quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
ik wens iedereen veel plezier met de race morgen
Daarom, bij de start valt er nog wat te winnen, daarna zijn de kaarten wel geschudquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom? Norris weet dat plek twee ook gewoon goed is voor hem. Die gaat echt niet alles riskeren. Zelfs plek drie is dikke prima.
Is hij te onbeholpen voorquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eigenlijk hoeft Norris helemaal geen risico te nemen.
Waaaat?quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
FIA STEWARDS: Q3 INCIDENT INVOLVING CAR 4 (NOR) NO FURTHER ACTION - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS - MAXIMUM DELTA TIME
Jij ook!quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
ik wens iedereen veel plezier met de race morgen
Russell en Antonelli vechten nergens voor behalve de overwinning. Die gan zich er ook nog wel in mengen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom? Norris weet dat plek twee ook gewoon goed is voor hem. Die gaat echt niet alles riskeren. Zelfs plek drie is dikke prima.
Waarom is die tijd er dan als er niks mee gedaan wordt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
FIA STEWARDS: Q3 INCIDENT INVOLVING CAR 4 (NOR) NO FURTHER ACTION - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS - MAXIMUM DELTA TIME
Boete!quote:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATE.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max heeft nog steeds niks te verliezen.
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATE.
Corruptiequote:Op zaterdag 29 november 2025 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
ja morgen weer een plankje en dan horen we overal weer maxfia roepenquote:
Damned if you do...quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja morgen weer een plankje en dan horen we overal weer maxfia roepen
quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
"Wil je gratis brandstof voor je privé jet knul?"
"Alleen als je iets aan die McLarens doet."quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
McLaren rommelde al een aantal races met die plankenquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja morgen weer een plankje en dan horen we overal weer maxfia roepen
plankiequote:Op zaterdag 29 november 2025 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Alleen als je iets aan die McLarens doet."
'Heb je nog belang bij een tweedehands kameel gozert?'quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Zien we al jaren bij alle coureurs maar wordt nooit iets mee gedaan.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
gaan we dat nu in alle tweets zien dat als Norris voor Max uit komt Max niet meer WDC kan worden?quote:
Zolang het te traag rijden alleen komt door het aan de kant gaan voor rijders die in een snelle ronde zitten is er niets aan de hand. De rest van de ronde moet je dan wel aan de deltatijd houdenquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zien we al jaren bij alle coureurs maar wordt nooit iets mee gedaan.
Als zij de Mclarens hadden gesplitst dan kon er iets gebeuren. Het lijkt me dat zij nu te ver weg staan. Zeker met een relatief korte afstand naar bocht 1. Hoe gaat Russell vlakbij Norris komen én zijn auto beschadigen?quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Russell en Antonelli vechten nergens voor behalve de overwinning. Die gan zich er ook nog wel in mengen.
quote:
Verstappen en Norris er morgen samen af met een absolute McLaren burgeroorlog en meltdown tot gevolg in Abu Dhabi zou ik acceptabel vinden.quote:
Als Max niet minstens 1 punt wint op Norris is ie klaar.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Verstappen en Norris er morgen samen af met een absolute McLaren burgeroorlog en meltdown tot gevolg in Abu Dhabi zou ik acceptabel vinden.
Russell die zijn rempunt mist en hem zo in de achterkant van Norris boort.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als zij de Mclarens hadden gesplitst dan kon er iets gebeuren. Het lijkt me dat zij nu te ver weg staan. Zeker met een relatief korte afstand naar bocht 1. Hoe gaat Russell vlakbij Norris komen én zijn auto beschadigen?
Wat dacht je van P2 in de constructorsquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Russell en Antonelli vechten nergens voor behalve de overwinning. Die gan zich er ook nog wel in mengen.
quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Russell die zijn rempunt mist en hem zo in de achterkant van Norris boort.
Nou vooruit dan, Norris en Piastri samen eraf is ook acceptabel.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Max niet minstens 1 punt wint op Norris is ie klaar.
Als het resultaat dan ook hetzelfde wordtquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eerste McLaren front row-lockout sinds Zandvoort.
Maar dan nog iets betere uitvoeringquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het resultaat dan ook hetzelfde wordt
Een front row lockout betekent dat ze op de voorste rij staan op de grid. Dus ze hebben al een front row lockout.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
daar kan ik mee leven...quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Allebei zou kunnen Hangt of staat allemaal met hoe goed die wegkomt van zijn plek denk ik. Als die goed weg is kan die een poging wagen voor P1.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:31 schreef Dazalbest1 het volgende:
Maar zal Norris morgen op Oscar jagen om p1 of in zijn spiegels moeten kijken ivm Max (iig start en 1e rondes). Zo zelfverzekerd zal hij nu toch niet tussen 1 en 3 staan lijkt mij.....
quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:18 schreef leclercsletters het volgende:
WHAT IS HAPPENING HERE 😭😭😭😭?????
quote:Gezien de problemen met zijn auto en de aard van het circuit in Lusail zal het voor Verstapen vroeg in de race moeten gebeuren. "Ik ga alles op alles zetten bij de start en in de eerste bochten. Het zal niet makkelijk worden en inhalen is ontzettend lastig hier."
vuurwerk.wmvquote:"De start wordt cruciaal", aldus Norris. "Daarna zal het waarschijnlijk saai worden. Over de titel denk ik nu niet na, ik focus op een goede start morgen."
Piastri staat morgen vooraan en heeft net als Verstappen weinig te verliezen. "De pole helpt me in ieder geval op weg", zei hij. "Het volgende doel is een goede start, dat maakt het leven een stuk eenvoudiger. So far so good, maar met twee verplichte pitstops kan er nog van alles gebeuren."
quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop dat Lando in bocht 1 een 1080 maakt en Oscar kampioen wordt.
En Max gewoon mooi tweede.
Een 1080?quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:59 schreef Symphonic het volgende:
1080, 1440, 4K.. als het maar goed in beeld wordt gebrachtquote:Op zaterdag 29 november 2025 23:59 schreef Symphonic het volgende:
Bij het viaplay commentaat op F1TV werd het tijdens de quali ook gezegd, dat Lando z'n ronde moest afbreken omdat Russell in de weg zou zitten.quote:
720 is beetje te magere kwaliteit, pas met een 1080 tel je een beetje mee maar ook nog net.quote:Op zondag 30 november 2025 00:18 schreef DKUp het volgende:
Dat is wel iets anders dan de 720 van Charles in de dramatische Ferrari....
6969 dan ben je pas koning.quote:Op zondag 30 november 2025 00:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
720 is beetje te magere kwaliteit, pas met een 1080 tel je een beetje mee maar ook nog net.
Liefst 8096 dan zit je echt aan topkwaliteit (22 volle rondjes..)
quote:Op zondag 30 november 2025 00:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een 1080?
Dat zou echt een prijs verdienen
quote:
Top 3 bedoel je?quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:45 schreef pmponer het volgende:
Gewoon 2x top 5 is genoeg voor Lando, die maak je de pis niet meer lauw
Gohquote:Op zondag 30 november 2025 07:57 schreef DeeBee het volgende:
Verstappen moet vanaf nu alles op alles zetten om elke ronde zo hard mogelijk te rijden
Oftewel de essentie van racen.quote:Op zondag 30 november 2025 07:57 schreef DeeBee het volgende:
Verstappen moet vanaf nu alles op alles zetten om elke ronde zo hard mogelijk te rijden
Je hoeft alleen de laatste meter vooraan te rijden om de race te winnen.quote:Op zondag 30 november 2025 07:57 schreef DeeBee het volgende:
Twee keer kans voor McLaren om de pitstop van Norris te verkloten.quote:Op zondag 30 november 2025 08:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vorig jaar was er drie keer een safety car?
Dan dit jaar twee pitstops.
Max 25 rondes op banden. Opgebruikte banden nog minder.quote:Op zondag 30 november 2025 09:27 schreef raptorix het volgende:
Qua start moet het kunnen, gewoon direct de binnenlijn pakken, en zo lang mogelijk proberen door te rijden, de MC larens zullen dan tot een keuze gedwongen worden.
Neequote:Op zondag 30 november 2025 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Weten jullie nog de laatste keer dat Piastri op pole stond?
Zandvoort?quote:Op zondag 30 november 2025 10:53 schreef Nattekat het volgende:
De McLarens moeten elkaar er af rijden, anders is het voor Max wel over idd.quote:Op zondag 30 november 2025 09:15 schreef William_Papadin het volgende:
Verstappen is wel klaar ja. Benieuwd of Piastri nog gekke dingen gaat doen nu hij volop meedoet voor het WK.
Ja.quote:Op zondag 30 november 2025 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Plof Norris.quote:
quote:Op zondag 30 november 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Sow, Hamilton was totaal gebroken na de kwali
quote:Lewis post qualifying: “I was generally feeling better, we made changes, the car was feeling better, just wasn’t great.”
[I can only imagine the frustration, it’s been a tough weekend but there’ll be millions of fans all over the world tuning in to watch you tomorrow, to cheer you on, to be in your corner. What’s the message to them?]
“Um… I don’t really have a message right now…. Um…. I’m sorry… But I’m incredibly grateful for the support that I’ve had all year, I mean, I wouldn’t have made it through this year without them.”
Beetje medelijden met hem.quote:
Ik wil zo met hem ruilen hoor maar dan ook met alles.quote:Op zondag 30 november 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje medelijden met hem.
Hij lijkt me niet meer de GOAT.quote:Op zondag 30 november 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Sow, Hamilton was totaal gebroken na de kwali
Dus als Max zowel vandaag als volgende week Yuki op een lap zet en als eerste over de streep komt beide dagen en Lando vandaag uitvalt is Max geen WDC en is Yuki dus out?quote:Op zondag 30 november 2025 12:09 schreef byah het volgende:
Yuki is verteld dat hij geen stoeltje meer krijgt, behalve als Max WDC wordt. Wat zal er gebeuren als Yuki gelapped wordt..
Maar kom je dan nog wel hier om af en toe te huilen?quote:Op zondag 30 november 2025 11:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik wil zo met hem ruilen hoor maar dan ook met alles.
door?quote:Op zondag 30 november 2025 12:09 schreef byah het volgende:
Yuki is verteld dat hij geen stoeltje meer krijgt, behalve als Max WDC wordt. Wat zal er gebeuren als Yuki gelapped wordt..
Je ziet bij hem wel dat als de auto niet perfect is, hij er weinig mee kan, er moet wel heel wat gebeuren wil Ferrari dat volgend jaar wel bereiken.quote:Op zondag 30 november 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er geinsinueerd wordt dat Yuki de Mclarens van de baan af moet gaan tetsen om Max het kampioenschap te bezorgen.quote:
Meer met Leclerc.quote:Op zondag 30 november 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |