Gevuld met Nutellaquote:Op zondag 30 november 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee gewoon allebei
Naturel en met krenten
Werkt dat goed?quote:
Maar wel allemaal extra centjesquote:
💨quote:Op zondag 30 november 2025 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nog eens buiten knallen, maar dan met iets anders
Ja ik zag @CherryLips zeggen dat ze dat ging doen dus toen ik laatst twee oliebollen had gehaald heb ik ze 's avonds ook even erin gedaan en dat was echt prima.quote:Op zondag 30 november 2025 20:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gevuld met Nutella
[..]
Werkt dat goed?
[..]
Maar wel allemaal extra centjes
Nice nicequote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zag @:cherrylips zeggen dat ze dat ging doen dus toen ik laatst twee oliebollen had gehaald heb ik ze 's avonds ook even erin gedaan en dat was echt prima.
morgen moet ik weerquote:
dat klopt, maar ik merk dat mn lichaam oud en versleten raakt.. vroeger was dit allemaal dikke prima, nu voel ik in o.a. mn knieen, heup enzo duidelijk dat het wat veel wordt..quote:
slaapzequote:Op zondag 30 november 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
12 zelfs. Moet, ook.
Gauw naar bed
Zooitje ongeregeld, ben alweer weggezapt en iets anders gaan kijken.quote:Op zondag 30 november 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/video/2592(...)-groningen-snel-stil
Je vrienden gaan weer lekker @:karzai
Hoor net dat het definitief gestaakt isquote:Op zondag 30 november 2025 20:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zooitje ongeregeld, ben alweer weggezapt en iets anders gaan kijken.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoor net dat het definitief gestaakt isKansloos gedoe.
Tokkies die het verpesten voor de rest.quote:Op zondag 30 november 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon 0-3 voor Groningen van maken; enige manier waardoor clubs wat gaan leren.quote:Op zondag 30 november 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben Austin powers 2 aan het kijkenquote:Op zondag 30 november 2025 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blij dat ik ER aan het kijken dan.
Saaie kutbaan is het.quote:Op zondag 30 november 2025 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
F1 gekeken met hapje en drankje bij vrienden.
Maar de race was me toch saai zeg.
Ben jij niet veel te intellegent om F1 te kijken?quote:Op zondag 30 november 2025 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
F1 gekeken met hapje en drankje bij vrienden.
Maar de race was me toch saai zeg.
Been there...quote:Op zondag 30 november 2025 21:25 schreef kree het volgende:
owh wacht dit moest in DTS. LOL echt. haha moet ook geen twee topics open hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |