Ja ook fan? Gaafquote:Op donderdag 27 november 2025 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ondertussen heeft @:vanyel weer eens een berg![]()
![]()
![]()
![]()
verdiend voor haar idee van het toevoegen van zuurkool aan Ottolenghi's portobellosteaks.
Kindjes van 2.5 vinden treinen fantastisch (met de bus naar de trein gaan ook), en 35jarige moeie tantes vinden alles wat een 2.5jarig kind anderhalf uur bezig houdt en hunzelf wakker ook fantastischquote:Op donderdag 27 november 2025 21:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ben je stiekem ook een treinenfappert?
Ja, met een ftz adapter (maar autofocus werkt dan alleen indien af-s). Ik kocht vandaag een 80-200 af-s, om die reden. Die komt maar zelden op marktplaats en deze zag er ook echt nog super netjes uit. Vrijwel geen gebruikssporen. En is dus mee te nemen met autofocus als ik naar Z ga, in tegenstelling tot de draaizoom 80-200 af-d die ik heb. Ik heb ernstige z50ii (met 16-50 en 50-250 kit) kriebels, maar ik kan ook me met deze nieuwe nog een jaartje vermaken en dan zijn er misschien wel nieuwere modellen uit en/of deze prijstechnisch nog gunstiger. Nog even over nadenken want wel bak geld.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:28 schreef derLudolf het volgende:
Passen de Nikon F bajonet objectieven ook op de Z camera's?
quote:Op donderdag 27 november 2025 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik geef maandelijks 60 euro uit aan een (1) lens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en
natuurlijk)
Ik vond Leeuwarden een verrassend leuke weekendje-weg stad. Al is 'het huis dat met je hersenen speelt' wel gesloten inmiddels, dat is heel jammer, en ik was er ook wel in de zomer. Daar dichtbij zit ook het Eise Eisinga museum, dat vond ik ook wel tof. En er is ook een schaats museum ergens niet al te ver weg, al ben ik daar niet zelf geweest, dus geen idee of het leuk is.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
iedereen z'n stadsie wel hoor![]()
ik heb even geen puf om te bedenken waar we een dagje heen moeten
Er zijn adapters. Maar goed zo'n 60D gaat wel heel wat clicks mee en je zou dan ook tweedehands kunnen kopenquote:Op donderdag 27 november 2025 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel als ik een nieuwe body zou moeten kopen, dat ik dan ook alle lenzen nieuw zou moeten kopen. Dat ik aan mijn huidige lenzen niks meer heb omdat andere mount.
Dan stop ik er gewoon mee.
Glijbaanglijden op station Overvechtquote:Op donderdag 27 november 2025 21:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Mijn stadsie? Oef, goede vraag. Ik heb eigenlijk geen flauw ideeja, mogelijk zijn nichtje en ik zondag te spotten op het station om treinen te kijken, als ik een uitje nodig heb
. De dom is natuurlijk wel een must see. Nijntje museum?
Ja en ik gebruik hem niet heel intensief dus hij kan nog wel 10 jaar mee en de lenzen sowieso ook.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er zijn adapters. Maar goed zo'n 60D gaat wel heel wat clicks mee en je zou dan ook tweedehands kunnen kopen
Jaquote:Op donderdag 27 november 2025 21:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ook fan? Gaaf![]()
Dit geluk moet gedeeld worden
2 mensen geluk gebrachtquote:Op donderdag 27 november 2025 22:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
JaJ geloofde niet dat het succesvol zou zijn maar is ook een believer nu.
Zeker!quote:Op donderdag 27 november 2025 22:15 schreef Candaasje het volgende:
Ik hou niet van zuurkool.![]()
Hebben jullie het trouwens over die al perfecte portobello’s in olie met chilivlokkeb, ooit getipt door onze fantastische minilot?![]()
Gefeliquote:Verder avond allen![]()
Ik ben vandaag hartelijk gefeliciteerd met mijn functiewijziging die ook door de heren op kantoor is goedgekeurd. Vanaf 1 januari ga ik stapje omhoog
Ja, ik ga een schaal omhoogquote:Op donderdag 27 november 2025 22:25 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Candaasje![]()
gefeliciteerd! Meer dan terecht lijkt me. Fijn dat al het hoepelspringen met motivering opstellen etc tot resultaat heeft geleid!
Ook in salaris stapje omhoog?
Yessssquote:Op donderdag 27 november 2025 22:15 schreef Candaasje het volgende:
Ik hou niet van zuurkool.![]()
Hebben jullie het trouwens over die al perfecte portobello’s in olie met chilivlokkeb, ooit getipt door onze fantastische minilot?![]()
Verder avond allen![]()
Ik ben vandaag hartelijk gefeliciteerd met mijn functiewijziging die ook door de heren op kantoor is goedgekeurd. Vanaf 1 januari ga ik stapje omhoog
Moet ik die antarctica-link nog even zoeken?quote:Op donderdag 27 november 2025 22:30 schreef Candaasje het volgende:
Dank allen!
[..]
Ja, ik ga een schaal omhoog. Precieze hoeveelheid in euro’s wordt in januari bepaald, met de indexering e.d.
En dan moest je nog selluf een A4 motivatie schrijven toch.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:30 schreef Candaasje het volgende:
Dank allen!
[..]
Ja, ik ga een schaal omhoog. Precieze hoeveelheid in euro’s wordt in januari bepaald, met de indexering e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vorig seizoen niet gevolgd dus ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 27 november 2025 15:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nog sneller dan die meid vorig seizoen in pisa?![]()
Ben benieuwd![]()
Omg die oliebol van Blues heeft de perfecte laag suiker.
quote:Op donderdag 27 november 2025 23:41 schreef AnneX het volgende:
@:flipsen wat neemt moeders mee in haar koffer voor jou? Drop?
Veel plezier op jullie cruise.
Het is weer laat, ik ga dubbel zienquote:Op donderdag 27 november 2025 23:42 schreef AnneX het volgende:
@:flipsen wat neemt moeders mee in haar koffer voor jou? Drop?
Hoe vaak ontmoeten jullie elkaar op zo’n afstand?
Veel plezier op jullie cruise.
Haha.quote:Op vrijdag 28 november 2025 02:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
[..]
Het is weer laat, ik ga dubbel zien![]()
Van wat ik van haar begreep: drop, stroopwafels en stroopkoeken, een fles curry en een fles ketjap manis. En voor Mariela (yeah right, alsof die stroopwafels voor mij zijn!) nog een geurtje. We zien elkaar 1x per zoveel jaar. Laatste keer dat ze hier was (met haar vriendje, maar dat is al lang weer uit) was net voor corona. Anderhalf jaar geleden was ik nog even in Holanda. Of 2,5 jaar geledenMaar goed, whatsapp en belletjes werken ook goed hoor.
Lufthansa dan? Er wonen toch ook redelijk wat Duitsers in Argentiniëquote:Op vrijdag 28 november 2025 02:45 schreef flipsen het volgende:
En om dan in kerst- en familiesferen te blijven: ik had eigenlijk geprobeerd om moeders dan met kerst uit te nodigen, maar dat was redelijk onbetaalbaar (kut KLM). En ik opperde laatst dat mijn vrouw dan wel haar moeder en man uit kan nodigen voor kerst. Right... Was ze net geweest (wonen 800km verderop), was weer méér dan genoegGewoon samen thuis, niets meer en niets minder, maar wel eindelijk eens zonder de zorgen van een vol hondenhotel en vuurwerk.
T is wat het is. De brace is binnen en daar kon ik gisteren een aardig eindje mee lopen gelukkig. Maar ook dat is wat het is. Nog lang niet wat het moet zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:39 schreef AnneX het volgende:
Ach dr.Flash…wat lastig met die familie perikelen!
Toendertijd zei ik dat ik diensten draaide als ik echt echt geen puf had.
Doet je lijf het wel weer goed?
quote:Op donderdag 27 november 2025 22:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Moet ik die antarctica-link nog even zoeken?
En voor @:Barreltje de opmerking van mijn vrouw over de historische binnenstad vanDordrecht?
![]()
Bueno, ik ga me er maar bij neerleggen dat ik niet alles afkrijg voordat ik moeders ga halen op het vliegveld (zaterdagochtend vrrrrrroeg). Het is niet anders.
Nou ja ook niet denk ik. Maar goed ik laat tegen die tijd wel broodjes van een catering komen voor die ene keer. Over een paar jaar. Ga ik me niet nu al druk over maken.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:36 schreef Candaasje het volgende:
Succes @:Lonaa , je hoeft je in elk geval niet te vervelen![]()
Hier gelukkig weinig vervelende kerstperikeken. Ik ben geen fan van de kerstdiners, maar de dag/avond eromheen is wel gezellig.
Maar toch naar als je agenda zo bepaald wordt FlesIk snap dat je het voor de lieve vrede maar zo laat. Is het een optie wel duidelijk een grens te trekken bij het punt dat je haar niet gaat organiseren omdat zij het zo graag in stand willen houden?
Die ads zijn verschrikkelijk idd.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:41 schreef Candaasje het volgende:
Ik word echt helemaal krankjorum van de ads die nu echt continu over de rechterkant van het scherm heen gaan spelen (waardoor je de helft van je invoerveld terwijl je aan het typen bent dus niet meer ziet). En dan echt continu, want elke 5 seconden komt er een nieuwe. (Ik kijk o.a. daardoor nog minder op Fok! En nee, ik ga daar echt geen abo voor nemen. Ads kan ik verder mee leven, maar dit is geen doen.)
Goed, tandenpoetsen en Simon in z’n mandje proppen. Hij moet z’n booster. Hij was vannacht de hort op - ik vermoed dat ie nog een derde adresje heeft, hij komt normaal tussendoor wel buurten/eten. En ik had de achterdeur van het slot gehouden, maar hij is heel de nacht niet thuis geweest. Maar gelukkig kwam ie om 8 uur weer binnenvallen. Voor ontbijt. Dat ie na wat gemopper vanaf mijn kant wel kreeg. (Zo in de auto mag hij mopperen)
Ja was toen een jongen die al 2 vrouwen mee had waarmee hij het leuk had, toen kwam er dus nog een en die had hij echt met een uurtje ofzo al naar huis gestuurd omdat hij verder wilde kijken met die andere 2quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb vorig seizoen niet gevolgd dus ik zou het niet weten
Maar hadden ze vorig seizoen iemand naar Pisa gestuurd om vervolgens supersnel afgewezen te worden? Ook zonde van de reis
Maar als jij het moet organiseren kan je het wel verplaatsen naar de kerst voor dat jaarquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ook niet denk ik. Maar goed ik laat tegen die tijd wel broodjes van een catering komen voor die ene keer. Over een paar jaar. Ga ik me niet nu al druk over maken.
Hmm dat is misschien wel een goeie jaquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar als jij het moet organiseren kan je het wel verplaatsen naar de kerst voor dat jaar👹
Nee, dat is First Dates (een van de vele programma's die wij ondertitelen en vanaf 2027 van de buis zijnquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Wat een drukke dagen weer @:lonaa![]()
Oh, de pre kerstlunch moet ook thuis? En voor hoeveel dan? Ik zou gewoon een tafel reserveren voor een leuke high tea of zo.
Is dat programma van TeleBroer niet in een restaurant? Met een barman?
Hier zal het een rustige kerst worden, door behandelingen zal schoonzus niet veel puf hebben, veel mensen in mijn omgeving vieren geen kerst en anderen met naaste familie of hebben grote familie bijeenkomsten.
Zo'n camper moet je schoonhouden., en daar lijkt Telebroer geen ster in te zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:10 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dit is Onderweg naar liefde, waarin mensen die rondreizen met een camper (als levensstijl, niet als vakantie) op zoek gaan naar een partner.
Mogguh…quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:34 schreef fietsie het volgende:
Oow en de Addblocker is hier ook weer aan. Want dit is niet werkbaar meer.
Moeders wil niet overstappen, gedoe. Heeft ze gelijk in en KLM heeft dat goed door... Vóór corona kon je met wat zoeken nog een ticket Buenos Aires vinden voor 900-1000 euro. Nu kom je niets meer tegen beneden de 1500 euro in economyquote:Op vrijdag 28 november 2025 06:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lufthansa dan? Er wonen toch ook redelijk wat Duitsers in Argentinië
Ja mijn idee. Fok! is gewoon een dermate belangrijk deel van mijn leven dat ik daar best wat voor wil betalen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mogguh…
Wat is er tegen op een abbo bij fok?
Hebben jullie liever ergernis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Vanaf Frankfurt a/M ¤550. Rondom kerst ¤1100quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Moeders wil niet overstappen, gedoe. Heeft ze gelijk in en KLM heeft dat goed door... Vóór corona kon je met wat zoeken nog een ticket Buenos Aires vinden voor 900-1000 euro. Nu kom je niets meer tegen beneden de 1500 euro in economy
amenquote:Op vrijdag 28 november 2025 13:24 schreef Candaasje het volgende:
Fok maakt voor mij niet zodanig meer deel uit van mijn leven dat ik er voor wil betalen. Ik kom nog hier in dit topic, maar verder mijd ik de meeste subfora en topics als de pest. Ik ben echt niet te spreken over het gedachtengoed dat forumbreed getolereerd en uitgesproken wordt. Dat ik er geen geld aan uit wil geven kan dus betekenen dat ik uiteindelijk geen gebruik meer kan maken van het forum, dat is een consequentie die ik aanvaard.
Maar ook: ‘I don’t negotiate with terrorists’ . Dus los van bovenstaande (!) laat ik me niet chanteren om geld uit te gaan geven door een forum gewoonweg onbruikbaar te maken. Ik ben niet tegen ads, ik heb op mijn telefoon geen ad-blocker, ik snap dat inkomsten (via ads of abbo’s) nodig zijn. En in dit geval hoop ik dat het een foutje is geweest, en dat het wordt aangepast
Ik snap wat je bedoelt, ik heb dezelfde overweging. Ik kom nog op wat meer plaatsen hier en FOK maakt nog wel een groot deel van mijn leven uit. Maar daarmee keur ik dus soort van stilzwijgend het steeds erger wordende extreemrechtse gedachtegoed van de eigenaar goed. Dat is erg ingewikkeld.quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:24 schreef Candaasje het volgende:
Fok maakt voor mij niet zodanig meer deel uit van mijn leven dat ik er voor wil betalen. Ik kom nog hier in dit topic, maar verder mijd ik de meeste subfora en topics als de pest. Ik ben echt niet te spreken over het gedachtengoed dat forumbreed getolereerd en uitgesproken wordt. Dat ik er geen geld aan uit wil geven kan dus betekenen dat ik uiteindelijk geen gebruik meer kan maken van het forum, dat is een consequentie die ik aanvaard.
Maar ook: ‘I don’t negotiate with terrorists’ . Dus los van bovenstaande (!) laat ik me niet chanteren om geld uit te gaan geven door een forum gewoonweg onbruikbaar te maken. Ik ben niet tegen ads, ik heb op mijn telefoon geen ad-blocker, ik snap dat inkomsten (via ads of abbo’s) nodig zijn. En in dit geval hoop ik dat het een foutje is geweest, en dat het wordt aangepast
K&W is prima, kun je gerust doen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:44 schreef fietsie het volgende:
Ik probeer de laatste tijd wat te posten in NWS maar ook daar lukt het niet echt om blij van te worden.
Er komt hier thuis een K&W-waardige klus aan (denk ik) maar ik weet ook niet of ik die ga documentern dit keer.
Ja gewoon doenquote:Op vrijdag 28 november 2025 13:44 schreef fietsie het volgende:
Er komt hier thuis een K&W-waardige klus aan (denk ik) maar ik weet ook niet of ik die ga documentern dit keer.
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2025 14:29 schreef derLudolf het volgende:
Geen idee waar jullie het over hebben.![]()
@:Jan_Onderwater jij was toch ook erg te spreken over verwarmen middels airco?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:49 schreef AnneX het volgende:
Er ging een meneer het invalidentoilet inDit lukt alleen in Lourdes. Toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:49 schreef AnneX het volgende:
Er ging een meneer het invalidentoilet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
En wat is de situatie wat betreft isolatie en zo. Las hier ineens wisselende ervaringen wat betreft dat het direct koud is als je hem uit zet.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja
Zeker in combinatie met zonnepanelen maar ook zonder is het duidelijk goedkoper dan gas
Drievoudig glas, dak geïsoleerdquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En wat is de situatie wat betreft isolatie en zo. Las hier ineens wisselende ervaringen wat betreft dat het direct koud is als je hem uit zet.
Dat wel een beetje ja. En ik verkwansel mijn principes kennelijk erg snel als ik gek word van advertenties. Overigens kom ik zo goed als niet meer op de Frontpage, dat trek ik echt niet meer. Maar op het forum eigenlijk (actief) alleen nog in CUL SC en in TRV af en toe. KAA is ook aardig doods, maar soit.quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, ik heb dezelfde overweging. Ik kom nog op wat meer plaatsen hier en FOK maakt nog wel een groot deel van mijn leven uit. Maar daarmee keur ik dus soort van stilzwijgend het steeds erger wordende extreemrechtse gedachtegoed van de eigenaar goed. Dat is erg ingewikkeld.
Die kerel klinkt als iemand die beter gewoon zijn mond kan houden en kan luisteren. Wie weet steekt ie er iets van op.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit in (de pauze van) een hoorcollege over racisme/ongelijkheid in wereldwijde gezondheidszorg en -onderzoek.
De eerste "NOT ALL WHITE PEOPLE" kerel is al kwaad geworden en we zijn amper begonnen. Jippie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Hoe is dat okonomiyakiquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:54 schreef fietsie het volgende:
De spinazie-met-gehakt Okonomiyaki is ook opgewarmd verrassend lekker
Er zat in:quote:
Ja ok, dat komt wel in de buurtquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zat in:
- Buikspek
- Het Okonomiyaki beslagje van japanse bouillon, bloem, eieren en bakpoeder
- Fijngesneden witte kool
- Fijngesneden bosuitjes
En daar dus bij uit een TooGoodToGo doos van de Hanos:
- Gewassen spinazie
- Rundergehakt (beetje gegaard vooraf)
- Stukjes ei
En dan opgemaakt en afgemaakt met Okonomyaki saus, Kewpie, maar zonder de Bonitoflakes
Daarnaast, is bekend wat de grootaandeelhouders van Spotify, Netflix of wat dan ook denken.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat wel een beetje ja. En ik verkwansel mijn principes kennelijk erg snel als ik gek word van advertenties. Overigens kom ik zo goed als niet meer op de Frontpage, dat trek ik echt niet meer. Maar op het forum eigenlijk (actief) alleen nog in CUL SC en in TRV af en toe. KAA is ook aardig doods, maar soit.
Overigens vind ik Danny een prima kerel en ben blij dat hij destijds met FOK! is gestart. Dat zijn ideeën niet de mijne zijn betekent niet dat ik hier niet meer zou komen of hem compleet zou negeren. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, of ik het daar nou mee eens ben of niet. Genoeg gesodemieter hier in Argentinië gezien in vriendengroepen en familie als het om politieke ideeën gaat
Die drukken met hun mening geen stempel op wat mensen mogen posten op hun medium. Je kunt dan beter de vergelijking met X makenquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daarnaast, is bekend wat de grootaandeelhouders van Spotify, Netflix of wat dan ook denken.
Waar ligt de grens he, @AnneXquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:38 schreef AnneX het volgende:
Dus als ik een abbo betaal om van het onleesbare af te zijn, draag ik bij aan onfrisse ideeën van de eigenaar?
# samenvatting # kort door de bocht.
Of ik kies voor mijn gemak….
Lastig …lastig…quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Waar ligt de grens he, @:annex
Als je voor het gemak lid wordt van de partij...
Begrijp me niet verkeerd; ik heb een abonnement en heb daar ook over nagedacht. Tot op heden sta ik achter mijn keuze.
Wát is er volledig langs je heen gegaan?quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen maar hier en in OUD, wat maakt dat dit volledig langs me heen is gegaan eigenlijk. Wel nuttig dat het hier een keer besproken wordt.
Oh sorry, dat was inderdaad niet helemaal duidelijk. Ik doelde op de berichten die gaan over steeds extreemrechtser gedachtengoed op fok.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Wát is er volledig langs je heen gegaan?
Ah, die kant.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh sorry, dat was inderdaad niet helemaal duidelijk. Ik doelde op de berichten die gaan over steeds extreemrechtser gedachtengoed op fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |