Staat wel spanning op, veel meer dan dat is het niet.quote:Op zondag 30 november 2025 12:32 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Lando behoorlijk pissig? Of niet pissig? Snapt hij de grap wel? Of snapt hij het niet?
Ik kan er geen chocola van maken![]()
Gewoon een beetje lol maken.quote:Op zondag 30 november 2025 12:32 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Lando behoorlijk pissig? Of niet pissig? Snapt hij de grap wel? Of snapt hij het niet?
Ik kan er geen chocola van maken![]()
Zou gaaf zijn.quote:
Mooi om te zien.quote:
Spannend tot de laatste vlag.quote:Op zondag 30 november 2025 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is verder prima, al hoop ik wel dat het nog niet vandaag is.
Ik hoop niks, anders hebben de mindgames van Max en hemzelf hun werk gedaan. Verstand op 0 en gaan. Maar goed, de opening van dee race gaat rete spannend worden!quote:Op zondag 30 november 2025 13:10 schreef Droopie het volgende:
Ik weet niet wat er vandaag in Norris zijn hoofd om zal gaan.
De champagneflessen, de kampioenshirtjes, de allergrootste sponsors, iedereen is er klaar voor.
Behalve hijzelf mssn
Ben benieuwd
Als zijn mental coach goed gewerkt heeft kan hij er wel tegen.quote:Op zondag 30 november 2025 13:10 schreef Droopie het volgende:
Ik weet niet wat er vandaag in Norris zijn hoofd om zal gaan.
De champagneflessen, de kampioenshirtjes, de allergrootste sponsors, iedereen is er klaar voor.
Behalve hijzelf mssn
Ben benieuwd
Met paupers wil ik niks te maken hebben, alleen voor de pr.quote:Op zondag 30 november 2025 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar kom je dan nog wel hier om af en toe te huilen?
Nee hoor.. ik gun het Piastri meer.quote:
In het begin van het seizoen heeft Pia punten verloren aan Lando door interne regels, daar gaat hij nu op verliezen.quote:Op zondag 30 november 2025 13:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik gun het Piastri meer.
Die moest oa een keer een plek opgeven aan Norris omdat Norris een slechte pitstop had.. Papaya rules
dit bedoel ik nou, the goat heeft 3 sets nieuwe soft tot zijn beschikkingquote:
Norris verschafte Piastri het recht om eerder te pitten. Met garantie dat Piastri niet zou undercutten. Dus dat is ook wel een belangrijk detail in dat verhaalquote:Op zondag 30 november 2025 13:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik gun het Piastri meer.
Die moest oa een keer een plek opgeven aan Norris omdat Norris een slechte pitstop had.. Papaya rules
T1 is life.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |