had half 3 in mijn hoofdquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV pushmelding?
Ik begon echt extreem aan mezelf te twijfelen toen ik die zag net, en dat zou al een paar minuten te laat zijn geweest
doordat gisteren alles om half wasquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
had half 3 in mijn hoofd
geen idee waarom
gemiste kansquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:45 schreef HiDiHo het volgende:
Hola
RISK OF RAIN FOR F1 SPRINT IS 0%
Na vandaag is het sowieso nog niet klaarquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
Ben bang dat het na vandaag klaar is en Abu Dhabi volgende week alleen nog voor de sier is
DITquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:48 schreef Nattekat het volgende:
Maar; present
Ja, kat bij een sprintrace. Ook al heb ik er stiekem gewoon een paar gezien al dit seizoen.
of een pruikquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:49 schreef vosss het volgende:
Ik hoop dat het nog niet klaar is na morgen. Sterker nog, ik hoop dat Max de titel pakt dit haar; ik heb dat halve biertje wel verdient dacht ik zo
quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:48 schreef Nattekat het volgende:
Maar; present
Ja, kat bij een sprintrace. Ook al heb ik er stiekem gewoon een paar gezien al dit seizoen.
ik voel me Stig vandaagquote:
Al besprokenquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Max doet een praatje met Toto. Niets bijzonders, maar verwacht honderden nieuwsberichten over die 15 seconde interactie tussen deze twee.
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:48 schreef Nattekat het volgende:
Maar; present
Er gaat een band ploffen. U las het hier eerst.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik voel me Stig vandaag
ik zie het niet gebeuren
ik heb even snel in mijn glazenbol gekekenquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er gaat een band ploffen. U las het hier eerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |