Ik waardeer je humor.quote:Op maandag 1 december 2025 17:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is niet grappig bedoeld.
LXIV merkte ook al terecht op dat Vd Leyen helemaal niet democratisch is. Poetin en Lukashenko houden tenminste nog verkiezingen. Maduro ook.
Nee, ook niet.quote:Op maandag 1 december 2025 15:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Trump hoort daar niet bij natuurlijk. V/d Leijen wel overigens
Nee oetlul. Von der Leyen heeft zich kandidaat gesteld en een meerderheid van de leden van het Europees Parlement was het eens met haar benoeming. En wie heeft die EP’ers gekozen denk je? Die zielige EU-is-kut-obsessie van jou gaat nergens over.quote:Op maandag 1 december 2025 17:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is niet grappig bedoeld.
LXIV merkte ook al terecht op dat Vd Leyen helemaal niet democratisch is. Poetin en Lukashenko houden tenminste nog verkiezingen. Maduro ook.
Ja, echt een baken van geluk, welvaart en mensenrechten daar in Pyongyang jaquote:Op maandag 1 december 2025 19:08 schreef CruzerXtreme het volgende:
wel vrolijker dan jij in elk geval
Jij zuigt graag het smegma-friemeltje van Kim Jong Un?quote:Op maandag 1 december 2025 19:08 schreef CruzerXtreme het volgende:
wel vrolijker dan jij in elk geval
Dat zegt toch niemand? Maar dat aan het democratische ethos van de EU het nodige valt te zeggen lijkt mij evident hoor. Je hoeft niet alleen Poetin of XI van achternaam te heten om autocratische trekken te vertonen.quote:Op maandag 1 december 2025 19:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, echt een baken van geluk, welvaart en mensenrechten daar in Pyongyang ja
Reageer eens op mijn eerdere post ipv eromheen te lullen. Von der Leyen is democratisch gekozen. Wat is er autocratisch aan de EU?quote:Op maandag 1 december 2025 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zegt toch niemand? Maar dat aan het democratische ethos van de EU het nodige valt te zeggen lijkt mij evident hoor. Je hoeft niet alleen Poetin of XI van achternaam te heten om autocratische trekken te vertonen.
Wat is de dagwaarde van schroot ijzer tegenwoordig?quote:Op zondag 30 november 2025 22:11 schreef sp3c het volgende:
de steun die wij als piepklein Nederland leverden is meer waard voor Oekraine dan die 10.000 ploppers voor Rusland
Of Von der Leyen democratisch gekozen is hangt af van je definitie.quote:Op maandag 1 december 2025 19:42 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn eerdere post ipv eromheen te lullen. Von der Leyen is democratisch gekozen. Wat is er autocratisch aan de EU?
O ja? Ze zit er omdat ze de steun heeft van een meerderheid van de EP-leden. Die jij en ik hebben kunnen kiezen. Dus ze is getrapt gekozen. En dat is gewoon democratisch. Dat het mandaat van de EC onduidelijk is doet daar niets aan af.quote:Op maandag 1 december 2025 20:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Of Von der Leyen democratisch gekozen is hangt af van je definitie.
quote:Op maandag 1 december 2025 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In retrospectief verklaart dit een hoop.
Bamquote:Op maandag 1 december 2025 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In retrospectief verklaart dit een hoop.
De monarchie kun je ook democratisch noemen omdat een meerderheid van de Nederlanders er voorstander van is.quote:Op maandag 1 december 2025 22:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
O ja? Ze zit er omdat ze de steun heeft van een meerderheid van de EP-leden. Die jij en ik hebben kunnen kiezen. Dus ze is getrapt gekozen. En dat is gewoon democratisch. Dat het mandaat van de EC onduidelijk is doet daar niets aan af.
Ik heb meer moeite met de monarchie en het feit dat wij als een van de weinige Europese landen geen gekozen burgemeester hebben, dan met Von der Leyen.
Zwaar overrated die beste democratie van de wereld die we zijn. Overal achterop maar geweldig democratisch. Genieten geblazen.quote:Op maandag 1 december 2025 22:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
O ja? Ze zit er omdat ze de steun heeft van een meerderheid van de EP-leden. Die jij en ik hebben kunnen kiezen. Dus ze is getrapt gekozen. En dat is gewoon democratisch. Dat het mandaat van de EC onduidelijk is doet daar niets aan af.
Ik heb meer moeite met de monarchie en het feit dat wij als een van de weinige Europese landen geen gekozen burgemeester hebben, dan met Von der Leyen.
Echt he, hoe zo met het woordje democratisch strooien terwijl ze eigenlijk ongekozen zijn.quote:Op maandag 1 december 2025 19:07 schreef Spablauw214 het volgende:
In Noord-Korea zijn trouwens ook verkiezingen! De Democratische Volksrepubliek. Wat een vrijheid, welvaart en patriottisme daar!
/s
Verklaart u nader?quote:Op maandag 1 december 2025 22:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Overal achterop maar geweldig democratisch.
Dat we bij elke malafide schurkenstaat (naar ons inzicht uiteraard) het euvel in het democratische proces wel kunnen aanwijzen.quote:
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.quote:Op maandag 1 december 2025 22:49 schreef ExTec het volgende:
Eh, ok.
Ik dacht voor een moment dat je valide kritiek had.
Grappenmaker. Dat is toch nog geen van die jandoedels hier ooit daadwerkelijk gelukt? Dat geneuzel over de EU is ook gewoon weer dom allerlei extremisten nablaten zonder enige kennis van zaken.quote:Op maandag 1 december 2025 22:49 schreef ExTec het volgende:
Eh, ok.
Ik dacht voor een moment dat je valide kritiek had.
weet ik veel?quote:Op maandag 1 december 2025 20:21 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Wat is de dagwaarde van schroot ijzer tegenwoordig?
Laat me ff weten als het moment daar is.quote:Op maandag 1 december 2025 22:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |