Maar haar "extreemrechts" noemen is natuurlijk geen "verzinseltje"...quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:01 schreef Hexagon het volgende:
Gast, dit topic gaat over Mona Keijzer en de NOS. Dus al je verzinseltjes over D66 zijn niet relevant.
Ach gut en wat is de VVD?quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
D66 en CDA zijn normaal rechts. D66 dan vooral economisch.
Jouw onderbuik doe ik niet zoveel mee, ik wil voorbeelden en links zien.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:05 schreef Hexagon het volgende:
Simpel, het verspreiden van leugens en frames over instituties als de publieke omroepen is een bekende activiteit van extreemrechts. En dat is het niet sinds gisteren en ook niet enkel in Nederland.
Dus wie er aan mee doet, zoals Mona Keijzer, is dus gewoon met hen aan het meeblaten op zijn minst.
Ze blaat extreemrechts na dus dat is al fout genoeg.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:06 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Nu is Mona Keijzer dus ook al extreem rechts?
Je hebt zelf niet door hoe je aan het doorslaan bent.
Ja, onze D66 premier Schoof heeft afstand genomen van de tweet van Monaquote:Op zaterdag 29 november 2025 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb je iets van belezenheid, zie je inderdaad dat het progressief-liberaal-kapitalisme van D66 al jaren de norm vormt in de hogere echelons van deze samenleving.
Lees je even in in de participatie-idee en hoe bepaalde partijen, D66 voorop, op onnavolgbare wijze probeerden hun zogenaamde sociale idealen te koppelen aan ordinair instrumentalisme.
Nog meer, als je inderdaad zaken bestudeert, snap je dat heel dat kosmopolitisme van D66, via doorgeefluiken als nu.nl en NOS, die aparte spagaat verklaart wanneer het niet-Westerse culturen betreft.
Je hebt dus niks concreets?quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Simpel, het verspreiden van leugens en frames over instituties als de publieke omroepen is een bekende activiteit van extreemrechts. En dat is het niet sinds gisteren en ook niet enkel in Nederland.
Dus wie er aan mee doet, zoals Mona Keijzer, is dus gewoon met hen aan het meeblaten op zijn minst.
Ik zeg dat ze extreemrechtse propaganda nablaat en onderbouw dat ook.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar haar "extreemrechts" noemen is natuurlijk geen "verzinseltje"...
Het staat gewoon in het berichtje in de OP.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jouw onderbuik doe ik niet zoveel mee, ik wil voorbeelden en links zien.
Je onderbouwt helemaal niks. Ik zie geen verifieerbare voorbeelden.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze extreemrechtse propaganda nablaat en onderbouw dat ook.
[..]
Het staat gewoon in het berichtje in de OP.
Nee, zodra Etto binnen is gaat het over het kwaad van Woke, D66, LGBTQwhatever,etc...quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:06 schreef recursief het volgende:
Godallemachtig, wordt dit topic nou ook al gekaapt voor rants over D66 en woke? Kunnen we het niet gewoon over Mona en de NOS hebben?
Alleen is de VS al 500 miljoen tweets per dagquote:
Hou toch op man, het gaat hier vooral over het FASCISME dat groeiende is, en extreemrechts en guttegut wat voor nakende ellende is toch aanstaande met al die onderbuiken. NSB is helemaal terug. Wilders. PVV. BBB. Mona Keijzer... de horrorquote:Op zaterdag 29 november 2025 21:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, zodra Etto binnen is gaat het over het kwaad van Woke, D66, LGBTQwhatever,etc...
Nou een voorbeeld dat. De PVV wil de publieke omroep wegquote:Op zaterdag 29 november 2025 21:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je onderbouwt helemaal niks. Ik zie geen verifieerbare voorbeelden.
Trieste drogredenering weer om maar niet in te hoeven gaan om welke extreemrechtse propaganda jij en Mona aan het nablaten zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zodra jij het over extreemrechts hebt weet ik dat het gewoon gaat over ideeën die niet aansluiten bij D66.
Wel zo makkelijk
Normaal links inderdaad.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En PvdA-GL is wat, normaal links?
![]()
Nee. Het wasquote:Op zaterdag 29 november 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neuh, de rants begonnen over hoe kritiek op de NOS hebben extreemrechts is.
Knip
Heb je een bron of linkje dat extreemrechts fascisme is?quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar goed, kritiek hebben op de PO is nu dus fascisme.
Nou kom maar eens met bewijs voor die beweringen van Mona.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
De hysterie bij al die NOS-adepten toont het gelijk van Keijzer aan.
Alles wat je niet bevalt is extreemrechts. En daarom neemt niemand je serieusquote:Op zaterdag 29 november 2025 21:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Trieste drogredenering weer om maar niet in te hoeven gaan om welke extreemrechtse propaganda jij en Mona aan het nablaten zijn.
quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Normaal links inderdaad.
Je kan je trieste gedoe herhalen. Maar dat maakt het niet minder onzin.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alles wat je niet bevalt is extreemrechts. En daarom neemt niemand je serieus
Hij raakt er echter wel steeds meer van overtuigdquote:Op zaterdag 29 november 2025 21:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kan je trieste gedoe herhalen. Maar dat maakt het niet minder onzin.
ftfyquote:Op zaterdag 29 november 2025 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alles wat je mij niet bevalt is extreemrechts woke. En daarom neemt niemand je mij serieus
Niet echt; ik heb herhaaldelijk uitgelegd wat dat is. Met verwijzing naar auteurs, artikelen en boeken. Croft ze.quote:
Je verspreid hun propaganda over de publieke omroep.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ondertussen mag je mij vertellen wat mijn extreemrechtse gedachten zijn.
Welke gedachten, word eens concreet.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je verspreid hun propaganda over de publieke omroep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |