Die gaat zo hard schroeien dat van de modder op de citadel alleen verschroeide aarde over blijft als ze het ruim een week van tevoren al aankondigen. Remember San Remo met anderhalve dag vooraf pas de aankondigingquote:
Je zou zeggen dat het pakken is wat het je pakken kan voordat Mathieu terugkomt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:35 schreef DiegoFuser het volgende:
De cross in Italië dit weekend is ook een aanfluiting.
Haast niemand komt opdagen.
Zoals zo veel oudersquote:Op zondag 7 december 2025 12:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Sinds de geboorte van Georges is Wout best vaak ziek.
Ja dat kan gebeuren als je een kind hebtquote:Op zondag 7 december 2025 12:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Neem aan dat hij niet naar een opvang ging verder. Of mocht Sarah wel gewoon werken?quote:Op zondag 7 december 2025 12:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat kind preventief in quarantaine zetten gaat inderdaad wat ver.
Kunnen we Georges niet een tijdje bij Pogacar laten logeren?quote:Op zondag 7 december 2025 12:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat kind preventief in quarantaine zetten gaat inderdaad wat ver.
quote:Op zondag 7 december 2025 12:40 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:
Wout neemt zijn kinderen wel mee op trainingskamp voor belangrijke wedstrijden, er zijn renners die daar voorzichtiger in zijn.quote:Op zondag 7 december 2025 12:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat kan gebeuren als je een kind hebt
Hij is eerder geboren dan mijn dochter leert Google en mijn mini gaat al naar school. Weet niet wat de leerplichte leeftijd is in Belgiëquote:Op zondag 7 december 2025 13:03 schreef H.Vviv het volgende:
Georges zal toch wel een keer naar school moeten.
School is helemaal een opeenhoping van virussen. Dan is de Wout nooit meer fit.quote:Op zondag 7 december 2025 13:03 schreef H.Vviv het volgende:
Georges zal toch wel een keer naar school moeten.
Dat is Nederland toch ook ongeveer zo? Leerplicht vanaf 5 jaar dus eerste jaar is 'vrijwillig'.quote:Op zondag 7 december 2025 13:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij is eerder geboren dan mijn dochter leert Google en mijn mini gaat al naar school. Weet niet wat de leerplichte leeftijd is in België
Google;
Beginleeftijd: De leerplicht begint op 1 september van het jaar waarin een kind 5 jaar wordt.
Hij wordt in januari 5, dus heeft nog even
In mei (tijdens de Giro) ging hij naar een schoolfeest. Dat impliceert dat hij ook naar school gaat.quote:Op zondag 7 december 2025 13:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij is eerder geboren dan mijn dochter leert Google en mijn mini gaat al naar school. Weet niet wat de leerplichte leeftijd is in België
Google;
Beginleeftijd: De leerplicht begint op 1 september van het jaar waarin een kind 5 jaar wordt.
Hij wordt in januari 5, dus heeft nog even
https://www.wielerkrant.b(...)rugkeren-naar-belgiequote:Want er staat dit weekend in Herentals een schoolfeest op het programma en dat wil Georges niet missen. In de derde week van de Giro, waarin er weinig kansen liggen voor Van Aert, zal hij dus niet op de steun van zijn gezin kunnen rekenen.
Bij ons gaat het gewoon op leeftijd wel volgens mij. Niet pas vanaf september in het jaar, wel als je 5 bentquote:Op zondag 7 december 2025 13:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is Nederland toch ook ongeveer zo? Leerplicht vanaf 5 jaar dus eerste jaar is 'vrijwillig'.
Dat mediterrane karakter is een gek beeld bij het veldrijden.quote:Op zondag 7 december 2025 13:35 schreef DIJK het volgende:
Toch wel grappig beeld een echte wintersport op Sardinië
Inmiddels alweer voor Jansquote:Op zondag 7 december 2025 13:42 schreef DiegoFuser het volgende:
Shirin met een lachwekkend slechte start vanaf rij 1.
Nou, een halve eeuw is al voldoende. Toen fietste ik op nog op dit soort landweggetjes.quote:Op zondag 7 december 2025 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bijzondere locatie, ik heb het idee dat we een eeuw terug in de tijd zijn gegaan.
