Een front row lockout betekent dat ze op de voorste rij staan op de grid. Dus ze hebben al een front row lockout.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het resultaat dan ook hetzelfde wordt
daar kan ik mee leven...quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het resultaat dan ook hetzelfde wordt
Allebei zou kunnen Hangt of staat allemaal met hoe goed die wegkomt van zijn plek denk ik. Als die goed weg is kan die een poging wagen voor P1.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:31 schreef Dazalbest1 het volgende:
Maar zal Norris morgen op Oscar jagen om p1 of in zijn spiegels moeten kijken ivm Max (iig start en 1e rondes). Zo zelfverzekerd zal hij nu toch niet tussen 1 en 3 staan lijkt mij.....
quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:18 schreef leclercsletters het volgende:
WHAT IS HAPPENING HERE 😭😭😭😭?????
quote:Gezien de problemen met zijn auto en de aard van het circuit in Lusail zal het voor Verstapen vroeg in de race moeten gebeuren. "Ik ga alles op alles zetten bij de start en in de eerste bochten. Het zal niet makkelijk worden en inhalen is ontzettend lastig hier."
vuurwerk.wmvquote:"De start wordt cruciaal", aldus Norris. "Daarna zal het waarschijnlijk saai worden. Over de titel denk ik nu niet na, ik focus op een goede start morgen."
Piastri staat morgen vooraan en heeft net als Verstappen weinig te verliezen. "De pole helpt me in ieder geval op weg", zei hij. "Het volgende doel is een goede start, dat maakt het leven een stuk eenvoudiger. So far so good, maar met twee verplichte pitstops kan er nog van alles gebeuren."
quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop dat Lando in bocht 1 een 1080 maakt en Oscar kampioen wordt.
En Max gewoon mooi tweede.
Een 1080?quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:59 schreef Symphonic het volgende:
1080, 1440, 4K.. als het maar goed in beeld wordt gebrachtquote:Op zaterdag 29 november 2025 23:59 schreef Symphonic het volgende:
Bij het viaplay commentaat op F1TV werd het tijdens de quali ook gezegd, dat Lando z'n ronde moest afbreken omdat Russell in de weg zou zitten.quote:
720 is beetje te magere kwaliteit, pas met een 1080 tel je een beetje mee maar ook nog net.quote:Op zondag 30 november 2025 00:18 schreef DKUp het volgende:
Dat is wel iets anders dan de 720 van Charles in de dramatische Ferrari....
6969 dan ben je pas koning.quote:Op zondag 30 november 2025 00:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
720 is beetje te magere kwaliteit, pas met een 1080 tel je een beetje mee maar ook nog net.
Liefst 8096 dan zit je echt aan topkwaliteit (22 volle rondjes..)
quote:Op zondag 30 november 2025 00:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een 1080?
Dat zou echt een prijs verdienen
quote:
Top 3 bedoel je?quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:45 schreef pmponer het volgende:
Gewoon 2x top 5 is genoeg voor Lando, die maak je de pis niet meer lauw
Gohquote:Op zondag 30 november 2025 07:57 schreef DeeBee het volgende:
Verstappen moet vanaf nu alles op alles zetten om elke ronde zo hard mogelijk te rijden
Oftewel de essentie van racen.quote:Op zondag 30 november 2025 07:57 schreef DeeBee het volgende:
Verstappen moet vanaf nu alles op alles zetten om elke ronde zo hard mogelijk te rijden
Je hoeft alleen de laatste meter vooraan te rijden om de race te winnen.quote:Op zondag 30 november 2025 07:57 schreef DeeBee het volgende:
Twee keer kans voor McLaren om de pitstop van Norris te verkloten.quote:Op zondag 30 november 2025 08:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vorig jaar was er drie keer een safety car?
Dan dit jaar twee pitstops.
Max 25 rondes op banden. Opgebruikte banden nog minder.quote:Op zondag 30 november 2025 09:27 schreef raptorix het volgende:
Qua start moet het kunnen, gewoon direct de binnenlijn pakken, en zo lang mogelijk proberen door te rijden, de MC larens zullen dan tot een keuze gedwongen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |