Laatste ronde deden de (toen) bezetten gebieden ook niet mee.quote:Op maandag 1 december 2025 13:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dan erken je als Oekraïne dat dat geen Oekraïens grondgebied meer is
Klopt, en die hadden zichzelf onafhankelijk verklaard van Oekraïne.quote:Op maandag 1 december 2025 13:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Laatste ronde deden de (toen) bezetten gebieden ook niet mee.
Rare grap.quote:
mens mag dromenquote:Op maandag 1 december 2025 15:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Trump hoort daar niet bij natuurlijk. V/d Leijen wel overigens
quote:Op maandag 1 december 2025 15:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rare grap.
Alleen xi wordt niet echt gekozen, ja door het polit bureau.
De rest zijn gewoon leiders die door het volk zijn gekozen. Hoewel ik soms mijn reserveringen heb bij de legitimiteit van de verkiezingen in Belarus.
Ja joh, het gaat allemaal heel transparant en uit vrije wil.quote:Op maandag 1 december 2025 15:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rare grap.
De rest zijn gewoon leiders die door het volk zijn gekozen. Hoewel ik soms mijn reserveringen heb bij de legitimiteit van de verkiezingen in Belarus.
Dit getrol is echt niet grappig meer.quote:Op maandag 1 december 2025 15:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rare grap.
Dat zijn er maar heel weinig. Deze oorlog heeft grote volksverhuizingen tot gevolg gehad waarbij de etnische Oekraïners meestal richting westen vluchten en degenen die wel zitten te wachten op Russisch bestuur achterblijven en wachten.quote:Op zondag 30 november 2025 23:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hoe ga je de 'bezette' Oekraïners bereiken? Of hebben die dan geen stem over hun lot?
Het is ongrondwettelijk als de noodsituatie van kracht is en die is normaal van kracht tijdens een oorlog.quote:Op maandag 1 december 2025 08:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb is dat verkiezingen in oorlogstijd ongrondwettelijk zijn in Oekraïne.
Dus die hele discussie daarover is onzinnig.
Dat zou kunnen inderdaad als hij betrokken is bij het schandaal. Dan zal het parlement nieuw bestuur aan moeten stellen.quote:Op maandag 1 december 2025 09:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Grondwet of niet, als Zelensky opgepakt zou worden dan moet er toch iets gebeuren. Maar ik denk dus niet dat ze dit doen. In ieder geval niet voor de oorlog voorbij is.
Is niet grappig bedoeld.quote:Op maandag 1 december 2025 16:44 schreef sp3c het volgende:
ik vond het wel grappig dat hij de grap wel snapte
Je bent ook idd niet grappig, nee.quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 17:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is niet grappig bedoeld.
LXIV merkte ook al terecht op dat Vd Leyen helemaal niet democratisch is. Poetin en Lukashenko houden tenminste nog verkiezingen. Maduro ook.
Ziekelijk obsessief eerder.quote:
On par met McD's en Starbucks, dus.quote:The economic “flagship” of Russia now makes less money than:
• Apple — roughly three days of revenue
• Microsoft — four to five days
• Saudi Aramco — about 48 hours
• Meta (Facebook) — around one week
• Visa — 10–12 days
• ExxonMobil — roughly two weeks
• McDonald’s — seven months of income
• Starbucks — eight months of revenue
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |