abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 november 2025 @ 18:47:16 #201
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219365469
En qua dit forum. Ik heb een fijn forum te modereren. Alle relsporten zijn vertrokken :+.
Verder kom ik wel eens in nws en pol. Pol kan nog wel eens inhoudelijk worden, maar gaat soms ook mis. nws light zegmaar. Maar de tijd dat ik alle fora altijd afging liggen al achter me.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219365475
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 18:45 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Oh sorry, dat was inderdaad niet helemaal duidelijk. Ik doelde op de berichten die gaan over steeds extreemrechtser gedachtengoed op fok.
Ah, die kant.
Danny's kant van het spectrum was je wel bekend of vind je geen factor?

(Ik probeer je niet in een hoek te duwen, ik ben werkelijk geinteresseerd!)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219365921
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 november 2025 18:47 schreef sigme het volgende:

[..]
Ah, die kant.
Danny's kant van het spectrum was je wel bekend of vind je geen factor?

(Ik probeer je niet in een hoek te duwen, ik ben werkelijk geinteresseerd!)
Totaal onbekend mee. Zodanig dat ik eerlijk gezegd dus ook niet weet wat 'Danny's kant van het spectrum' is? Ik kom hier en in OUD veel, in wgr, sport en k&w soms, en zelden in lif. Verder eigenlijk nergens. Dus ik krijg hier eigenlijk helemaal niks van mee. Van Danny niet en van wat er blijkbaar gebeurt op frontpage/nws enzo helemaal ook niet.
  Moderator vrijdag 28 november 2025 @ 19:29:13 #204
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219365972
Snap ook niet wat het probleem is. Danny wordt er heus niet rijk van en als je het hier leuk vind, je ergert aan reclame en het kunt missen: betaal die paar centen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 28 november 2025 @ 19:29:17 #205
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_219365974
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2025 19:23 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Totaal onbekend mee. Zodanig dat ik eerlijk gezegd dus ook niet weet wat 'Danny's kant van het spectrum' is? Ik kom hier en in OUD veel, in wgr, sport en k&w soms, en zelden in lif. Verder eigenlijk nergens. Dus ik krijg hier eigenlijk helemaal niks van mee. Van Danny niet en van wat er blijkbaar gebeurt op frontpage/nws enzo helemaal ook niet.
+1
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_219365991
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 november 2025 19:29 schreef Barreltje het volgende:

[..]
+1
Hier ook zo
We have far more in common than that which devides us..
pi_219366109
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 14:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik heb niets tegen reclame maar fok op mijn telefoon ziet er zo langzamerhand uit als een nascar auto
:D ik had net ook mijn hele pagina vol advertenties (kan ik prima negeren), maar één van die ads in de rechter onderhoek begon ook gewoon geluid af te spelen. En als ik èrgens een hekel aan heb bij ads is dat het wel.

Ik zat 2 weken geleden of zo in de trein een artikel te lezen over mensen die in het ov geen koptelefoon/oortjes meer droegen, maar gewoon filmpjes/tiktok/youtube zaten te kijken met geluid aan. En toen begon er in dát artikel een reclame met geluid terwijl ik dus in de trein zat zonder koptelefoon/oortjes etc _O- Het duurde een paar panische seconden voor ik het geluid uit had.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_219366119
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2025 19:29 schreef derLudolf het volgende:
Snap ook niet wat het probleem is. Danny wordt er heus niet rijk van en als je het hier leuk vind, je ergert aan reclame en het kunt missen: betaal die paar centen.
Dit is niet ergeren aan reclame, (want ik heb daar verder geen moeite mee, het forum moet ergens van betaald worden), dit is ergeren aan reclame die zo agressief in beeld komt dat het forum nagenoeg onbruikbaar wordt.

Verder is een abo voor mij niet van waarde; ik huis veel minder uren dan voorheen op het forum door de dus genoemde redenen. Wat een ander doet maakt mij verder niet uit, ik kan me voorstellen dat als je wel meer gebruik maakt van een service (het hosten van een forum) je daar op zich best voor wil betalen.
pi_219366175
Overigens dus ook wel oprecht geïnteresseerd, ook wat jij ziet als zijn kant van het spectrum @sigme, want als bij elkaar wel iets om over na te denken. Wat ik nu dus nog helemaal niet heb gedaan, omdat ik niet wist dat er überhaupt iets was om over na te denken. Daarom vind ik het ook oprecht goed dat het hier ter sprake kwam, want daar leer ik van.
pi_219366191
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 19:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:D ik had net ook mijn hele pagina vol advertenties (kan ik prima negeren), maar één van die ads in de rechter onderhoek begon ook gewoon geluid af te spelen. En als ik èrgens een hekel aan heb bij ads is dat het wel.

