SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Your beauty never ever scared me.
Nee gewoon allebeiquote:
O ja ik ook! Heb er 2 gekregen, eentje met thee en eentje met koffiebonenquote:Op zondag 30 november 2025 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan morgen eindelijk los met mijn adventskalender![]()
en met de krasloten decemberkalendersIk moet en ik zal wat winnen 8)
Sow.quote:Op zondag 30 november 2025 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Weer vuurwerk![]()
Ik ga nog eens buiten knallen, maar dan met iets anders
Zij dieren verstoren, ja ook de vogels allemaal verstoren. Ik hun verstoren.quote:
En met een goede laag poedersuiker die een knisperend laagje geeft gevormd door de hittequote:Op zondag 30 november 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
Oliebollen zijn eigenlijk alleen lekker als ze net vers uit het vet komen en je net je bek er niet meer aan verbrandt
Allemaal straalbezopen roodborstjes en mereltjes daarquote:Op zondag 30 november 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zij dieren verstoren, ja ook de vogels allemaal in de wijn. Ik hun verstoren.
Daar hoorde wat anders te staan.quote:Op zondag 30 november 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal straalbezopen roodborstjes en mereltjes daar
Of even in de airfryer snel.quote:Op zondag 30 november 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
Oliebollen zijn eigenlijk alleen lekker als ze net vers uit het vet komen en je net je bek er niet meer aan verbrandt
Waar het hart van vol is stroomt de mond van overquote:Op zondag 30 november 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar hoorde wat anders te staan.
Ik heb echt al heel lang geen wijn gehad jaquote:Op zondag 30 november 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is stroomt de mond van over
Hebben ze iig geen last van het geknalquote:Op zondag 30 november 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal straalbezopen roodborstjes en mereltjes daar
Mag zeker niet van de babi?quote:Op zondag 30 november 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb echt al heel lang geen wijn gehad ja
Ik heb dat met bier.quote:Op zondag 30 november 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb echt al heel lang geen wijn gehad ja
Trouwdag van mijn oudersquote:Op zondag 30 november 2025 19:52 schreef Ama het volgende:
Oeh ja morgen is het 1 december. Voor we het door hebben is het kerst en oud en nieuw. En is het al 2026.
Gevuld met Nutellaquote:Op zondag 30 november 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee gewoon allebei
Naturel en met krenten
Werkt dat goed?quote:
Maar wel allemaal extra centjesquote:
💨quote:Op zondag 30 november 2025 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nog eens buiten knallen, maar dan met iets anders
Ja ik zag @CherryLips zeggen dat ze dat ging doen dus toen ik laatst twee oliebollen had gehaald heb ik ze 's avonds ook even erin gedaan en dat was echt prima.quote:Op zondag 30 november 2025 20:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gevuld met Nutella
[..]
Werkt dat goed?
[..]
Maar wel allemaal extra centjes
Nice nicequote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zag @:cherrylips zeggen dat ze dat ging doen dus toen ik laatst twee oliebollen had gehaald heb ik ze 's avonds ook even erin gedaan en dat was echt prima.
morgen moet ik weerquote:
dat klopt, maar ik merk dat mn lichaam oud en versleten raakt.. vroeger was dit allemaal dikke prima, nu voel ik in o.a. mn knieen, heup enzo duidelijk dat het wat veel wordt..quote:
slaapzequote:Op zondag 30 november 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
12 zelfs. Moet, ook.
Gauw naar bed
Zooitje ongeregeld, ben alweer weggezapt en iets anders gaan kijken.quote:Op zondag 30 november 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/video/2592(...)-groningen-snel-stil
Je vrienden gaan weer lekker @:karzai
Hoor net dat het definitief gestaakt isquote:Op zondag 30 november 2025 20:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zooitje ongeregeld, ben alweer weggezapt en iets anders gaan kijken.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoor net dat het definitief gestaakt isKansloos gedoe.
Tokkies die het verpesten voor de rest.quote:Op zondag 30 november 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon 0-3 voor Groningen van maken; enige manier waardoor clubs wat gaan leren.quote:Op zondag 30 november 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben Austin powers 2 aan het kijkenquote:Op zondag 30 november 2025 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blij dat ik ER aan het kijken dan.
Saaie kutbaan is het.quote:Op zondag 30 november 2025 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
F1 gekeken met hapje en drankje bij vrienden.
Maar de race was me toch saai zeg.
Ben jij niet veel te intellegent om F1 te kijken?quote:Op zondag 30 november 2025 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
F1 gekeken met hapje en drankje bij vrienden.
Maar de race was me toch saai zeg.
Been there...quote:Op zondag 30 november 2025 21:25 schreef kree het volgende:
owh wacht dit moest in DTS. LOL echt. haha moet ook geen twee topics open hebben.
Dan maar naar bedquote:Op zondag 30 november 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn tv gaat vanzelf uit als ik niet reageer. Ik was te laat
Ik moet 2 dingen in de gaten houden.En de TV en ook het Ziggo kastje gaat uit als ik een bepaalde tijd niet aan de knoppen van de afstandsbediening heb gezeten.quote:Op zondag 30 november 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn tv gaat vanzelf uit als ik niet reageer. Ik was te laat
Ieder zo zijn taken hčquote:Op zondag 30 november 2025 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
In verkeerde topics posten overkomt mij ook wel. Door slotjes posten niet meer. daar hebben we essie en de mods al voor
Ik kwam voor het bijpraten, F1 boeit me idd vrij weinig.quote:Op zondag 30 november 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij niet veel te intellegent om F1 te kijken?
Je hebt een goed punt. Even de hond uitlatenquote:
Kan ie dat niet zelf doen?quote:Op zondag 30 november 2025 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt een goed punt. Even de hond uitlaten
Ja, denk ik ook.quote:Op zondag 30 november 2025 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
ok mijn schuld is dat denk beetje. sorry.
ja twee door elkaar gehaald en met wat waar posten, naja. opgelost denkquote:
De tiran loopt geen trappen, dus die maakt gebruik van zijn persoonlijke lift. Ik woon opd e we zonder liftquote:Op zondag 30 november 2025 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ie dat niet zelf doen?
Gewoon zwaartekracht zijn werk laten doen?quote:Op zondag 30 november 2025 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De tiran loopt geen trappen, dus die maakt gebruik van zijn persoonlijke lift. Ik woon opd e we zonder lift
Ik heb ze nog steeds niet gehaald hahaquote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zag @:cherrylips zeggen dat ze dat ging doen dus toen ik laatst twee oliebollen had gehaald heb ik ze 's avonds ook even erin gedaan en dat was echt prima.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blij dat ik ER aan het kijken dan.
O ik vroeg me al af of ER weer ergens te streamen wasquote:Op zondag 30 november 2025 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weet bij ER vaak niet of er nu Emercengy Room of Expeditie Robinson wordt bedoeld![]()
![]()
Emergency Room, behalve bij mensen die nooit ER gekeken hebben vroeger denk ikquote:Op zondag 30 november 2025 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weet bij ER vaak niet of er nu Emercengy Room of Expeditie Robinson wordt bedoeld![]()
![]()
Ik twijfelde al over de schrijfwijze...quote:Op zondag 30 november 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Emergency Room, behalve bij mensen die nooit ER gekeken hebben vroeger denk ik
ziet er professioneel uit jaquote:Op zondag 30 november 2025 21:32 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal
als ik ooit geld heb koop ik deze bundel
https://eu.mozaracing.com/products/trucking-bundle
Fijn dat je wat hebt gevonden Flory.quote:Op zondag 30 november 2025 22:59 schreef Flory- het volgende:
Gordijntjes oftewel valletjes besteld @:Dotteke @:Nizno @:essnhills![]()
Makkelijkste en goedkoopste optie voor nu, op plakplastic na dan, maar dat is volgende plan, op slaapkamers boven.
Ja. Dit.quote:Op maandag 1 december 2025 06:49 schreef dud0r het volgende:
Ik had nog wel een paar uur kunnen slapen volgens mij
vandaag geld afschrijfdagquote:Op maandag 1 december 2025 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag om 12 uur de NL alert test.
Vanavond weer een kansquote:
Dat is hier bijna elke dag.quote:
de business is er al maar dan staat het huis en land op mijn bedrijfquote:Op maandag 1 december 2025 07:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is AirBnBal dan in business?
Lekker bezig.quote:
wil je die kopen?quote:Op maandag 1 december 2025 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker bezig.![]()
Hoe vindt je deze ?
[ afbeelding ]
Twijfel ook over de zool.quote:Op maandag 1 december 2025 07:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je die kopen?
Ben niet zo van de koeienprint
waarom vind je de zool niet mooi?quote:Op maandag 1 december 2025 07:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Twijfel ook over de zool.
Niet doen dus.
Thanks.
Loopt aan de achterkant ook door omhoog.quote:Op maandag 1 december 2025 07:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom vind je de zool niet mooi?
ah ja bij de hiel he.dat kan ik mij nog herinnerenquote:Op maandag 1 december 2025 07:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Loopt aan de achterkant ook door omhoog.
Tijdje je niet gesproken ,ik volg je avontuur wel. En moet zeggen. Groot respect dat je dit aangaat.quote:Op maandag 1 december 2025 07:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja bij de hiel he.dat kan ik mij nog herinneren
dankjequote:Op maandag 1 december 2025 07:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijdje je niet gesproken ,ik volg je avontuur wel. En moet zeggen. Groot respect dat je dit aangaat.
Nix om te slijmen of wat maar vind het gewoon stoer.
Dat zijn ook echt die Ik Vertrek verhalen.quote:Op maandag 1 december 2025 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dankje![]()
Ik heb net het geld overgemaakt dus dat vind ik altijd super eng. Bang dta het naar een verkeerd account gaat
ja hier gaat alles een stuk soepeler tot nu toequote:Op maandag 1 december 2025 07:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn ook echt die Ik Vertrek verhalen.
Volgens een kennis van me ben je wel verplicht om personeel in te huren. Klopt dat ?quote:Op maandag 1 december 2025 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier gaat alles een stuk soepeler tot nu toe
Als jij ze mooi vindt moet je ze toch kopen.quote:Op maandag 1 december 2025 07:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Twijfel ook over de zool.
Niet doen dus.
Thanks.
ja klopt, 4 thai of ik moet tenminste de sociale premies betalen van die 4 thaiquote:Op maandag 1 december 2025 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens een kennis van me ben je wel verplicht om personeel in te huren. Klopt dat ?
Goedemorgen Ama, ik vond ze wel grappig in eerste instantie. Maar kijk nu even naar de kast en daar staan nog 4 dozen met nooit gedragen schoenen.quote:Op maandag 1 december 2025 07:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Als jij ze mooi vindt moet je ze toch kopen.
Dat zei hij dus ook.quote:Op maandag 1 december 2025 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt, 4 thai of ik moet tenminste de sociale premies betalen van die 4 thai
quote:Op maandag 1 december 2025 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Ama, ik vond ze wel grappig in eerste instantie. Maar kijk nu even naar de kast en daar staan nog 4 dozen met nooit gedragen schoenen.
Heb je nooit vrij ? Gister ook al.quote:Op maandag 1 december 2025 07:45 schreef mschol het volgende:
gemotoriseerd hamsterrad weer in straks
Slimme constructie.quote:Op maandag 1 december 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja mijn thaise partner heeft een restaurant dus 'neem' er daar 4 van
Hij woont daar al een tijd. Ik spreek hem regelmatig in spaces. En vertelde hem over jou.quote:Op maandag 1 december 2025 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe weet je kennis dit? Doet hij iets in Thailand?
ohh. wat doet hij daar? weet je ook waar die woont?quote:Op maandag 1 december 2025 08:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij woont daar al een tijd. Ik spreek hem regelmatig in spaces. En vertelde hem over jou.
Niet precies.. Maar heb wel het linkje van de space.quote:Op maandag 1 december 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh. wat doet hij daar? weet je ook waar die woont?
ah weet niet of het de bedoeling is maar ga gewoon naar de x van satan?quote:Op maandag 1 december 2025 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet precies.. Maar heb wel het linkje van de space.
https://x.com/alynak116834
Let niet op mijn vreselijke stem.
Ja.quote:Op maandag 1 december 2025 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah weet niet of het de bedoeling is maar ga gewoon naar de x van satan?
Momentje.quote:Op maandag 1 december 2025 08:17 schreef Karzai het volgende:
De dag is lang de dag is kort maar ik stink toch in mijn en leef toch op de pof
Als behang.quote:
Ik leef nogquote:Op zondag 30 november 2025 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Heeft @:Sting nog voedselvergiftiging opgelopen bij de snackbar hier?
Ik las "pot".quote:
Goedemorgen.quote:
Soms is file beter dan de sluiproute door Delft.quote:Op maandag 1 december 2025 09:07 schreef dud0r het volgende:
Waze stuurde me regelrecht de file in. Wat een genot. Had een kwartier eerder thuis kunnen zijn.
Jij hebt tenmiste geen hoofdpijnquote:Op maandag 1 december 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb al helemaal geen zin meer in deze dag.
zin in vakantiequote:
Momenteel gewoon nergens zin in yo.quote:
Zin om terug naar bed te gaan.quote:Op maandag 1 december 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Momenteel gewoon nergens zin in yo.
ooh, dat wel. Alleen de zin in werk is op een laag pitjequote:Op maandag 1 december 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs dat is me al te veel.quote:Op maandag 1 december 2025 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst even een wasmachine aanzetten
Even goed volvreten en dan in winterslaap.quote:Op maandag 1 december 2025 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Zin in een tijdje in een coma liggen.
Het is maar goed dat ik teveel leuke dingen op het programma heb nog.
Ik moest twee maanden terug bij een klant in Delft zijn. Die zitten vlakbij het station. Moet je rond 0845 proberen je een weg te banen door alle fietsers die richting de uni gaan enzo.quote:Op maandag 1 december 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms is file beter dan de sluiproute door Delft.
dat ligt eraan waarin. Ik heb wel zinquote:
Dat ook. nog 3 weken.quote:
knufquote:Op maandag 1 december 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
eerst weekend van de 13e overlevenquote:Op maandag 1 december 2025 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Zin in een tijdje in een coma liggen.
Het is maar goed dat ik teveel leuke dingen op het programma heb nog.
Voor CherryLips zijn dat een soort naaktslakken. Dan moet je steeds heel goed sturen anders hoor je zo'n vies geluid.quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 09:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor CherryLips zijn dat een soort naaktslakken. Dan moet je steeds heel goed sturen anders hoor je zo'n vies geluid.
Stigmeister.quote:
Lokwinske.quote:
Je hebt je al aangemeld als lid bij JA21?quote:Op maandag 1 december 2025 09:46 schreef bitterbal het volgende:
van huisjesmelkert naar grond bezitster
nog niet, moet ik dat nu doen?quote:Op maandag 1 december 2025 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt je al aangemeld als lid bij JA21?
Ze zijn in dit dorp alleen maar fietsers overal voorrang aan het geven en dan net op die paar plekken waar ze het niet hebben, nemen ze het toch, en leggen ze drempels zodat ze niet aangereden zouden wordenquote:Op maandag 1 december 2025 09:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor CherryLips zijn dat een soort naaktslakken. Dan moet je steeds heel goed sturen anders hoor je zo'n vies geluid.
ok dan zal ik dat wel even doenquote:Op maandag 1 december 2025 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zeker. Denk ik. Weet niet.
De enige echte stem die er toe doetquote:
ik onthoud mij van stemmingquote:Op maandag 1 december 2025 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De enige echte stem die er toe doet
Ziekte fakenquote:Op maandag 1 december 2025 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks ook nog een overleg waar ik geen zin in heb.
Zelf bakkenquote:Op maandag 1 december 2025 10:13 schreef gianni61 het volgende:
hmm, dat heb ik al lang niet meer gehad. binnenkort maar weer eens kopen.
ik zou niet eens weten hoe ik daar aan moet beginnenquote:
Boze witte mannen rock?quote:Op maandag 1 december 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit een beetje die top 2000 in te vullen maar ik voer vooral ouwelullenmuziek van m'n vader in
U koopt een bak. Er moet water in. Dit roer je door. Je giet het uit in een cakeblik. Zet het in de warme oven. Wacht een uur. Klaarquote:Op maandag 1 december 2025 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten hoe ik daar aan moet beginnen
Ik deels ook maar dat is ook mijn muzieksmaak.quote:Op maandag 1 december 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit een beetje die top 2000 in te vullen maar ik voer vooral ouwelullenmuziek van m'n vader in
Mijn DNA wil dit, maar in dit gebied niet te koopquote:
Error, bak heet water als resultaat.quote:Op maandag 1 december 2025 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
U koopt een bak. Er moet water in. Dit roer je door. Je giet het uit in een cakeblik. Zet het in de warme oven. Wacht een uur. Klaar
hoe warm moet een oven om van water kruidkoek te maken?quote:Op maandag 1 december 2025 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
U koopt een bak. Er moet water in. Dit roer je door. Je giet het uit in een cakeblik. Zet het in de warme oven. Wacht een uur. Klaar
Het is voornamelijk omdat ik vind dat het doel van het gesprek niet iets is waar ik verantwoordelijk voor ben.quote:
als je het lang genoeg in de oven laat, gaat de bak vanzelf leegquote:Op maandag 1 december 2025 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Error, bak heet water als resultaat.
Dat op de mail zetten en niet gaanquote:Op maandag 1 december 2025 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is voornamelijk omdat ik vind dat het doel van het gesprek niet iets is waar ik verantwoordelijk voor ben.
In dit gebied wel, maar ik wil jouw DNA nietquote:Op maandag 1 december 2025 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn DNA wil dit, maar in dit gebied niet te koop
quote:Op maandag 1 december 2025 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe warm moet een oven om van water kruidkoek te maken?
Ik ben in Deventer geboren, kom uit Lochem. Deventer koek werd veel al geserveerd.quote:Op maandag 1 december 2025 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In dit gebied wel, maar ik wil jouw DNA niet
Geef je adres maar, dan stuur ik wel wat opquote:Op maandag 1 december 2025 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben in Deventer geboren, kom uit Lochem. Deventer koek werd veel al geserveerd.
Dat zeg ik net.quote:Op maandag 1 december 2025 10:20 schreef gianni61 het volgende:
moet sowieso ontbijt halen, want er moet een plak bij het stoofvlees. Althans zo is mij vroeger geleerd
En als niemand opneemt?quote:Op maandag 1 december 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh god. Ze hebben een groep gemaakt op het werk, dat wanneer een collega niet snel genoeg opneemt dat ie dan gelijk wordt doorverbonden naar de volgende.
In een cirkeltje tot de beller opgeeft.quote:
Doet me denken aan die telefoon dinges vroeger op school.quote:Op maandag 1 december 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh god. Ze hebben een groep gemaakt op het werk, dat wanneer een collega niet snel genoeg opneemt dat ie dan gelijk wordt doorverbonden naar de volgende.
Alleen zie ik vervolgens niet dat het voor een collega is.quote:Op maandag 1 december 2025 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In een cirkeltje tot de beller opgeeft.
quote:Op maandag 1 december 2025 10:25 schreef gianni61 het volgende:
poah, nu al weer zin om een grote pan stoofvlees te maken
Maakt dat uit?quote:Op maandag 1 december 2025 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen zie ik vervolgens niet dat het voor een collega is.
Och. Ik was altijd de laatste, maar meestal was ik al gebeld voor ik uit bed was.quote:Op maandag 1 december 2025 10:24 schreef Ama het volgende:
Wat altijd vet klote was voor de persoon die als laatste gebeld werd.
Ik heb koffie. En fruit, ergens.quote:
Ja, want als ik vervolgens een gemiste oproep heb. Weet ik niet of ik die persoon moet terugbellen.quote:
fruit heb ik ook nog.quote:Op maandag 1 december 2025 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb koffie. En fruit, ergens.
Ik heb water.quote:
Met slagroom?quote:Op maandag 1 december 2025 10:34 schreef dud0r het volgende:
ik heb thee en nog een stukje paasei.
na de lunch maar even melk halen zodat ik warme chocolademelk kan maken.
omnomnom
plausibelquote:
vandaag zijn het "cookies & cream" kruidnoten. Best lekker.quote:Op maandag 1 december 2025 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb water.
En (chocolade)kruidnoten.
Ja had ik nog. Een mooie italiaanse die mijn schatje voor me mee had genomen.quote:
ze had 27 paaseieren gehaaldquote:
kip met spekjes, pompoen en aardappels uit de oven.quote:
af en toe heb ik zelfdisciplinequote:
Ja want dan lig je al in bed met je wekker op 5:15 en krijg je dus niet meer mee dat de eerste drie uur uitvallen.quote:
dit https://www.ah.nl/product(...)nte-en-granen-quinoa met stukjes KIEPquote:
Soep.quote:
Hoe kun je dat nou vergeten?quote:Op maandag 1 december 2025 10:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
af en toe heb ik zelfdiscipline
nee stiekem was ik vergeten dat ik er nog eentje had en was gewoon andere dingen aan het opeten.
SPEKquote:Op maandag 1 december 2025 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
kip met spekjes, pompoen en aardappels uit de oven.
gezondquote:Op maandag 1 december 2025 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit https://www.ah.nl/product(...)nte-en-granen-quinoa met stukjes KIEP
ja toch.quote:
Stond verstopt en niet in de snackkast.quote:
hebben ze daar ook vet veelquote:
je kan toch ook zelf koken? of eet je elke dag buiten de deurquote:Op maandag 1 december 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
ik twijfel tussen pasta of crispy pork.
Heb mij voorgenomen goedkoper te gaan eten. de pasta is 320 baht en de crispy pork maar 70. en heb gisteren ook al sushi gegeten
ja is lekkerder en goedkoperquote:Op maandag 1 december 2025 10:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stond verstopt en niet in de snackkast.
[..]
hebben ze daar ook vet veel
[..]
je kan toch ook zelf koken? of eet je elke dag buiten de deur
Niet op 5 minuten fietsen van school wonen.quote:Op maandag 1 december 2025 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja want dan lig je al in bed met je wekker op 5:15 en krijg je dus niet meer mee dat de eerste drie uur uitvallen.
heb ze geen lekker visje van de bbq daar?quote:Op maandag 1 december 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
Heb mij voorgenomen goedkoper te gaan eten. de pasta is 320 baht en de crispy pork maar 70. en heb gisteren ook al sushi gegeten
jawel , die met zoute buitenkant maar heb ik niet zoveel trek in vandaagquote:Op maandag 1 december 2025 10:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb ze geen lekker visje van de bbq daar?
Gewoon lopend naar school.quote:Op maandag 1 december 2025 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet op 5 minuten fietsen van school wonen.
Geen fatbike hebben.quote:Op maandag 1 december 2025 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon lopend naar school.
Nee dat was minstens 45 minuten in mijn geval.quote:Op maandag 1 december 2025 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet op 5 minuten fietsen van school wonen.
Daarom was ik dus laatste in de belboom.quote:Op maandag 1 december 2025 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was minstens 45 minuten in mijn geval.
Door de shredder ermee.quote:
Je hebt vanaf volgend jaar toch weer extra inkomsten? Kun je juist wat extra erbij bestellen.quote:Op maandag 1 december 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
ik moest 10 minuten lopenquote:Op maandag 1 december 2025 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest een uur fietsen naar de middelbare
Drie minuten lopenquote:Op maandag 1 december 2025 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest een uur fietsen naar de middelbare
Pesteind dan ineens.quote:Op maandag 1 december 2025 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik was wel pissig toen ze verhuisden. Toen moest ik 10 minuten fietsen.
En coasten?quote:
vandaar het NL Alertquote:
Hmmquote:Op maandag 1 december 2025 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt vanaf volgend jaar toch weer extra inkomsten? Kun je juist wat extra erbij bestellen.
Toen ik op 3 minuten lopen woonde kwam ik ook te laat dus het maakte niet uit verder.quote:
En was dat een probleem?quote:Op maandag 1 december 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Overleg overleefd. Ik vond mijn bijdrage vrij beperkt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 1 december 2025 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]AhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ouchquote:Op maandag 1 december 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vergeten bluetooth even te ontkoppelen.
Ik ben weer wakker.
je kan niet zeggen dat je niet was gewaarschuwdquote:Op maandag 1 december 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vergeten bluetooth even te ontkoppelen.
Ik ben weer wakker.
jaquote:Op maandag 1 december 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Zou dat alarm uit zichzelf stoppen? Mijn nieuwe telefoon ligt nu onbeheerd thuis
En ik was de eerste hier op kantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |