Mijn laprecord is 07:50!quote:Op donderdag 27 november 2025 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.formula1.com/(...)xCdCUowmWJJQMOTOPZI7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
quote:Op donderdag 27 november 2025 22:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ik wel aan.
Anders vraag ik @:Donna wel om hulp.
quote:
En daar zijn we niet eens!quote:Op vrijdag 28 november 2025 07:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Stiekem toch wel een beetje zenuwachtig voor zaterdag/zondag.....
Beetje Abu Dhabi 2021 vibes
Nog niet. Maar hoe vet zou het zijn als we die Britten weer een WDC door de neus kunnen boren in AD. Het liefst ook weer met een tikkie (in hun ogen) controverse.quote:Op vrijdag 28 november 2025 07:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En daar zijn we niet eens!
Dat gevoel heb ik dan weer niet, daar is het gat nog te comfortabel voor.quote:Op vrijdag 28 november 2025 07:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Beter een DNF in de hoofdrace.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dan weer niet, daar is het gat nog te comfortabel voor.
Een DNF van Norris in de Sprint en volle punten voor Max zou enorm helpen om daar wel te komen.
De plank zelf wordt niet gemeten maar de dikte van de gaten bij de skidblocks.quote:Op vrijdag 28 november 2025 01:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zolang die blokken slijten slijt de plank minder en tegen de tijd dat de blokken afgesleten zijn is de wagen al lichter en dan slijt de plank ook minder.
MUZ in F1quote:
Het een sluit het ander niet uit. Natuurlijk is het geen valsspelen als er gewoon een hard zwart wit criterium is voor legaliteit, het is aan de teams om daaraan te voldoen en als dat mislukt is het DSQ en even goeie vrienden verder.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:34 schreef Perox het volgende:
Dat hele skidblock verhaal kan wat mij betreft de prullenbak in. En dit valsspelen noemen vind ik ook ver gaan. McLaren had de afstelling van de auto gewoon niet op orde omdat ze die verkeerd hadden ingeschat op basis van de beschikbare data. Die afstelling probeer je altijd zo scherp mogelijk te doen, en het valt wat mij betreft niet onder valsspelen als je daar een keer overheen zit. Gewoon te gretig en daarin een fout gemaakt.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 07:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mijn laprecord is 07:50!Dat is wel mega pace op zichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ik ook. Prachtig die spanning. F1 WDC spanning is weer helemaal terug na 4 jaar weggeweest.quote:Op vrijdag 28 november 2025 07:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Dat klopt helemaal!quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Natuurlijk is het geen valsspelen als er gewoon een hard zwart wit criterium is voor legaliteit, het is aan de teams om daaraan te voldoen en als dat mislukt is het DSQ en even goeie vrienden verder.
Maar het is niet ondenkbaar dat teams proberen met een lagere rijhoogte weg te komen door de meetresultaten te beinvloeden met trucs. Dat internetgebruikers dan een truc gaan verzinnen die niet kan werken toont geenzins aan dat de bovengemiddeld intelligente en meer toegewijde ingenieurs van een F1 team geen truc hebben kunnen verzinnen die wel werkt.
Dan wordt het nog serieus leuk ook.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:47 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal!![]()
Het feit dat dat skidblock verhaal geen hout snijdt betekent niet dat er misschien niet toch alsnog een poging was tot valsspelen. Maar daar komen wij niet achter dan. Hooguit vermoedens.
Als de McLarens in Qatar opeens op P5/P6 rondttuffen zal dat die vermoedens wel opnieuw aanwakkeren.
Magnifieke woordspeling.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:47 schreef Perox het volgende:
[..]
Het feit dat dat skidblock verhaal geen hout snijdt
wat voor reactie verwacht zo'n gast danquote:
Er lijkt toch wel wat gebeurd te zijn tussen de commentaren van Alonso, de checks van Brazilie en de DSQ in Vegas. Een veel slimmer trucje is best denkbaar.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:47 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal!![]()
Het feit dat dat skidblock verhaal geen hout snijdt betekent niet dat er misschien niet toch alsnog een poging was tot valsspelen. Maar daar komen wij niet achter dan. Hooguit vermoedens.
Als de McLarens in Qatar opeens op P5/P6 rondttuffen zal dat die vermoedens wel opnieuw aanwakkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |