Nieuwelingen (daar was het vrij inschrijven, geen nationale selectie oid)quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als toeschouwer of rijdt ze mee bij de junioren of U23?
Goede sponsoring van A.A.R.S.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:38 schreef DiegoFuser het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Puck is terug
Eerste bocht, hij komt met de Lamborghiniquote:Op zondag 14 december 2025 09:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rijdt Mathieu solo op kop na 1 rondje vandaag?
Hij zal eerst een paar rijen voorbij moeten. Als hij in positie komt na de eerste lange klim kan het. Maar het is geen Koksijdequote:Op zondag 14 december 2025 09:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rijdt Mathieu solo op kop na 1 rondje vandaag?
quote:Op zondag 14 december 2025 10:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Liever dat iemand hem een stok in de wielen steekt.
Ik vind dit nog redelijk ingetogen, in de wetenschap wat ik Pogacair allemaal heb toegewenst de afgelopen jaren.quote:Op zondag 14 december 2025 10:38 schreef DeeBee het volgende:
Thi-BauN1Fan komt ietwat gefrustreerd over dat er weer eens een echte crosser komt mee doen, voor nog meer wedstrijden dan gepland ook!
R.I.P. in peace stokpaardjes
Toch lekker man, broekje uit en cross kijken, voor hetzelfde geldt lazert hij over het eerste hek in de afdaling, want in al zijn wijsheid zal hij in de verkenning vast pas weer de crossfiets aangeraakt hebben.quote:Op zondag 14 december 2025 10:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vind dit nog redelijk ingetogen, in de wetenschap wat ik Pogacair allemaal heb toegewenst de afgelopen jaren.
Als van der Poel een Sloveens vlaggetje voor zijn naam had staan was vrijwel niemand hier fan, durf ik wel te stellen.quote:Op zondag 14 december 2025 12:14 schreef DiegoFuser het volgende:
Een cross met Van der Poel aan het vertrek heeft dezelfde amusementswaarde als een koers waar het Sloveense gedrocht start. Geen.
Alleen het sentiment hierom in WLR is heel anders.
Hopelijk komt Puck een beetje vooruit na de moeizame maanden, dan krijgen we tenminste nog wat spanning bij de meisjes.
Een Mercedes-busje, matig.quote:Op zondag 14 december 2025 09:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Eerste bocht, hij komt met de Lamborghini
Ik ben ook fan van Pogi dus ik begrijp niet waarom dan ook niet van Tjeuquote:Op zondag 14 december 2025 12:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als van der Poel een Sloveens vlaggetje voor zijn naam had staan was vrijwel niemand hier fan, durf ik wel te stellen.
Niet volgens Christophequote:Op zondag 14 december 2025 12:14 schreef DiegoFuser het volgende:
Een cross met Van der Poel aan het vertrek heeft dezelfde amusementswaarde als een koers waar het Sloveense gedrocht start. Geen.
Alleen het sentiment hierom in WLR is heel anders.
Hopelijk komt Puck een beetje vooruit na de moeizame maanden, dan krijgen we tenminste nog wat spanning bij de meisjes.
Wel een gemiste kans, hadden ze ook op de achterkant van de koersbroek kunnen plaatsen.quote:
Zal wel moeten van de UCIquote:Op zondag 14 december 2025 13:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met dat geforceerde Engels doe je toch ook niemand een plezier.
Sterker nog, los van welke nationaliteit dan ook (Belgische, trouwens) is zijn hele persoon alles waar WLR een bloedhekel aan heeft.quote:Op zondag 14 december 2025 12:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als van der Poel een Sloveens vlaggetje voor zijn naam had staan was vrijwel niemand hier fan, durf ik wel te stellen.
Ja, snap het idee wel, maar het hoeft allemaal niet zo van mij. Net zo als Italianen in het Engels interviewen na een etappe in de Tirreno ofzo, doe dat lekker in het Italiaans. Zorg maar voor vertaling.quote:
Fransen die Engels proberen te praten is ook zo'n rubriek. Eigenlijk is het nooit een succesquote:Op zondag 14 december 2025 13:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, snap het idee wel, maar het hoeft allemaal niet zo van mij. Net zo als Italianen in het Engels interviewen na een etappe in de Tirreno ofzo, doe dat lekker in het Italiaans. Zorg maar voor vertaling.
Dat mag je volgens PFP niet zeggen!quote:
Neff is altijd zeer licht gebouwd geweest, heeft weinig met een crash dieet te makenquote:Op zondag 14 december 2025 13:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat mag je volgens PFP niet zeggen!
Ik kreeg een flashback naar Femke Van den Driessche op de Koppenberg.quote:Op zondag 14 december 2025 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Femke Fouquenet vloog omhoog.
Matje in Benidorm.quote:Op zondag 14 december 2025 13:42 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik kreeg een flashback naar Femke Van den Driessche op de Koppenberg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |