abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219369897
Moslimbroederschap klinkt gay.
pi_219371019
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:25 schreef RotatoR het volgende:
Moslimbroederschap klinkt gay.
Is het ook. Maar dan een soort van zelfkastijding. Wel met mannen in een broederschap zitten, maar elkaar niet mogen aanraken op een bepaalde manier. Doe je dat wel, wordt je onthoofd.

De ultieme marteling dus.
pi_219390472
Hahaha
pi_219397936
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 november 2025 11:14 schreef HSG het volgende:
Diversiteit is kracht.
Ja prachtig, maar de islamitische wereld heeft ervoor gezorgd dat de Westerse overheid de Westerse jongere generaties niet goed voedt, waardoor de Westerse jongere generaties niet konden uitgroeien tot trotse bomen van mensen, diep geworteld en hoog reikend naar de hemel.
pi_219403502
Dit heeft eigenlijk niets met BNW te maken, het is namelijk geen complottheorie. Zelfs mainstream media zoals het Duitse ZDF, hebben hier al reportages over gemaakt. Zie bijvoorbeeld: Das Hamas-Netzwerk in Deutschland. Of neem het AD:
quote:
Opschudding om Frans rapport over Moslimbroederschap: 'Nieuw dieptepunt in de islamofobie'

Frankrijk slaat alarm om de extreme invloed van de radicale Moslimbroederschap in het onderwijs, bij verenigingen en op sociale media. Dat staat in een vertrouwelijk regeringsrapport, dat ook internationaal voor opschudding zorgt.

...
Of de Belgische krant De Morgen:
quote:
Frankrijk waarschuwt België voor radicale Moslimbroederschap: wat is er aan de hand?

Een Frans regeringsrapport waarschuwt voor de toenemende invloed van de Moslimbroederschap, ook in België. Is deze islamitische organisatie echt zo gevaarlijk? En kunnen we haar verbieden, zoals sommigen beweren?

...
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 11:31 schreef Tengano het volgende:
Mensen die niet snappen dat Islam gewoon vrede is :')

Ik kan me wel voorstellen dat moslims zo geirriteerd reageren als ze altijd zo negatief worden weggezet.

[ afbeelding ]
Tja, de Islam is een ideologie die zich altijd met geweld en expansionisme heeft verspreid. De vermeend profeet Mohammed was een brute legerleider. Het is eigenlijk ook wel bijzonder om te zien hoeveel mensen inmiddels oprecht lijken te geloven dat bijvoorbeeld Noord-Afrika en de Levant altijd al Islamitisch waren. Niets is natuurlijk minder waar.

De realiteit blijft dat Mohammed geen Mozes of Jezus was, en dat de Islam daarom in een aparte categorie geplaatst dient te worden aangezien de schade die het weet te veroorzaken in samenlevingen waar het land altijd groot is.

De Islam zorgt overal voor een concurrerende culturele en wetgevende rechtsorde, die vroeg of laat in conflict komt met de inheemse cultuur en deze meer dan eens volledig weet te verplaatsen.

'Ja, maar cultuur is altijd aan verandering onderhevig' stelt men dan in bepaalde contreien, terwijl men driftig in de bres springt voor de Islam en moslims. Cultuur verandert zeker, maar de Islam ergens vrij spel geven is de doodsteek voor elke cultuur.

Het is ook niet voor niets dat bijna elk conflict ter er nu globaal gezien speelt, van Nigeria tot India en van Syrië tot Israël, de Islam (en diens adepten) een hoofdrol speelt en de grote aanleiding achter het conflict vormt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 3 december 2025 @ 22:30:44 #57
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219404139
Het lijkt erop dat maar slechts een heel klein aantal mensen hier ooit wel eens van Mosab Hassan Yousef hebben gehoord. Hij kan je precies vertellen hoe het zit. En zo zijn er nog wel meer mensen. Daarnaast kun je natuurlijk ook zelf onderzoek doen.

Maar ja, gewoon vanuit de onderbuik dingen roepen is ook wel lekker :)
pi_219404172
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:30 schreef Tengano het volgende:
Mosab Hassan Yousef
Dat is een fake zionpuppet. Net zoals Hamas een zion creatie is. 7 oktober was een inside (joden)job.
  woensdag 3 december 2025 @ 22:42:38 #59
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219404196
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:38 schreef PSVCL het volgende:
Dat is een fake zionpuppet. Net zoals Hamas een zion creatie is. 7 oktober was een inside (joden)job.
Ik zal het je nog sterker vertellen. Die hele 7 Oktober act is niet eens echt gebeurd, net als de jodenvervolging.
pi_219404204
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:42 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen. Die hele 7 Oktober act is niet eens echt gebeurd, net als de jodenvervolging.
Geloof er ook geen reet van idd.
  woensdag 3 december 2025 @ 22:46:21 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219404211
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:44 schreef PSVCL het volgende:
Er heeft niet eens een tweede wereldoorlog plaats gevonden, laat staan een jodenvervolging.

En dit is gewoon weer net zo iets. Laat je gewoon niet gek maken.
pi_219404213
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:46 schreef Tengano het volgende:

[..]
Er heeft niet eens een tweede wereldoorlog plaats gevonden, laat staan een jodenvervolging.

En dit is gewoon weer net zo iets. Laat je gewoon niet gek maken.
  woensdag 3 december 2025 @ 22:50:15 #63
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219404231
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:47 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Ja bizar gewoon. Ze schijnen toch wel iets goed te doen. Net als die nobelprijzen; Israel heeft als klein landje de meeste nobelprijzen gescoord.

Zag laatst een filmpje dat ze decennia bezig zijn geweest om een rivier in de woestijn aan te leggen van de zee naar het binnenland om van zeewater kraanwater te maken. Is nog nooit vertoond. Het zijn gewoon uitslovers die Joden.
pi_219404245
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:50 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja bizar gewoon. Ze schijnen toch wel iets goed te doen. Net als die nobelprijzen; Israel heeft als klein landje de meeste nobelprijzen gescoord.

Zag laatst een filmpje dat ze decennia bezig zijn geweest om een rivier in de woestijn aan te leggen van de zee naar het binnenland om van zeewater kraanwater te maken. Is nog nooit vertoond. Het zijn gewoon uitslovers die Joden.
Eigenlijk dus gewoon een zwaar superieur bazenvolk. Maar dat wisten we al.
  woensdag 3 december 2025 @ 22:53:33 #65
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219404249
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:52 schreef GerryDV het volgende:
Eigenlijk dus gewoon een zwaar superieur bazenvolk. Maar dat wisten we al.
Ja, het is het uitverkoren volk van God en dat zit de rest van de wereld, en in het bijzonder de islam, niet lekker.

Die doen er dan ook (tevergeefs) alles aan om het uit te roeien.
pi_219404535
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:53 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja, het is het uitverkoren volk van God en dat zit de rest van de wereld, en in het bijzonder de islam, niet lekker.

De khazaren zijn het uitverkoren volk van de duivel

quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:50 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ze geven elkaar idd nietszeggende prijsjes. En hebben de kennis gestolen van echte wetenschappers/Alchemisten
zoals:

1. Ibn Sina (Avicenna) — geneeskunde & filosofie (980–1037)

Schreef De Canon van de Geneeskunde, eeuwenlang hét medische standaardwerk in Europa en de islamitische wereld.

Grote bijdragen aan anatomie, farmacologie en logica.

2. Al-Khwarizmi — wiskunde & astronomie (ca. 780–850)

“Vader van de algebra”; zijn boek Al-Jabr gaf algebra zijn naam.

Introduceerde het decimale positiestelsel aan de Westerse wereld.

3. Ibn al-Haytham (Alhazen) — optica & natuurkunde (965–1040)

Grondlegger van de moderne optica.

Ontwikkelde vroege wetenschappelijke methode (experimenteren i.p.v. alleen filosofie).

4. Al-Razi (Rhazes) — geneeskunde & chemie (865–925)

Pionier in klinische geneeskunde.

Eerste systematische beschrijving van pokken en mazelen.

5. Al-Biruni — astronomie, geografie, antropologie (973–1048)

Berekende de aarddiameter zeer nauwkeurig.

Beschreef culturen en talen met een bijna moderne wetenschappelijke neutraliteit.

6. Ibn Rushd (Averroes) — filosofie & geneeskunde (1126–1198)

Bekend om zijn commentaren op Aristoteles.

Grote invloed op Europese scholastiek.

7. Jabir ibn Hayyan (Geber) — scheikunde (ca. 721–815)

Vaak “vader van de chemie” genoemd.

Introduceerde destillatie, kristallisatie, zuiveringstechnieken.

8. Al-Zahrawi (Abulcasis) — chirurgie (936–1013)

Schreef Al-Tasrif, een chirurgisch encyclopedisch werk met honderden instrumenten.

Basis voor de Europese chirurgie tot ver in de renaissance.

9. Omar Khayyam — wiskunde & astronomie (1048–1131)

Verbeterde de Perzische kalender (nauwkeuriger dan de Gregoriaanse).

Werkte met kubische vergelijkingen.

10. Nasir al-Din al-Tusi — astronomie & wiskunde (1201–1274)

Ontwikkelde het “Tusi-paar”, later gebruikt in de Copernicaanse revolutie

:W
  donderdag 4 december 2025 @ 00:12:53 #67
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219404558
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 00:07 schreef PSVCL het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let vooral even op het woordje 'tevergeefs':
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:53 schreef Tengano het volgende:

Deuteronomium 7:6 "Want u bent een heilig volk voor de HEER, uw God; de HEER, uw God, heeft u uitverkoren om Zijn volk te zijn, een bijzonder bezit boven alle volken die op de aardbodem zijn." :W

Exodus 19:5-6 "Nu dan, als u echt goed naar mijn stem luistert en mijn verbond houdt, zult u van alle volken het eigendom van God zijn. Voor mij bent u een koninkrijk van priesters en een heilig volk."
  zaterdag 6 december 2025 @ 19:04:25 #68
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219427171
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 november 2025 12:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Van deze drie dingen klopt er maar één en ik ga jullie niet vertellen welke.
Ik weet het zo ook wél ;) geld
To BG or not to BG!
  zaterdag 6 december 2025 @ 19:10:38 #69
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219427213
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:44 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Zoek de term sarcasme eens op mk ☝️
"Hoka Hey!"
  zaterdag 6 december 2025 @ 19:11:59 #70
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219427224
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 00:07 schreef PSVCL het volgende:

[..]
[..]
Ze geven elkaar idd nietszeggende prijsjes. En hebben de kennis gestolen van echte wetenschappers/Alchemisten
zoals:

1. Ibn Sina (Avicenna) — geneeskunde & filosofie (980–1037)

Schreef De Canon van de Geneeskunde, eeuwenlang hét medische standaardwerk in Europa en de islamitische wereld.

Grote bijdragen aan anatomie, farmacologie en logica.

2. Al-Khwarizmi — wiskunde & astronomie (ca. 780–850)

“Vader van de algebra”; zijn boek Al-Jabr gaf algebra zijn naam.

Introduceerde het decimale positiestelsel aan de Westerse wereld.

3. Ibn al-Haytham (Alhazen) — optica & natuurkunde (965–1040)

Grondlegger van de moderne optica.

Ontwikkelde vroege wetenschappelijke methode (experimenteren i.p.v. alleen filosofie).

4. Al-Razi (Rhazes) — geneeskunde & chemie (865–925)

Pionier in klinische geneeskunde.

Eerste systematische beschrijving van pokken en mazelen.

5. Al-Biruni — astronomie, geografie, antropologie (973–1048)

Berekende de aarddiameter zeer nauwkeurig.

Beschreef culturen en talen met een bijna moderne wetenschappelijke neutraliteit.

6. Ibn Rushd (Averroes) — filosofie & geneeskunde (1126–1198)

Bekend om zijn commentaren op Aristoteles.

Grote invloed op Europese scholastiek.

7. Jabir ibn Hayyan (Geber) — scheikunde (ca. 721–815)

Vaak “vader van de chemie” genoemd.

Introduceerde destillatie, kristallisatie, zuiveringstechnieken.

8. Al-Zahrawi (Abulcasis) — chirurgie (936–1013)

Schreef Al-Tasrif, een chirurgisch encyclopedisch werk met honderden instrumenten.

Basis voor de Europese chirurgie tot ver in de renaissance.

9. Omar Khayyam — wiskunde & astronomie (1048–1131)

Verbeterde de Perzische kalender (nauwkeuriger dan de Gregoriaanse).

Werkte met kubische vergelijkingen.

10. Nasir al-Din al-Tusi — astronomie & wiskunde (1201–1274)

Ontwikkelde het “Tusi-paar”, later gebruikt in de Copernicaanse revolutie

Koekkoek 🤪
"Hoka Hey!"
pi_219446280
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 9 december 2025 @ 08:32:22 #72
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219447031
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 19:11 schreef matspontius het volgende:

[..]
Koekkoek 🤪
Past prima in BNW, in tegenstelling tot het onderwerp van dit topic.
  dinsdag 9 december 2025 @ 12:33:04 #73
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219465347
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 11:31 schreef Tengano het volgende:
Mensen die niet snappen dat Islam gewoon vrede is :')

Ik kan me wel voorstellen dat moslims zo geirriteerd reageren als ze altijd zo negatief worden weggezet.

[ afbeelding ]
Kuch kruistochten kuch.
dat een bepaald woord en actie bestaat houdt niet in dat elke moslim niet-moslims uitmoord he :´)
  donderdag 11 december 2025 @ 16:12:11 #75
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219465587
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Kuch kruistochten kuch.
dat een bepaald woord en actie bestaat houdt niet in dat elke moslim niet-moslims uitmoord he :´)
Die kruistochten zijn geinitieerd omdat moslims al vanaf den beginne zich niet kunnen inhouden op het gebied van territoriale en mondiale overheersing, met de dood tot gevolg. De kruistochten zijn dus georganiseerd om de islamitische terroristen van destijds te verdrijven omdat ze land veroverden wat hen niet toebehoort.

Net zoals Israel en Jeruzalem hen niet toebehoort waar ze tussen neus en lippen nog even een eigen moskee hebben neergezet en nog steeds willen veroreren. En op dit moment gebeurt dat via hun leugenachtige slachtofferactie dat Israel oorspronkelijk Palestina was en het van de moslims was. En ze proberen het zo te spelen dat ze daarmee ook nog de hele wereld aan hun kant krijgen met hun massamanipulatieve en hysterische propaganda.

Islamieten zijn, met het uitgangspunt van de quran simpelweg invaders en die toxische drive zit dus verweven in de Islam. En op een zeker moment bereikt dat altijd een grens die normale mensen niet accepteren en dan slaan ze inderdaad altijd keihard terug want dat is de enige taal die ze verstaan. En daarna schakelen ze altijd terug vanaf hun overheersersrol naar hun standaard slachtofferoffer, en wijzen de defender dan aan als agressor, net zoals jij nu ook weer doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 11-12-2025 16:24:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')