Staat wel spanning op, veel meer dan dat is het niet.quote:Op zondag 30 november 2025 12:32 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Lando behoorlijk pissig? Of niet pissig? Snapt hij de grap wel? Of snapt hij het niet?
Ik kan er geen chocola van maken![]()
Gewoon een beetje lol maken.quote:Op zondag 30 november 2025 12:32 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Lando behoorlijk pissig? Of niet pissig? Snapt hij de grap wel? Of snapt hij het niet?
Ik kan er geen chocola van maken![]()
Zou gaaf zijn.quote:
Mooi om te zien.quote:
Spannend tot de laatste vlag.quote:Op zondag 30 november 2025 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is verder prima, al hoop ik wel dat het nog niet vandaag is.
Ik hoop niks, anders hebben de mindgames van Max en hemzelf hun werk gedaan. Verstand op 0 en gaan. Maar goed, de opening van dee race gaat rete spannend worden!quote:Op zondag 30 november 2025 13:10 schreef Droopie het volgende:
Ik weet niet wat er vandaag in Norris zijn hoofd om zal gaan.
De champagneflessen, de kampioenshirtjes, de allergrootste sponsors, iedereen is er klaar voor.
Behalve hijzelf mssn
Ben benieuwd
Als zijn mental coach goed gewerkt heeft kan hij er wel tegen.quote:Op zondag 30 november 2025 13:10 schreef Droopie het volgende:
Ik weet niet wat er vandaag in Norris zijn hoofd om zal gaan.
De champagneflessen, de kampioenshirtjes, de allergrootste sponsors, iedereen is er klaar voor.
Behalve hijzelf mssn
Ben benieuwd
Met paupers wil ik niks te maken hebben, alleen voor de pr.quote:Op zondag 30 november 2025 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar kom je dan nog wel hier om af en toe te huilen?
Nee hoor.. ik gun het Piastri meer.quote:
In het begin van het seizoen heeft Pia punten verloren aan Lando door interne regels, daar gaat hij nu op verliezen.quote:Op zondag 30 november 2025 13:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik gun het Piastri meer.
Die moest oa een keer een plek opgeven aan Norris omdat Norris een slechte pitstop had.. Papaya rules
dit bedoel ik nou, the goat heeft 3 sets nieuwe soft tot zijn beschikkingquote:
Norris verschafte Piastri het recht om eerder te pitten. Met garantie dat Piastri niet zou undercutten. Dus dat is ook wel een belangrijk detail in dat verhaalquote:Op zondag 30 november 2025 13:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik gun het Piastri meer.
Die moest oa een keer een plek opgeven aan Norris omdat Norris een slechte pitstop had.. Papaya rules
T1 is life.quote:
Wat is dat voor iets raars dat medium en hard net zo lang meegaan?quote:
Daar kon Piastri verder ook niks aan doen, dat was een fout van het strategische team van Norris dat ze die belofte gaven.quote:Op zondag 30 november 2025 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Norris verschafte Piastri het recht om eerder te pitten. Met garantie dat Piastri niet zou undercutten. Dus dat is ook wel een belangrijk detail in dat verhaal
Om vervolgens na 6 rondjes te moeten pitten en in het midfield vast te zitten, big brain Olav.quote:
Dat was niet echt een fout, dat was nu eenmaal de belofte.quote:Op zondag 30 november 2025 14:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Daar kon Piastri verder ook niks aan doen, dat was een fout van het strategische team van Norris dat ze die belofte gaven.
Het team van Piastri deed niks foutquote:Piastri ging alleen de pit in, kreeg nieuwe banden en reed weer weg.
Wat had het team van Piastri moeten doen dan? Oscar langer tegenhouden zodat Norris voor kon blijven?
Kampioensstress kan je niet op voorbereiden, tenzij je er 3 achter elkaar wint en de 4e titel je amper meer boeitquote:Op zondag 30 november 2025 13:14 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik hoop niks, anders hebben de mindgames van Max en hemzelf hun werk gedaan. Verstand op 0 en gaan. Maar goed, de opening van dee race gaat rete spannend worden!
Lando zelf klinkt zo instabiel als de radio berichten opkomen. Het lijkt wel alsof hij met vanalles bezig is anders dan de titel.quote:Op zondag 30 november 2025 13:14 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik hoop niks, anders hebben de mindgames van Max en hemzelf hun werk gedaan. Verstand op 0 en gaan. Maar goed, de opening van dee race gaat rete spannend worden!
Maar het komt goed.quote:Op zondag 30 november 2025 16:06 schreef Donna het volgende:
[..]
De start. Bocht 1. De race.
Volgende week, afhankelijk van vandaag.
Helemaal niks dusquote:
Misschien verpesten ze wel expres de pitstop van Piastri……quote:Op zondag 30 november 2025 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Norris heeft nog nooit gewonnen van P2.
quote:Op zondag 30 november 2025 16:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Misschien verpesten ze wel expres de pitstop van Piastri……
Daarom, ik zie ze het zo doenquote:Op zondag 30 november 2025 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ze hebben er twee kansen voor.
De goede bij Norris en de slechte bij Piastriquote:Op zondag 30 november 2025 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
McLaren heeft vaak 1 goede en 1 slechte stop
Familie van Pi?quote:
Pussy pads?quote:Op zondag 30 november 2025 16:20 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
PINK HEAD PADDING MATERIAL MUST BE USED
15 minuten geleden
RIP aan de nabestaandenquote:Op zondag 30 november 2025 16:25 schreef DKUp het volgende:
Verstappen heeft de nieuwe motor ingewisseld voor de oude motor, mogelijk betrouwbaarheidsproblemen.
Wel als Verstappen dusdanig agressief rijdt dat je risico hebt op een crash. Maar alleen dan.quote:Op zondag 30 november 2025 16:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
ALs ik Norris was zou ik Verstappen lekker laten gaan. Laat die maar op Piastri gaan jagen. Simpel de punten pakken.
Gereviseerd met 100% nieuwe onderdelen?quote:Op zondag 30 november 2025 16:25 schreef DKUp het volgende:
Verstappen heeft de nieuwe motor ingewisseld voor de oude motor, mogelijk betrouwbaarheidsproblemen.
Uit de schrotbak gehaaldquote:Op zondag 30 november 2025 16:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gereviseerd met 100% nieuwe onderdelen?
Daar zit ie nu toch in?quote:
RIP aan de WK overwinningquote:
Ohw.quote:Op zondag 30 november 2025 16:25 schreef DKUp het volgende:
*Good vibrations*quote:Op zondag 30 november 2025 16:33 schreef vul_maar_in het volgende:
Red bull shenannigans?
opgesoepte "oude" motor erin
Dat was het op 6 juni ook in Normandië voordat de hel zijn poorten opende.quote:
Stilte voor de storm ...quote:
En dan door de boordradio roepen dat Norris vorige week ook al gevaarlijk reed. "It is his own fault mate".quote:Op zondag 30 november 2025 16:34 schreef Ferdii het volgende:
max gaat straks norris op zijn achterwieltje tikken
hoppaquote:Op zondag 30 november 2025 16:42 schreef Perox het volgende:
18 Picollini's en 3 Karmelieten #viesdik #drunk
Katquote:
"He turned right into him!"quote:Op zondag 30 november 2025 16:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
En dan door de boordradio roepen dat Norris vorige week ook al gevaarlijk reed. "It is his own fault mate".
Met mayo @Zipportalquote:Op zondag 30 november 2025 16:44 schreef heywoodu het volgende:
Vader komt aan met wraps met kip en zalm, boh
Gewoon olie pompen jaquote:Op zondag 30 november 2025 16:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe ongeďnspireerd kan je volkslied zijn.
Past wel bij het land.
Elk team hoop ik toch ergensquote:
Hey niet zo over Helmut he. Die man is mijn rots in de branding en baken van hoop en de belichaming van dat een leven met 1 oog ook gewoon prima kan als ik het even niet meer ziet zitten met dat klote-oog.quote:Op zondag 30 november 2025 16:43 schreef heywoodu het volgende:
Ze hoeven bij Dr Helmut echt alleen het zand er nog maar op te gooien
Geef mij maar Izak.quote:Op zondag 30 november 2025 16:48 schreef 3rr0r het volgende:
Nu lacht Zak nog, straks als ze elkaar eraf hebben getetst niet meer
Hopelijk een goede zandstorm danquote:Op zondag 30 november 2025 16:45 schreef HiDiHo het volgende:
Das nou jammer.,....
Race Control
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 0%
22 seconden geleden
Gaat natuurlijk niet gebeuren.quote:Op zondag 30 november 2025 16:48 schreef 3rr0r het volgende:
Nu lacht Zak nog, straks als ze elkaar eraf hebben getetst niet meer
Deur dichtsmijten. Norris klettert ertegenaan. 1 valt uit. 1 moet de pit op zoeken. Max wint.quote:
net genoeg schade om rustig naar de pits te moeten rijden, maar te weinig voor een safety carquote:Op zondag 30 november 2025 16:51 schreef Nicksanders het volgende:
Hopelijk raken nor en pia elkaar.
Geen gewonden maar klapband ofzo vleugel eraf.
Plafond.quote:
Ja en genoeg voor dnf of dat ze van achteren beginnen ineens.quote:Op zondag 30 november 2025 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
net genoeg schade om rustig naar de pits te moeten rijden, maar te weinig voor een safety car
Staan weer lekker bij elkaar, ja.quote:
Gamergirlquote:
Ninja!quote:
quote:
Death or the gladioles!quote:Op zondag 30 november 2025 16:54 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik weet zeker dat die motorwissel een gok is. let's see if it pans out.
Level 99 halen met aqua voor Kingdom Hearts Birth by Sleep.quote:
Helmut Marko tegenover Viaplay: "De motor van Max begon steeds meer trillingen te krijgen, dus we waren bang dat 'ie de racelengte niet zo volhouden."quote:Op zondag 30 november 2025 16:54 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik weet zeker dat die motorwissel een gok is. let's see if it pans out.
ja dat zou ik ook zeggenquote:Op zondag 30 november 2025 16:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Helmut Marko tegenover Viaplay: "De motor van Max begon steeds meer trillingen te krijgen, dus we waren bang dat 'ie de racelengte niet zo volhouden."
Ik alles halen in Doom: The Dark Ages.quote:Op zondag 30 november 2025 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Level 99 halen met aqua voor Kingdom Hearts Birth by Sleep.
Beter zo dan uitvallen lijkt mijquote:Op zondag 30 november 2025 16:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Helmut Marko tegenover Viaplay: "De motor van Max begon steeds meer trillingen te krijgen, dus we waren bang dat 'ie de racelengte niet zo volhouden."
Max heeft een oude motor.quote:
Die van Brazilië nu al kapotquote:Op zondag 30 november 2025 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max heeft een oude motor.
Niks doen en veel punten binnenhalen?quote:Op zondag 30 november 2025 16:58 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed.
Russell, het is vandaag tijd om je bijnaam eer aan te doen. 🫡
OBR?quote:Op zondag 30 november 2025 16:58 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed.
Russell, het is vandaag tijd om je bijnaam eer aan te doen. 🫡
25 ronden?quote:Op zondag 30 november 2025 16:57 schreef vul_maar_in het volgende:
ben benieuwd of die 25 ronden nog een rol gaan spelen
Yep, beetje verkouden. Heb gemerkt dat ik minder schor wordt van koud water of ijs dan van theequote:
Dat is geen bijnaam. Vandaag gaat ie wat doen.quote:Op zondag 30 november 2025 16:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niks doen en veel punten binnenhalen?
Max 25 ronden op een setje bandenquote:
Iets doms?quote:Op zondag 30 november 2025 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is geen bijnaam. Vandaag gaat ie wat doen.
Weer een nieuwe regel?quote:
Over 2 minuten worden we zwaar teleurgesteld.quote:Op zondag 30 november 2025 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is geen bijnaam. Vandaag gaat ie wat doen.
Je wil zuiver kunnen schreeuwen naar de tv, erg mooiquote:Op zondag 30 november 2025 17:00 schreef Sabata het volgende:
[..]
Yep, beetje verkouden. Heb gemerkt dat ik minder schor wordt van koud water of ijs dan van thee
Het verbaast me eigenlijk dat er geen vloedgolf aan artikelen met die strekking is verschenen in UK, dat is in 2021 wel anders geweestquote:Op zondag 30 november 2025 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb ook echt zo'n vermoeden dat Max kamikaze gaat doen
Ant jinxquote:Op zondag 30 november 2025 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Of dat of teleurgesteld overschakelen op Chelsea-Arsenal.quote:Op zondag 30 november 2025 16:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En daarna aan de koffie en Red Bull?
Hij moet ook eigenlijk wel, hij móet voorbij Norris op z'n minst en je gaat geen betere kans krijgen dan de start.quote:Op zondag 30 november 2025 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Komt nog wel.quote:Op zondag 30 november 2025 17:01 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het verbaast me eigenlijk dat er geen vloedgolf aan artikelen met die strekking is verschenen in UK, dat is in 2021 wel anders geweest
Sowieso.quote:Op zondag 30 november 2025 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Over 2 minuten worden we zwaar teleurgesteld.
boahquote:Op zondag 30 november 2025 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Dat ene meisje filmde horizontaal. Die mag op schoot bij de sint. @:de_boswachter
Vast wel.quote:Op zondag 30 november 2025 17:01 schreef Middelpunt het volgende:
Kan je ergens wedden op een crash in bocht 1, ronde 1?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 30 november 2025 17:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je wil zuiver kunnen schreeuwen naar de tv, erg mooi
Pirelliquote:Op zondag 30 november 2025 17:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twee verplichte pitstops.
FIA
is ook een Britquote:
Hij hoeft niet he.quote:
Veilig 3e worden ipv risico nemen voor 2equote:
dat zijn de gewonnen plekken van Hamiltonquote:
Lijkt maar zoquote:Op zondag 30 november 2025 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rijden ze op gelimiteerde snelheid of lijkt dat maar zo?
#bandensparenquote:Op zondag 30 november 2025 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stel ze tetsen erafquote:
Jaquote:Op zondag 30 november 2025 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
#drempelvreesquote:
Antonelli moet even zijn eigen papaya rules doen en ook Norris eraf rijden dit kampioenschap.quote:Op zondag 30 november 2025 17:07 schreef wdn het volgende:
Antonelli krijgt drs zo te zien. Dat hij Norris maar bezig houdt
Het circuit is veel te ruim waardoor het retetraag lijktquote:Op zondag 30 november 2025 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |