abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219404529
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:47 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Je zag bij die Bjorn Borg colab al dat ineens de hele poly in pakjes en sneakers werd gehesen
😂😂😂
pi_219404542
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:35 schreef slowie het volgende:
Als jvp en koen sowieso bij elkaar bleven, waarom vochten zij dan niet voor de boerderij? Dan hadden alle kinderen hun kamer behouden.
Ik vind het dan inderdaad zielig voor mb: en uit de poly gezet en uit de boerderij. maar ik denk nog steeds niet dat mb al tijdens de poly met Tim was. Hoezo zouden jvp en koen meewerken aan het hele toneelstuk dat ze alle drie uit elkaar zijn?

Mb zei destijds met koen dat hun inkomen allemaal gedeeld was. Nu ze gescheiden zijn, heeft koen niet zo riant inkomen neem ik aan
Michelle is de enige die de boerderie kan betalen (al dan niet met hulp van pa), dus er valt niets te vechten, lijkt me.
Toen de roddels over Michelle en Tim naar buiten kwamen zag je dat het vooral voor Koen steeds moelijker werd om de schijn op te houden. Misschien wilde iedereen na de breuk eerst rust om zijn of haar eigen plekje weer te vinden. Ook voor hun kinderen. Een soort afkoelingsperiode en dan verder zien.

Nu Michelle op reis gaat met Tim zijn Koen en Jacq ook vrij om verder te gaan.
pi_219404543
Hvk: de jongste twee een kommetje droge noodles? Terwijl die toch veel lusten?
En dan de ene tweelingzus die de andere op de grond duwt. Moeders die het filmt, niks zegt en online zet.....
pi_219404548
3 op een rij qua posts, ik denk dat de scneiding vorige week officieel werd. En daarom de kutdagen waar MB het over had, de coming out met Tim en JvP en K en haar familienaam weer ipv Bollen. Eerst gewacht allemaal tot scheiding rond
pi_219404569
Van k*tdagen naar hoteldebotel in love met Tim.
Michelle gaat steeds van nul naar honderd en weer terug.
Niet kunnen eten, maar bij Iris in Moraira alles in haar mond stoppen omdat het allemaal zo lekker is (volgens Iris).
pi_219404588
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 00:15 schreef lila01 het volgende:
Van k*tdagen naar hoteldebotel in love met Tim.
Van nul naar honderd en weer terug lijkt het wel steeds met Michelle.
- geen diagnoses stellen -

[ Bericht 11% gewijzigd door Deisyy op 04-12-2025 14:56:01 ]
pi_219404596
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 00:21 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]

Maar ze heeft het beter voor elkaar dan ik als zie hoe ze woont dus ik judge niet hiermee
Ik hoop dat ze wat meer rust in haar leven krijgt. Word al moe als ik haar filmpjes soms zie.
En ik gun die kinderen een insta-loos leven.

[ Bericht 5% gewijzigd door Deisyy op 04-12-2025 14:56:15 ]
pi_219404604
Heeft ze zelf verteld in een vlog
pi_219404626
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 00:29 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Heeft ze zelf verteld in een vlog
Serieus? Borderline?
pi_219405085
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:38 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dat komt goed uit want Sanneke wíl ook helemaal niet werken.
Ik snap dat niet , zit je dehele dag op de bank
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219405131
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:47 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Je zag bij die Bjorn Borg colab al dat ineens de hele poly in pakjes en sneakers werd gehesen
En vooral stug volhouden dat de poly geen verdienmodel was. 🤫😂
pi_219405160
Ik krijg dus echt de grootste kriebels van 1 reactie op de post van Michelle: ‘Hij wordt zó groot.’

Eén onschuldige opmerking van iemand, maar ik vind die zo privé en intiem klinken, van een totaal onbekende op het internet.
Zou me als moeder echt helemaal niet fijn voelen als mensen zich zo verbonden voelen met mijn kind waar ze nog nooit een woord mee gewisseld hebben.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219405183
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 07:19 schreef LeSage het volgende:
Ik krijg dus echt de grootste kriebels van 1 reactie op de post van Michelle: ‘Hij wordt zó groot.’

Eén onschuldige opmerking van iemand, maar ik vind die zo privé en intiem klinken, van een totaal onbekende op het internet.
Zou me als moeder echt helemaal niet fijn voelen als mensen zich zo verbonden voelen met mijn kind waar ze nog nooit een woord mee gewisseld hebben.
Ik vind die post van MW heel ongezond, maar de reacties misschien nog wel ongezonder. Ben echt teleurgesteld in de mensheid die dit allemaal maar normaal vindt en hartjes all over the place.
pi_219405197
Dbm noemt zich een moeilijke slaper, dezelfde vrouw die smiddags wel eens een dutje doet van 3 u lang. 🤣
pi_219405222
HVK: eindelijk iets gezonds in de ochtend.
Al vind ik 1 boterham, klein beetje fruit en een bak vol pepernoten mee naar school een ander verhaal haha.
pi_219405256
Jeetje die laarzen van de tweeling van hvk. Dat zijn toch geen kinderschoenen. Ze lijken jaren ouder. In het wit ziet het er ook vrij goedkoop uit. Er zijn zoveel leuke goede kinderschoenen te koop.
pi_219405286
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 07:30 schreef Nooomi het volgende:
Dbm noemt zich een moeilijke slaper, dezelfde vrouw die smiddags wel eens een dutje doet van 3 u lang. 🤣
Ik zou ook een slechte slaper zijn als ik de hele dag niks zou doen.

Nu zeg ik niet dat als je maar bezig blijft dat je vanzelf moe genoeg wordt, ik snap dat dit niet voor iedereen zo werkt.
Maar DBM (en een aantal andere fluflu's) zou eens kunnen beginnen met een wat actievere leefstijl 😅.
pi_219405302
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 00:08 schreef slowie het volgende:
Hvk: de jongste twee een kommetje droge noodles? Terwijl die toch veel lusten?
En dan de ene tweelingzus die de andere op de grond duwt. Moeders die het filmt, niks zegt en online zet.....
Maar ze wel terror twins noemt, ja als je niet opvoedt en corrigeert.
Ze kan haar naam beter veranderen in de klagende mama, iedere dag weer een klaagzang dat het werk af moet, ze niet kan rusten en maar door moet omdat ze geen keus heeft. Die had ze: minder kinderen op de wereld zetten als je er alleen voor staat.
pi_219405308
Debbie vindt de elfen-story belangrijker dan de privacy van haar kinderen, die duidelijk herkenbaar op de achtergrond te zien zijn.

Dus Debs, corrigeer dat even.
pi_219405446
Hvk haar geklaag is weer online inderdaad. Zou zoveel beter kunnen. Kinderen worden totaal niet gecorrigeerd. En maar klagen hoe zwaar het is. Doet ze ook zichzelf aan, gisteren niet fit maar weer overal heen gaan, jongste hangend slapen. Neem rust en geef die kleine rust.
pi_219405462
DBM schijft gister dat ze de laatste tijd zo lekker gaat en weer grip heeft op alles (huh? Ze had toch vorige week een hele heftige griep?), vandaag schrijft ze dat ze alles op dr tandvlees doet. Ik begrijp die vrouw ECHT niet🤪
pi_219405477
Waarom wordt Sanneke toch zo boos als mensen Dion haar man noemen?
Oke, het is je vriend, maar waarom is het zo erg?
pi_219405496
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 08:51 schreef Beppie12345 het volgende:
Hvk haar geklaag is weer online inderdaad. Zou zoveel beter kunnen. Kinderen worden totaal niet gecorrigeerd. En maar klagen hoe zwaar het is. Doet ze ook zichzelf aan, gisteren niet fit maar weer overal heen gaan, jongste hangend slapen. Neem rust en geef die kleine rust.
Oja die jongste inderdaad. Ik hoop dat ze hem minimaal 1,5 uur heeft vast gehouden zodat hij een keer een normaal dutje kan doen!
pi_219405498
AM zit ook in het ‘dat had niemand me verteld’ tijdperk 😂
pi_219405503
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:08 schreef Lostit het volgende:

[..]
High ten want ik kan het zelfs zonder handen 😂
ik las : ik kan het zonder tanden _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: