SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Hoe is dat okonomiyakiquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:54 schreef fietsie het volgende:
De spinazie-met-gehakt Okonomiyaki is ook opgewarmd verrassend lekker
Er zat in:quote:
Ja ok, dat komt wel in de buurtquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zat in:
- Buikspek
- Het Okonomiyaki beslagje van japanse bouillon, bloem, eieren en bakpoeder
- Fijngesneden witte kool
- Fijngesneden bosuitjes
En daar dus bij uit een TooGoodToGo doos van de Hanos:
- Gewassen spinazie
- Rundergehakt (beetje gegaard vooraf)
- Stukjes ei
En dan opgemaakt en afgemaakt met Okonomyaki saus, Kewpie, maar zonder de Bonitoflakes
Daarnaast, is bekend wat de grootaandeelhouders van Spotify, Netflix of wat dan ook denken.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat wel een beetje ja. En ik verkwansel mijn principes kennelijk erg snel als ik gek word van advertenties. Overigens kom ik zo goed als niet meer op de Frontpage, dat trek ik echt niet meer. Maar op het forum eigenlijk (actief) alleen nog in CUL SC en in TRV af en toe. KAA is ook aardig doods, maar soit.
Overigens vind ik Danny een prima kerel en ben blij dat hij destijds met FOK! is gestart. Dat zijn ideeën niet de mijne zijn betekent niet dat ik hier niet meer zou komen of hem compleet zou negeren. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, of ik het daar nou mee eens ben of niet. Genoeg gesodemieter hier in Argentinië gezien in vriendengroepen en familie als het om politieke ideeën gaat
Die drukken met hun mening geen stempel op wat mensen mogen posten op hun medium. Je kunt dan beter de vergelijking met X makenquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daarnaast, is bekend wat de grootaandeelhouders van Spotify, Netflix of wat dan ook denken.
Waar ligt de grens he, @AnneXquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:38 schreef AnneX het volgende:
Dus als ik een abbo betaal om van het onleesbare af te zijn, draag ik bij aan onfrisse ideeën van de eigenaar?
# samenvatting # kort door de bocht.
Of ik kies voor mijn gemak….
Lastig …lastig…quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Waar ligt de grens he, @:annex
Als je voor het gemak lid wordt van de partij...
Begrijp me niet verkeerd; ik heb een abonnement en heb daar ook over nagedacht. Tot op heden sta ik achter mijn keuze.
Wát is er volledig langs je heen gegaan?quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen maar hier en in OUD, wat maakt dat dit volledig langs me heen is gegaan eigenlijk. Wel nuttig dat het hier een keer besproken wordt.
Oh sorry, dat was inderdaad niet helemaal duidelijk. Ik doelde op de berichten die gaan over steeds extreemrechtser gedachtengoed op fok.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Wát is er volledig langs je heen gegaan?
Ah, die kant.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh sorry, dat was inderdaad niet helemaal duidelijk. Ik doelde op de berichten die gaan over steeds extreemrechtser gedachtengoed op fok.
Totaal onbekend mee. Zodanig dat ik eerlijk gezegd dus ook niet weet wat 'Danny's kant van het spectrum' is? Ik kom hier en in OUD veel, in wgr, sport en k&w soms, en zelden in lif. Verder eigenlijk nergens. Dus ik krijg hier eigenlijk helemaal niks van mee. Van Danny niet en van wat er blijkbaar gebeurt op frontpage/nws enzo helemaal ook niet.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah, die kant.
Danny's kant van het spectrum was je wel bekend of vind je geen factor?
(Ik probeer je niet in een hoek te duwen, ik ben werkelijk geinteresseerd!)
+1quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:23 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Totaal onbekend mee. Zodanig dat ik eerlijk gezegd dus ook niet weet wat 'Danny's kant van het spectrum' is? Ik kom hier en in OUD veel, in wgr, sport en k&w soms, en zelden in lif. Verder eigenlijk nergens. Dus ik krijg hier eigenlijk helemaal niks van mee. Van Danny niet en van wat er blijkbaar gebeurt op frontpage/nws enzo helemaal ook niet.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik heb niets tegen reclame maar fok op mijn telefoon ziet er zo langzamerhand uit als een nascar auto
Dit is niet ergeren aan reclame, (want ik heb daar verder geen moeite mee, het forum moet ergens van betaald worden), dit is ergeren aan reclame die zo agressief in beeld komt dat het forum nagenoeg onbruikbaar wordt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:29 schreef derLudolf het volgende:
Snap ook niet wat het probleem is. Danny wordt er heus niet rijk van en als je het hier leuk vind, je ergert aan reclame en het kunt missen: betaal die paar centen.
Ik heb al zoń 20 jaar standaard "geluid van site uitzetten" standaard aangevinkt bij Fokquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik had net ook mijn hele pagina vol advertenties (kan ik prima negeren), maar één van die ads in de rechter onderhoek begon ook gewoon geluid af te spelen. En als ik èrgens een hekel aan heb bij ads is dat het wel.
Ik zat 2 weken geleden of zo in de trein een artikel te lezen over mensen die in het ov geen koptelefoon/oortjes meer droegen, maar gewoon filmpjes/tiktok/youtube zaten te kijken met geluid aan. En toen begon er in dát artikel een reclame met geluid terwijl ik dus in de trein zat zonder koptelefoon/oortjes etcHet duurde een paar panische seconden voor ik het geluid uit had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |