Die jongen moet nog maar 11 worden. Bizar hoe ze hem groot kijkt. Basisschool, nog naar groep 8. Kind zijn. Klieren. Geen anker van je moederquote:Op woensdag 3 december 2025 21:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En dat 'ik zijn veilige haven. Zijn houvast en anker'.
'En hij, meer dan hij zelf zal weten, ook die van mij'.
Dat.is.ongezond.Mies.
Ja absurd zoals ze aan haar oudste kind hangt. Hij is trouwens 9 jaar geworden dit jaar in mei.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:58 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
[..]
Die jongen moet nog maar 11 worden. Bizar hoe ze hem groot kijkt. Basisschool, nog naar groep 8. Kind zijn. Klieren. Geen anker van je moeder
Dit zei jij niet hardopquote:Op woensdag 3 december 2025 22:08 schreef Lostit het volgende:
[..]
High ten want ik kan het zelfs zonder handen 😂
quote:Op woensdag 3 december 2025 22:08 schreef Lostit het volgende:
[..]
High ten want ik kan het zelfs zonder handen 😂
Jaaaa gatverdamme zo ontzettend misselijkmakend. 🤢🤢quote:Op woensdag 3 december 2025 21:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Gatverdamme, AM die ongegeneerd vraagt of ze haar beugel uit moet doen als ze Maarten wil pijpen 🙄🙄🙄 Haar content wordt met de dag absurder, is zij onder invloed of zo? Wat een bizar gedrag laat zij zien zeg.
Teveel bagage op zijn schoudertjes.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:00 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Ja absurd zoals ze aan haar oudste kind hangt. Hij is trouwens 9 jaar geworden dit jaar in mei.
Deze snap ik even niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:38 schreef slowie het volgende:
Geen ervaring hiermee, maar het lijkt me wel zo netjes om de vader/moeder van je kinderen van tevoren in te lichten hierover als het een bekende is/kwetsend is en er kans is dat hij/zij het via een andere manier hoort? Klinkt in ieder geval voor mij nog steeds dat jvp en koen michelle hebben genaaid.
Michelle hoef je niet zielig te vinden hoorquote:Op woensdag 3 december 2025 22:38 schreef slowie het volgende:
Geen ervaring hiermee, maar het lijkt me wel zo netjes om de vader/moeder van je kinderen van tevoren in te lichten hierover als het een bekende is/kwetsend is en er kans is dat hij/zij het via een andere manier hoort? Klinkt in ieder geval voor mij nog steeds dat jvp en koen michelle hebben genaaid.
🤢 hou opquote:Op woensdag 3 december 2025 21:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Daarna plakt ie helemaal goed vast denk ik 😂
Was natuurlijk gewoon voor Koen en Jacq bedoeld.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:29 schreef lila01 het volgende:
[..]
Teveel bagage op zijn schoudertjes.
Deel je sores met andere volwassenen, Mies, niet met je kind.
En post het niet op je insta.
Nee, Mies heeft hun genaaid, door ze voor een peperdure boerderieverbouwing te laten tekenen, hun (en hun kinderen) die droom te verkopen, terwijl ze allang met Tim was.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:42 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Michelle hoef je niet zielig te vinden hoor
Ik heb geen ervaring met scheiden/nieuwe liefdes etc. Maar ik zou niet zomaar mijn kinderen erbij betrekken denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:38 schreef slowie het volgende:
Hoezo? Zij zijn al jaren samen. Mies heeft het buiten de deur gezocht.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:38 schreef slowie het volgende:
Weer maximaal janken bij Mies. Hoe voorspelbaar. Op naar de volgende citytrip (met Tim)quote:Op woensdag 3 december 2025 23:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
MW: Waarom zou je foto's van de weegschaal naar vriendinnen sturen als je een aantal dagen niet kan eten door de stress?
Klinkt (ook) erg ongezond.
Terwijl in de podcast zooo wordt gehamerd door Iris dat Michelle zo onwijs veel kan eten blablablaaaaaa.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
MW: Waarom zou je foto's van de weegschaal naar vriendinnen sturen als je een aantal dagen niet kan eten door de stress?
Klinkt (ook) erg ongezond.
Zeker wel, dat wordt strak gepland!quote:Op woensdag 3 december 2025 21:45 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
We gaan het vast terug horen van haar, hoe het gegaan is 😅
Maar verwijs het meteen naar de categorie sterke verhalen, ik kan me zoo moeilijk voorstellen dat er veel activiteit in de slaapkamer is bij hun
Annemarie is het puberstadium nog niet ontstegen.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit heb ik ook.
Maar heb dat al wel snel bij mensen die constant moeten vertellen of hinten op hoe vaak ze wel geen seks hebben.
Vind je jezelf dan stoer? Waarom moet er zo vaak naar verwezen worden? 😅
Dat komt goed uit want Sanneke wíl ook helemaal niet werken.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Sanne is wel zielig he dat ze ziek is , wat een geklaag, ze werkt niet en hoeft verder niets te doen , en ze kan geen rust nemen 😂😂😂
Ik moest er gewoon om lachen , maar eigenlijk is dit diep triest . Dit soort mensen komt nooit meer aan het werk.
Ik heb al weken last van hoesten blijk ik bronchites te hebben ( maar ik heb gewoon gewerkt) dus bij zulke mensen zoals sanneke denk ik , ruil eens met mij , bij mij gaat gewoon alles door
Samenwerkingen, contracten, poly included want views en volgers, zou kunnen tochquote:Op woensdag 3 december 2025 23:35 schreef slowie het volgende:
Als jvp en koen sowieso bij elkaar bleven, waarom vochten zij dan niet voor de boerderij? Dan hadden alle kinderen hun kamer behouden.
Ik vind het dan inderdaad zielig voor mb: en uit de poly gezet en uit de boerderij. maar ik denk nog steeds niet dat mb al tijdens de poly met Tim was. Hoezo zouden jvp en koen meewerken aan het hele toneelstuk dat ze alle drie uit elkaar zijn?
Mb zei destijds met koen dat hun inkomen allemaal gedeeld was. Nu ze gescheiden zijn, heeft koen niet zo riant inkomen neem ik aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |