SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Your beauty never ever scared me.
Nee gewoon allebeiquote:
O ja ik ook! Heb er 2 gekregen, eentje met thee en eentje met koffiebonenquote:Op zondag 30 november 2025 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan morgen eindelijk los met mijn adventskalender![]()
en met de krasloten decemberkalendersIk moet en ik zal wat winnen 8)
Sow.quote:Op zondag 30 november 2025 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Weer vuurwerk![]()
Ik ga nog eens buiten knallen, maar dan met iets anders
Zij dieren verstoren, ja ook de vogels allemaal verstoren. Ik hun verstoren.quote:
En met een goede laag poedersuiker die een knisperend laagje geeft gevormd door de hittequote:Op zondag 30 november 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
Oliebollen zijn eigenlijk alleen lekker als ze net vers uit het vet komen en je net je bek er niet meer aan verbrandt
Allemaal straalbezopen roodborstjes en mereltjes daarquote:Op zondag 30 november 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zij dieren verstoren, ja ook de vogels allemaal in de wijn. Ik hun verstoren.
Daar hoorde wat anders te staan.quote:Op zondag 30 november 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal straalbezopen roodborstjes en mereltjes daar
Of even in de airfryer snel.quote:Op zondag 30 november 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
Oliebollen zijn eigenlijk alleen lekker als ze net vers uit het vet komen en je net je bek er niet meer aan verbrandt
Waar het hart van vol is stroomt de mond van overquote:Op zondag 30 november 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar hoorde wat anders te staan.
Ik heb echt al heel lang geen wijn gehad jaquote:Op zondag 30 november 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is stroomt de mond van over
Hebben ze iig geen last van het geknalquote:Op zondag 30 november 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal straalbezopen roodborstjes en mereltjes daar
Mag zeker niet van de babi?quote:Op zondag 30 november 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb echt al heel lang geen wijn gehad ja
Ik heb dat met bier.quote:Op zondag 30 november 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb echt al heel lang geen wijn gehad ja
Trouwdag van mijn oudersquote:Op zondag 30 november 2025 19:52 schreef Ama het volgende:
Oeh ja morgen is het 1 december. Voor we het door hebben is het kerst en oud en nieuw. En is het al 2026.
Gevuld met Nutellaquote:Op zondag 30 november 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee gewoon allebei
Naturel en met krenten
Werkt dat goed?quote:
Maar wel allemaal extra centjesquote:
💨quote:Op zondag 30 november 2025 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nog eens buiten knallen, maar dan met iets anders
Ja ik zag @CherryLips zeggen dat ze dat ging doen dus toen ik laatst twee oliebollen had gehaald heb ik ze 's avonds ook even erin gedaan en dat was echt prima.quote:Op zondag 30 november 2025 20:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gevuld met Nutella
[..]
Werkt dat goed?
[..]
Maar wel allemaal extra centjes
Nice nicequote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zag @:cherrylips zeggen dat ze dat ging doen dus toen ik laatst twee oliebollen had gehaald heb ik ze 's avonds ook even erin gedaan en dat was echt prima.
morgen moet ik weerquote:
dat klopt, maar ik merk dat mn lichaam oud en versleten raakt.. vroeger was dit allemaal dikke prima, nu voel ik in o.a. mn knieen, heup enzo duidelijk dat het wat veel wordt..quote:
slaapzequote:Op zondag 30 november 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
12 zelfs. Moet, ook.
Gauw naar bed
Zooitje ongeregeld, ben alweer weggezapt en iets anders gaan kijken.quote:Op zondag 30 november 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/video/2592(...)-groningen-snel-stil
Je vrienden gaan weer lekker @:karzai
Hoor net dat het definitief gestaakt isquote:Op zondag 30 november 2025 20:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zooitje ongeregeld, ben alweer weggezapt en iets anders gaan kijken.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoor net dat het definitief gestaakt isKansloos gedoe.
Tokkies die het verpesten voor de rest.quote:Op zondag 30 november 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon 0-3 voor Groningen van maken; enige manier waardoor clubs wat gaan leren.quote:Op zondag 30 november 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben Austin powers 2 aan het kijkenquote:Op zondag 30 november 2025 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blij dat ik ER aan het kijken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |