijn dat MB (direct of indirect) achter dat rare anonieme account zit?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:48 schreef Loveischocolala het volgende:
Jvp laat de reacties wel staan tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |