Max moet eerder schakelen dus dan heeft ie minder toeren denk ik..dus minder trekkrachtquote:
die moet zover achteraan starten zodat hij blauwe vlaggen kan negeren of Norris er af kan tikkenquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Yuki ook weer met een wanprestatie.
Snap er weinig van. Zo'n goede sprintkwali met prima tijden en nu langzamer zijn dan gister ...quote:
Setup aanpassing?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Snap er weinig van. Zo'n goede sprintkwali met prima tijden en nu langzamer zijn dan gister ...
OK.quote:
Pit stop zo doen dat hij vlak bij Norris uitkomtquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:20 schreef Zorro het volgende:
Ik denk niet dat Yuki morgen mee gaat helpen.
Watskeburt?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
START OF Q2 WILL BE DELAYED
buy the first cornerquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad.
Inderdaad. Hebben ze daar ook iets aangepast?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Snap er weinig van. Zo'n goede sprintkwali met prima tijden en nu langzamer zijn dan gister ...
Ik vind dat zo geestig hè.quote:
**&^&^%&&**%^$%$*quote:
ik hartje lollipopmanquote:
FUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCK.quote:
Wat denk je?quote:
Potjandoriequote:
potverdriedubbeltjesquote:
ik dacht dat de aftocht van Vettel bij Ferrari triest wasquote:
Niet bepaald zijn zwanenzangquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:25 schreef Nizno het volgende:
blij dat ze bij F1TV even aandacht hebben voor het rondje van Hamilton
oud nieuwsquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:25 schreef Rnie het volgende:
Hamilton MOEST meer verdienen dan Verstappen.
Let that sink in.
Ik vraag me af hoeveel Ferrari er voor over heeft om zijn contract af te kopenquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:26 schreef Perox het volgende:
Godsnogantoe een hele analyse van HAM terwijl het grootste probleem de gedemotiveerde ouwe man achter het stuur is.
Zilly boy.quote:
Verhipquote:
Aandachtshoeren.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:27 schreef ondeugend het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen babies meenemen naar een racetrack
Baby en ouders worden er niet blij van. Waarom?
Bring in the Bearman!quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel Ferrari er voor over heeft om zijn contract af te kopen
Ja, dat postte ik een paar maanden terug ook al.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:27 schreef ondeugend het volgende:
verdraaitquote:
Whatt??quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
START OF Q2 WILL BE DELAYED
ik denk dat het afhangt van hoe negatief HAM blijft in de persquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel Ferrari er voor over heeft om zijn contract af te kopen
Moeten zij wetenquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:27 schreef ondeugend het volgende:
The long walk.quote:
Bij Mercedes draaide alles om Hamilton, bij Ferrari draait alles om Ferrari.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Not a terrible lap from Lewis." - zoon Brundle relativeert bij F1TV.
even in een rood pakje hijsen voor de nieuwe fotoquote:
Ja ze zien bij Ferrari zelf vooral Ferrari als mythisch merk terwijl ze al jaren eigenlijk nauwelijks wat presterenquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bij Mercedes draaide alles om Hamilton, bij Ferrari draait alles om Ferrari.
Dat laatste is ook waarom die al sinds 2007 geen Wk meer zijn geworden
Er is vast wel iemand die dat kan doen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
even in een rood pakje hijsen voor de nieuwe foto
Aiquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die dat kan doen.
Die zie ik volgend jaar niet meer van start gaan.quote:
niet hard genoeg maar wel een lekker rondjequote:
Nogal.quote:
De meest overschatte coureur uit de geschiedenis van de F1. Zijn vorm zal niet groots zijn maar dit had hem 5 jaar geleden ook kunnen overkomen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:26 schreef Perox het volgende:
Godsnogantoe een hele analyse van HAM terwijl het grootste probleem de gedemotiveerde ouwe man achter het stuur is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kt die commentator als lollipop Norris?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |