De meeste mensen hebben gewoon een hekel aan Belgische Max met zijn natte vleeslippen, of aan autosport in het algemeen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:01 schreef Nattekat het volgende:
Heel Nederland volgende week weer voor de buis.
Morgen gaan we massaal stemmen op de Top2000quote:Op zondag 30 november 2025 19:01 schreef Nattekat het volgende:
Heel Nederland volgende week weer voor de buis.
Sommige mensen zijn ook jaloers op hem.quote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben gewoon een hekel aan Belgische Max met zijn natte vleeslippen, of aan autosport in het algemeen.
Dit ja. Veel belangrijker dan auto's rondjes zien rijdenquote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen gaan we massaal stemmen op de Top2000
Is volgende week al stemweek?quote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dat zullen de fans zijn.quote:Op zondag 30 november 2025 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook jaloers op hem.
Ja de enige echte stem die er toe doetquote:
Okee en nu ga JIJ VIJF dingen opnoemen waar je blij van wordt en waar je wat positiefs over kunt zeggen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben gewoon een hekel aan Belgische Max met zijn natte vleeslippen, of aan autosport in het algemeen.
Denk dat ik weinig hoef aan te passen aan mijn lijst van vorig jaarquote:Op zondag 30 november 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja de enige echte stem die er toe doet
Ik ga vrij slecht op moetjes.quote:Op zondag 30 november 2025 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee en nu ga JIJ VIJF dingen opnoemen waar je blij van wordt en waar je wat positiefs over kunt zeggen.
En niet (onderdelen van) jezelf.
We wachten wel even
quote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk niet dat je daar ooit voor vol aangezien gaat worden zolang je met die zwitseronterende broodballetjes aan de gang bent van je
Ik heb de eerste keer dat hij wereldkampioen werd wel gekeken (de laatste race).quote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh. Ik heb belangrijkere dingen te doen dan een Vlaming die misschien kan winnen te zien winnen en dan doen alsof het een Nederlander is terwijl het nog nooit een euro heeft bijgedragen aan de Nederlandse staatskas
Nou als je daar geen hartverzakking van kreeg dan ben je er gewoon immuun voor.quote:Op zondag 30 november 2025 19:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de eerste keer dat hij wereldkampioen werd wel gekeken (de laatste race).
Dat vond ik wel spannend ja.quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als je daar geen hartverzakking van kreeg dan ben je er gewoon immuun voor.
Hallon Flesjonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |