Totaal aantal verdachten met Nederlandse achtergrond: 72.890quote:
Onzin, dat zegt niemand.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
[..]
En ondertussen wordt iedereen, inclusief de homoseksuele mannen die uit dat land vluchten, weggezet als 'zware criminele verkrachters'.
Dat impliceert de helft van de users in dit topic. Wie probeer je nou in de maling te nemen johquote:
Goddammit Roosquote:Op woensdag 3 december 2025 10:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pohmoest ik single zijn zou ik er zeker op stuiteren
Nee, er wordt alleen maar gesteld dat er te veel criminelen in de groep zitten en dat de groep als geheel dus een te groot risico is en dus geweerd moet worden. Inclusief de mensen die vluchten voor criminaliteit en barbaarsheid.quote:
Je springt in de bres voor groepen migranten in het algemeen. En daarmee kijk je dus weg van de oververtegenwoordiging van deze groep in de criminaliteit. Sterker nog, zodra deze statistische realiteit wordt benoemd wordt volgt er frustratie en woede en worden er medeusers beticht van racisme, waarbij je het verwijt maakt dat het eigenlijk om huidskleur zou gaan.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik spring in de bres voor niet-criminele vluchtelingen. Waaronder oa homoseksuelen, en mensen die juist vluchten voor wat jou (en mij) zo tegenstaat in die landen.
quote:Op woensdag 3 december 2025 10:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je springt in de bres voor groepen migranten in het algemeen. En daarmee kijk je dus weg van de oververtegenwoordiging van deze groep in de criminaliteit. Sterker nog, zodra deze statistische realiteit wordt benoemd wordt volgt er frustratie en woede en worden er medeusers beticht van racisme, waarbij je het verwijt maakt dat het eigenlijk om huidskleur zou gaan.
Als je alleen zou opkomen voor vluchtende lhbt'ers of mensen die écht willen integreren, was er geen probleem. Dan zou ik het zelfs met je eens zijn. Maar als we het hebben over integreren en gedrag, dan beticht je mij ervan dat ik van mening zou zijn dat mensen zich moeten gedragen als blanke Nederlanders (waarmee je het weer raciaal maakt).
Kappen met dat valse narratief jegens mijn persoon Howard.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Allereerst, die eerste zin mag je achterwege laten, nergens voor nodig en niet waar. Ik haal daar allerminst genoegen uit.
Het benoemen is op zichzelf niet erg. Die lui zijn inderdaad zwaar oververtegenwoordigd. 57 op de 10.000 zijn er 57 te veel.
Het probleem is echter, dat velen hier dat aangrijpen om de overige 9943 ook te willen weren. Die grijpen oa deze cijfers aan om voor een totale asielstop te pleiten. En daar ga ik niet in mee.
En eh, ik snap het punt wat je wil maken met de nazi's, maar om je correctere cijfers mee te geven.. In 1933 stemde 1/3e van Duitsland op ze, en in 1945 was ongeveer 10-12% van de Duitsers daadwerkelijk lid. De geallieerden vochten dan ook niet met elk Duits persoon.
Strengere controle en bij criminaliteit gedwongen terugsturen zal veel helpen.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee, er wordt alleen maar gesteld dat er te veel criminelen in de groep zitten en dat de groep als geheel dus een te groot risico is en dus geweerd moet worden. Inclusief de mensen die vluchten voor criminaliteit en barbaarsheid.
Tot zo ver de begaandheid van de mensen 'uit bepaalde radicaal rechtse contreien' met de slachtoffers van dat soort slechte regimes.
Kan je deze (on)logica uitleggen?quote:Op woensdag 3 december 2025 10:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je springt in de bres voor groepen migranten in het algemeen. En daarmee kijk je dus weg van de oververtegenwoordiging van deze groep in de criminaliteit.
Dit lijkt me nochtans projectie.quote:Sterker nog, zodra deze statistische realiteit wordt benoemd wordt volgt er frustratie en woede
Lijkt me prima.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:41 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Strengere controle en bij criminaliteit gedwongen terugsturen zal veel helpen.
De niet-criminelen die met een geldige reden asiel aanvragen niet nee.quote:
Je zou toch gewoon iets willen hebben dat je de misdadigers en criminelen en verkrachters van elders het land uit kan zetten.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:47 schreef probeer het volgende:
[..]
De niet-criminelen die met een geldige reden asiel aanvragen niet nee.
Die verdienen imo hulp.
Dat kan hoor, als je in de bres springt voor migranten of moslims kom je op voor de hele groep: dus ook degenen met wangedrag. Die behoren immers tot die groep.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je deze (on)logica uitleggen?
[..]
Dit lijkt me nochtans projectie.
Dat is het niet. Ik constateer slechts hoe er wordt gereageerd op bepaalde feiten.quote:
En hoe ga je dat van te voren vaststellen? Je kunt niet aan de grens zien wie er een crimineel is en wie niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:47 schreef probeer het volgende:
[..]
De niet-criminelen die met een geldige reden asiel aanvragen niet nee.
Die verdienen imo hulp.
Dat is er. Zelfs wanneer sommige rechters dat (imo zwaar onterecht) willen ontduiken.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Je zou toch gewoon iets willen hebben dat je de misdadigers en criminelen en verkrachters van elders het land uit kan zetten.
Hoezo is 'wegkijken' onlosmakelijk verbonden met 'in de bres springen'? Dat is immers hetgeen jij stelt.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat kan hoor, als je in de bres springt voor migranten of moslims kom je op voor de hele groep: dus ook degenen met wangedrag. Die behoren immers tot die groep.
Dat kan helaas niet echt. Niet effectief iig. We leven niet in die ene Tom Cruise film.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:53 schreef HowardRoark het volgende:
En hoe ga je dat van te voren vaststellen? Je kunt niet aan de grens zien wie er een crimineel is en wie niet.
Dat wordt je meteen verweten als je een wat meer genuanceerde mening post. Ook ben je dan medeverantwoordelijk voor zaken als verkrachting en in een enkel geval zou je dat zelf maar eens moeten ondergaan.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo is 'wegkijken' onlosmakelijk verbonden met 'in de bres springen'? Dat is immers hetgeen jij stelt.
@:Probeer doet dat juist expliciet niet. Je praat gewoon poep.
Vertel mij wat. Veel te veel Britse en Amerikaanse invloeden hierquote:Op woensdag 3 december 2025 10:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon een lagere straf voor de verkrachter om uitzetting te voorkomen.
We zijn compleet gek in dit land.
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)rkrachtte-lichter-om
Ranzig is dat he.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat wordt je meteen verweten als je een wat meer genuanceerde mening post. Ook ben je dan medeverantwoordelijk voor zaken als verkrachting en in een enkel geval zou je dat zelf maar eens moeten ondergaan.
Het maakt discussieren of een gesprek hebben echt heel onaangenaam.
Waar is verkrachting terecht in de ogen van DIE mensen? En ik zie graag letterlijke quotes tegemoetquote:Op woensdag 3 december 2025 11:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Ranzig is dat he.
Dat ze eerst terecht woedend worden over een verkrachtingszaak, maar wanneer je dan niet meegaat in hun generaliserende daderprofiel (asielzoekers) dan wordt je hetzelfde toegewenst. Dan is verkrachting blijkbaar terecht in de ogen van die mensen.
Is zo'n persoon dan wel tegen verkrachting? Of tegen mensen voor een trein duwen.. Toine.
Het elke keer hebben over personen, groepen, "contreien", ... , waar vervolgens één of andere verzonnen eigenschap of gedraging op wordt geprojecteerd (maar ja, "benoemen zoals het is" heet zoiets blijkbaar) is gewoon een ontzettend sneu trucje om discussies persoonlijk te maken, en wel op een manier dat je je er bijna niet tegen kan verdedigen.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat wordt je meteen verweten als je een wat meer genuanceerde mening post. Ook ben je dan medeverantwoordelijk voor zaken als verkrachting en in een enkel geval zou je dat zelf maar eens moeten ondergaan.
Het maakt discussieren of een gesprek hebben echt heel onaangenaam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |