Sympathiekquote:
huh?quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
16 auto's op de grid voor de sprint
Alpines, Hamilton en Stroll uit de pitstraat.quote:
geen Strollingball genotquote:Op zaterdag 29 november 2025 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alpines, Hamilton en Stroll uit de pitstraat.
quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
Ben bang dat het na vandaag klaar is en Abu Dhabi volgende week alleen nog voor de sier is
quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max maalt er wellicht niet om als hij niet de titel haalt. Jammer maar helaas, dus hoeven wij ook niet in zak en as te zitten
Na vandaag kan het überhaupt onmogelijk klaar zijn voor Max.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
Ben bang dat het na vandaag klaar is en Abu Dhabi volgende week alleen nog voor de sier is
Nice reverse jinx 8/10quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
Ach, dankzij Max hebben we in ieder geval nog een beetje spannend seizoen gehad ipv pure dominantie door McLarenquote:
En Max heeft ook wel wat puntjes verspeeld in eerdere races dus om alleen de fouten van Mclaren aan te wijzen is ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, dankzij Max hebben we in ieder geval nog een beetje spannend seizoen gehad ipv pure dominantie door McLaren
quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
16 auto's op de grid voor de sprint
Elke rijder heeft een wel een keer puntjes verspeeld, dat zal niet d doorslaggevende factor zijnquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
En Max heeft ook wel wat puntjes verspeeld in eerdere races dus om alleen de fouten van Mclaren aan te wijzen is ook weer zoiets.
Dat was niet wat ik bedoelde maar het is wel waar :pquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke rijder heeft een wel een keer puntjes verspeeld, dat zal niet d doorslaggevende factor zijn
Dan had hij in Barcelona mss z'n verlies moeten nemen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En als die het op 1 punt verliest?
Had die sowieso moeten doen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan had hij in Barcelona mss z'n verlies moeten nemen.
Als m'n oma wielen had... dan was ze een F1-wagen.
F1TV pushmelding?quote:
had half 3 in mijn hoofdquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV pushmelding?
Ik begon echt extreem aan mezelf te twijfelen toen ik die zag net, en dat zou al een paar minuten te laat zijn geweest
doordat gisteren alles om half wasquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
had half 3 in mijn hoofd
geen idee waarom
gemiste kansquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:45 schreef HiDiHo het volgende:
Hola
RISK OF RAIN FOR F1 SPRINT IS 0%
Na vandaag is het sowieso nog niet klaarquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
DITquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:48 schreef Nattekat het volgende:
Maar; present
Ja, kat bij een sprintrace. Ook al heb ik er stiekem gewoon een paar gezien al dit seizoen.
of een pruikquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:49 schreef vosss het volgende:
Ik hoop dat het nog niet klaar is na morgen. Sterker nog, ik hoop dat Max de titel pakt dit haar; ik heb dat halve biertje wel verdient dacht ik zo
quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:48 schreef Nattekat het volgende:
Maar; present
Ja, kat bij een sprintrace. Ook al heb ik er stiekem gewoon een paar gezien al dit seizoen.
ik voel me Stig vandaagquote:
Al besprokenquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Max doet een praatje met Toto. Niets bijzonders, maar verwacht honderden nieuwsberichten over die 15 seconde interactie tussen deze twee.
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:48 schreef Nattekat het volgende:
Maar; present
Er gaat een band ploffen. U las het hier eerst.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik voel me Stig vandaag
ik zie het niet gebeuren
ik heb even snel in mijn glazenbol gekekenquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er gaat een band ploffen. U las het hier eerst.
Dat hadden we toch al gelezen dat de FIA en Pirelli nogal een beetje huiverig zijn en flinke sneden geconstateerd hebben gister op alle banden. Plus er is een max aantal ronden ingesteld.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er gaat een band ploffen. U las het hier eerst.
Kan niet.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:53 schreef William_Papadin het volgende:
Norris gaat het WK nu met de sprint al pakken.
lekker laten dromenquote:
Zoals in 2023 met beide Mercedessen?quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb even snel in mijn glazenbol gekeken
Russell tetst er een McLaren af
niet duidelijk welke
Zeg ons dat je niet kan rekenen zonder te zeggen dat je niet kan rekenen!quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:53 schreef William_Papadin het volgende:
Dat zou uiterst knap zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:53 schreef William_Papadin het volgende:
perez mexico 2023(?)quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:54 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd of Tsunoda eindelijk zijn geld eens waard gaat zijn en op z'n Bortoleto's de eerste bocht in kegelt.
Hij kan zo bij Bottas in de leerquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris na de vraag of de sprint een test is of alleen punten veiligstellen: ik focus me alleen op de run naar bocht 1 en ronde één.
Als die dat goed uitvoert komt het goed.
Haten op Olavquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:55 schreef Zorro het volgende:
Ik spreek hierbij mijn afkeur uit voor het vreselijk Mol-isme "tetsen".
Dat was echt bizar wat die Bortoleto deed. Had die wel een raceban voor mogen krijgenquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:54 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd of Tsunoda eindelijk zijn geld eens waard gaat zijn en op z'n Bortoleto's de eerste bocht in kegelt.
Het is tegenwoordig letterlijk een eigen keuze om nog naar Mol te luisteren.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:55 schreef Zorro het volgende:
Ik spreek hierbij mijn afkeur uit voor het vreselijke Mol-isme "tetsen".
haten op Olav!quote:
Met het grootste genoegen.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:55 schreef Zorro het volgende:
dat kan in Zandvoort ook nietquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer dat er op deze baan niet ingehaald kan worden.
Dat was een herhaling van I Believe I can Fly uit België 2022quote:
Zandvoort 2023 enters the chatquote:
whuut?quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
DRS DISABLED
27 seconden geleden
Gaat pas aan na ronde 1.quote:
Geen idee, zal wel standaard zijnquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
DRS DISABLED
27 seconden geleden
Prima bezig.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:55 schreef Zorro het volgende:
Nee, faal van de bandencomputer.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:00 schreef greysbones het volgende:
Pia op de harde band?
of
edit
medium dus
Water is nat.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
De bandencomputer klopt dus niet ...
vond het al zo raarquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, faal van de bandencomputer.
je kunt gewoon verhuizenquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Waarom wonen wij niet in een land waar het altijd lekker warm is.
50/50.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:01 schreef superniger het volgende:
Wat zijn de kansen voor onze Max?
jaquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:01 schreef superniger het volgende:
Wat zijn de kansen voor onze Max?
Omdat we dan die warme periode extra waarderen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Waarom wonen wij niet in een land waar het altijd lekker warm is.
Is zelfs al vervangen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:02 schreef greysbones het volgende:
mag Max na de sprint zijn vloer vervangen?
gerepareerd toch?quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is zelfs al vervangen.
Correct jaquote:
Nee, water maakt nat.quote:
Die twee dingen hebben dan ook niets met elkaar te makenquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Yuki heeft gedaan wat ie beloofd had
En iedereen lachte hem uit.
ik had liever een spectaculairequote:
Er werd gegrapt dat hij bij het gelapt worden zou moeten toeslaanquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die twee dingen hebben dan ook niets met elkaar te maken
De McLarens rijden nog, dus daar zal het toch op aan moeten komenquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er werd gegrapt dat hij bij het gelapt worden zou moeten toeslaan
welke race kijk jij>quote:
hij kan sectors pakken wat ie wil maar ik zie hem niet inhalen. maar ik zit er grag naast hor.quote:
je hebt het over geen pacequote:Op zaterdag 29 november 2025 15:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
hij kan sectors pakken wat ie wil maar ik zie hem niet inhalen. maar ik zit er grag naast hor.
yep, dit gaat pas wat worden als Norris niet voorbij Russell kan komen.quote:
johquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
CAR 16 (LEC) TIME 1:26.111 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 5 LAP 3 17:07:06
die zou geen DRS moeten krijgen als ik nu kijkquote:
nog 11 rondjes van ditquote:
morgen gaat het niet veel anders zijn ben ik bangquote:
Dan zijn er in elk geval nog wat pitstops.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
morgen gaat het niet veel anders zijn ben ik bang
geen pace hebben is wat anders dan er niet voorbij gaanquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:17 schreef vul_maar_in het volgende:
max heeft pace blah blah. gewoon 4e.
Norris kan Verstappen gewoon voorbij laten. Dat maakt voor het grote plaatje geen enkel verschilquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:16 schreef vul_maar_in het volgende:
russell moet norris een beetje gaan ophouden anders is het klaar,
Truequote:Op zaterdag 29 november 2025 15:17 schreef FireFox1 het volgende:
Kampioenschap is gespeeld, Norris wordt WK
niet genoeg zeg ik. Max is normaal sneller dan het veld.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen pace hebben is wat anders dan er niet voorbij gaan
Alsof dat gaat gebeurenquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Norris kan Verstappen gewoon voorbij laten. Dat maakt voor het grote plaatje geen enkel verschil
Dat is al snel.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:18 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 22 (TSU) - TRACK LIMITS
Is max dichtbij genoeg om dit relevant te maken?quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Norris kan Verstappen gewoon voorbij laten. Dat maakt voor het grote plaatje geen enkel verschil
die is bezig met een inhaalracequote:
quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof dat gaat gebeuren
Ik reageerde op eerder berichten waarin de hoop werd uitgesproken dat Norris door Russell opgehouden zou wordenquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Is max dichtbij genoeg om dit relevant te maken?
quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:21 schreef HiDiHo het volgende:
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 22 (TSU) - TRACK LIMITS
Dat is snel.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:21 schreef HiDiHo het volgende:
doorkachelenquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:21 schreef HiDiHo het volgende:
eens. En als hij Lando eraf rijdt morgen mag hij een jaar blijven van mequote:Op zaterdag 29 november 2025 15:23 schreef Perox het volgende:
Yuki heeft precies gedaan wat ie moest doen, de rest is niet van belang.
inmiddels is hij alweer op de baanquote:
hij moest wel. Was op 7 rondjes oude mediums gestart, dus hij moest wel, want max 25 ronden op een setjequote:
maar dat isquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij moest wel. Was op 7 rondjes oude mediums gestart, dus hij moest wel, want max 25 ronden op een setje
ze gaan er van uit dat hij het morgen beter doetquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij was het ingecalculeerd
Morgen echte punten. Niet dat ie dan punten haalt maar toch.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij was het ingecalculeerd
Blijkbaar? Waar blijkt dat uit?quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
Lando ziet Oscar niet als bedreiging blijkbaar, alleen Max
quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Piastri: good vibrations.
quote:
Wel sportief van hem.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:26 schreef HiDiHo het volgende:
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 12 (ANT) - TRACK LIMITS
2 verplichte stops.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dan morgen ook nog zo'n saaie race, want iedereen heeft dezelfde strategie.
Gaat lekker.quote:
Omdat het anders had kunnen gaan :pquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:31 schreef Nattekat het volgende:
And the crowd goes mild!
Waarom kijk ik sprintaids...
hier welquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:31 schreef Tijn het volgende:
Ze kunnen de sprint ook 2 laps maken, dat zou hetzelfde resultaat opleveren
Zodat je er lekker over kan klagen?quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:31 schreef Nattekat het volgende:
And the crowd goes mild!
Waarom kijk ik sprintaids...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |