SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dan krijg je dit soort dingen. (Let op de assenquote:Op zondag 30 november 2025 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet weten wat je aan het doen bent, maar als de lampjes leuk knipperen dan is het prima.
Daar doen we het allemaal voor.quote:Op zondag 30 november 2025 13:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik moest spontaan overgeven bij het lezen van deze titel
Zag dat ze bij Antropic denken dat je over een half jaar werkloos gaat zijn.quote:Op zondag 30 november 2025 13:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik moest spontaan overgeven bij het lezen van deze titel
Gewoon nog een keer draaien en dan ziet het er misschien wel beter uitquote:Op zondag 30 november 2025 13:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan krijg je dit soort dingen. (Let op de assen)
[ x ]
Boeit verder niet of het iets met de realiteit te maken heeft.quote:Op zondag 30 november 2025 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer draaien en dan ziet het er misschien wel beter uit
Voor mijn smilies website boeit het niet zoveel; maar als je een echt systeem in de lucht moet houden is het wel handig als er iemand die ongeveer weet wat ze aan het doen zijn.quote:Op zondag 30 november 2025 13:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Boeit verder niet of het iets met de realiteit te maken heeft.
Moet altijd lachen van dat soort voorspellingen.quote:Op zondag 30 november 2025 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag dat ze bij Antropic denken dat je over een half jaar werkloos gaat zijn.
Dat kun je toch ook aan AI vragen?quote:Op zondag 30 november 2025 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mijn smilies website boeit het niet zoveel; maar als je een echt systeem in de lucht moet houden is het wel handig als er iemand die ongeveer weet wat ze aan het doen zijn.
Zo stellig zou ik ook weer niet zijn. Het gaat de komende jaren niet gebeuren.quote:Op zondag 30 november 2025 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet altijd lachen van dat soort voorspellingen.
Gaat nooit gebeuren in mijn vakgebied. Misschien de laagst opgeleiden wel, maar verder is AI niets dan een productiviteit bonus.
Ok, er komt een moment dat een AI echt redeneert als een mens en binnen 5 minuten een heel project uitpoept. Maar dan zijn heel veel vakgebieden mij al voor gegaan.quote:Op zondag 30 november 2025 13:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo stellig zou ik ook weer niet zijn. Het gaat de komende jaren niet gebeuren.
Zolang AI de meest eenvoudige dingen nog niet consequent kan doen dan zijn dat soort voorspellingen inderdaad vrij waardeloos. Zelfde als quantum computing, zit er nu echt aan te komen.quote:Op zondag 30 november 2025 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet altijd lachen van dat soort voorspellingen.
Gaat nooit gebeuren in mijn vakgebied. Misschien de laagst opgeleiden wel, maar verder is AI niets dan een productiviteit bonus.
Ik kan aantal eenvoudige dingen waarvoor ik mensen lastig moest vallen nu allemaal zelf oplossen. Dat is wel handig.quote:Op zondag 30 november 2025 13:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo stellig zou ik ook weer niet zijn. Het gaat de komende jaren niet gebeuren.
Yups.quote:Op zondag 30 november 2025 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, er komt een moment dat een AI echt redeneert als een mens en binnen 5 minuten een heel project uitpoept. Maar dan zijn heel veel vakgebieden mij al voor gegaan.
Ik weet ook niet wat voor praktische dingen quantum computing zou kunnen doen. Voor de meeste algoritmen zijn gewone computers veel en veel sneller. Volgens mij zijn de enige praktische toepassingen het heel veel sneller kunnen kraken van een bepaald encryptie-algoritme en het simuleren van quantumprocessen.quote:Op zondag 30 november 2025 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang AI de meest eenvoudige dingen nog niet consequent kan doen dan zijn dat soort voorspellingen inderdaad vrij waardeloos. Zelfde als quantum computing, zit er nu echt aan te komen.
Ja dat is waar. Dacht dat je dat nog niet mocht.quote:Op zondag 30 november 2025 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja moeten toch een keer iets ondernemen hier
Nou ja, van dat laatste kun je nooit op aan, maar dat is bij mensen ook zo.quote:Op zondag 30 november 2025 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan aantal eenvoudige dingen waarvoor ik mensen lastig moest vallen nu allemaal zelf oplossen. Dat is wel handig.
Als ik wat tijd over zou hebben dan zou ik het ook nog iets beter kunnen gaan begrijpen; maar zolang je alles simpel houdt dan maakt AI geen enorme fouten.
Smilies website maken was best leuk.quote:Op zondag 30 november 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die duitsers zeiden dat ik dat misschien kon uitproberen als hobby
ja mag wel maar altijd samen met een thai dus van mijn bedrijf ben ik de director maar ik bezit 49%quote:Op zondag 30 november 2025 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Dacht dat je dat nog niet mocht.
ja ze zeiden dat je er ook apps mee kan maken?quote:Op zondag 30 november 2025 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Smilies website maken was best leuk.
Maar als je er hobby van wil maken moet je wel een idee hebben wat je wil bouwen; anders ben je snel klaar met je hobby.
Quantum computers zijn in potentie veel sneller voor alles. Encryptie is een eerste doelwit omdat het een eenvoudige herhaling van zetten is.quote:Op zondag 30 november 2025 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat voor praktische dingen quantum computing zou kunnen doen. Voor de meeste algoritmen zijn gewone computers veel en veel sneller. Volgens mij zijn de enige praktische toepassingen het heel veel sneller kunnen kraken van een bepaald encryptie-algoritme en het simuleren van quantumprocessen.
Laat ik het dan zo zeggen. Dit zijn dingen waarbij ik de output kan beoordelen op basis van mijn input. De collega naast me kan die output niet beoordelen dus die kan dan weer foute aannames maken als de AI uit de bocht vliegt.quote:Op zondag 30 november 2025 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, van dat laatste kun je nooit op aan, maar dat is bij mensen ook zo.
Oke, rare regeling eigenlijk he.quote:Op zondag 30 november 2025 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mag wel maar altijd samen met een thai dus van mijn bedrijf ben ik de director maar ik bezit 49%
Voor legacy systemen misschien. Maar genoeg dat al redelijk "quantum-safe" is.quote:Op zondag 30 november 2025 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Quantum computers zijn in potentie veel sneller voor alles. Encryptie is een eerste doelwit omdat het een eenvoudige herhaling van zetten is.
Ben je straks je huisje kwijtquote:Op zondag 30 november 2025 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel slim eigenlijk. zodat thailand in handen blijft van de thai
nee erg kleine kans, ze kunnen niks doen zonder dat ik daarmee instemquote:Op zondag 30 november 2025 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je straks je huisje kwijt
ja ik heb de grond dus gekocht met mijn bedrijf. Als particulier mag je hier idd geen grond kopen.quote:Op zondag 30 november 2025 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oud collega van me heeft dat ook met appartementen die hij heeft op Bali. De grond blijft altijd van locals en die huur je voor x jaar.
Het gaat onmogelijk lang duren voordat quantumcomputers in normale taken even snel zijn als klassieke computers. Het toepassingsgebied is echt heel beperkt.quote:Op zondag 30 november 2025 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Quantum computers zijn in potentie veel sneller voor alles. Encryptie is een eerste doelwit omdat het een eenvoudige herhaling van zetten is.
Kan ook.quote:Op zondag 30 november 2025 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zeiden dat je er ook apps mee kan maken?
Chatgp geeft dit als voorbeeld aan. Das wel leukquote:Op zondag 30 november 2025 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ook.
Zou gewoon eens klein beginnen en dan kijken of je het beetje leuk vind.
Hoe ga je verhuren? Vaak zit daarin ook al het overzicht.quote:Op zondag 30 november 2025 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Chatgp geeft dit als voorbeeld aan. Das wel leuk
Dashboardje voor verhuur
Scherm met:
per maand: nachten verhuurd, omzet, kosten, netto
Misschien met grafiekjes.
ja airb&b en booking. heb gehoord dat de meeste boekingen toch via booking gaan maar die hanteert ook de hoogste commissiequote:Op zondag 30 november 2025 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe ga je verhuren? Vaak zit daarin ook al het overzicht.
Maar dat soort dashboards zijn wel eenvoudig. Ik was van de week even een het knutselen met een dashboard om mijn (vaste) uitgaven weer te gaan geven en bij te houden. Zijn genoeg alternatieven voor maar het zelf knutselen is ook wel eens leuk.
Ik heb gisteren sushi gegeten.quote:Op zondag 30 november 2025 14:03 schreef bitterbal het volgende:
Heb trouwens sushi gegeten CE
[ afbeelding ]
Ik zou dan de hele tijd wegdommelen.quote:Op zondag 30 november 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
heb zin om wat dingen hier aan de muur te hangen. Deze is erg tof
[ afbeelding ]
ja ik vind die hand boven die tijger iets krachtigs hebbenquote:Op zondag 30 november 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
heb zin om wat dingen hier aan de muur te hangen. Deze is erg tof
[ afbeelding ]
Dan zelf daarheen gaan.quote:Op zondag 30 november 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
maar ze shippen natuurlijk niet hierheen
Dan dichterbij zoeken. Sowieso support your locals.quote:
Maar kom je ooit nog naar NL danquote:Op zondag 30 november 2025 14:14 schreef bitterbal het volgende:
kan hem wel bestellen als in NL Ben en dan mee nemen hier naar toe
In januari komt ze hierheen, omdat het dan lekker koud is in Nederland.quote:
ben net in tshirt naar de container gelopen... dat was iets te enthousiast.. maar koud is t inderdaad nietquote:
Ik vond het anders best koud op de fiets.quote:Op zondag 30 november 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee en ik heb niet eens m'n dekbedwinterjas aan.
Waardeert ze Thailand weer meer.quote:Op zondag 30 november 2025 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In januari komt ze hierheen, omdat het dan lekker koud is in Nederland.
Midden in de winter.quote:
ja 5 feb is de overdracht van mijn woning in rotterdamquote:Op zondag 30 november 2025 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waardeert ze Thailand weer meer.
[..]
Midden in de winter.
Heb ik allebei al heel lang niet meer gedronkenquote:Op zondag 30 november 2025 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vergeten dat ik karnemelk had ingeschonken in plaats van gewone melk.
schrik o schrik bij die eerste slokquote:Op zondag 30 november 2025 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vergeten dat ik karnemelk had ingeschonken in plaats van gewone melk.
mij maak je sowieso niet blij met karnemelk dus ik zou er nog harder van gruwelenquote:
Ik had volgens mij ook niet geschud.quote:Op zondag 30 november 2025 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
mij maak je sowieso niet blij met karnemelk dus ik zou er nog harder van gruwelen
Ben echt verslaafd aan melk.quote:Op zondag 30 november 2025 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik allebei al heel lang niet meer gedronken
quote:Op zondag 30 november 2025 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had volgens mij ook niet geschud.
Op het strand was het ook koud, ondanks het zonnetje.quote:Op zondag 30 november 2025 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het anders best koud op de fiets.
gaat dat zo snelquote:Op zondag 30 november 2025 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Over 3 weken worden de dagen weer langer allen![]()
Ik ga toch nog even naar buiten
Nog drie weken en dan is Kerst ook al bijna voorbij.quote:
quote:
quote:Op de kortste dag van het jaar (rond 21 december) duurt het daglicht in Nederland ongeveer 7,5 tot 8 uur. De exacte duur van het daglicht varieert per locatie, maar gemiddeld is er ongeveer 7 uur en 45 minuten licht. Op deze dag komt de zon pas rond 8:45 uur op en gaat het al rond 16:30 uur weer onder.
Dan alquote:Op zondag 30 november 2025 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Vier.quote:Op zondag 30 november 2025 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog drie weken en dan is Kerst ook al bijna voorbij.
Snap ik ook wel ja, dat is anders. Ik hoop dat december en januari voorbij vliegen en dan in februari hopelijk wat zon in Lissabon.quote:Op zondag 30 november 2025 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maak hier natuurlijk geen winter mee dus misschien dat het daarom voor mij snel voelt
Eigenlijk begint de echte winter ook pas op 21 december dus dat de dagen langer worden heeft daar niks mee te makenquote:Op zondag 30 november 2025 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maak hier natuurlijk geen winter mee dus misschien dat het daarom voor mij snel voelt
ahquote:Op zondag 30 november 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk begint de echte winter ook pas op 21 december dus dat de dagen langer worden heeft daar niks mee te maken
Daarom zei ik ook bijna.quote:
Boek gekocht.quote:Op zondag 30 november 2025 15:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel ja, dat is anders. Ik hoop dat december en januari voorbij vliegen en dan in februari hopelijk wat zon in Lissabon.
Je reist er nog steeds op los zie ikquote:Op zondag 30 november 2025 15:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel ja, dat is anders. Ik hoop dat december en januari voorbij vliegen en dan in februari hopelijk wat zon in Lissabon.
Kut ik dacht op de een of andere manier dat ik @kwiwi quoottequote:Op zondag 30 november 2025 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boek gekocht.
https://www.amazon.nl/dp/B0DNNQPJKH
Denk dat ik hem in 2030 ga lezen.
Ik probeer te bedenken waarom je speciaal mij quote maar check! Ik zal vanaf januari weer netjes bijhouden wat ik gelezen heb, hoop ik.quote:Op zondag 30 november 2025 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boek gekocht.
https://www.amazon.nl/dp/B0DNNQPJKH
Denk dat ik hem in 2030 ga lezen.
Oh lol!quote:Op zondag 30 november 2025 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kut ik dacht op de een of andere manier dat ik @:kwiwi quootte![]()
Allebei roze UI, kan gebeurenquote:Op zondag 30 november 2025 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kut ik dacht op de een of andere manier dat ik @:kwiwi quootte![]()
Lol yep, nee geen Albaantje, te toeristisch en te weinig Ingress.quote:Op zondag 30 november 2025 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je reist er nog steeds op los zie ik![]()
Ben je nog in Albaantje geweest?
Zo oud ben je toch nog nietquote:
Je hebt het te goed gepromootquote:Op zondag 30 november 2025 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol yep, nee geen Albaantje, te toeristisch en te weinig Ingress.
Ben dit jaar naar alle 5 europese anomalies geweest. En daarna nog Den Haag.
Nu 3 maanden wachten tot de volgende.
quote:
Gewoon gaan als de toeristen weer naar een ander land vertrokken zijnquote:Op zondag 30 november 2025 15:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ga vast nog wel eens weer hoor, blijft stiekem wel een beetje mijn landje. Maar ik vind Ingress nu gewoon veel leuker. In februari speel ik dat spel alweer 2 jaar.
Of als er ooit een anomalie in Albanie komt.quote:Op zondag 30 november 2025 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon gaan als de toeristen weer naar een ander land vertrokken zijn
Is dat altijd op dezelfde plekken, of wisselt het elke keer?quote:Op zondag 30 november 2025 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of als er ooit een anomalie in Albanie komt.
Voor mij wel nog steeds nieuwe plekken, maar dat komt omdat ik nog niet zo lang speel in verhouding tot andere mensen.quote:Op zondag 30 november 2025 15:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat altijd op dezelfde plekken, of wisselt het elke keer?
quote:Op zondag 30 november 2025 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor mij wel nog steeds nieuwe plekken, maar dat komt omdat ik nog niet zo lang speel in verhouding tot andere mensen.En Valencia was ik al wel geweest maar dat was een herkansing vanwege die overstroming vorig jaar. Ik was dit jaar naar Napels, Chemnitz, Gothenburg, Cambridge en Valencia. En oh ja ook nog naar Orleans voor een shards. En je kan natuurlijk ook naar de anomalies in andere continenten maar die behoefte heb ik nog niet zo. Volgend jaar heb ik nu eerst Lissabon en daarna Zagreb.
Ja grappig, dit spel is mij echt op het lijf geschreven @Mickytjuh Maar het is dus eigenlijk ook heel erg sociaal.quote:Op zondag 30 november 2025 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nou je verveelt je er in ieder geval niet mee. En ziet nog wat van de wereld
Ben ik weer. 9753 stappies. En een zak oliebollenquote:Op zondag 30 november 2025 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja loud and clearquote:
Jaaaaaaquote:Op zondag 30 november 2025 15:47 schreef liesje1979 het volgende:
En in Nederland is er elke eerste zaterdag een dingetje ergens in een stad, ik ga niet altijd maar als ik ga vind ik het altijd super gezellig. Ingressers zijn net Fokkers eigenlijk, ook een beetje autistische nerds. Mijn lievelingsmensen.Maar dan dat we ook nog buitenspelen ondertussen.
Bounties check!quote:
Ik heb vannacht mijn schoenen gezocht en dus bounty vrij vandaag.quote:Op zondag 30 november 2025 16:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja shit ik moet nog 1 doe
Maar dat is recharge dus dat komt goed.
Vandaag even wat battle beacons gedaan
Ik moet nog 500 punten.quote:Op zondag 30 november 2025 16:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht mijn schoenen gezocht en dus bounty vrij vandaag.Maar wil ff wat laagjes van een veld slopen. BB heb ik 9 van gedaan vorige week, maar te lui om te scannen dus gewoon uit mijn inventory. Heb er nu nog 7 misschien plak ik er zo nog wat. Ga je goud halen? Ik heb die al vanwege Valencia.
Jullie hebben volgens mij goed werk geleverd daar met de BB, dus ik wens jullie een shard!quote:Op zondag 30 november 2025 16:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik moet nog 500 punten.
Denk het dus niet.
Nee wacht, makkelijk joh! 14 dagen nog x60?quote:Op zondag 30 november 2025 16:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik moet nog 500 punten.
Denk het dus niet.
quote:Op zondag 30 november 2025 16:09 schreef essnhills het volgende:
Rondje gelopen met mijn moeder
Het leek even flink te gaan waaien, en toen toch niet.
Daarna keek het even te gaan regenen, maar toch niet
En toen leek het ineens al donker te worden, maar toch niet
Dus uiteindelijk was het een heerlijk rondje en werd het juist weer lichter
Ja je moet goed uitkijkenquote:
Gelukkig is het inmiddels alweer donkerquote:
Hier waren mooie wolkenluchten en een laagstaande zon die daar mooi doorheen en langs scheen.quote:Op zondag 30 november 2025 16:09 schreef essnhills het volgende:
Rondje gelopen met mijn moeder
Het leek even flink te gaan waaien, en toen toch niet.
Daarna keek het even te gaan regenen, maar toch niet
En toen leek het ineens al donker te worden, maar toch niet
Dus uiteindelijk was het een heerlijk rondje en werd het juist weer lichter
Ja hier ookquote:Op zondag 30 november 2025 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig is het inmiddels alweer donker
Kunnen de lampen weer aan en de gordijnen dichtquote:Op zondag 30 november 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hier ook
Hoef je er niet meer over tr twijfelen
gemiste kans op een mooie schaatsbaanquote:Op zondag 30 november 2025 16:26 schreef Recce het volgende:
-3 °C in Rovaniemi inmiddels. Nog steeds niet glad.
Ja, echt jammer.quote:Op zondag 30 november 2025 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
gemiste kans op een mooie schaatsbaan
Ben benieuwd of het niet een verlaat middagdutje gaat wordenquote:
Na bocht 1 kun je misschien al gaan slapen.quote:Op zondag 30 november 2025 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het niet een verlaat middagdutje gaat worden
Ja dit circuit is ongeveer even spannend als Monaco, alleen met minder bootjesquote:Op zondag 30 november 2025 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na bocht 1 kun je misschien al gaan slapen.
Geen waterpolo deze avondquote:Op zondag 30 november 2025 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:nattekat kijk je ook live of morgenvroeg pas?
Goed gemikte code rood kan misschien nog helpenquote:Op zondag 30 november 2025 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit circuit is ongeveer even spannend als Monaco, alleen met minder bootjes
Al is dit niet uit te sluiten, ben echt extreem brakquote:Op zondag 30 november 2025 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na bocht 1 kun je misschien al gaan slapen.
Kan het even opschudden, maar daarna kakt het ook weer snel in vrees ikquote:Op zondag 30 november 2025 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed gemikte code rood kan misschien nog helpen
Klinkt heerlijk.quote:Op zondag 30 november 2025 16:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond nog een blik met kattenbrokjes.
Beetje opwarmen.quote:Op zondag 30 november 2025 16:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht 5. Oepsquote:Op zondag 30 november 2025 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee wacht, makkelijk joh! 14 dagen nog x60?
Hier was gisteren weer het hondenvoer bezorgd. Dus aangezien salaris weer op is...quote:Op zondag 30 november 2025 16:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zak roerbakgroentenquote:Op zondag 30 november 2025 16:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Die kunnen er ook wel doorheen.quote:Op zondag 30 november 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zak roerbakgroenten
Nasiquote:
Door mijn mama gemaaktquote:
👀🤢quote:Op zondag 30 november 2025 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee je moet wel wat klonten hebben, voor de bite.
Wat een klotebeest zegquote:Op zondag 30 november 2025 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mocht 6 kledingstukken opvouwen van de tiran, toen moest er 2 uur gewandeld worden. Bij thuiskomst moest er ook een maaltijd voor hem bereid worden en nu ligt de tiran op zijn roze troon en een aantal van zijn dekentjes.
Ik heb net nog 6 oliebollen op. Voor de afwisseling na 2 maanden groente zegmaarquote:Op zondag 30 november 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zak roerbakgroenten
Met 6 oliebollen hoef je ook niet meer te eten vanavondquote:Op zondag 30 november 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net nog 6 oliebollen op. Voor de afwisseling na 2 maanden groente zegmaar
Âmbar de Verschrikkelijke.quote:Op zondag 30 november 2025 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mocht 6 kledingstukken opvouwen van de tiran, toen moest er 2 uur gewandeld worden. Bij thuiskomst moest er ook een maaltijd voor hem bereid worden en nu ligt de tiran op zijn roze troon en een aantal van zijn dekentjes.
de hele 2 e helft gemist van de eagles ze stonden 2-0 achter en het werd toch nog 2-2, gunstige uitslag voor ajax die kunnen utrecht straks inhalenquote:
Boontjes omringt met spek. Varkenshaas en frietjesquote:
Beetje zoetzure saus eroverquote:Op zondag 30 november 2025 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Zie hem slapen als een echte tiran
[ afbeelding ]
Awwquote:Op zondag 30 november 2025 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Kappenquote:Op zondag 30 november 2025 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beter karnemelk erbij dan ipv gewone melk.
Donsveertjes erin en kussentje van maken.quote:
Het is niet voor niks dat ik geen foto's deel van mijn dieren. Dan worden ze ook geen onderdeel van onzinvoorstellen op een forum.quote:Op zondag 30 november 2025 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Hey![]()
Neem je eigen dier om zulke fantasieën te hebben
Nee dan loop ik wel gewoon naar de chineesquote:Op zondag 30 november 2025 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Hey![]()
Neem je eigen dier om zulke fantasieën te hebben
Waar. Ik zou niet voor elk dier voorstellen om er een donzen kussentje van te maken.quote:Op zondag 30 november 2025 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Âmbar is te cute om voor mezelf te houden
quote:Op zondag 30 november 2025 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar. Ik zou niet voor elk dier voorstellen om er een donzen kussentje van te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn huisdier is een kussentje.🐙
Onsje snaaizalm nogquote:Op zondag 30 november 2025 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met 6 oliebollen hoef je ook niet meer te eten vanavond
tis toch je kintquote:Op zondag 30 november 2025 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 november 2025 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Mijn Ambar ook binnenkort. Als Ienimini een beetje meewerkt tenminste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn huisdier is een kussentje.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Hoe laat komt ie online?quote:Op zondag 30 november 2025 17:44 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik ga denk ik vanavond de nieuwe Welcome to Derry nog kijken want ben wel hyped nu.
Nooitquote:Op zondag 30 november 2025 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn Ambar ook binnenkort. Als Ienimini een beetje meewerkt tenminste.
Flauwquote:
Volgens mij kwamen noedels en rijst eerder jaar Europa dan aardappelsquote:Op zondag 30 november 2025 17:46 schreef kwiwi het volgende:
Gyoza, mjamjamHoe leefden mensen vroeger zonder aziatisch eten.. altijd aardappels, vlees en groenten? Zo saai.
Ik eet zelden aardappels, eigenlijk alleen als chipsquote:Op zondag 30 november 2025 17:46 schreef kwiwi het volgende:
Gyoza, mjamjamHoe leefden mensen vroeger zonder aziatisch eten.. altijd aardappels, vlees en groenten? Zo saai.
Zelfs geen patat of gebakken aardappeltjes?quote:Op zondag 30 november 2025 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet zelden aardappels, eigenlijk alleen als chips
Hmm, heb mijn grootouders nooit over rijst/noedels gehoord eigenlijk. Pasta was al exotisch.quote:Op zondag 30 november 2025 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen noedels en rijst eerder jaar Europa dan aardappels
Ik moet bij mijn grootouders niet gelijk aan vroeger denken. Ik ging gelijk eeuwen terug. Sorryquote:Op zondag 30 november 2025 17:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, heb mijn grootouders nooit over rijst/noedels gehoord eigenlijk. Pasta was al exotisch.
Risotto is heel oud.quote:Op zondag 30 november 2025 17:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, heb mijn grootouders nooit over rijst/noedels gehoord eigenlijk. Pasta was al exotisch.
Ja snap ik, maar bedoelde: misschien was het er wel eerder, maar heb nou niet het idee dat het echt onderdeel van het dagelijks eten van mensen hier was.quote:Op zondag 30 november 2025 17:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet bij mijn grootouders niet gelijk aan vroeger denken. Ik ging gelijk eeuwen terug. Sorry
Ja ik dacht al.quote:Op zondag 30 november 2025 17:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh laat maar om 5 uur vannacht zegt chatgpt.
wel FRIETquote:Op zondag 30 november 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Zelfs geen patat of gebakken aardappeltjes?
Babi pangang zeker wetenquote:Op zondag 30 november 2025 17:56 schreef Karzai het volgende:
dacht altijd dat macaroni een nederlandse uitvinding was
Eigenlijk alleen met uit eten gaan, thuis nooitquote:Op zondag 30 november 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Zelfs geen patat of gebakken aardappeltjes?
Sushirolletjes met patat er in.quote:Op zondag 30 november 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen met uit eten gaan, thuis nooit
Frikandellenmaki, zo'n temaki nori puntzakje met patat en mayo. Van die streepjes van een mexicano en vlammetjes op de nigiri.quote:
Ik wil ditquote:Op zondag 30 november 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Frikandellenmaki, zo'n temaki nori puntzakje met patat en mayo. Van die streepjes van een mexicano en vlammetjes op de nigiri.
Echte spartelverse sushi bereid door een kok die er 15 jaar voor gestudeerd heeft is dan ook voor Koninginnen en Keizerinnen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Is vast beter te hachelen dan de echte sushi
Wat eten de mannen dan?quote:Op zondag 30 november 2025 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echte spartelverse sushi bereid door een kok die er 15 jaar voor gestudeerd heeft is dan ook voor Koninginnen en Keizerinnen.
JIj bent zeker nog een buitenlander daar? of hoe zit het??quote:Op zondag 30 november 2025 18:37 schreef kwiwi het volgende:
Hier is vandaag door Zwitsers gestemd over of buitenlanders ook mogen stemmen. Overgrote meerderheid zei "nee". Wat een verrassing![]()
McLaren was een stuk sneller met een auto, maar maakte een fout door niet te pitten tijdens de safety car in ronde 8.quote:Op zondag 30 november 2025 18:39 schreef Karzai het volgende:
ik heb niet gekeken was het spannend, zit nu chelsea - arsenal te kijken
Gaat die Vlaamse Nederlander nog wereldkampioen worden denk je?quote:
quote:Op zondag 30 november 2025 18:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
JIj bent zeker nog een buitenlander daar? of hoe zit het??
Geen idee hoe het in Duitsland is tbh.quote:Op zondag 30 november 2025 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]Maar snap het wel hoor. Om Zwitser te worden moet je aantoonbaar geīntegreerd zijn, niet gebruik maken van enig social vangnet, de taal fatsoenlijk spreken, etc. Als iedereen mocht stemmen zouden we langzaam Duitsland achterna gaan
We hebben hier een half miljoen mensen aan de financiële mem hangen die niet voor zichtzelf kunnen zorgen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]Maar snap het wel hoor. Om Zwitser te worden moet je aantoonbaar geīntegreerd zijn, niet gebruik maken van enig social vangnet, de taal fatsoenlijk spreken, etc. Als iedereen mocht stemmen zouden we langzaam Duitsland achterna gaan
Niet bestquote:Op zondag 30 november 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee hoe het in Duitsland is tbh.
Neuh dan moet iemand Norris volgende week goed van de baan kegelen, dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 30 november 2025 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat die Vlaamse Nederlander nog wereldkampioen worden denk je?
Broodballetjes in melk is goedgekeurd?quote:Op zondag 30 november 2025 18:47 schreef kwiwi het volgende:
In Foqueville?quote:Op zondag 30 november 2025 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben hier een half miljoen mensen aan de financiële mem hangen die niet voor zichtzelf kunnen zorgen.
Oh dat is jammer voor Max.quote:Op zondag 30 november 2025 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh dan moet iemand Norris volgende week goed van de baan kegelen, dat zie ik niet gebeuren.
Oh okeequote:
Verstandige mensen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:37 schreef kwiwi het volgende:
Hier is vandaag door Zwitsers gestemd over of buitenlanders ook mogen stemmen. Overgrote meerderheid zei "nee". Wat een verrassing![]()
Naar Abu-Dhabi gaan ipv naar Berlijn danquote:Op zondag 30 november 2025 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week zit in in Berlijn en kan ik niet kijken. HDP.
Echt hequote:Op zondag 30 november 2025 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naar Abu-Dhabi gaan ipv naar Berlijn dan
Links bolwerk hier.quote:Op zondag 30 november 2025 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn hier een volledig representatieve dwarsdoorsnede van de samenleving.
Het gemiddelde IQ van Foqueville is ongeveer twee keer zo hoog als dat van de Nederlandse samenleving.quote:Op zondag 30 november 2025 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welnee. Foqueville is uitermate gebalanceerd.
Dit zegt alles over jouw referentiekader.quote:Op zondag 30 november 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ van Foqueville is ongeveer twee keer zo hoog als dat van de Nederlandse samenleving.
We hebben hier wel een aantal grote denkers inderdaad.quote:Op zondag 30 november 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ van Foqueville is ongeveer twee keer zo hoog als dat van de Nederlandse samenleving.
Wel zelfkennis, dat heeft ook niet iedereen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben vrouw dus sowieso geen hoog IQ.
Ook als je voor de doodstraf bent, faliekant tegen homofilie bent, werken niet echt je ding ooit zal zijn, op straat poept en kotst op vrouwen en honden?quote:Op zondag 30 november 2025 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind dat als je belasting betaalt in het land (uitgezonderd btw) je ook mag stemmen.
Ik werk voor de sociale werkvoorziening, dus ik behoor ook niet tot de allerslimstenquote:Op zondag 30 november 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben vrouw dus sowieso geen hoog IQ.
Alleen met brood van de lokale bakker en zwitserse melk denk ikquote:Op zondag 30 november 2025 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Broodballetjes in melk is goedgekeurd?
Ik maak geen onderscheid. Ik geef SGP'ers, PVV'rs en de wappies van FvD ook een kansquote:Op zondag 30 november 2025 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook als je voor de doodstraf bent, faliekant tegen homofilie bent, werken niet echt je ding ooit zal zijn, op straat poept en kotst op vrouwen en honden?
En dan tellen we jou nog niet eens meequote:Op zondag 30 november 2025 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zegt alles over jouw referentiekader.
Ik luister gewoon goed naar de mannekesquote:Op zondag 30 november 2025 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel zelfkennis, dat heeft ook niet iedereen.
Dit kan op een aantal manieren ingevuld worden.quote:Op zondag 30 november 2025 18:59 schreef UitStraling het volgende:
op straat poept en kotst op vrouwen en honden?
Kwiwi's broodballetjes worden zo het droevige verhaal van Zwitserse melk die geen melkchocolade mocht wordenquote:Op zondag 30 november 2025 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen met brood van de lokale bakker en zwitserse melk denk ik
Dan zal Viaplay wel weer instorten.quote:Op zondag 30 november 2025 19:01 schreef Nattekat het volgende:
Heel Nederland volgende week weer voor de buis.
Ik zit vast wel voor de TV ja maar niet om die reden.quote:Op zondag 30 november 2025 19:01 schreef Nattekat het volgende:
Ja maar die kotsen dan ook weer op jou, hoe vind je dat?quote:Op zondag 30 november 2025 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid. Ik geef SGP'ers, PVV'rs en de wappies van FvD ook een kans
Nattekat denkt dat HEEL Nederland volgende week F1 gaat kijken.quote:
Ik ga vanaf 11 december weer Viaplay nemen. Eerder niet. Één maandje.quote:Op zondag 30 november 2025 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal Viaplay wel weer instorten.
Darten?quote:Op zondag 30 november 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga vanaf 11 december weer Viaplay nemen. Eerder niet. Één maandje.
Oh. Ik heb belangrijkere dingen te doen dan een Vlaming die misschien kan winnen te zien winnen en dan doen alsof het een Nederlander is terwijl het nog nooit een euro heeft bijgedragen aan de Nederlandse staatskasquote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Nattekat denkt dat HEEL Nederland volgende week F1 gaat kijken.
De meeste mensen hebben gewoon een hekel aan Belgische Max met zijn natte vleeslippen, of aan autosport in het algemeen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:01 schreef Nattekat het volgende:
Morgen gaan we massaal stemmen op de Top2000quote:Op zondag 30 november 2025 19:01 schreef Nattekat het volgende:
Sommige mensen zijn ook jaloers op hem.quote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben gewoon een hekel aan Belgische Max met zijn natte vleeslippen, of aan autosport in het algemeen.
Dit ja. Veel belangrijker dan auto's rondjes zien rijdenquote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen gaan we massaal stemmen op de Top2000
Is volgende week al stemweek?quote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dat zullen de fans zijn.quote:Op zondag 30 november 2025 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook jaloers op hem.
Ja de enige echte stem die er toe doetquote:
Okee en nu ga JIJ VIJF dingen opnoemen waar je blij van wordt en waar je wat positiefs over kunt zeggen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben gewoon een hekel aan Belgische Max met zijn natte vleeslippen, of aan autosport in het algemeen.
Denk dat ik weinig hoef aan te passen aan mijn lijst van vorig jaarquote:Op zondag 30 november 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja de enige echte stem die er toe doet
Ik ga vrij slecht op moetjes.quote:Op zondag 30 november 2025 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee en nu ga JIJ VIJF dingen opnoemen waar je blij van wordt en waar je wat positiefs over kunt zeggen.
En niet (onderdelen van) jezelf.
We wachten wel even
quote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk niet dat je daar ooit voor vol aangezien gaat worden zolang je met die zwitseronterende broodballetjes aan de gang bent van je
Ik heb de eerste keer dat hij wereldkampioen werd wel gekeken (de laatste race).quote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh. Ik heb belangrijkere dingen te doen dan een Vlaming die misschien kan winnen te zien winnen en dan doen alsof het een Nederlander is terwijl het nog nooit een euro heeft bijgedragen aan de Nederlandse staatskas
Nou als je daar geen hartverzakking van kreeg dan ben je er gewoon immuun voor.quote:Op zondag 30 november 2025 19:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de eerste keer dat hij wereldkampioen werd wel gekeken (de laatste race).
Dat vond ik wel spannend ja.quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als je daar geen hartverzakking van kreeg dan ben je er gewoon immuun voor.
Hallon Flesjonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |