Max moet eerder schakelen dus dan heeft ie minder toeren denk ik..dus minder trekkrachtquote:
die moet zover achteraan starten zodat hij blauwe vlaggen kan negeren of Norris er af kan tikkenquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Yuki ook weer met een wanprestatie.
Snap er weinig van. Zo'n goede sprintkwali met prima tijden en nu langzamer zijn dan gister ...quote:
Setup aanpassing?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Snap er weinig van. Zo'n goede sprintkwali met prima tijden en nu langzamer zijn dan gister ...
OK.quote:
Pit stop zo doen dat hij vlak bij Norris uitkomtquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:20 schreef Zorro het volgende:
Ik denk niet dat Yuki morgen mee gaat helpen.
Watskeburt?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
START OF Q2 WILL BE DELAYED
buy the first cornerquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad.
Inderdaad. Hebben ze daar ook iets aangepast?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Snap er weinig van. Zo'n goede sprintkwali met prima tijden en nu langzamer zijn dan gister ...
Ik vind dat zo geestig hè.quote:
**&^&^%&&**%^$%$*quote:
ik hartje lollipopmanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |