sowquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:31 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik denk dat het kampioenschap afhangt van de kwali straks. Als Norris weer 1/2 wordt met max erachter is het klaar.
Dit lag aan de baan uiteraard, niet aan dat het een sprint isquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:31 schreef Nattekat het volgende:
And the crowd goes mild!
Waarom kijk ik sprintaids...
Broken record.quote:
weten ze nu al wat ze willen of nietquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:33 schreef HiDiHo het volgende:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 12 (ANT) UNDER INVESTIGATION - TRACK LIMITS
Dus tochquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:33 schreef HiDiHo het volgende:
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 12 (ANT) - TRACK LIMITS
ja wachten of Kimi een straf zou krijgen was inderdaad echt spannendquote:
puntje van mijn stoel momentquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja wachten of Kimi een straf zou krijgen was inderdaad echt spannend
De vorige sprint die ik keek was niet veel beterquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit lag aan de baan uiteraard, niet aan dat het een sprint is
Logisch, een andere auto kan altijd grotere puntenverschillen maken dan dezelfde auto.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
Lando ziet Oscar niet als bedreiging blijkbaar, alleen Max
Hij zou ook moeten stoppen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:33 schreef QuidProJoe het volgende:
Hamilton de laatste van de niet-stoppers
Alleem te laat.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Netjes Oscar. Vorm helemaal terug zoals in Zandvoort.
Behalve z'n pole starts was Norris fucking consistent wat bedoel je?quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:35 schreef Newone82 het volgende:
Jammer dat Max geen kampioen gaat worden.
Was een kleine kans. Norris, absoluut niet de beste rijder dit jaar.
Max heeft maar 1 grote fout gemaakt dit jaar, was Spanje.
Norris en Piastri veel meer. Kampioen van de armoede die Norris.
Nou, broekje moet uitgewrongen worden.quote:
Daar was wel emotie voor Oscar begrippen. Hij zei zelfs: "Let's keep it going"quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:35 schreef greysbones het volgende:
Oscar weinig emotie
sprintje voor hem
dan de race voor Norris dealtje??
Oscar toont we vaker niet veel emotie.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:35 schreef greysbones het volgende:
Oscar weinig emotie
sprintje voor hem
dan de race voor Norris dealtje??
Je hebt bijvoorbeeld Vegas niet gezien? Choken bij de start.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Behalve z'n pole starts was Norris fucking consistent wat bedoel je?
Hij heeft Oscar in zijn Zak.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
Lando ziet Oscar niet als bedreiging blijkbaar, alleen Max
consistent betekent niet nooit een foutje, maar de beste man rijdt over het algemeen consistent goed.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:37 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Je hebt bijvoorbeeld Vegas niet gezien? Choken bij de start.
Veel meer van dit soort foutjes Norris.
Onderschat je de invloed van een coureur dan nietquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Logisch, een andere auto kan altijd grotere puntenverschillen maken dan dezelfde auto.
[..]
Hij zou ook moeten stoppen.
Als de McLaren niet gaat morgen of volgende race dan heeft Piastri daar ook last van. Dan zal Verstappen veel meer op hem in kunnen lopen dan Piastri.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Onderschat je de invloed van een coureur dan niet
Probeert Max te pesten, BIG MISTAKEquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris “didn’t see him”
Oh dear..
wel een van de saaiste.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:49 schreef Zwoerd het volgende:
Dit moet het saaiste stukje racen zijn geweest dat ik ooit in mijn leven heb gezien.
Voor hetzelfde geld staan Verstappen, Russell en Piastri voor Norris. Zo groot zijn de verschillen niet.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:49 schreef vul_maar_in het volgende:
RB heeft nog meer afstelling nodig, max op p4 als ik voorspelde. Hopen op een wonder ingeving voor de kwali maar ik zie het somber in.
We kunnen hopen. Maar Mclaren hoeft niks te doen en RB moet gokken op de laatste tweaks.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld staan Verstappen, Russell en Piastri voor Norris. Zo groot zijn de verschillen niet.
Waarom krijgt die gozer zoveel spreektijdquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:53 schreef 3rr0r het volgende:
Djoko aan het woord, klinkt alsof hij verkouden is
Hoop data erbij, het is niet dat de kaarten helemaal opnieuw geschud zijn maar als Tsunoda zo goed ging dan moeten er toch nog 4 tienden voor Verstappen in zitten terwijl dat voor Norris misschien maar 1 of 2 is.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
We kunnen hopen. Maar Mclaren hoeft niks te doen en RB moet gokken op de laatste tweaks.
hoop doet levenquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoop data erbij, het is niet dat de kaarten helemaal opnieuw geschud zijn maar als Tsunoda zo goed ging dan moeten er toch nog 4 tienden voor Verstappen in zitten terwijl dat voor Norris misschien maar 1 of 2 is.
Qatar heeft waarschijnlijk een hoop geld betaald om hem daar naartoe te krijgen, dan zal dit wel part of the deal geweest zijn met de FOM.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom krijgt die gozer zoveel spreektijd
Omdat hij een grootheid in sport is natuurlijkquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom krijgt die gozer zoveel spreektijd
Ja als tennisser. Zie liever dat ze het gewoon over de race hebbenquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat hij een grootheid in sport is natuurlijk
Zoveel valt daar ook niet over te zeggen en dat doen ze ook toch gewoon ervoor en ernaquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja als tennisser. Zie liever dat ze het gewoon over de race hebben
hij was bezig met een inhaalwedstrijdquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:11 schreef Perox het volgende:
"Ferrari is a nightmare for Lewis"
Ik dacht juist andersom
Enige dat hem opvrolijkt bij Ferrari is zijn bankrekeningquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:11 schreef Perox het volgende:
"Ferrari is a nightmare for Lewis"
Ik dacht juist andersom
Dat geloof ik dus niet. lewis is echt heel erg triest. Die wil winnen of iig niet voor lul staan.quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Enige dat hem opvrolijkt bij Ferrari is zijn bankrekening
Blijven doneren.quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:47 schreef R-woud93 het volgende:
Dit was echt een bijzonder saaie sprint
Weet niet wat je had verwacht maar volgens mij heeft de sprint van Qatar nog nooit iets geweldigs opgeleverd.quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:47 schreef R-woud93 het volgende:
Dit was echt een bijzonder saaie sprint
Max lacht hem vierkant uitquote:Op zaterdag 29 november 2025 17:51 schreef Newone82 het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)-idee-van-heeft.html
Zo die Norris geeft eens een keer een weerwoord tegen Max.
No shit Sherlock lolquote:Op zaterdag 29 november 2025 17:52 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.planetf1.com/(...)so-bad-comment-qatar
[ afbeelding ]
Norris kan hem in zijn achteruit uitrijden en hij is nog steeds WK.quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:44 schreef Newone82 het volgende:
Norris hoeft nog maar twee keer 3e te worden en is kampioen.
Easy, Norris is kampioen.
Vroeg.quote:
Op tijd voor de preshow.quote:
Laat je niks aanleunen door die blauwe hoor!quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op tijd voor de preshow.
Goed interview net met Max.
quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Perox gaat zo teleurgesteld zijn als ik straks weer wegga
je kijkt voor het eerst sinds 3 maand ofzo?quote:
Ik heb haar een aantal races niet gezien.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kijkt voor het eerst sinds 3 maand ofzo?
Moet de motor het wel volhouden, gesproken is dat hun beide motoren op het randje zittenquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:44 schreef Newone82 het volgende:
Norris hoeft nog maar twee keer 3e te worden en is kampioen.
Easy, Norris is kampioen.
Dat krijgt niemand opquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:04 schreef vul_maar_in het volgende:
30! (27+3 iglo vistick megapack gehaald voor de airfryer) Beetje aromat en viskruiden erop... Vreet die dingen als lange vingers![]()
#viesdik
Ja, veel snap onderstuur, dat zien we niet vaak.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:44 schreef DKUp het volgende:
De auto van Ferrari is echt verschrikkelijk als je Leclerc erin ziet rijden.
Allemaal geruchten.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:49 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Moet de motor het wel volhouden, gesproken is dat hun beide motoren op het randje zitten
dus tja neem je het risico of pak je een eventuele straf nu voor het wisselen dan volgende week met kans op ploffen
sinds Ferrari zich heeft afgesplitst van Fiat, is het niet meer wat het ooit wasquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:44 schreef DKUp het volgende:
De auto van Ferrari is echt verschrikkelijk als je Leclerc erin ziet rijden.
@ESF1Gamerquote:
Dan moet je haar toch beter vastbinden.quote:
Elastiek.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan moet je haar toch beter vastbinden.
Das een ander deel van FOK!quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
elastiekjes zijn niet meer wat ze geweest zijnquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Pia gaat champ wordenquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:58 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Allemaal geruchten.
Feit is dat Norris dat makkelijk gaat binnen hangelen nu hij nog twee keer derde hoeft te worden.
en ik gun het Piastri van hartequote:
Om die zure gezichten te zien bij mclaren.quote:
maakt het niet minder erg.quote:
Die zal wel een verkeerd paadje hebben genomen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:07 schreef HiDiHo het volgende:
FIA STEWARDS: PIT LANE INCIDENT INVOLVING CAR 23 (ALB) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS
Q1 pas he.quote:
Pitlane gedoe wat nergens op slaat.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die zal wel een verkeerd paadje hebben genomen.
Snap Hamilton wel.quote:
nee, driver evolutionquote:
Was te verwachten.quote:
bij het schakelenquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
Max weer klagen over springen van de auto
dat ze dat nu nog niet verholpen hebben......quote:
Zondag een motorplof.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:14 schreef Newone82 het volgende:
Dit weekend is over, McLaren veel sneller dan de rest.
enkel als ze er net een nieuwe motor in hebben lijkt hetquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
dat ze dat nu nog niet verholpen hebben......
Alle praatjes ook van zogenaamde kenners dat ze nu ‘erop en erover’ zouden gaan (niet Verstappen zelf overigens). Ik zie er het hele weekend helemaal niks van terug. McLaren heeft het allemaal prima voor elkaar en RBR worstelt weer als vanouds. Wat een sof.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:14 schreef Newone82 het volgende:
Dit weekend is over, McLaren veel sneller dan de rest.
Het zweet dat nu het sturen beïnvloet?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
Russell heeft weer een raar gevoel van binnen
ow nee
met sturen
Ik las even 'investigated after the season' maar ze zijn dus best snel alsnogquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:07 schreef HiDiHo het volgende:
FIA STEWARDS: PIT LANE INCIDENT INVOLVING CAR 23 (ALB) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS
Yes. Spannend einde seizoen gaat als aan nachtkaars uit.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Alle praatjes ook van zogenaamde kenners dat ze nu ‘erop en erover’ zouden gaan (niet Verstappen zelf overigens). Ik zie er het hele weekend helemaal niks van terug. McLaren heeft het allemaal prima voor elkaar en RBR worstelt weer als vanouds. Wat een sof.
laat het losquote:
Flopshowquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:16 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Yes. Spannend einde seizoen gaat als aan nachtkaars uit.
teveel vermogen?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
enkel als ze er net een nieuwe motor in hebben lijkt het
na een race is het terug
Max moet eerder schakelen dus dan heeft ie minder toeren denk ik..dus minder trekkrachtquote:
die moet zover achteraan starten zodat hij blauwe vlaggen kan negeren of Norris er af kan tikkenquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Yuki ook weer met een wanprestatie.
Snap er weinig van. Zo'n goede sprintkwali met prima tijden en nu langzamer zijn dan gister ...quote:
Setup aanpassing?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Snap er weinig van. Zo'n goede sprintkwali met prima tijden en nu langzamer zijn dan gister ...
OK.quote:
Pit stop zo doen dat hij vlak bij Norris uitkomtquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:20 schreef Zorro het volgende:
Ik denk niet dat Yuki morgen mee gaat helpen.
Watskeburt?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
START OF Q2 WILL BE DELAYED
buy the first cornerquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad.
Inderdaad. Hebben ze daar ook iets aangepast?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Snap er weinig van. Zo'n goede sprintkwali met prima tijden en nu langzamer zijn dan gister ...
Ik vind dat zo geestig hè.quote:
**&^&^%&&**%^$%$*quote:
ik hartje lollipopmanquote:
FUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCK.quote:
Wat denk je?quote:
Potjandoriequote:
potverdriedubbeltjesquote:
ik dacht dat de aftocht van Vettel bij Ferrari triest wasquote:
Niet bepaald zijn zwanenzangquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:25 schreef Nizno het volgende:
blij dat ze bij F1TV even aandacht hebben voor het rondje van Hamilton
oud nieuwsquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:25 schreef Rnie het volgende:
Hamilton MOEST meer verdienen dan Verstappen.
Let that sink in.
Ik vraag me af hoeveel Ferrari er voor over heeft om zijn contract af te kopenquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:26 schreef Perox het volgende:
Godsnogantoe een hele analyse van HAM terwijl het grootste probleem de gedemotiveerde ouwe man achter het stuur is.
Zilly boy.quote:
Verhipquote:
Aandachtshoeren.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:27 schreef ondeugend het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen babies meenemen naar een racetrack
Baby en ouders worden er niet blij van. Waarom?
Bring in the Bearman!quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel Ferrari er voor over heeft om zijn contract af te kopen
Ja, dat postte ik een paar maanden terug ook al.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:27 schreef ondeugend het volgende:
verdraaitquote:
Whatt??quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
START OF Q2 WILL BE DELAYED
ik denk dat het afhangt van hoe negatief HAM blijft in de persquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel Ferrari er voor over heeft om zijn contract af te kopen
Moeten zij wetenquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:27 schreef ondeugend het volgende:
The long walk.quote:
Bij Mercedes draaide alles om Hamilton, bij Ferrari draait alles om Ferrari.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Not a terrible lap from Lewis." - zoon Brundle relativeert bij F1TV.
even in een rood pakje hijsen voor de nieuwe fotoquote:
Ja ze zien bij Ferrari zelf vooral Ferrari als mythisch merk terwijl ze al jaren eigenlijk nauwelijks wat presterenquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bij Mercedes draaide alles om Hamilton, bij Ferrari draait alles om Ferrari.
Dat laatste is ook waarom die al sinds 2007 geen Wk meer zijn geworden
Er is vast wel iemand die dat kan doen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
even in een rood pakje hijsen voor de nieuwe foto
Aiquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die dat kan doen.
Die zie ik volgend jaar niet meer van start gaan.quote:
niet hard genoeg maar wel een lekker rondjequote:
Nogal.quote:
De meest overschatte coureur uit de geschiedenis van de F1. Zijn vorm zal niet groots zijn maar dit had hem 5 jaar geleden ook kunnen overkomen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:26 schreef Perox het volgende:
Godsnogantoe een hele analyse van HAM terwijl het grootste probleem de gedemotiveerde ouwe man achter het stuur is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kt die commentator als lollipop Norris?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |