dat ze dat nu nog niet verholpen hebben......quote:
Zondag een motorplof.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:14 schreef Newone82 het volgende:
Dit weekend is over, McLaren veel sneller dan de rest.
enkel als ze er net een nieuwe motor in hebben lijkt hetquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
dat ze dat nu nog niet verholpen hebben......
Alle praatjes ook van zogenaamde kenners dat ze nu ‘erop en erover’ zouden gaan (niet Verstappen zelf overigens). Ik zie er het hele weekend helemaal niks van terug. McLaren heeft het allemaal prima voor elkaar en RBR worstelt weer als vanouds. Wat een sof.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:14 schreef Newone82 het volgende:
Dit weekend is over, McLaren veel sneller dan de rest.
Het zweet dat nu het sturen beïnvloet?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
Russell heeft weer een raar gevoel van binnen
ow nee
met sturen
Ik las even 'investigated after the season' maar ze zijn dus best snel alsnogquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:07 schreef HiDiHo het volgende:
FIA STEWARDS: PIT LANE INCIDENT INVOLVING CAR 23 (ALB) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS
Yes. Spannend einde seizoen gaat als aan nachtkaars uit.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Alle praatjes ook van zogenaamde kenners dat ze nu ‘erop en erover’ zouden gaan (niet Verstappen zelf overigens). Ik zie er het hele weekend helemaal niks van terug. McLaren heeft het allemaal prima voor elkaar en RBR worstelt weer als vanouds. Wat een sof.
laat het losquote:
Flopshowquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:16 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Yes. Spannend einde seizoen gaat als aan nachtkaars uit.
teveel vermogen?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
enkel als ze er net een nieuwe motor in hebben lijkt het
na een race is het terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |