Vier.quote:Op zondag 30 november 2025 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog drie weken en dan is Kerst ook al bijna voorbij.
Snap ik ook wel ja, dat is anders. Ik hoop dat december en januari voorbij vliegen en dan in februari hopelijk wat zon in Lissabon.quote:Op zondag 30 november 2025 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maak hier natuurlijk geen winter mee dus misschien dat het daarom voor mij snel voelt
Eigenlijk begint de echte winter ook pas op 21 december dus dat de dagen langer worden heeft daar niks mee te makenquote:Op zondag 30 november 2025 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maak hier natuurlijk geen winter mee dus misschien dat het daarom voor mij snel voelt
ahquote:Op zondag 30 november 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk begint de echte winter ook pas op 21 december dus dat de dagen langer worden heeft daar niks mee te maken
Daarom zei ik ook bijna.quote:
Boek gekocht.quote:Op zondag 30 november 2025 15:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel ja, dat is anders. Ik hoop dat december en januari voorbij vliegen en dan in februari hopelijk wat zon in Lissabon.
Je reist er nog steeds op los zie ikquote:Op zondag 30 november 2025 15:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel ja, dat is anders. Ik hoop dat december en januari voorbij vliegen en dan in februari hopelijk wat zon in Lissabon.
Kut ik dacht op de een of andere manier dat ik @kwiwi quoottequote:Op zondag 30 november 2025 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boek gekocht.
https://www.amazon.nl/dp/B0DNNQPJKH
Denk dat ik hem in 2030 ga lezen.
Ik probeer te bedenken waarom je speciaal mij quote maar check! Ik zal vanaf januari weer netjes bijhouden wat ik gelezen heb, hoop ik.quote:Op zondag 30 november 2025 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boek gekocht.
https://www.amazon.nl/dp/B0DNNQPJKH
Denk dat ik hem in 2030 ga lezen.
Oh lol!quote:Op zondag 30 november 2025 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kut ik dacht op de een of andere manier dat ik @:kwiwi quootte![]()
Allebei roze UI, kan gebeurenquote:Op zondag 30 november 2025 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kut ik dacht op de een of andere manier dat ik @:kwiwi quootte![]()
Lol yep, nee geen Albaantje, te toeristisch en te weinig Ingress.quote:Op zondag 30 november 2025 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je reist er nog steeds op los zie ik![]()
Ben je nog in Albaantje geweest?
Zo oud ben je toch nog nietquote:
Je hebt het te goed gepromootquote:Op zondag 30 november 2025 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol yep, nee geen Albaantje, te toeristisch en te weinig Ingress.
Ben dit jaar naar alle 5 europese anomalies geweest. En daarna nog Den Haag.
Nu 3 maanden wachten tot de volgende.
quote:
Gewoon gaan als de toeristen weer naar een ander land vertrokken zijnquote:Op zondag 30 november 2025 15:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ga vast nog wel eens weer hoor, blijft stiekem wel een beetje mijn landje. Maar ik vind Ingress nu gewoon veel leuker. In februari speel ik dat spel alweer 2 jaar.
Of als er ooit een anomalie in Albanie komt.quote:Op zondag 30 november 2025 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon gaan als de toeristen weer naar een ander land vertrokken zijn
Is dat altijd op dezelfde plekken, of wisselt het elke keer?quote:Op zondag 30 november 2025 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of als er ooit een anomalie in Albanie komt.
Voor mij wel nog steeds nieuwe plekken, maar dat komt omdat ik nog niet zo lang speel in verhouding tot andere mensen.quote:Op zondag 30 november 2025 15:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat altijd op dezelfde plekken, of wisselt het elke keer?
quote:Op zondag 30 november 2025 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor mij wel nog steeds nieuwe plekken, maar dat komt omdat ik nog niet zo lang speel in verhouding tot andere mensen.En Valencia was ik al wel geweest maar dat was een herkansing vanwege die overstroming vorig jaar. Ik was dit jaar naar Napels, Chemnitz, Gothenburg, Cambridge en Valencia. En oh ja ook nog naar Orleans voor een shards. En je kan natuurlijk ook naar de anomalies in andere continenten maar die behoefte heb ik nog niet zo. Volgend jaar heb ik nu eerst Lissabon en daarna Zagreb.
Ja grappig, dit spel is mij echt op het lijf geschreven @Mickytjuh Maar het is dus eigenlijk ook heel erg sociaal.quote:Op zondag 30 november 2025 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nou je verveelt je er in ieder geval niet mee. En ziet nog wat van de wereld
Ben ik weer. 9753 stappies. En een zak oliebollenquote:Op zondag 30 november 2025 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Over 3 weken worden de dagen weer langer allen![]()
Ik ga toch nog even naar buiten
Ja loud and clearquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |