Dat hadden we toch al gelezen dat de FIA en Pirelli nogal een beetje huiverig zijn en flinke sneden geconstateerd hebben gister op alle banden. Plus er is een max aantal ronden ingesteld.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er gaat een band ploffen. U las het hier eerst.
Kan niet.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:53 schreef William_Papadin het volgende:
Norris gaat het WK nu met de sprint al pakken.
lekker laten dromenquote:
Zoals in 2023 met beide Mercedessen?quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb even snel in mijn glazenbol gekeken
Russell tetst er een McLaren af
niet duidelijk welke
Zeg ons dat je niet kan rekenen zonder te zeggen dat je niet kan rekenen!quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:53 schreef William_Papadin het volgende:
Dat zou uiterst knap zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:53 schreef William_Papadin het volgende:
perez mexico 2023(?)quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:54 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd of Tsunoda eindelijk zijn geld eens waard gaat zijn en op z'n Bortoleto's de eerste bocht in kegelt.
Hij kan zo bij Bottas in de leerquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris na de vraag of de sprint een test is of alleen punten veiligstellen: ik focus me alleen op de run naar bocht 1 en ronde één.
Als die dat goed uitvoert komt het goed.
Haten op Olavquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:55 schreef Zorro het volgende:
Ik spreek hierbij mijn afkeur uit voor het vreselijk Mol-isme "tetsen".
Dat was echt bizar wat die Bortoleto deed. Had die wel een raceban voor mogen krijgenquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:54 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd of Tsunoda eindelijk zijn geld eens waard gaat zijn en op z'n Bortoleto's de eerste bocht in kegelt.
Het is tegenwoordig letterlijk een eigen keuze om nog naar Mol te luisteren.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:55 schreef Zorro het volgende:
Ik spreek hierbij mijn afkeur uit voor het vreselijke Mol-isme "tetsen".
haten op Olav!quote:
Met het grootste genoegen.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:55 schreef Zorro het volgende:
dat kan in Zandvoort ook nietquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer dat er op deze baan niet ingehaald kan worden.
Dat was een herhaling van I Believe I can Fly uit België 2022quote:
Zandvoort 2023 enters the chatquote:
whuut?quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
DRS DISABLED
27 seconden geleden
Gaat pas aan na ronde 1.quote:
Geen idee, zal wel standaard zijnquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
DRS DISABLED
27 seconden geleden
Prima bezig.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:55 schreef Zorro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |