abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219373934
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 22:58 schreef RotatoR het volgende:
Enkele voorbeelden van de Hamas leugens die de NOS rondpompt:

[ x ]

[ x ]

[ x ]
Wat is dan precies de leugen?

Is er opeens niets aan de hand op het moment dat blijkt dat ze leukemie had?

Het NOS artikel vertelt stap voor stap waarop ze hun informatie hebben gebaseerd.

Maar in feite geldt voor Israël wat meerderen hier over de NOS roepen: er mag geen negatieve berichtgeving gedaan worden.

Dan dat stukje van GeenStijl: overduidelijk laat de NOS weten dat het om een bewering gaat van de Palestijnse autoriteiten.
Nergens wordt beweerd of gesuggereerd dat het daadwerkelijk klopt.

Maar ja, het is mogelijk negatief nieuws richting Israël, dus moet het neergesabeld worden...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219373939
Deze was ook mooi.

twitter
pi_219373958
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat is dan precies de leugen?

Is er opeens niets aan de hand op het moment dat blijkt dat ze leukemie had?

Het NOS artikel vertelt stap voor stap waarop ze hun informatie hebben gebaseerd.

Maar in feite geldt voor Israël wat meerderen hier over de NOS roepen: er mag geen negatieve berichtgeving gedaan worden.

Dan dat stukje van GeenStijl: overduidelijk laat de NOS weten dat het om een bewering gaat van de Palestijnse autoriteiten.
Nergens wordt beweerd of gesuggereerd dat het daadwerkelijk klopt.

Maar ja, het is mogelijk negatief nieuws richting Israël, dus moet het neergesabeld worden...

Ze deden voorkomen alsof de vrouw zo sterk was vermagerd door een zogenaamde Israëlische blokkade en ze hebben heel dat leukemie detail niet vermeld e.g. lying by omission.

De 'Palestijnse Autoriteiten' is letterlijk Hamas. Dan klopt het toch wat Keijzer zegt.
pi_219373973
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:10 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ze deden voorkomen alsof de vrouw zo sterk was vermagerd door een zogenaamde Israëlische blokkade en ze hebben heel dat leukemie detail niet vermeld e.g. lying by omission.
Ze gaan uit van hun Italiaanse bronnen, die spreken van een zeer complex ziektebeeld ( dus niet enkel ondervoeding).
pi_219373979
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:06 schreef RotatoR het volgende:
Deze was ook mooi.

[ x ]
Die is dus gecorrigeerd.
Prima toch?

Wat hier vooral speelt is de gevoeligheid van het onderwerp.
Mensen slaan meteen op tilt.
pi_219373992
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die is dus gecorrigeerd.
Prima toch?

Wat hier vooral speelt is de gevoeligheid van het onderwerp.
Dat ze in eerste instantie zoiets posten maakt wel duidelijk dat er een institutionele bias is.
pi_219374018
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:15 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dat ze in eerste instantie zoiets posten maakt wel duidelijk dat er een institutionele bias is.
Nee, dat is jouw overdreven reactie daarop.
pi_219374025
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 22:58 schreef RotatoR het volgende:
Enkele voorbeelden van de Hamas leugens die de NOS rondpompt:

[ x ]

[ x ]

[ x ]
Je hebt de follow up van een paar dagen mbt ‘leukemie mevrouw’ gemist. Haar behandeld arts in Italie heeft een interview gegeven en die mevrouw was met klachten die enigszins leken op leukemie naar Italie gebracht maar ze bleek geen leukemie te hebben. Ze is aan ondervoeding overleden. Verandert dat iets?

Ik ben het wel eens dat de NOS lange tijd te makkelijk onverifieerbare berichten uit Gaza overnam. Jup ik heb kritiek op de NOS dit maakt mij volgens paar fokkers een facist.

De NOS is wat kritischer op de buurman maar neemt daar ook de onverifieerbare persberichten over. Als de NOS echt zo antisemitisch is als wordt gesteld, begrijp ik niet dat ze niks melden over de voedsel- en noodhulp in Gaza sinda 10 oktober 2025, de wekelijkse aanvallen in Libanon, het incident gisteren in Syrie of de ellende in de West Bank afgelopen weken. Als moslims een dorp en kerk in de fik proberen te steken omdat daar Christenen wonen dan dat als racisme betiteld worden, van de week echter….

Edit: grappig dat je het later hebt over ‘vermeende blokkade’ terwijl israelische en Amerikaanse functionarissen en politici die blokkade bevestigd hebben. Het wil er bij jou echt niet in
pi_219374046
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja vanwege de terechte kritiek die Mona Keijzer uitte op dat activistische bolwerk.

En het is ook niet zo vreemd dat de NOS zo'n institutionele bias heeft.

Sinds Marcel Gelauff heeft het marxistische 'inclusie en diversiteit' denken zijn intrede gemaakt (divi bokaal) wat heeft geresulteerd in een redactie met diverse huidskleurtjes maar met een ideologische homogeniteit. Dat merk je vooral in je in de berichtgeving rondom Gaza, migratie, klimaat en identiteit.
pi_219374073
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:24 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ja vanwege de terechte kritiek die Mona Keijzer uitte op dat activistische bolwerk.
Toen pas...

Ik geloof er niets van.

Anyway, het hele kabinet heeft daar afstand van genomen.

quote:

Sinds Marcel Gelauff heeft het marxistische 'inclusie en diversiteit' denken zijn intrede gemaakt (divi bokaal) wat heeft geresulteerd in een redactie met diverse huidskleurtjes maar met een ideologische homogeniteit. Dat merk je vooral in je in de berichtgeving rondom Gaza, migratie, klimaat en identiteit.
Ja, daar komt de frustratie.
  zaterdag 29 november 2025 @ 23:53:50 #261
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219374193
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:24 schreef RotatoR het volgende:

[..]

Tja, als iemand daar blind voor is - en dat zijn er nog steeds velen - dat zie hij dat natuurlijk nooit en te nimmer.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 30 november 2025 @ 00:36:55 #262
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219374389
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:21 schreef opgebaarde het volgende:
Je hebt de follow up van een paar dagen mbt ‘leukemie mevrouw’ gemist. Haar behandeld arts in Italie heeft een interview gegeven en die mevrouw was met klachten die enigszins leken op leukemie naar Italie gebracht maar ze bleek geen leukemie te hebben. Ze is aan ondervoeding overleden. Verandert dat iets?
Mwoah...... dat zal niet. Er is geen arts die gezegd heeft dat ze geen leukemie had :')
pi_219374712
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 november 2025 18:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Christus
pi_219375141
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 november 2025 08:43 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Niet gezien? Linkje?
twitter
  zondag 30 november 2025 @ 08:48:45 #265
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219375199
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 08:35 schreef QAnonn het volgende:

[..]
[ x ]
Ja dus?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219375271
quote:
81s.gif Op zondag 30 november 2025 00:36 schreef the-eye het volgende:

[..]
Mwoah...... dat zal niet. Er is geen arts die gezegd heeft dat ze geen leukemie had :')
Oke. Dan (weer) niet lezen he
https://www.jpost.com/international/article-864390
https://www.lanazione.it/(...)-morta-pisa-et7zuimi
  zondag 30 november 2025 @ 09:16:45 #267
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219375301
De NOS heeft aan eenzijdige berichtgeving gedaan tijdens het Israël - Palestina conflict. Het immer zielige Palestina is omarmd door de NOS.

Doen dit nog steeds, ook over andere items. Geloof en huidskleur zijn vaak leidend.
  zondag 30 november 2025 @ 09:26:18 #268
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219375328
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Toen pas...

Ik geloof er niets van.

Anyway, het hele kabinet heeft daar afstand van genomen.
[..]
Ja, daar komt de frustratie.
Sorry hoor maar dat zie ik ook terug op Nu.nl

Kan je wel doen alsof het niet zo is.. ik lees geen NOS en kom er nooit, maar Nu.nl is een enorm links bolwerk geworden en elke dag staat er wel iets op wat totaal onzinnig is.

Nu ben ik best links maar ik stoor me enorm aan de berichtgeving daar.

Waarom is het voor jou zo onmogelijk dat dit elders ook gebeurd?

Klimaat, identiteit, gender, femicide, inclusiviteit, Noem het maar op

Je wordt er letterlijk mee dood gegooid op nu.nl

[ Bericht 3% gewijzigd door MMaRsu op 30-11-2025 09:33:02 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 30 november 2025 @ 09:33:13 #269
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219375368
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 09:26 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Sorry hoor maar dat zie ik ook terug op Nu.nl

Kan je wel doen alsof het niet zo is.. ik lees geen NOS en kom er nooit, maar Nu.nl is een enorm links bolwerk geworden en elke dag staat er wel iets op wat totaal onzinnig is.

Nu ben ik best links maar ik stoor me enorm aan de berichtgeving daar.

Waarom is het voor jou zo onmogelijk dat dit elders ook gebeurd?

Klimaat, identiteit, gender, femicide. Noem het maar op
Nu is de afgelopen jaren van een neutrale fatsoenlijke nieuwssite afgegleden naar activistisch extreem linkse belerende meuk.

Zonde.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219375408
quote:
10s.gif Op zondag 30 november 2025 08:48 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja dus?
Nazi symbolen.
pi_219375456
het maakt niet uit wat iedereen ervan vind. Alles wat aandacht krijgt, groeit. Dus ook dit soort wapperigheid van mevrouw Keijzer.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 30 november 2025 @ 12:40:31 #272
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 30 november 2025 @ 12:41:17 #273
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219376349
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 09:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
het maakt niet uit wat iedereen ervan vind. Alles wat aandacht krijgt, groeit. Dus ook dit soort wapperigheid van mevrouw Keijzer.
Uitkijken het het bekritiseren van minister Keijzer aub. Dat is namelijk een aanval op de rechtstaat en democratie.
pi_219376746
Kijk nou, een minister die een fractieleider en Kamerlid van opruiing beschuldigt.
Is dit een kabinetsstandpunt? Want het kabinet spreekt immers met één mond.

Waar zijn de Kamervragen over het ondermijnen van onze democratie als ministers Kamerleden zo wegzetten?

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')