Net als: niet in slaap kunnen vallen of ineens ‘s nachts wakker liggen.quote:
Tegenwoordig elke nacht raak. Wakker worden en dan begint het malen.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Net als: niet in slaap kunnen vallen of ineens ‘s nachts wakker liggen.
En soms komt het inderdaad voor dat je letterlijk geen minuut kunt stilliggen.
Just shoot me.
Wellicht de kachel eens wat hoger zettenquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:22 schreef StateOfMind het volgende:
Harde kaas
Had van de week een paasklankjegekocht, [...]
Netjes ruim een half uur op kamertemperatuur laten liggen.
Maar blijkbaar is dat een harde kaas, waar bijna niet doorheen te komen is met een mes
Zoiets ja. En 100 x tegen jezelf zeggen: “Slaaaap…slaaaap”.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:18 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Tegenwoordig elke nacht raak. Wakker worden en dan begint het malen.
Heel irritant.
Iddquote:Op woensdag 10 december 2025 09:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Net als: niet in slaap kunnen vallen of ineens ‘s nachts wakker liggen.
En soms komt het inderdaad voor dat je letterlijk geen minuut kunt stilliggen.
Just shoot me.
En dan wordt je pissig dat het niet lukt. Dan is het helemaal klaar natuurlijk.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoiets ja. En 100 x tegen jezelf zeggen: “Slaaaap…slaaaap”.
Ik ben de hele avond en ochtend bezig geweest, en het heeft me [insert Andre Hazes riedeltje] bloed, zweet en traaaanen [/insert Andre Hazes riedeltje] gekost, maar hij staat nu op zolderquote:Op woensdag 10 december 2025 09:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wellicht de kachel eens wat hoger zetten
Meestal mag je ook niet gewoon 1 getal ophogenquote:Op woensdag 10 december 2025 10:55 schreef Bzzzzt het volgende:
Om de 3 maanden het wachtwoord van mijn werk moeten veranderen, minimaal 8 tekens waarvan 1 cijfer/hoofdletter/speciale teken. Moeten er allen in zitten.
En de laatste 20 wachtwoorden mogen niet gebruikt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2025 18:52 schreef Evangelion het volgende:
Of (werk)laptops be like:
- Verzin een wachtwoord van lengte 12+ en 20 andere eisen
*20 pogingen later*
- "Je wachtwoord voldoet! Wil je voortaan inloggen met een 4-cijferige pincode?"
quote:Op woensdag 10 december 2025 18:49 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Meestal mag je ook niet gewoon 1 getal ophogenDat gaat helaas niet op, dan krijg ik de melding “deze lijkt te veel op 1 van de vorige wachtwoorden”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
Hier is het autistische schema van de gemeente: ELKE ZWEI WOCHEN groenafval. Dat is dus krap in de lente/zomer en vrij overbodig in de rest van het jaar.quote:
Dacht dat het mij dwars zit..quote:Op woensdag 10 december 2025 20:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier is het autistische schema van de gemeente: ELKE ZWEI WOCHEN groenafval. Dat is dus krap in de lente/zomer en vrij overbodig in de rest van het jaar.
Plastic en karton beide om de vier weken, en dat is niet genoeg. Eén keer iets kopen met een grote doos en je komt niet uit. In de plasticcontainer zit sinds kort een chip zodat ze je kunnen beboeten als je het FALSCH doet want de slogan is "alles uit de keuken of badkamer kun je vanuit gaan dat het bij plastic afval hoort" maar als je dat op de letter volgt klopt het niet helemaal en kun je dus lappen. Je kunt eenmaal per jaar in bezwaar, wanneer je de gemeentelijke belastingen betaalt en gegarandeerd niet meer weet waar het over gaat. Niet mijn verhaal overigens.
Oh en de bakken worden ook steeds kleiner, net als de invoerbak voor het restafval want je betaalt per storting en dan loont het om mensen vaker te laten storten. Was ook een lulargument voor "dat mensen dat toch niet nodig hadden" maar in het centrum blijven de bakken groter "want dat hebben de mensen daar nodig".
Inmiddels liggen de straten rond de bakken vol met verwaaid restafval, glas en overige tetanusbronnen want mensen willen niet betalen en dumpen het dus een paar straten verderop, maar dat is niet waar volgens de verantwoordelijke wethouder. De cijfers over de vervuiling blijken structureel vertraagd en moeten anders gezien worden als ze eindelijk komen.
De irritatie: die prutser blijft maar zitten.
Ik wil van m’n papiercontainer af.quote:
En het nieuwe huisje dat geen tiny house blijkt, maar een doorsnee huis. En de grote koperen ploert het zonnetje noemen.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wij gaan op onze kantoordag meestal wel 'lekker een eitje eten'![]()
Verder valt het wel mee met verkleinwoorden hier, gelukkig.
Er is ook het woord dat zich qua spelling het beste laat onhouden als faute uil. Manoeuvre vind ik wel grappig, zie in gedachten die o en e aan elkaar, zoals bij enkele Skandinavise letters, bv de AE, die lang ook in het Engels gebruikt werd.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of degene die ooit het woord manoeuvre de Nederlandse taal in heeft gehengeld.
Nee, een zoetje is een specifieke suikervervanger. Ze waren trouwens vies.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dat zoetje kan nog want is micro maat
Dat kun je daar ook lezen.quote:Op donderdag 11 december 2025 00:39 schreef TLC het volgende:
Ik las dat dat ex Kazan goochelmeisje nu bij Vieze Jack weg is maar wie in Godsherennaam is Vieze Jack ?!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |