abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2025 @ 18:53:20 #91
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219459148
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 18:52 schreef Evangelion het volgende:
Of (werk)laptops be like:

- Verzin een wachtwoord van lengte 12+ en 20 andere eisen
*20 pogingen later*
- "Je wachtwoord voldoet! Wil je voortaan inloggen met een 4-cijferige pincode?"

|:)
:X |:( :( :( :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_219459745
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 18:49 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Meestal mag je ook niet gewoon 1 getal ophogen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat helaas niet op, dan krijg ik de melding “deze lijkt te veel op 1 van de vorige wachtwoorden”
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  woensdag 10 december 2025 @ 20:19:28 #93
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219460389
quote:
12s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:14 schreef mitt het volgende:
Teveel karton voor de papierbak :{w
Hier is het autistische schema van de gemeente: ELKE ZWEI WOCHEN groenafval. Dat is dus krap in de lente/zomer en vrij overbodig in de rest van het jaar.

Plastic en karton beide om de vier weken, en dat is niet genoeg. Eén keer iets kopen met een grote doos en je komt niet uit. In de plasticcontainer zit sinds kort een chip zodat ze je kunnen beboeten als je het FALSCH doet want de slogan is "alles uit de keuken of badkamer kun je vanuit gaan dat het bij plastic afval hoort" maar als je dat op de letter volgt klopt het niet helemaal en kun je dus lappen. Je kunt eenmaal per jaar in bezwaar, wanneer je de gemeentelijke belastingen betaalt en gegarandeerd niet meer weet waar het over gaat. Niet mijn verhaal overigens.

Oh en de bakken worden ook steeds kleiner, net als de invoerbak voor het restafval want je betaalt per storting en dan loont het om mensen vaker te laten storten. Was ook een lulargument voor "dat mensen dat toch niet nodig hadden" maar in het centrum blijven de bakken groter "want dat hebben de mensen daar nodig".

Inmiddels liggen de straten rond de bakken vol met verwaaid restafval, glas en overige tetanusbronnen want mensen willen niet betalen en dumpen het dus een paar straten verderop, maar dat is niet waar volgens de verantwoordelijke wethouder. De cijfers over de vervuiling blijken structureel vertraagd en moeten anders gezien worden als ze eindelijk komen.

De irritatie: die prutser blijft maar zitten.
pi_219460441
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 20:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Hier is het autistische schema van de gemeente: ELKE ZWEI WOCHEN groenafval. Dat is dus krap in de lente/zomer en vrij overbodig in de rest van het jaar.

Plastic en karton beide om de vier weken, en dat is niet genoeg. Eén keer iets kopen met een grote doos en je komt niet uit. In de plasticcontainer zit sinds kort een chip zodat ze je kunnen beboeten als je het FALSCH doet want de slogan is "alles uit de keuken of badkamer kun je vanuit gaan dat het bij plastic afval hoort" maar als je dat op de letter volgt klopt het niet helemaal en kun je dus lappen. Je kunt eenmaal per jaar in bezwaar, wanneer je de gemeentelijke belastingen betaalt en gegarandeerd niet meer weet waar het over gaat. Niet mijn verhaal overigens.

Oh en de bakken worden ook steeds kleiner, net als de invoerbak voor het restafval want je betaalt per storting en dan loont het om mensen vaker te laten storten. Was ook een lulargument voor "dat mensen dat toch niet nodig hadden" maar in het centrum blijven de bakken groter "want dat hebben de mensen daar nodig".

Inmiddels liggen de straten rond de bakken vol met verwaaid restafval, glas en overige tetanusbronnen want mensen willen niet betalen en dumpen het dus een paar straten verderop, maar dat is niet waar volgens de verantwoordelijke wethouder. De cijfers over de vervuiling blijken structureel vertraagd en moeten anders gezien worden als ze eindelijk komen.

De irritatie: die prutser blijft maar zitten.
Dacht dat het mij dwars zit.. _O-
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219460560
quote:
12s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:14 schreef mitt het volgende:
Teveel karton voor de papierbak :{w
Ik wil van m’n papiercontainer af.

In mijn tuin vind ik 3 containers net even teveel. 2 passen naast de keukendeur. En omdat de papierbak toch altijd te snel vol zit breng ik het zelf in een andere stad weg waar je het ondergronds gooit en zo’n MEGA ingang hebt onderaan van de container. Passen verhuisdozen ook in. _O_

Volgens mij kan de gemeente je container ophalen, indien je dit wenst, maar toch angst dat ik spijt krijg. :') Woon hier een jaar dus even aankijken nog.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_219461628
Bekijk deze YouTube-video

Een door ChatGPT in de magnetron gezette kerst Coca Cola reclame. Alles is nep tegenwoordig. Ik mis mama die in de keuken de kerstmaaltijd bereidde, en toen de reclames op tv nog gezellig waren.
pi_219462127
Ik las dat dat ex Kazan goochelmeisje nu bij Vieze Jack weg is maar wie in Godsherennaam is Vieze Jack ?! :? :?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_219462200
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wij gaan op onze kantoordag meestal wel 'lekker een eitje eten' :@ :D

Verder valt het wel mee met verkleinwoorden hier, gelukkig.
En het nieuwe huisje dat geen tiny house blijkt, maar een doorsnee huis. En de grote koperen ploert het zonnetje noemen.
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2025 10:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Of degene die ooit het woord manoeuvre de Nederlandse taal in heeft gehengeld.
Er is ook het woord dat zich qua spelling het beste laat onhouden als faute uil. Manoeuvre vind ik wel grappig, zie in gedachten die o en e aan elkaar, zoals bij enkele Skandinavise letters, bv de AE, die lang ook in het Engels gebruikt werd.
En dat komt doordat we een Franse tijd gehad hebben, met de broer van Napoleon als koning van Nederland. Die man besloot een goed koning voor het Nederlandse volk te zijn en heeft wel wat landelijk verbeterd. Was niet de bedoeling van Napoleon, dus weg koning. De elite besloot zich bij de Franse overheersing neer te leggen en de Franse taal werd de elite-taal. Pas door veel films en en vooral door de opkomst van de thuiscomputer is de franstalige invloed verdrongen door het Engels. En nu heb je tweetalige scholen waar de kinderen al in de brugklas met les in het Engels te krijgen. Dus die leren de eigen taal niet goed, om dat ze nieuwe woorden en begrippen in het Engels leren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Maar dat zoetje kan nog want is micro maat :D
Nee, een zoetje is een specifieke suikervervanger. Ze waren trouwens vies.
  Spellchecker donderdag 11 december 2025 @ 07:17:53 #99
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219462426
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 00:39 schreef TLC het volgende:
Ik las dat dat ex Kazan goochelmeisje nu bij Vieze Jack weg is maar wie in Godsherennaam is Vieze Jack ?! :? :?
Dat kun je daar ook lezen. :lijstje:
pi_219462456
Van die vuurwekbommen afsteken 's avonds laat die teveel kabaal maken. Terwijl ik probeer te slapen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 11 december 2025 @ 07:28:32 #101
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219462463
Die stukken over het Armoedefonds in RTL Boulevard zijn alsof je water met olie mengt, zeker als er vijf minuten later weer dure designerjurken in beeld komen. :')

Goed dat het op tv komt, maar moet dat nou echt daar?
2025-jaarlijst
  Spellchecker donderdag 11 december 2025 @ 16:14:15 #102
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219465609
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 07:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Van die vuurwekbommen afsteken 's avonds laat die teveel kabaal maken. Terwijl ik probeer te slapen.
VuurWEKbommen :!
  donderdag 11 december 2025 @ 18:44:13 #103
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219466567
Mensen in het OV die hun pas niet ready hebben bij het in/uit checken.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_219466826
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:44 schreef The-BFG het volgende:
Mensen in het OV die hun pas niet ready hebben bij het in/uit checken.
Die checken tenminste nog in :')
  donderdag 11 december 2025 @ 19:19:27 #105
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219466846
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Die checken tenminste nog in :')
Ik reis vooral met de bus, nog maar zelden meegemaakt dat iemand zonder inchecken langs de chauffeur probeerde te glippen.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_219466860
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:19 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Ik reis vooral met de bus, nog maar zelden meegemaakt dat iemand zonder inchecken langs de chauffeur probeerde te glippen.
In de tram in Rotterdam zie ik het wel regelmatig gebeuren. Gelukkig checken er nog steeds meer mensen wel als niet in, maar toch.
pi_219467388
Er is niks irritanter dan het nieuws. Ik kijk er eigenlijk liever niet naar, maar soms ontkom ik er niet aan. Al dat gezeik over die smeerlappen die de wereld regeren en in de uitverkoop doen, perikelen over onze eigen politiek "leiders" die liever hun privé oorlogjes voeren en hun zakken vullen dan ons land normaal regeren. Je zou bijna een touw pakken en een boom zoeken. }:| Zeer deprimerend.
  vrijdag 12 december 2025 @ 00:35:51 #108
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219470604
Maagzuur :{w :r

Vanwege medicijngebruik ivm chronische ziekte, slik ik dagelijks (op recept uiteraard) pa naproxen, wat de maag aantast.

Daardoor moet ik ook de rest van mijn leven omeprazol slikken, om geen last te hebben van brandend maagzuur.

Maar soms, zoals vandaag denk ik er 's ochtends niet aan, en neem ik het pas in de middag, als ik er wel aan denk.

Maar dan is het al te laat en dan heb ik de hele avond en nacht last van brandend maagzuur :( :( :(

En dan helpt zelfs een gezinspak Hardloopies (Rennies 8-)) niet.

Heel fijn :r
A murky, forgotten land.
pi_219471528
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 00:35 schreef StateOfMind het volgende:
Maagzuur :{w :r

Vanwege medicijngebruik ivm chronische ziekte, slik ik dagelijks (op recept uiteraard) pa naproxen, wat de maag aantast.

Daardoor moet ik ook de rest van mijn leven omeprazol slikken, om geen last te hebben van brandend maagzuur.

Maar soms, zoals vandaag denk ik er 's ochtends niet aan, en neem ik het pas in de middag, als ik er wel aan denk.

Maar dan is het al te laat en dan heb ik de hele avond en nacht last van brandend maagzuur :( :( :(

En dan helpt zelfs een gezinspak Hardloopies (Rennies 8-)) niet.

Heel fijn :r
Omeprazol is paardenmiddel tegen maagzuur vergeleken met Rennies. Ik kan er over meepraten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_219471623
Dat wanneer je je verhaal tegen iemand vertelt, ze daarna over compleet wat anders beginnen.

Ik snap dat wat ik zeg niet interessant is, maar doe tenminste alsof :P
pi_219472854
Automobilisten die fietsers voorrang verlenen waar het niet hoeft.
  vrijdag 12 december 2025 @ 12:20:58 #112
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_219473081
Driekwart van de kluisjes in de sportschool die kapot zijn.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  vrijdag 12 december 2025 @ 12:42:09 #113
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219473225
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 06:29 schreef Eightyone het volgende:
De overdosis 'bn'ers doen van alles in een ver buitenland'-shows (of gewoon hier, gezamenlijk hard lachend spelletjes spelend met Chantal of Linda of zo).

"Er zit een knop op je tv."

Het neemt een hoop tijd in waar je ook iets leuks uit zou kunnen zenden.

Maar op dat 'iets leuks' wordt dan weer flink gekort. :')
Nu gaan ze verstoppertje spelen:

https://www.nu.nl/media/6(...)-en-jamai-loman.html

:')
2025-jaarlijst
  vrijdag 12 december 2025 @ 17:18:39 #114
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_219476041
Gillende kinderen in (vooral rampen-) films.
pi_219476311
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 december 2025 17:18 schreef Kopiko het volgende:
Gillende kinderen in (vooral rampen-) films.
Fixed it for ya.
pi_219476321
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat wanneer je je verhaal tegen iemand vertelt, ze daarna over compleet wat anders beginnen.

Ik snap dat wat ik zeg niet interessant is, maar doe tenminste alsof :P
Als zijtak: mensen die jou amper de kans geven je verhaal compleet en fatsoenlijk af te ronden en er dan alweer doorheen fietsen om ‘mee te praten’.

Laat me even iets afmaken! :(
  vrijdag 12 december 2025 @ 17:50:06 #117
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219476325
Fietsers die hun lamp zo (NIET) hebben afgesteld dat 'ie in plaats van op de weg iedereen en hun moeder in het gezicht schijnt.

Lijfstraffen graag.
Huilen dan.
pi_219476328
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2025 17:50 schreef Isdatzo het volgende:
Fietsers die hun lamp zo (NIET) hebben afgesteld dat 'ie in plaats van op de weg iedereen en hun moeder in het gezicht schijnt.

Lijfstraffen graag.
Sorry. :@
Vergat het elke keer te fixen.

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 12-12-2025 18:26:31 ]
  vrijdag 12 december 2025 @ 17:51:06 #119
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219476331
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 17:50 schreef vencodark het volgende:

[..]
Sorry. :@
Vergaat het elke keer te fixen.
Niks mee te maken. Stokslagen krijg je.
Huilen dan.
  vrijdag 12 december 2025 @ 17:52:10 #120
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219476336
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 17:47 schreef vencodark het volgende:

[..]
Fixed it for ya.
Lucille _O_

Dé oplossingen tegen gillende kinderen, en meer *O*

A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')