Dit parcours past prima in de categorie met andere flopcrossen zoals Hoogerheide en Benidorm.quote:Op zondag 7 december 2025 15:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Op die ene waterstrook na, is dit een racebaan.
Snap prima waarom een aantal hier geen zin in heeftquote:Op zondag 7 december 2025 15:17 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dit parcours past prima in de categorie met andere flopcrossen zoals Hoogerheide en Benidorm.
Alleen in een meer fotogenieke omgeving.
Daar is ze vast blij maequote:Op maandag 8 december 2025 11:51 schreef Felagund het volgende:
Mae Cabaca, de juniore die haar contract wilde doorbreken wat tot ruzie leidde omdat ze niet meer in haar teamkleuren ging rijden, heeft een nieuw team:
https://www.wielerflits.n(...)baca-weer-een-ploeg/
quote:“Deze is voor jou”: Lucinda Brand draagt negende overwinning van seizoen op aan overleden moeder
Lucinda Brand (36) boekte in Sardinië al haar negende overwinning van het seizoen. Ze was erg emotioneel toen ze over de streep reed, en na afloop bleek ook waarom.
“Ik heb wat problemen in de privésfeer thuis. Vandaar. De situatie is verre van ideaal”, vertelde Brand in een flashinterview na haar nieuwe zege.
Later op de avond meldde ze via Instagram dat haar moeder overleden is. “Deze zege is voor jou, mam”, klinkt het. De Nederlandse renster was jarenlang de mantelzorger voor haar moeder, die in 2003 getroffen werd door een hartinfarct.
quote:Toon Aerts werd op een wolk Europees kampioen, maar verloor vijf dagen later ongeboren kind: “Je bent het kleinste sterretje op papa’s trui”
Toon Aerts (32) werd op 9 november in Middelkerke Europees kampioen veldrijden. De Kempenaar fietste toen blijkbaar op een wolk, maar vijf dagen later volgde de harde realiteit. Op Instagram laten hij en zijn partner Tamara nu weten dat ze toen hun ongeboren kindje Billie moesten afgeven.
“Wat maakte je ons gelukkig toen je in ons leven kwam. Je bracht ons op een wolkje naar papa’s mooie overwinning op het EK, maar 5 dagen later liet je ons goed schrikken”, staat te lezen in het emotionele bericht. “Je had je buiten de baarmoeder genesteld en daardoor moest mama met spoed geopereerd worden en raakten we je kwijt. Het doet ons pijn dat we je nooit hebben kunnen knuffelen. Het verdriet zal samen met mama’s herstel nog wel even tijd nodig hebben. Je bent het kleinste sterretje op papa’s trui, waardoor hij de trui met nog meer trotsheid zal dragen!”
In zijn Europese trui kon Toon Aerts nog geen topresultaten behalen, nu lijken we ook te weten waarom.
Ach Toonquote:
quote:“De sfeer in België is uniek, het biertje is voor mijn vader”: voormalig olympisch kampioene mountainbike Jolanda Neff keert in Namen terug in het veld
Hoog bezoek komende zondag in Namen. Na een afwezigheid van zeven jaar keert de Zwitserse Jolanda Neff (32) voor het eerst terug naar België voor cyclocross op het hoogste niveau. De olympisch kampioene mountainbike van Tokio wil presteren en zich amuseren.
Van Namen nu zondag tot de cross in Gullegem op zaterdag 3 januari: acht Belgische wedstrijden wil Jolanda Neff in een tijdspanne van nog geen drie weken afwerken. Samen met haar vader Markus en de Brit Phil Dixon, performance manager bij het Cannondale Factory Racing Team, zal ze heel die tijd verblijven in het Antwerpse Kontich, bij Gino Laureyssen, de CEO van Kookeiland én doorheen het jaar cateraar van het professionele mountainbiketeam.
Neff heeft er zin in. “Misschien omdat het zo lang geleden is”, vertelt de Zwitserse met aanstekelijk enthousiasme. “De winter van 2018-2019 was de laatste keer dat ik naar België kwam om te crossen. Ik kijk enorm uit naar mijn terugkeer, simpelweg omdat België het hart van het veldrijden is. Het zit in jullie cultuur, dit vind ik nergens anders: de beleving, de ambiance, de aanmoedigingen van het publiek. De toeschouwers zijn in vakantiestemming; het is altijd fun om te doen. (Grijnst) Ik kom zeker ook voor de unieke sfeer, maar het biertje is voor mijn vader.”
Cyclocross is voor Neff een zijproject. Mountainbike blijft haar hoofdbezigheid, een discipline waarin ze meervoudig wereld- en olympisch kampioene is. “Toen we na afloop van vorig seizoen een planning richting 2026 opmaakten, vond Phil dat we op zoek moesten naar een nieuwe uitdaging”, verduidelijkt ze. “Eens iets anders proberen, niet opnieuw die klassieke opbouw richting zomer. En aangezien de eerste WB-manche mountainbike pas in mei gepland staat, leek een terugkeer naar het veld ideaal als challenge. Dat ik in Namen herbegin, is geen toeval. Het parcours leunt het dichtst aan bij wat ik als mountainbiker gewend ben: technische afdalingen, steile klimmetjes, modder. (Lacht) Als ik het voor het zeggen had, reden we elk weekend in Namen.”
Neff is ervan overtuigd dat dit blok van wedstrijden haar van pas zal komen als ze straks weer op de mountainbike springt. “De lengte van een cross, ongeveer vijftig minuten, ligt tussen de lengte van een short track en cross country in het mountainbiken”, vergelijkt ze. “Het is goed voor mijn bochtentechniek, de intensiteit ligt hoog, zonder mogelijkheid tot herstel. En het niveau bij de vrouwen is tegenwoordig van die aard dat als ik resultaten wil boeken - en dat is echt de bedoeling - dan moet ik zelf ook op niveau zijn. Dat houdt me mentaal scherp, ik zal moeten vechten voor elke plaats. Acht wedstrijden lijkt veel, maar als ik dan toch in België ben, kan ik evengoed wedstrijden rijden. Sommige parcoursen ken ik - zoals Baal, waar ik in 2019 mijn enige Belgische zege boekte - andere parcoursen moet ik dan weer ontdekken. Na Gullegem keer ik terug naar Zwitserland voor het nationaal kampioenschap. Het WK in Hulst blijft nog een optie.”
Ze blijft benadrukken dat ze resultaten wil boeken, maar beseft ook dat het niet moet. “Spring ik op een mountainbike, dan is het om te presteren”, klinkt het. “Als ik dan op een vijfde plaats finish, dan ben ik ‘maar’ vijfde. Finish ik zondag in Namen op een vijfde plaats, dan is dat een goed resultaat. In de cross heb ik geen reputatie te verdedigen; mensen verwachten niets van mij. Het veldrijden stelt in Zwitserland niet meer zo veel voor. Als ik vertel dat ik naar België vertrek om te crossen, dan fronsen ze de wenkbrauwen en halen ze de schouders op. Ook dat is aangenaam voor mij, zo eens een keertje aan de start van een wedstrijd staan zonder te moeten presteren.”
Of dit een eenmalige terugkeer naar het veld is, zal afhangen van hoe ze straks zowel haar winter als zomer evalueert. Maar heimelijk kijkt ze vooruit. “Ik weet wat het is om olympisch kampioen te zijn en een plaats op de Olympische Winterspelen - iets waar deze sport volgens mij recht op heeft - zou voor velen een stimulans kunnen zijn om in het veld te blijven”, zegt Neff. “Of ik zelf die ambitie heb? In 2030 zal ik 37 zijn maar Lucinda Brand bewijst elke week dat je in het veld ook op leeftijd nog tot de besten kunt behoren. Het WK veldrijden in 2030? Ik zou niet weten waar het is. Namen, zeg je! Hmm, dat is goed om te weten.”
Hoe lang willen ze nog de schijn ophouden dat ze op moet bouwen na ziektequote:Op vrijdag 12 december 2025 09:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fem ook dit weekend niet in actie, weinig verrassend.
Ja, dit komt echt nooit meer goed.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze heeft een dik contract; dat gaat ze niet zomaar opgeven.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoe lang willen ze nog de schijn ophouden dat ze op moet bouwen na ziekteWees gewoon eerlijk en misschien moet Fem er wel gewoon voor haar eigen levensgeluk een punt achter zetten.
Meh... die zit echt in een diep gat. Treurig.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit zijn allemaal ongefundeerde aannames want je weet helemaal niet hoe dat contract in elkaar zit. En misschien hebben ze in goed overleg wel aanpassingen gedaan naar de huidige situatie.quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:03 schreef Koffieplanter het volgende:
In alle vraagtekens rondom Van Empel heeft ze wel ergens prijs, ze is de grootste dief in de wielerwereld. Jakobsen is zijn titel kwijt.
Het is sowieso nogal krom dat je een dik contract tekent met als uitgangspunt óók te gaan presteren op de weg, diezelfde weg net zo makkelijk vaarwel kan zeggen, maar als parttime crosser wel datzelfde dikke contract kunt behouden.
Altijd tegen ons.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat het juist dit weekend droog blijft.
Samen met Jean kan hij dan een bureau starten om voor Wout en Mathieu alle open deuren te forcerenquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:37 schreef DiegoFuser het volgende:
Gouden Greg werpt zich meer en meer op als De woordvoerder van MvdP en zoekt daarbij de grenzen op met een gedurfde uitspraak.
[ afbeelding ]
Hou op man, hoe dik is dat contract volgens jouw.quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:03 schreef Koffieplanter het volgende:
In alle vraagtekens rondom Van Empel heeft ze wel ergens prijs, ze is de grootste dief in de wielerwereld. Jakobsen is zijn titel kwijt.
Het is sowieso nogal krom dat je een dik contract tekent met als uitgangspunt óók te gaan presteren op de weg, diezelfde weg net zo makkelijk vaarwel kan zeggen, maar als parttime crosser wel datzelfde dikke contract kunt behouden.
Mentaal zwak.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:11 schreef dop het volgende:
[..]
Hou op man, hoe dik is dat contract volgens jouw.
En dan nog of ze er voor kiest om mentaal in de knoop te raken.
Zullen ze bij Visma vast op een volwassen manier oplossen
Hopium (HoPiuM)quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:15 schreef Szura het volgende:
Ondanks alle hopium van de drankrijder komt Riberolle geen meter dichter
Wat een accent en wat een enthousiasme.quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:38 schreef DiegoFuser het volgende:
Heerlijk West-Brabants accent bij de verzorger van Ryan Kamp.
Die bewaar ik meestal voor internet helden die vanaf hun zolderkamertje commentaar leveren.quote:
Voor Iserbyt in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:00 schreef franklop het volgende:
Nu is het seizoen dus voorbij zo'n beetje?
quote:Eli Iserbyt zit nog altijd in de lappenmand. De Belgische veldrijder werd al meerdere keren geopereerd aan een vernauwde liesslagader en mag nog altijd niet aan een rentree denken. “Dit jaar komt het sowieso niet meer goed”, vertelde ploegleider Thomas Joseph zaterdag in Kortrijk aan Sporza.
Als toeschouwer of rijdt ze mee bij de junioren of U23?quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:08 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Jammer dat mijn dochter Puck gemist heeft tijdens haar verkenning vandaag.
Die is technisch wel in orde maar mist toch veel absoluut vermogen voor de cross.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:49 schreef DiegoFuser het volgende:
Jolanda Neff vliegt echt over de schuine kant in die recon video.
Nieuwelingen (daar was het vrij inschrijven, geen nationale selectie oid)quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als toeschouwer of rijdt ze mee bij de junioren of U23?
Goede sponsoring van A.A.R.S.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:38 schreef DiegoFuser het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Puck is terug
Eerste bocht, hij komt met de Lamborghiniquote:Op zondag 14 december 2025 09:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rijdt Mathieu solo op kop na 1 rondje vandaag?
Hij zal eerst een paar rijen voorbij moeten. Als hij in positie komt na de eerste lange klim kan het. Maar het is geen Koksijdequote:Op zondag 14 december 2025 09:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rijdt Mathieu solo op kop na 1 rondje vandaag?
quote:Op zondag 14 december 2025 10:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Liever dat iemand hem een stok in de wielen steekt.
Ik vind dit nog redelijk ingetogen, in de wetenschap wat ik Pogacair allemaal heb toegewenst de afgelopen jaren.quote:Op zondag 14 december 2025 10:38 schreef DeeBee het volgende:
Thi-BauN1Fan komt ietwat gefrustreerd over dat er weer eens een echte crosser komt mee doen, voor nog meer wedstrijden dan gepland ook!
R.I.P. in peace stokpaardjes
Toch lekker man, broekje uit en cross kijken, voor hetzelfde geldt lazert hij over het eerste hek in de afdaling, want in al zijn wijsheid zal hij in de verkenning vast pas weer de crossfiets aangeraakt hebben.quote:Op zondag 14 december 2025 10:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vind dit nog redelijk ingetogen, in de wetenschap wat ik Pogacair allemaal heb toegewenst de afgelopen jaren.
Als van der Poel een Sloveens vlaggetje voor zijn naam had staan was vrijwel niemand hier fan, durf ik wel te stellen.quote:Op zondag 14 december 2025 12:14 schreef DiegoFuser het volgende:
Een cross met Van der Poel aan het vertrek heeft dezelfde amusementswaarde als een koers waar het Sloveense gedrocht start. Geen.
Alleen het sentiment hierom in WLR is heel anders.
Hopelijk komt Puck een beetje vooruit na de moeizame maanden, dan krijgen we tenminste nog wat spanning bij de meisjes.
Een Mercedes-busje, matig.quote:Op zondag 14 december 2025 09:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Eerste bocht, hij komt met de Lamborghini
Ik ben ook fan van Pogi dus ik begrijp niet waarom dan ook niet van Tjeuquote:Op zondag 14 december 2025 12:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als van der Poel een Sloveens vlaggetje voor zijn naam had staan was vrijwel niemand hier fan, durf ik wel te stellen.
Niet volgens Christophequote:Op zondag 14 december 2025 12:14 schreef DiegoFuser het volgende:
Een cross met Van der Poel aan het vertrek heeft dezelfde amusementswaarde als een koers waar het Sloveense gedrocht start. Geen.
Alleen het sentiment hierom in WLR is heel anders.
Hopelijk komt Puck een beetje vooruit na de moeizame maanden, dan krijgen we tenminste nog wat spanning bij de meisjes.
Wel een gemiste kans, hadden ze ook op de achterkant van de koersbroek kunnen plaatsen.quote:
Zal wel moeten van de UCIquote:Op zondag 14 december 2025 13:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met dat geforceerde Engels doe je toch ook niemand een plezier.
Sterker nog, los van welke nationaliteit dan ook (Belgische, trouwens) is zijn hele persoon alles waar WLR een bloedhekel aan heeft.quote:Op zondag 14 december 2025 12:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als van der Poel een Sloveens vlaggetje voor zijn naam had staan was vrijwel niemand hier fan, durf ik wel te stellen.
Ja, snap het idee wel, maar het hoeft allemaal niet zo van mij. Net zo als Italianen in het Engels interviewen na een etappe in de Tirreno ofzo, doe dat lekker in het Italiaans. Zorg maar voor vertaling.quote:
Fransen die Engels proberen te praten is ook zo'n rubriek. Eigenlijk is het nooit een succesquote:Op zondag 14 december 2025 13:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, snap het idee wel, maar het hoeft allemaal niet zo van mij. Net zo als Italianen in het Engels interviewen na een etappe in de Tirreno ofzo, doe dat lekker in het Italiaans. Zorg maar voor vertaling.
Dat mag je volgens PFP niet zeggen!quote:
Neff is altijd zeer licht gebouwd geweest, heeft weinig met een crash dieet te makenquote:Op zondag 14 december 2025 13:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat mag je volgens PFP niet zeggen!
Ik kreeg een flashback naar Femke Van den Driessche op de Koppenberg.quote:Op zondag 14 december 2025 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Femke Fouquenet vloog omhoog.
Matje in Benidorm.quote:Op zondag 14 december 2025 13:42 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik kreeg een flashback naar Femke Van den Driessche op de Koppenberg.
Dat voorspelde ik gisteren alquote:Op zondag 14 december 2025 13:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Neff komt watts tekort om echt mee te doen
Wel weer een beetje afgeslagen helaas.quote:Op zondag 14 december 2025 13:52 schreef Faraday01 het volgende:
Puck heeft de motor inmiddels goed voorverwarmd
Plof inderdaadquote:Op zondag 14 december 2025 13:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel weer een beetje afgeslagen helaas.
Puck nu al afschrijven is veel te vroeg. Dit is ook geen makkelijke cross om te starten.quote:Op zondag 14 december 2025 14:00 schreef DiegoFuser het volgende:
We zijn echt afhankelijk van de geestelijke gesteldheid van Fem of we dit jaar nog een spannende cross gaan zien.
Hopelijk kunnen we straks dat bij Mathieu ook concluderenquote:Op zondag 14 december 2025 14:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Puck nu al afschrijven is veel te vroeg. Dit is ook geen makkelijke cross om te starten.
Hij heeft het hier al heel zwaar gehad. Maar ook eens een fantastische laatste ronde gereden tegen de Wout.quote:Op zondag 14 december 2025 14:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we straks dat bij Mathieu ook concluderen
Dus hij wint met 'maar' een halve minuut voorsprong?quote:Op zondag 14 december 2025 14:19 schreef Faraday01 het volgende:
Matje zegt dat hij minder goed is dan vorig seizoen aan de start van de campagne. Kom er maar in met de hopium.
Pas halverwege in de aanvalquote:Op zondag 14 december 2025 14:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus hij wint met 'maar' een halve minuut voorsprong?
12e Volgens Jeroenquote:Op zondag 14 december 2025 14:24 schreef Szura het volgende:
Waar is Alvarado ondertussen? totaal uit beeld weer, dat extra contragewicht toch te zwaar?
Ziek, zwak ende misselijckquote:Op zondag 14 december 2025 14:35 schreef DeeBee het volgende:
Ceylin del Carmen Jans Alfraudo, dat kan toch niet jongons
Volgens mij kramp.quote:
En, genoten van deze adembenemende apotheose?quote:Op zondag 14 december 2025 16:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een cross.
Bizar dat sommige mensen het saai vinden als Mathieu meedoet.
Ja toch weer de mentale capaciteiten van zijn fysiek sterkere concurrent overschatquote:Op zondag 14 december 2025 16:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En, genoten van deze adembenemende apotheose?
Hoe veel doet ie er deze maand nog mee?quote:Op zondag 14 december 2025 16:11 schreef Faraday01 het volgende:
44e wereldbeker zege, nog 6 om Sven Nys te evenaren
Deze maand 3, januari nog 4quote:Op zondag 14 december 2025 16:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe veel doet ie er deze maand nog mee?
Moet lukken.quote:Op zondag 14 december 2025 16:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik tel er 7 inclusief Namen dus nog 6
https://www.wielerflits.nl/nieuws/programma-mathieu-van-der-poel/quote:Op zondag 14 december 2025 16:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik tel er 7 inclusief Namen dus nog 6
Pcs faalt weer eens danquote:Op zondag 14 december 2025 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.nl/nieuws/programma-mathieu-van-der-poel/
14.12 UCI Cyclo-cross World Cup - Namur
20.12 UCI Cyclo-cross World Cup - Antwerpen
21.12 UCI Cyclo-cross World Cup - Koksijde
26.12 UCI Cyclo-cross World Cup - Gavere
04.01 UCI Cyclo-cross World Cup - Zonhoven
18.01 UCI Cyclo-cross World Cup - Benidorm
24.01 UCI Cyclo-cross World Cup - Maasmechelen
25.01 UCI Cyclo-cross World Cup - Hoogerheide
Aldus Wielerflits
| Forum Opties | |