de business is er al maar dan staat het huis en land op mijn bedrijfquote:Op maandag 1 december 2025 07:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is AirBnBal dan in business?
Lekker bezig.quote:
wil je die kopen?quote:Op maandag 1 december 2025 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker bezig.![]()
Hoe vindt je deze ?
[ afbeelding ]
Twijfel ook over de zool.quote:Op maandag 1 december 2025 07:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je die kopen?
Ben niet zo van de koeienprint
waarom vind je de zool niet mooi?quote:Op maandag 1 december 2025 07:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Twijfel ook over de zool.
Niet doen dus.
Thanks.
Loopt aan de achterkant ook door omhoog.quote:Op maandag 1 december 2025 07:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom vind je de zool niet mooi?
ah ja bij de hiel he.dat kan ik mij nog herinnerenquote:Op maandag 1 december 2025 07:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Loopt aan de achterkant ook door omhoog.
Tijdje je niet gesproken ,ik volg je avontuur wel. En moet zeggen. Groot respect dat je dit aangaat.quote:Op maandag 1 december 2025 07:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja bij de hiel he.dat kan ik mij nog herinneren
dankjequote:Op maandag 1 december 2025 07:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijdje je niet gesproken ,ik volg je avontuur wel. En moet zeggen. Groot respect dat je dit aangaat.
Nix om te slijmen of wat maar vind het gewoon stoer.
Dat zijn ook echt die Ik Vertrek verhalen.quote:Op maandag 1 december 2025 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dankje![]()
Ik heb net het geld overgemaakt dus dat vind ik altijd super eng. Bang dta het naar een verkeerd account gaat
ja hier gaat alles een stuk soepeler tot nu toequote:Op maandag 1 december 2025 07:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn ook echt die Ik Vertrek verhalen.
Volgens een kennis van me ben je wel verplicht om personeel in te huren. Klopt dat ?quote:Op maandag 1 december 2025 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier gaat alles een stuk soepeler tot nu toe
Als jij ze mooi vindt moet je ze toch kopen.quote:Op maandag 1 december 2025 07:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Twijfel ook over de zool.
Niet doen dus.
Thanks.
ja klopt, 4 thai of ik moet tenminste de sociale premies betalen van die 4 thaiquote:Op maandag 1 december 2025 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens een kennis van me ben je wel verplicht om personeel in te huren. Klopt dat ?
Goedemorgen Ama, ik vond ze wel grappig in eerste instantie. Maar kijk nu even naar de kast en daar staan nog 4 dozen met nooit gedragen schoenen.quote:Op maandag 1 december 2025 07:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Als jij ze mooi vindt moet je ze toch kopen.
Dat zei hij dus ook.quote:Op maandag 1 december 2025 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt, 4 thai of ik moet tenminste de sociale premies betalen van die 4 thai
quote:Op maandag 1 december 2025 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Ama, ik vond ze wel grappig in eerste instantie. Maar kijk nu even naar de kast en daar staan nog 4 dozen met nooit gedragen schoenen.
Heb je nooit vrij ? Gister ook al.quote:Op maandag 1 december 2025 07:45 schreef mschol het volgende:
gemotoriseerd hamsterrad weer in straks
Slimme constructie.quote:Op maandag 1 december 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja mijn thaise partner heeft een restaurant dus 'neem' er daar 4 van
Hij woont daar al een tijd. Ik spreek hem regelmatig in spaces. En vertelde hem over jou.quote:Op maandag 1 december 2025 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe weet je kennis dit? Doet hij iets in Thailand?
ohh. wat doet hij daar? weet je ook waar die woont?quote:Op maandag 1 december 2025 08:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij woont daar al een tijd. Ik spreek hem regelmatig in spaces. En vertelde hem over jou.
Niet precies.. Maar heb wel het linkje van de space.quote:Op maandag 1 december 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh. wat doet hij daar? weet je ook waar die woont?
ah weet niet of het de bedoeling is maar ga gewoon naar de x van satan?quote:Op maandag 1 december 2025 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet precies.. Maar heb wel het linkje van de space.
https://x.com/alynak116834
Let niet op mijn vreselijke stem.
Ja.quote:Op maandag 1 december 2025 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah weet niet of het de bedoeling is maar ga gewoon naar de x van satan?
Momentje.quote:Op maandag 1 december 2025 08:17 schreef Karzai het volgende:
De dag is lang de dag is kort maar ik stink toch in mijn en leef toch op de pof
Als behang.quote:
Ik leef nogquote:Op zondag 30 november 2025 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Heeft @:Sting nog voedselvergiftiging opgelopen bij de snackbar hier?
Ik las "pot".quote:
Goedemorgen.quote:
Soms is file beter dan de sluiproute door Delft.quote:Op maandag 1 december 2025 09:07 schreef dud0r het volgende:
Waze stuurde me regelrecht de file in. Wat een genot. Had een kwartier eerder thuis kunnen zijn.
Jij hebt tenmiste geen hoofdpijnquote:Op maandag 1 december 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb al helemaal geen zin meer in deze dag.
zin in vakantiequote:
Momenteel gewoon nergens zin in yo.quote:
Zin om terug naar bed te gaan.quote:Op maandag 1 december 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Momenteel gewoon nergens zin in yo.
ooh, dat wel. Alleen de zin in werk is op een laag pitjequote:Op maandag 1 december 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs dat is me al te veel.quote:Op maandag 1 december 2025 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst even een wasmachine aanzetten
Even goed volvreten en dan in winterslaap.quote:Op maandag 1 december 2025 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Zin in een tijdje in een coma liggen.
Het is maar goed dat ik teveel leuke dingen op het programma heb nog.
Ik moest twee maanden terug bij een klant in Delft zijn. Die zitten vlakbij het station. Moet je rond 0845 proberen je een weg te banen door alle fietsers die richting de uni gaan enzo.quote:Op maandag 1 december 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms is file beter dan de sluiproute door Delft.
dat ligt eraan waarin. Ik heb wel zinquote:
Dat ook. nog 3 weken.quote:
knufquote:Op maandag 1 december 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
eerst weekend van de 13e overlevenquote:Op maandag 1 december 2025 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Zin in een tijdje in een coma liggen.
Het is maar goed dat ik teveel leuke dingen op het programma heb nog.
Voor CherryLips zijn dat een soort naaktslakken. Dan moet je steeds heel goed sturen anders hoor je zo'n vies geluid.quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 09:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor CherryLips zijn dat een soort naaktslakken. Dan moet je steeds heel goed sturen anders hoor je zo'n vies geluid.
Stigmeister.quote:
Lokwinske.quote:
Je hebt je al aangemeld als lid bij JA21?quote:Op maandag 1 december 2025 09:46 schreef bitterbal het volgende:
van huisjesmelkert naar grond bezitster
nog niet, moet ik dat nu doen?quote:Op maandag 1 december 2025 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt je al aangemeld als lid bij JA21?
Ze zijn in dit dorp alleen maar fietsers overal voorrang aan het geven en dan net op die paar plekken waar ze het niet hebben, nemen ze het toch, en leggen ze drempels zodat ze niet aangereden zouden wordenquote:Op maandag 1 december 2025 09:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor CherryLips zijn dat een soort naaktslakken. Dan moet je steeds heel goed sturen anders hoor je zo'n vies geluid.
ok dan zal ik dat wel even doenquote:Op maandag 1 december 2025 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zeker. Denk ik. Weet niet.
De enige echte stem die er toe doetquote:
ik onthoud mij van stemmingquote:Op maandag 1 december 2025 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De enige echte stem die er toe doet
Ziekte fakenquote:Op maandag 1 december 2025 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks ook nog een overleg waar ik geen zin in heb.
Zelf bakkenquote:Op maandag 1 december 2025 10:13 schreef gianni61 het volgende:
hmm, dat heb ik al lang niet meer gehad. binnenkort maar weer eens kopen.
ik zou niet eens weten hoe ik daar aan moet beginnenquote:
Boze witte mannen rock?quote:Op maandag 1 december 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit een beetje die top 2000 in te vullen maar ik voer vooral ouwelullenmuziek van m'n vader in
U koopt een bak. Er moet water in. Dit roer je door. Je giet het uit in een cakeblik. Zet het in de warme oven. Wacht een uur. Klaarquote:Op maandag 1 december 2025 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten hoe ik daar aan moet beginnen
Ik deels ook maar dat is ook mijn muzieksmaak.quote:Op maandag 1 december 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit een beetje die top 2000 in te vullen maar ik voer vooral ouwelullenmuziek van m'n vader in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |