Error, bak heet water als resultaat.quote:Op maandag 1 december 2025 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
U koopt een bak. Er moet water in. Dit roer je door. Je giet het uit in een cakeblik. Zet het in de warme oven. Wacht een uur. Klaar
hoe warm moet een oven om van water kruidkoek te maken?quote:Op maandag 1 december 2025 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
U koopt een bak. Er moet water in. Dit roer je door. Je giet het uit in een cakeblik. Zet het in de warme oven. Wacht een uur. Klaar
Het is voornamelijk omdat ik vind dat het doel van het gesprek niet iets is waar ik verantwoordelijk voor ben.quote:
als je het lang genoeg in de oven laat, gaat de bak vanzelf leegquote:Op maandag 1 december 2025 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Error, bak heet water als resultaat.
Dat op de mail zetten en niet gaanquote:Op maandag 1 december 2025 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is voornamelijk omdat ik vind dat het doel van het gesprek niet iets is waar ik verantwoordelijk voor ben.
In dit gebied wel, maar ik wil jouw DNA nietquote:Op maandag 1 december 2025 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn DNA wil dit, maar in dit gebied niet te koop
quote:Op maandag 1 december 2025 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe warm moet een oven om van water kruidkoek te maken?
Ik ben in Deventer geboren, kom uit Lochem. Deventer koek werd veel al geserveerd.quote:Op maandag 1 december 2025 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In dit gebied wel, maar ik wil jouw DNA niet
Geef je adres maar, dan stuur ik wel wat opquote:Op maandag 1 december 2025 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben in Deventer geboren, kom uit Lochem. Deventer koek werd veel al geserveerd.
Dat zeg ik net.quote:Op maandag 1 december 2025 10:20 schreef gianni61 het volgende:
moet sowieso ontbijt halen, want er moet een plak bij het stoofvlees. Althans zo is mij vroeger geleerd
En als niemand opneemt?quote:Op maandag 1 december 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh god. Ze hebben een groep gemaakt op het werk, dat wanneer een collega niet snel genoeg opneemt dat ie dan gelijk wordt doorverbonden naar de volgende.
In een cirkeltje tot de beller opgeeft.quote:
Doet me denken aan die telefoon dinges vroeger op school.quote:Op maandag 1 december 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh god. Ze hebben een groep gemaakt op het werk, dat wanneer een collega niet snel genoeg opneemt dat ie dan gelijk wordt doorverbonden naar de volgende.
Alleen zie ik vervolgens niet dat het voor een collega is.quote:Op maandag 1 december 2025 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In een cirkeltje tot de beller opgeeft.
quote:Op maandag 1 december 2025 10:25 schreef gianni61 het volgende:
poah, nu al weer zin om een grote pan stoofvlees te maken
Maakt dat uit?quote:Op maandag 1 december 2025 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen zie ik vervolgens niet dat het voor een collega is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |