Er is niks veilig in België, dus dat water drinken uit de kraan kan er dan ook nog wel bij.quote:
Er zit af en toe een Smurf tussen die door die waterkraan kon.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is niks veilig in België, dus dat water drinken uit de kraan kan er dan ook nog wel bij.
Daarom hebben we hier zo'n filtertje aan het einde.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zit af en toe een Smurf tussen die door die waterkraan kon.
Klopt. Daar maken ze Spa Blauw van.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zit af en toe een Smurf tussen die door die waterkraan kon.
quote:Op woensdag 3 december 2025 10:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Daar maken ze Spa Blauw van.
Dank je welquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit pakketjesellende.
De laatste keer was de bezorger al halverwege mijn voordeur en zijn bus toen ik de deur opendeed, maar het was er wel.
[..]
Veel sterkte @:Strani de komende tijd
Ik zie dat we George Harrison gemeen hebben, zowel solo als met de Traveling Wilburysquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:17 schreef zorro28 het volgende:
Hier ook maar even stemlijstjesgenot:
Lijst
Leuk dat je ook de Carpenters erin hebt staanquote:Op woensdag 3 december 2025 11:18 schreef Guanabana het volgende:
Stemlijstje![]()
Ik heb alleen gestemd op nummers die ook in de keuzelijst staan (behalve dan Froukje – Groter Dan Ik, stem daarop mensen).
En veel vrouwelijke artiesten.
Lijst
Helaas wordt de Smurfenpopulatie nu met uitsterven bedreigtquote:Op woensdag 3 december 2025 10:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Daar maken ze Spa Blauw van.
Valt wel mee toch? Ik denk ook dat de uitspraak wel eens uitgesteld kan worden.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:54 schreef AgnesGru het volgende:
De sfeer in het Marco B. topic in NWS blijft toch bijzonder.
Chocola gaat wel minder smaken als het een half jaar over datum isquote:Op woensdag 3 december 2025 04:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Marsepein is alvast beter houdbaar dan de fabrikant zelf denkt.
Iemand heeft 25x op hem gestemd in de top 2000?quote:Op woensdag 3 december 2025 13:54 schreef AgnesGru het volgende:
De sfeer in het Marco B. topic in NWS blijft toch bijzonder.
Ik was al trots met 30 als leeftijdquote:Op woensdag 3 december 2025 15:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Spotify wrapped is er weer, meest geluisterde nummer is bara bada bastu .en mijn luisterleeftijd is 20!
Twee liedjes in je lijst ga ik vanavond met die gasten van het top 2000 topic karaokeën. Als je wil aansluiten, laat het even weten. We spreken om 20.00 uur bij Duke of Tokyo (en een aantal gaan van te voren nog bij De Winkel van Sinkel eten).quote:
Mijn luisterleeftijd is 76quote:Op woensdag 3 december 2025 15:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Spotify wrapped is er weer, meest geluisterde nummer is bara bada bastu .en mijn luisterleeftijd is 20!
Bedankt, maar dit is mijn enige vrije doordeweekse avond van de week en ik heb nog Sinterklaascadeaus in te pakken, dus ik blijf vanavond thuisquote:Op woensdag 3 december 2025 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Twee liedjes in je lijst ga ik vanavond met die gasten van het top 2000 topic karaokeën. Als je wil aansluiten, laat het even weten. We spreken om 20.00 uur bij Duke of Tokyo (en een aantal gaan van te voren nog bij De Winkel van Sinkel eten).
Nou en niet alleen je luisterleeftijd!!!quote:
Ben jij op zoek naar een scheiding?quote:Op woensdag 3 december 2025 16:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou en niet alleen je luisterleeftijd!!!
Nee ik bedoelde natuurlijk je wijsheidleeftijdquote:Op woensdag 3 december 2025 17:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben jij op zoek naar een scheiding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |