abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219403861
quote:
19s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En dat 'ik zijn veilige haven. Zijn houvast en anker'.
'En hij, meer dan hij zelf zal weten, ook die van mij'.

Dat.is.ongezond.Mies.
Die jongen moet nog maar 11 worden. Bizar hoe ze hem groot kijkt. Basisschool, nog naar groep 8. Kind zijn. Klieren. Geen anker van je moeder
pi_219403893
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:58 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Die jongen moet nog maar 11 worden. Bizar hoe ze hem groot kijkt. Basisschool, nog naar groep 8. Kind zijn. Klieren. Geen anker van je moeder
Ja absurd zoals ze aan haar oudste kind hangt. Hij is trouwens 9 jaar geworden dit jaar in mei.
pi_219403970
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:45 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
High 5
High ten want ik kan het zelfs zonder handen 😂
pi_219404035
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:08 schreef Lostit het volgende:

[..]
Dit zei jij niet hardop
pi_219404051
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:08 schreef Lostit het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
pi_219404095
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Gatverdamme, AM die ongegeneerd vraagt of ze haar beugel uit moet doen als ze Maarten wil pijpen 🙄🙄🙄 Haar content wordt met de dag absurder, is zij onder invloed of zo? Wat een bizar gedrag laat zij zien zeg.
Jaaaa gatverdamme zo ontzettend misselijkmakend. 🤢🤢
pi_219404124
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:00 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Ja absurd zoals ze aan haar oudste kind hangt. Hij is trouwens 9 jaar geworden dit jaar in mei.
Teveel bagage op zijn schoudertjes.
Deel je sores met andere volwassenen, Mies, niet met je kind.
En post het niet op je insta.
pi_219404173
Geen ervaring hiermee, maar het lijkt me wel zo netjes om de vader/moeder van je kinderen van tevoren in te lichten hierover als het een bekende is/kwetsend is en er kans is dat hij/zij het via een andere manier hoort? Klinkt in ieder geval voor mij nog steeds dat jvp en koen michelle hebben genaaid.
pi_219404188
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:38 schreef slowie het volgende:
Geen ervaring hiermee, maar het lijkt me wel zo netjes om de vader/moeder van je kinderen van tevoren in te lichten hierover als het een bekende is/kwetsend is en er kans is dat hij/zij het via een andere manier hoort? Klinkt in ieder geval voor mij nog steeds dat jvp en koen michelle hebben genaaid.
Deze snap ik even niet.
pi_219404197
quote:
Michelle hoef je niet zielig te vinden hoor
pi_219404239
quote:
19s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Daarna plakt ie helemaal goed vast denk ik 😂
🤢 hou op
pi_219404264
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:29 schreef lila01 het volgende:

[..]
Teveel bagage op zijn schoudertjes.
Deel je sores met andere volwassenen, Mies, niet met je kind.
En post het niet op je insta.
Was natuurlijk gewoon voor Koen en Jacq bedoeld.
pi_219404273
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:42 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Michelle hoef je niet zielig te vinden hoor
Nee, Mies heeft hun genaaid, door ze voor een peperdure boerderieverbouwing te laten tekenen, hun (en hun kinderen) die droom te verkopen, terwijl ze allang met Tim was.
pi_219404274
quote:
Ik heb geen ervaring met scheiden/nieuwe liefdes etc. Maar ik zou niet zomaar mijn kinderen erbij betrekken denk ik.

Verder vraag ik me af of ze MW echt genaaid hebben. Ze hadden met zijn drieën een relatie, dat er 2 mensen wel nog gevoelens blijven houden voor elkaar, maar voor de 3e niet, heb je iemand dan genaaid?
Het lijkt Michelle die constant maar moet vechten tegen gevoelens voor iedereen en zijn moeder en er al een tijdje een ander naast had.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dievanhiernaast op 03-12-2025 23:04:38 ]
pi_219404280
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:41 schreef lila01 het volgende:

[..]
Deze snap ik even niet.
Koen en Jacq hebben meldplicht voor het delen van het bed 😜
pi_219404296
quote:
Hoezo? Zij zijn al jaren samen. Mies heeft het buiten de deur gezocht.
pi_219404313
MW: Waarom zou je foto's van de weegschaal naar vriendinnen sturen als je een aantal dagen niet kan eten door de stress?
Klinkt (ook) erg ongezond.
pi_219404340
quote:
19s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
MW: Waarom zou je foto's van de weegschaal naar vriendinnen sturen als je een aantal dagen niet kan eten door de stress?
Weer maximaal janken bij Mies. Hoe voorspelbaar. Op naar de volgende citytrip (met Tim)

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 03-12-2025 23:10:25 (Typfout) ]
pi_219404351
quote:
19s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Terwijl in de podcast zooo wordt gehamerd door Iris dat Michelle zo onwijs veel kan eten blablablaaaaaa.
Spreekt elkaar aan alle kanten tegen. Michelle kan beter eerst maar met zichzelf aan de slag voordat ze weer een nieuwe liefde erin betrekt voor een paar jaar (dan probeert ze weer te vechten voor gevoelens voor iemand anders wat weer niet lukt).
pi_219404424
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:45 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
We gaan het vast terug horen van haar, hoe het gegaan is 😅

Maar verwijs het meteen naar de categorie sterke verhalen, ik kan me zoo moeilijk voorstellen dat er veel activiteit in de slaapkamer is bij hun
Zeker wel, dat wordt strak gepland! :7
pi_219404427
quote:
19s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit heb ik ook.
Maar heb dat al wel snel bij mensen die constant moeten vertellen of hinten op hoe vaak ze wel geen seks hebben.
Vind je jezelf dan stoer? Waarom moet er zo vaak naar verwezen worden? 😅
Annemarie is het puberstadium nog niet ontstegen.
pi_219404442
Als jvp en koen sowieso bij elkaar bleven, waarom vochten zij dan niet voor de boerderij? Dan hadden alle kinderen hun kamer behouden.
Ik vind het dan inderdaad zielig voor mb: en uit de poly gezet en uit de boerderij. maar ik denk nog steeds niet dat mb al tijdens de poly met Tim was. Hoezo zouden jvp en koen meewerken aan het hele toneelstuk dat ze alle drie uit elkaar zijn?

Mb zei destijds met koen dat hun inkomen allemaal gedeeld was. Nu ze gescheiden zijn, heeft koen niet zo riant inkomen neem ik aan
pi_219404451
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Sanne is wel zielig he dat ze ziek is , wat een geklaag, ze werkt niet en hoeft verder niets te doen , en ze kan geen rust nemen 😂😂😂
Ik moest er gewoon om lachen , maar eigenlijk is dit diep triest . Dit soort mensen komt nooit meer aan het werk.
Ik heb al weken last van hoesten blijk ik bronchites te hebben ( maar ik heb gewoon gewerkt) dus bij zulke mensen zoals sanneke denk ik , ruil eens met mij , bij mij gaat gewoon alles door
Dat komt goed uit want Sanneke wíl ook helemaal niet werken.
pi_219404475
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:35 schreef slowie het volgende:
Als jvp en koen sowieso bij elkaar bleven, waarom vochten zij dan niet voor de boerderij? Dan hadden alle kinderen hun kamer behouden.
Ik vind het dan inderdaad zielig voor mb: en uit de poly gezet en uit de boerderij. maar ik denk nog steeds niet dat mb al tijdens de poly met Tim was. Hoezo zouden jvp en koen meewerken aan het hele toneelstuk dat ze alle drie uit elkaar zijn?

Mb zei destijds met koen dat hun inkomen allemaal gedeeld was. Nu ze gescheiden zijn, heeft koen niet zo riant inkomen neem ik aan
Samenwerkingen, contracten, poly included want views en volgers, zou kunnen toch
pi_219404486
Je zag bij die Bjorn Borg colab al dat ineens de hele poly in pakjes en sneakers werd gehesen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')