Ik zat 2 weken geleden of zo in de trein een artikel te lezen over mensen die in het ov geen koptelefoon/oortjes meer droegen, maar gewoon filmpjes/tiktok/youtube zaten te kijken met geluid aan. En toen begon er in dát artikel een reclame met geluid terwijl ik dus in de trein zat zonder koptelefoon/oortjes etc _O- Het duurde een paar panische seconden voor ik het geluid uit had.
Ik heb al zoń 20 jaar standaard "geluid van site uitzetten" standaard aangevinkt bij Fok :D Toen was er geloof ik een vage telefoonreclame die ineens vol over het hele scherm ging :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219366293
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2025 19:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Overigens dus ook wel oprecht geïnteresseerd, ook wat jij ziet als zijn kant van het spectrum @:sigme, want als bij elkaar wel iets om over na te denken. Wat ik nu dus nog helemaal niet heb gedaan, omdat ik niet wist dat er überhaupt iets was om over na te denken. Daarom vind ik het ook oprecht goed dat het hier ter sprake kwam, want daar leer ik van.
Die kant is extreemrechts. En steeds extremer aan het worden. Helemaal in de fabeltjesfuik. En woest op iedereen die het anders ziet.

Inmiddels mag er in POL een woord niet meer worden gebruikt want dat is demoniserend. Dit woord beschrijft een politieke stroming voor een regime dat bevolkingsgroepen als minderwaardig neerzet, met veel enthousiasme die groepen deporteert naar kampen waar zij ernstig worden mishandeld, dat morrelt aan de rechtsprekende macht en er alles aan doet om journalistiek en wetenschap zwart te maken.

Ik vind dat verdrietig. Ik hou van FOK! Ik ben jarenlang crew op allerlei posities geweest. Ik betaal ook voor een abo.

Als het je interesseert zou je POL Feedback van de afgelopen 4-6 weken eens kunnen lezen, dat is heel informatief.
Spoilers!
pi_219366406
Dank @Lucky_Strike voor de toelichting. Ik vind dit ook verdrietig om te horen, want het is iets waar ik me helemaal niet in kan vinden. En ook heel erg in strijd met hoe fijn ik het juist 'in mijn gebiedjes' hier ervaar.
pi_219366465
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 20:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank @:Lucky_Strike voor de toelichting. Ik vind dit ook verdrietig om te horen, want het is iets waar ik me helemaal niet in kan vinden. En ook heel erg in strijd met hoe fijn ik het juist 'in mijn gebiedjes' hier ervaar.
Dat dus. Heb ooit wel eens daar gelezen en gepost maar da’s niet te doen. Blijf gewoon lekker hier met jullie ijne mensen
pi_219366515
Ik heb ook nog maar enkele fora die ik in de Actieve Topics zie. Maar er is ook een topic in POL dat ik graag lees. De rest van POL laat ik voor wat het is, dat is niet te doen. En NWS al helemaal niet.

En dan te bedenken dat ik hier destijds via de Frontpage binnenkwam als liberaal :D
Spoilers!
pi_219366561
Ik O+ nog steeds Brave browser, danzij Lucky's tip *O*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_219366893
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2025 20:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als het je interesseert zou je POL Feedback van de afgelopen 4-6 weken eens kunnen lezen, dat is heel informatief.
Nou zo extreem vind ik het niet wat daar gebeurt eigenlijk. Kan me herinneren dat het weleens veel erger geweest is. Maar goed, het is mijn tuintje niet. Ik geloof niet dat ik daar plezier uit zou halen dus ik kom er niet :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219366896
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 20:29 schreef Syrena het volgende:
Ik O+ nog steeds Brave browser, danzij Lucky's tip *O*
Liefde voor Brave *;

Anyway, gaat iemand nog iets leuks doen dit weekend? Wij gaan morgen naar een museum over Bergen op Zoom en 's avonds naar het theater. Naar Tim Fransen. Kaarten zijn gekocht na.v. zijn optreden bij Lubach maar ik heb geen idee meer wie hij is.
Spoilers!
pi_219366927
Ik ga uitslapen, rondje lopen (heb nog steeds pas één muntje gevonden deze maand :o ) en in de middag komt de Picnic. Misschien dat ik op zondag een ritje met de trein ga maken. Als de pet ernaar staat :)

En maandag weer rennen in de hamstermolen. En los met de adventskalender van de Notenshop

En mijn Decemberkalender krasloten *O*
pi_219366981
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga uitslapen, rondje lopen (heb nog steeds pas één muntje gevonden deze maand :o ) en in de middag komt de Picnic. Misschien dat ik op zondag een ritje met de trein ga maken. Als de pet ernaar staat :)

En maandag weer rennen in de hamstermolen. En los met de adventskalender van de Notenshop [ afbeelding ]

En mijn Decemberkalender krasloten *O*
Die Notenshop is tof, hadden wij vorig jaar.

Succes met de muntjes *O*
Spoilers!
pi_219367001
Vandaag veel minder huishouden gedaan dan gepland want werd vanochtend wakker met een enorme dikke knie. Dus morgen de rest van huis schoonmaken en ik wil eigenlijk ook de naaikamer opruimen, heb al een klein beginnetje gemaakt. Misschien dat, wanneer ik weer overal bij kan ik ook weer zin in krijg, in ieder geval om een broek af te maken.
Zondag zouden vrienden komen maar die zijn ziek, dus dan niets bijzonders
pi_219367027
Ik hoop op zondag kerstboom opzetten maar dat is een flinke klus, dat gaat nooit in een keer zoals gepland.
Spoilers!
pi_219367134
Bedacht van de week dat ik je minder/niet hoor over je naaiprojecten, Kaatje.

Jammer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder kunnen wij twee dagen het dorp niet in/uit 😳 of met een enorme omweg.
Zoals MnX die morgen een half uurtje eerder vertrekt dan anders.
Had gedacht om te bakken met de nieuwe machine.
Zag alleen weer een appeltaart in de koelkast liggen. Wie deed alvast boodschapjes😇
Misschien dan broodjes.
pi_219367247
Lastig @AnneX maar ik zou het toch aangeven dat je het liever zo wil houden.

De lol ging er een beetje vanaf doordat de machine een paar keer kuren vertoonde. En toen werd de kamer (weer) een rommelhok. Nu vast wat dingen opgeruimd, morgen nog wat meer en dan kan ik ook de werktafel eens goed opruimen.

Misschien worstenbroodjes of kaasbroodjes?
pi_219367297
Vervelend @Kaatje1! Hopelijk trekt het snel weer weg.
Succes alvast @Lucky_Strike!
Als je langs U komt in de trein zondag @Dr_Flash, en een klein meisje zwaait naar je, zwaai je dan terug? Nichtje zwaait altijd heel vrolijk naar iedereen in de trein maar er zwaait nooit iemand terug ;(
@AnneX lastig inderdaad. Wat maakt dat ze die ander zo graag ook wil hebben? Weet je dat?

Ik ga morgenochtend naar de sportwinkel voor nieuwe hockeyschoenen (4 jaar met dezelfde schoenen doen is blijkbaar wat langer dan ideaal voor de demping enz :D ) en mogelijk ook naar de twee camerawinkels die aan andere kant vd stad vlak naast elkaar zitten. En nog even keukentafel opruimen, en als het lukt nog even boodschappen doen. En dan komt nichtje in de middag tot zondagmiddag. Heb er wel zin in. Hoop wel op beetje acceptabele nacht. Heb vorige week dinsdag tm vrijdagnacht uren wakker gelegen, zaterdag en zondag toen wel oké, maandag uren wakker, dinsdag wel oké, woensdag pas 1.30 in slaap, gister gelukkig vrij goed. Dinsdag op werk vond collega me er wel erg moe uitzien, woensdag de psych me ook erg pips en moe. Ik merk ook echt dat ik moe ben. Dacht woensdag steeds dat het al donderdag was, maar wist ondertussen wel dat ik 'morgen' camera ging halen wat op donderdag was. Reed op de terugweg verkeerd, navigatie zei rechts snelweg op en ik ging rechtdoor :') . Vandaag vroeg ik waar een afscheidscollege van iemand was, kreeg te horen gebouw X lokaal Y, en ik liep vervolgens naar gebouw Z en kon daar lokaal Y niet vinden :( tot ik me na 5 minuten zoeken realiseerde dat ik in gebouw X stond ipv Z.

Ik zou eigenlijk 7-8-9-10 nov een lang weekend vrij nemen, maar toen lukte dat toch niet ivm werk. Toen zou ik eigenlijk dan maandag 17e vrij nemen voor alsnog wat langer weekend, maar hoorde ik op de vrijdag ervoor dat ik die dinsdagochtend slides moest aanleveren om aan management team van mijn sectie binnen de afdeling te laten zien en feedback op te krijgen voor de presentatie bij het grotere management team, volgende maandag. Dus ging ook niet door. Vorig weekend kon ik geen lang weekend nemen door al ingeplande afspraken op vrijdag en maandag. En nu hebben we alle slides klaar, waar echt best wat werk in heeft gezeten ook deze week nog. En hoor ik vandaag dat de presentatie van maandag niet door gaat. En naar ergens in februari wordt verplaatst }:|

Het is opzich fijn dat het werk nu is gedaan, want updaten van huidige slides is nu niet meer veel werk, alleen wat getallen aanpassen. Maar ik had dat lange weekend eigenlijk wel nodig, dus daar baal ik nu extra van.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 28-11-2025 22:00:49 ]
pi_219367311
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Als je langs U komt in de trein zondag @Dr_Flash, en een klein meisje zwaait naar je, zwaai je dan terug? Nichtje zwaait altijd heel vrolijk naar iedereen in de trein maar er zwaait nooit iemand terug
Nee dat werkt veel beter op een boot altijd. Dan zwaait ineens iedereen naar alles met een hartslag zegmaar _O-

Nee ik wou even via Zutphen naar Hengelo en dan met de ICE terug. Heel klein rondje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')