Die gaat zo hard schroeien dat van de modder op de citadel alleen verschroeide aarde over blijft als ze het ruim een week van tevoren al aankondigen. Remember San Remo met anderhalve dag vooraf pas de aankondigingquote:
Je zou zeggen dat het pakken is wat het je pakken kan voordat Mathieu terugkomt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:35 schreef DiegoFuser het volgende:
De cross in Italië dit weekend is ook een aanfluiting.
Haast niemand komt opdagen.
Zoals zo veel oudersquote:Op zondag 7 december 2025 12:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Sinds de geboorte van Georges is Wout best vaak ziek.
Ja dat kan gebeuren als je een kind hebtquote:Op zondag 7 december 2025 12:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Neem aan dat hij niet naar een opvang ging verder. Of mocht Sarah wel gewoon werken?quote:Op zondag 7 december 2025 12:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat kind preventief in quarantaine zetten gaat inderdaad wat ver.
Kunnen we Georges niet een tijdje bij Pogacar laten logeren?quote:Op zondag 7 december 2025 12:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat kind preventief in quarantaine zetten gaat inderdaad wat ver.
quote:Op zondag 7 december 2025 12:40 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:
Wout neemt zijn kinderen wel mee op trainingskamp voor belangrijke wedstrijden, er zijn renners die daar voorzichtiger in zijn.quote:Op zondag 7 december 2025 12:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat kan gebeuren als je een kind hebt
Hij is eerder geboren dan mijn dochter leert Google en mijn mini gaat al naar school. Weet niet wat de leerplichte leeftijd is in Belgiëquote:Op zondag 7 december 2025 13:03 schreef H.Vviv het volgende:
Georges zal toch wel een keer naar school moeten.
School is helemaal een opeenhoping van virussen. Dan is de Wout nooit meer fit.quote:Op zondag 7 december 2025 13:03 schreef H.Vviv het volgende:
Georges zal toch wel een keer naar school moeten.
Dat is Nederland toch ook ongeveer zo? Leerplicht vanaf 5 jaar dus eerste jaar is 'vrijwillig'.quote:Op zondag 7 december 2025 13:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij is eerder geboren dan mijn dochter leert Google en mijn mini gaat al naar school. Weet niet wat de leerplichte leeftijd is in België
Google;
Beginleeftijd: De leerplicht begint op 1 september van het jaar waarin een kind 5 jaar wordt.
Hij wordt in januari 5, dus heeft nog even
In mei (tijdens de Giro) ging hij naar een schoolfeest. Dat impliceert dat hij ook naar school gaat.quote:Op zondag 7 december 2025 13:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij is eerder geboren dan mijn dochter leert Google en mijn mini gaat al naar school. Weet niet wat de leerplichte leeftijd is in België
Google;
Beginleeftijd: De leerplicht begint op 1 september van het jaar waarin een kind 5 jaar wordt.
Hij wordt in januari 5, dus heeft nog even
https://www.wielerkrant.b(...)rugkeren-naar-belgiequote:Want er staat dit weekend in Herentals een schoolfeest op het programma en dat wil Georges niet missen. In de derde week van de Giro, waarin er weinig kansen liggen voor Van Aert, zal hij dus niet op de steun van zijn gezin kunnen rekenen.
Bij ons gaat het gewoon op leeftijd wel volgens mij. Niet pas vanaf september in het jaar, wel als je 5 bentquote:Op zondag 7 december 2025 13:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is Nederland toch ook ongeveer zo? Leerplicht vanaf 5 jaar dus eerste jaar is 'vrijwillig'.
Dat mediterrane karakter is een gek beeld bij het veldrijden.quote:Op zondag 7 december 2025 13:35 schreef DIJK het volgende:
Toch wel grappig beeld een echte wintersport op Sardinië
Inmiddels alweer voor Jansquote:Op zondag 7 december 2025 13:42 schreef DiegoFuser het volgende:
Shirin met een lachwekkend slechte start vanaf rij 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |