Geen wonder dat 'ie moe is he?quote:Op woensdag 3 december 2025 18:49 schreef Gunner het volgende:
Hij zat gister 200 posts te doen op truth social in een paar uur tijd.
Het is maar waar je tijd voor hebt.
Op Facebook zie je Afrikaanse accounts Rusland de hemel in prijzen.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
Klopt, veel afrikaanse accounts. Ook rondom de NL verkiezingen gebeurde dat.
Terwijl China stilletjes in Afrika investeert…quote:Op woensdag 3 december 2025 19:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Op Facebook zie je Afrikaanse accounts Rusland de hemel in prijzen.
In zo'n tijd leven we nu.
Hadden we als Europeanen toch anders moeten aanpakken op dat continent.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Op Facebook zie je Afrikaanse accounts Rusland de hemel in prijzen.
In zo'n tijd leven we nu.
FIFA Peace Prizequote:Op woensdag 3 december 2025 23:17 schreef Perrin het volgende:
Nepotisme, corruptie. Het klotst er dankzij Trump en zijn boevenbende tegen de plinten omhoog.
Gelukkig niet iedereen maar helaas voor hun in dat land wel een substantieel deel van die populatie welke objectief verfieerbaar niet het vermogen hebben om logisch na te denken.quote:Op donderdag 4 december 2025 08:28 schreef Perrin het volgende:
En iedereen waggelt er kwispelend achteraan. Een treurig schouwspel.
De helft van de mensen in dommer dan het gemiddelde hè.quote:Op donderdag 4 december 2025 08:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gelukkig niet iedereen maar helaas voor hun in dat land wel een substantieel deel van die populatie welke objectief verfieerbaar niet het vermogen hebben om logisch na te denken.
Prolifers, wat een volkquote:Op donderdag 4 december 2025 09:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het blijft tocheen fijn land, zo onder Trump en MAGA…. </s>
[ afbeelding ]
Ik heb medelijden met al die Europese bedrijven die o.a. Amerikaanse consumenten bedienen en ondanks goede disclaimers nog de volle laag krijgen van lieden die onder een steen leven en met de Trump-tarieven worden geconfronteerd.quote:Op donderdag 4 december 2025 08:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De helft van de mensen in dommer dan het gemiddelde hè.
Ik verheug mij op eindeloze reeks van boeken en docu's die over tien tot twintig jaar (en ver daarna) terugkijken op deze periode. De geschiedenis zal niet mild oordelen over deze krankzinnige episode.quote:
Vertel me aub dat dit niet echt is gebeurd.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is een sekte!
[ afbeelding ]
Zou je er van opkijken als het wel zo was?quote:Op donderdag 4 december 2025 10:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vertel me aub dat dit niet echt is gebeurd.
Ik verwacht het eerste deel (van 12!) boeken van Jake Tapper over de "kwestie Trump" op 21 januari 2029...quote:Op donderdag 4 december 2025 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik verheug mij op eindeloze reeks van boeken en docu's die over tien tot twintig jaar (en ver daarna) terugkijken op deze periode. De geschiedenis zal niet mild oordelen over deze krankzinnige episode.
Dios mío ¿quién hace esto? 😳quote:Op donderdag 4 december 2025 09:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het blijft tocheen fijn land, zo onder Trump en MAGA…. </s>
[ afbeelding ]
Ja, er zullen de komende jaren al talloze boeken verschijnen.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:27 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik verwacht het eerste deel (van 12!) boeken van Jake Tapper over de "kwestie Trump" op 21 januari 2029...
Nee.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:25 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Zou je er van opkijken als het wel zo was?
Ook de reden waarom de kans groot is dat de laatste dagen van Trump II chaotisch zullen zijn. Zijn inner circle heeft veel te verliezen als ze de macht niet meer hebben.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, er zullen de komende jaren al talloze boeken verschijnen.
Maar pas als we een jaar of tien/twintig verder zijn hebben we een goed beeld van de corruptie, incompetentie en misdadigheid die zich deze periode heeft afgespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |