Ik kijk via de kabel.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik loop een paar seconden achter geloof ik.
Feyenoord is een zieltogende clubquote:Op donderdag 27 november 2025 19:14 schreef 3rr0r het volgende:
Celtic stelt alleen wat voor bij basketbal @:PowerLoungen
Akkoordquote:
jeugdelftalletjequote:Op donderdag 27 november 2025 19:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is AZ toch ontzettend matig. Af en toe wedstrijden waarin ze tekenen van briljantie laten zien, maar te vaak zakken ze door een ondergrens.
Shelbourne thuis, altijd lastigquote:Op donderdag 27 november 2025 19:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is AZ toch ontzettend matig. Af en toe wedstrijden waarin ze tekenen van briljantie laten zien, maar te vaak zakken ze door een ondergrens.
en iedereen Huiberts maar bewierroken. Hij koopt gewoon al jaren te weinig ervaring inquote:
Dublinquote:Op donderdag 27 november 2025 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Shelbourne, is dat (Noord) Ierland of zo?
Ya fookin' right matequote:Op donderdag 27 november 2025 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Shelbourne, is dat (Noord) Ierland of zo?
Uiteraardquote:Op donderdag 27 november 2025 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben die Feyenoorders zich weer misdragen dat er een hele tribune leeg is?
HET toptalent van subtopper Feyenoord. Vangen ze met beetje geluk toch mooi 4 miljoen voor.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:23 schreef PSVCL het volgende:
die sauers of zo iets, kan er helemaal niks van.
Feyenoord brengt hier een smet op de voetbalweek.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is echt verschrikkelijk als je gisteren het dodelijke psv zag.
PSV is de rest van de eredivisie in principe ook mijlen vooruit. Alleen drukken ze dat nog steeds veel te weinig uit in de resultaten.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is echt verschrikkelijk als je gisteren het dodelijke psv zag.
Doet Parrott niet mee?quote:Op donderdag 27 november 2025 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ zit ook niet echt op scoren.
dat missen ze idd om het laatste stapje te zetten (aansluiting bij de top 3)quote:Op donderdag 27 november 2025 19:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
en iedereen Huiberts maar bewierroken. Hij koopt gewoon al jaren te weinig ervaring in
Misschien moeten ze die Ieren eerst moe spelenquote:Op donderdag 27 november 2025 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zo te zien wel. Volgens Fotmob 71 procent balbezit voor AZ.
Youri is de vleesgeworden saaiheidquote:Op donderdag 27 november 2025 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kees en Youri hebben ook niet veel te melden, he.
Ze hebben toch dat mega talent met die rooie, kan die niet doorslaggevend zijn?quote:Op donderdag 27 november 2025 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waren we AZ nog aan het bombarderen tot een voorzichtige titelfavoriet voorafgaand. Het is wel heel erg matig daar.
Voor nu 26e plek genot met nog 2 potjes te gaan. Niet best.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe staat AZ ervoor als het 0-0 blijft?
Die moeten nog minimaal 1 potje winnen om door te gaan lijkt mequote:Op donderdag 27 november 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe staat AZ ervoor als het 0-0 blijft?
Als die vanavond niet winnen moet de KNVB per direct de proflicentie van AZ intrekken.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor nu 26e plek genot met nog 2 potjes te gaan. Niet best.
Feyenoord en Ajax zijn dan ook rijp voor zo'n maatregel. Lijkt helemaal nergens op.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als die vanavond niet winnen moet de KNVB per direct de proflicentie van AZ intrekken.
Akkoord.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax zijn dan ook rijp voor zo'n maatregel. Lijkt helemaal nergens op.
De treinwrakken liggen straks weer overal verspreid.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord.
EN UTRECHT OOK
HELE SEIZOEN AL KUT CLUB EN ANDERS NIKS
Go Ahead wint van Stuttgartquote:Op donderdag 27 november 2025 20:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De treinwrakken liggen straks weer overal verspreid.
Op papier was het ook een penalty.quote:
Wil je dit nooit meer doen?quote:Op donderdag 27 november 2025 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op papier was het ook een penalty.
Echter wordt er op gras gespeeld.
Kampioen van Schotland kunnen ze thuis niet eens van winnen.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:25 schreef PSVCL het volgende:
´Feyenoord knokt en vecht maar het is Celtic dat toeslaat´
Daar zijn de smoesjes al![]()
Dit was AIquote:Op donderdag 27 november 2025 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rod Stewartgod, dacht dat die al lang dood was
quote:Op donderdag 27 november 2025 20:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kampioen van Schotland kunnen ze thuis niet eens van winnen.
Feyenoordfans momenteel:
[ afbeelding ]
Laten we ons allen die afgang besparen.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Feyenoord de tussenronde haalt
Veel bekersquote:Op donderdag 27 november 2025 20:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kampioen van Schotland kunnen ze thuis niet eens van winnen.
Feyenoordfans momenteel:
[ afbeelding ]
Kunnen we spreken van een... groot probleem?quote:Op donderdag 27 november 2025 20:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Feyenoord heeft onderhand wel echt een probleem.
Slot heeft binnenkort wel tijdquote:Op donderdag 27 november 2025 20:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Feyenoord heeft onderhand wel echt een probleem.
Ja daar staat de Kuip dus achter.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
De Kuip gaat er weer eens vol achter staan
Enige wat je hoort zijn de Celtic fans
Je bent zelf AI.quote:
Deze zin loopt als Lucille.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mogelijk dus maar 1 club in de tussenronde. Al zal PSV wel ook nog als ze nog 1x een goeie dag hebben
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 21:40 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we elkaar geen ChatGPT noemen oke
En Engeland.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nederland is Ierland op alle fronten voorbij.
Gênantquote:
Een kopbal op de lat gaat er nooit in…quote:Op donderdag 27 november 2025 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als die kopbal op de lat er in gaat heb je een andere wedstrijd.
Aanvoerder van niks.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:44 schreef Zorro het volgende:
Steijn
"We brengen te weinig"
"Wat bedoel je daarmee"
"Ja eh nou ja... ja.. nou ehhhh."
Hij bedoelt "Ik heb geleerd dat te zeggen maar ik heb verder ook geen idee waar ik het over heb"
Die wordt toch gewoon door Timber en co. hard uitgelachen in de kleedkamer? Wat een meisjequote:
Draaft in het veld ook alleen maar mee, geen dragende speler. Verzuipt in Europese/grote wedstrijden.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die wordt toch gewoon door Timber en co. hard uitgelachen in de kleedkamer? Wat een meisje
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 27 november 2025 20:44 schreef Zorro het volgende:
Steijn
"We brengen te weinig"
"Wat bedoel je daarmee"
Hij bedoelt "Ik heb geleerd dat te zeggen maar ik heb verder ook geen idee waar ik het over heb"
Hahahahahahaquote:Op donderdag 27 november 2025 20:44 schreef Zorro het volgende:
Steijn
"We brengen te weinig"
"Wat bedoel je daarmee"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zichzelf dus ookquote:Op donderdag 27 november 2025 21:06 schreef Starflyer het volgende:
Door je teamgenoot de wedstrijd uitgeschopt worden
2 blessures.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Betis wisselt binnen het kwartier al twee keer?
Betis is het nieuwe Liverpoolquote:Op donderdag 27 november 2025 21:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Amrabat schopt Isco en zichzelf uit de wedstrijd.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Stuttgart speelt ook echt een puike eerste helft, eerlijk is eerlijk.quote:
Niemand kijkt meer.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Speelt Utrecht nog steeds met die Haller? Dat kan toch ook niet meer.
Verdedigend vind ik het echt heel strak staan. Jammer van dat wegschieten bij de 1-0, maar aanvallend zie ik het nog niet echt gebeuren.quote:
Hij had het over een blessurequote:Op donderdag 27 november 2025 22:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Verdedigend vind ik het echt heel strak staan. Jammer van dat wegschieten bij de 1-0, maar aanvallend zie ik het nog niet echt gebeuren.
PSV het enige lichtpunt deze week. Ja oke AZ wint ook maar die zitten grotendeels in een loller league.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Utrecht is ook wel klaar. We kunnen gaan slapen.
Als Feyenoord en Ajax in vorm zijn en Go Ahead een betere ploeg was had je er deze ronde 5 van de 6 kunnen winnen (al is het mazzel dat PSV won)quote:Op donderdag 27 november 2025 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
PSV het enige lichtpunt deze week. Ja oke AZ wint ook maar die zitten grotendeels in een loller league.
Die gaan niet door hoor. Achja. Dat had ook niemand verwacht, 2x winst is al bonus.quote:
Neus voor de goal?quote:Op donderdag 27 november 2025 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een neus heeft die vent van Stuttgart
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |