Saaie kutbaan is het.quote:Op zondag 30 november 2025 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
F1 gekeken met hapje en drankje bij vrienden.
Maar de race was me toch saai zeg.
Ben jij niet veel te intellegent om F1 te kijken?quote:Op zondag 30 november 2025 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
F1 gekeken met hapje en drankje bij vrienden.
Maar de race was me toch saai zeg.
Been there...quote:Op zondag 30 november 2025 21:25 schreef kree het volgende:
owh wacht dit moest in DTS. LOL echt. haha moet ook geen twee topics open hebben.
Dan maar naar bedquote:Op zondag 30 november 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn tv gaat vanzelf uit als ik niet reageer. Ik was te laat
Ik moet 2 dingen in de gaten houden.En de TV en ook het Ziggo kastje gaat uit als ik een bepaalde tijd niet aan de knoppen van de afstandsbediening heb gezeten.quote:Op zondag 30 november 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn tv gaat vanzelf uit als ik niet reageer. Ik was te laat
Ieder zo zijn taken hèquote:Op zondag 30 november 2025 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
In verkeerde topics posten overkomt mij ook wel. Door slotjes posten niet meer. daar hebben we essie en de mods al voor
Ik kwam voor het bijpraten, F1 boeit me idd vrij weinig.quote:Op zondag 30 november 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij niet veel te intellegent om F1 te kijken?
Je hebt een goed punt. Even de hond uitlatenquote:
Kan ie dat niet zelf doen?quote:Op zondag 30 november 2025 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt een goed punt. Even de hond uitlaten
Ja, denk ik ook.quote:Op zondag 30 november 2025 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
ok mijn schuld is dat denk beetje. sorry.
ja twee door elkaar gehaald en met wat waar posten, naja. opgelost denkquote:
De tiran loopt geen trappen, dus die maakt gebruik van zijn persoonlijke lift. Ik woon opd e we zonder liftquote:Op zondag 30 november 2025 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ie dat niet zelf doen?
Gewoon zwaartekracht zijn werk laten doen?quote:Op zondag 30 november 2025 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De tiran loopt geen trappen, dus die maakt gebruik van zijn persoonlijke lift. Ik woon opd e we zonder lift
Ik heb ze nog steeds niet gehaald hahaquote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zag @:cherrylips zeggen dat ze dat ging doen dus toen ik laatst twee oliebollen had gehaald heb ik ze 's avonds ook even erin gedaan en dat was echt prima.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blij dat ik ER aan het kijken dan.
O ik vroeg me al af of ER weer ergens te streamen wasquote:Op zondag 30 november 2025 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weet bij ER vaak niet of er nu Emercengy Room of Expeditie Robinson wordt bedoeld![]()
![]()
Emergency Room, behalve bij mensen die nooit ER gekeken hebben vroeger denk ikquote:Op zondag 30 november 2025 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weet bij ER vaak niet of er nu Emercengy Room of Expeditie Robinson wordt bedoeld![]()
![]()
Ik twijfelde al over de schrijfwijze...quote:Op zondag 30 november 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Emergency Room, behalve bij mensen die nooit ER gekeken hebben vroeger denk ik
ziet er professioneel uit jaquote:Op zondag 30 november 2025 21:32 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal
als ik ooit geld heb koop ik deze bundel
https://eu.mozaracing.com/products/trucking-bundle
Fijn dat je wat hebt gevonden Flory.quote:Op zondag 30 november 2025 22:59 schreef Flory- het volgende:
Gordijntjes oftewel valletjes besteld @:Dotteke @:Nizno @:essnhills![]()
Makkelijkste en goedkoopste optie voor nu, op plakplastic na dan, maar dat is volgende plan, op slaapkamers boven.
Ja. Dit.quote:Op maandag 1 december 2025 06:49 schreef dud0r het volgende:
Ik had nog wel een paar uur kunnen slapen volgens mij
vandaag geld afschrijfdagquote:Op maandag 1 december 2025 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag om 12 uur de NL alert test.
Vanavond weer een kansquote:
Dat is hier bijna elke dag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |