Nee hoor. Ik heb bijzonder weinig met de islam. Maar ik heb ook weinig met schreeuwerige YouTube-filmpjes als bron met daarbij een of ander AI-artikeltje.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
[..]
De bagatelliseringsbrigade is er weer. Jullie zouden het nog niet herkennen als een familielid voor je ogen werd onthoofd met de kreet Allahu Akbar erbij.
Progressivus Bagatellitus Narcismus Bachus Organicus: De progressieve door narcisme gedreven fetish om onder het genot van een biologische wijn passende bij de hedonistische en vooral individualistische levensstijl plebeïsche problematiek weg te wuiven, teneinde een seksuele climax te bereiken met als afrodisiacum de zelfverklaarde morele superieure positie.quote:
Ja precies maar ik ben gewoon (een beetje) aan het werk snap je.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Progressivus Bagatellitus Narcismus Bachus Organicus: De progressieve door narcisme gedreven fetish om onder het genot van een biologische wijn passende bij de hedonistische en vooral individualistische levensstijl plebeïsche problematiek weg te wuiven, teneinde een seksuele climax te bereiken met als afrodisiacum de zelfverklaarde morele superieure positie.
Goed zo. Lekker de kop in het zand houden.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:42 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Omdat ik geen bedreiging zie in een denkbeeldig salafistisch netwerk dat zogenaamd al 50 jaar in het westen opereert.
Er is zeker een agenda ja, en zeker ook een motief.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er is zeker wel "een" agenda. De vraag is hoe gecoördineerd en omvangrijk die is.
De toename van hoofddoeken in het straatbeeld komt ook door campagnes die uiteindelijk weer terug te herleiden zijn naar de MB bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:15 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Goed zo. Lekker de kop in het zand houden.
Bekijk deze YouTube-video
We zijn Fok!ers. Die werken niet maar hebben wel geld en een penis van 30cm.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja precies maar ik ben gewoon (een beetje) aan het werk snap je.
Van deze drie dingen klopt er maar één en ik ga jullie niet vertellen welke.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:26 schreef Richestorags het volgende:
Die werken niet maar hebben wel geld en een penis van 30cm.
jammerquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:28 schreef Jippie het volgende:
Geen nieuws of achtergronden maar een opinie.
Misschien iets voor BNW @:sp3c ?
Zolang naar VER om verder te discussiëren. Succes
blijkbaar neem je het niet serieus, wat ik wel doequote:Op vrijdag 28 november 2025 12:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Welnee joh, je kan hier de discussie toch voortzetten?
Man met een theorietje: @CruzerXtreme be like GROOT NIEUWS.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:37 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
blijkbaar neem je het niet serieus, wat ik wel doe
Als ik je topic als niet serieus had beschouwd had ik het gesloten.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:37 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
blijkbaar neem je het niet serieus, wat ik wel doe
Welke?quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:28 schreef Jippie het volgende:
Geen nieuws of achtergronden maar een opinie.
Misschien iets voor BNW @:sp3c ?
Zolang naar VER om verder te discussiëren. Succes
Je hebt het plot van Onderworpen net beschreven.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:46 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Als man hoef ik weinig te doen, als het zo ver komt 'bekeer' ik me en leef ik gewoon normaal door.
Vrouwen en LHBTQ echter... Succes!
quote:De auteurs, een voormalig ambassadeur en een prefect, beschrijven hoe de Moslimbroederschap via scholen, universiteiten, sportclubs en sociale media geleidelijk aan invloed wint. De organisatie, die al bijna een eeuw bestaat, streeft naar de oprichting van een islamitisch rijk en kalifaat gebaseerd op de sharia, islamitische wetgeving.
Het rapport stelt dat de Moslimbroederschap tegenwoordig minder actief is in het Midden-Oosten en Afrika, maar wel groeit in Turkije, de Verenigde Staten en Europa, mede dankzij financiering vanuit Qatar en Koeweit.
https://www.ad.nl/buitenl(...)lamofobie~a22b85aca/
quote:The German government seems to be adopting the Austrian model. In late January, the German Parliament’s Interior Affairs Committee discussed a proposed bill to ban the Muslim Brotherhood in Germany. The bill, “Ensuring Long-Term Internal Security: Prioritizing the Fight Against Crime, Terrorism, and Antisemitism,” was introduced by the Alternative for Germany (AfD) party. The legislation calls for a definitive ban on “Islamic and anti-Semitic organizations” while ensuring that any measures comply with the rule of law. The Muslim Brotherhood and its affiliated entities are explicitly named as the main targets of the ban.[3]
The legislative push comes amid Germany’s broader crackdown on Islamist extremism and irregular migration.
https://trendsresearch.or(...)XHaoAxIm2Xa4LLcmgO0H
Ik vind dit niet horen in BNW, kortom.quote:Nederlandse context uit 2011
De Moslimbroederschap kan op termijn een risico voor de democratische rechtsorde in Nederland vormen. Hiervoor zijn vier redenen:
-Het streven van de Moslimbroederschap om de islam leidend te laten zijn in alle aspecten van het leven van moslims kan bijdragen aan een voedingsbodem voor (onverdraagzaam) isolationisme en polarisatie.
-Door het veiligheidsbewuste en heimelijke optreden van de Nederlandse Moslimbroeders kan niet uitgesloten worden dat er naast de geconstateerde intenties andere doelstellingen bestaan die strijdig kunnen zijn met de democratische rechtsorde in Nederland.
-De Nederlandse Moslimbroeders proberen invloed te verwerven in het maatschappelijk middenveld. Als zij ook gaan deelnemen aan politieke besluitvorming zonder open te zijn over hun signatuur en daarmee hun belangen en bedoelingen, kan dit tot een onwenselijke situatie leiden.
-Ze beschikken over een breed internationaal netwerk en ruime financiële middelen.
https://www.aivd.nl/actue(...)erschap-in-nederland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |